Vast wel, maar niet onder die titel. Wat doe je met dit vak en welke literatuur gebruik je?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
@Steer
@Beunkster, jij trouwens ook Finance I gehad? Vast wel toch?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Alles kan kapot, trallaa lallaa lalalal la
Je msn-naam is: 'de caaf doet gymnastiek en ligt met zijn pootjes omhoog'?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:20 schreef mascara-klodder het volgende:
oh en in mijn geval ook:
[ afbeelding ]
![]()
Iemand nog foto's van dode cavia's?![]()
Heb btw nog steeds niet verteld aan mijn zusje dat caaf nr2 ook een beetje dood is, hopelijk begrijpt ze het als ze mijn msnnaam ziet
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je msn-naam is: 'de caaf doet gymnastiek en ligt met zijn pootjes omhoog'?
hier schijnt het zonnetje door de bewolking heenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:37 schreef Vork het volgende:
Ah, God loopt weer z'n blaas te legen over ons land. Het is hier zeikweer momenteel.
Dat is tof!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
1 van de vakmannen komt zo uit venlo hier naartoe rijden want hij wilde toch wat dingen alvast monteren zodat zaterdag alles snel klaar is en ik tijd heb om lekker schoon te maken
Hij zegt ; ' ik neem wel mijn kinderen mee, want mijn vrouw moest boodschappen doen'
Zo zoet
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
1 van de vakmannen komt zo uit venlo hier naartoe rijden want hij wilde toch wat dingen alvast monteren zodat zaterdag alles snel klaar is en ik tijd heb om lekker schoon te maken
Hij zegt ; ' ik neem wel mijn kinderen mee, want mijn vrouw moest boodschappen doen'
Zo zoet
Sterkte Tezz, vreselijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je dan dat soort fun wilt hoef je niet per sé het deksel te gebruiken
Dat is slechts een optie he
Overigens vind ik dat de smaak van met en zonder deksel echt anders is. Maar dat kan aan mij liggen
@ Tezz: ontzettend veel sterkte gewenst met het verwerken van dit bericht... meer weet ik zo niet te zeggen, sorry...
In theorie wel, want eigenlijk is hij chefkok.quote:
Ohgut die arme kinderen in één huis met SHEquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
Zo zoet
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef SHE het volgende:
Typisch he? Dat je altijd eerst door ellende moet om tot iets prachtigs te komen?
Was ik die bloedhond niet tegengekomen, dan had ik deze jongens nooit gehad. En nu komt niet alleen mijn badkamer goed, maar ook mijn keuken, mijn vloer en alle andere klussen dit jaar
*knipoogt naar MK*
dat was vroeger m'n wachtwoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me af hoe je je voelt als Pizzapunt er is.
maar wel altijd makkelijk zulke lui. Voor mn auto heb ik ook een ''mannetje'' scheelt je aanzienelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:01 schreef SHE het volgende:
[..]
In theorie wel, want eigenlijk is hij chefkok.
Vroeger wel aannemer, maar hij besloot op zijn 35ste dat hij liever wilde koken
De pleog bestaat overigens wel uit gecertificeerde tegelzetters/loodgieters en timmerlui.
Maar goed, ik krijg de rekening nog. Dan ben ik vast meer gematigd
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Maarruh SHE...we willen wel foto's zien natuurlijk
Ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ga ze dit weekend allemaal uploaden van sloop , naar maak, naar eindresultaat.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohgut die arme kinderen in één huis met SHE
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vind dat je weer snel SOL moet worden...ik mis d'r!
Die hotdogs waar je vanochtend zowat over je nek ging.... dat bedoel ik dus, you evil womanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben gewapend met aardbeienijsjes zonder kleur-smaakstoffen , ikea hotdogs en satelliet tv met minimaal 50 zenders aan cartoons.
Ik own ze.
Ach elke keer dat ik in de IKEA ben geweest en er weer veels te veel gekocht is, dan mot ik ook zo'n cheap-ass hotdog die volgens mij de gemiddelde bite van een condoom heeftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:40 schreef SHE het volgende:
Kinderen lusten dat wel, het behoeft een aquired taste
Stel Culislettenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb altijd mannetjes gehad in ruil voor lekker eten![]()
Daar heb ik o.a. een Senseo, een mega saladeschaal van Bodum en een computer aan overgehouden![]()
En mijn stukje galerij was altijd vrij van spinnen en mijn lampen werden altijd vervangen
Daar moet je niet in bijten schat, daar gaan ze stuk van.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
cheap-ass hotdog die volgens mij de gemiddelde bite van een condoom heeft
gewoon happen en in 1x doorslikken dusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Daar moet je niet in bijten schat, daar gaan ze stuk van.
doe eens een receptje ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:44 schreef octopussy het volgende:
[..]
Stel Culisletten![]()
Ik heb lekker gesmuld van mijn kip in witte wijn saus
ja echt he? Ik stond het vanochtend met het schaamrood op de kaken klaar te maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach elke keer dat ik in de IKEA ben geweest en er weer veels te veel gekocht is, dan mot ik ook zo'n cheap-ass hotdog die volgens mij de gemiddelde bite van een condoom heeft
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gewoon happen en in 1x doorslikken dus![]()
Ze is verder dan mijn moeder hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Milou kan inmiddels met wat hulp al redelijk YouTuben![]()
Ze kan aangeven welk nr ze wil horen van Kinderen voor Kinderen![]()
En nu probeer ik momenteel tegen beter weten in haar te leren hoe de muis werkt en om het goede knopje van de muis aan te klikken![]()
Het pijltje op de monitor kan ze in ieder geval aanwijzen![]()
Het valt me allang mee dat ze de muis niet tegen de monitor houdt, en dat ze de connectie tussen muis en pijl door heeft... hoe ze ermee omgaat is weer een ander verhaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |