Marrrrrrriooooooooooooo .quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:46 schreef DarkElf het volgende:
mmm lees Utrecht en broodjes en denk aan een broodje bij hoe -heet-het-ook-alweer op de oude gracht
ik vind bbqen niet meer zo leuk met dat dingquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:00 schreef beunkster het volgende:
Zo, net een heeeerlijke espresso op.
De eerste bak koffie vanaf 6 uur vanochtend
@ Krakkemieke en Leintjuh: zo'n ding heet een Chimney Starter en is bij elke Weber dealer te koop.
Dat betekent het betere (nou ja...) tuincentrum, kookwinkels, et cetera.
De Intratruin bijvoorbeeld moet ze zeker hebben.
En zo'n ding is echt gewoon perfect. Wil niet meer zonder.
Nu nog een Weber BBQ...
Ik vind het lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:08 schreef SHE het volgende:
Bigoli zit op de schouten straat en is helemaal niet lekker
Ik heb er een keer voesdelvergiftiging opgelopen van de pastrami; en de delicatessen die ze verkopen komen gewoon van de Hanos.
Pfffffffft ( spuugt op deze nepperds)
Mario is ook een prutser natuurlijk, maar die prutst tenmimste al 25 jaar consequent en is te doen.
Ik heb hier nog een gas Weber staan; scheelt je gerommel met starters.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:00 schreef beunkster het volgende:
Zo, net een heeeerlijke espresso op.
De eerste bak koffie vanaf 6 uur vanochtend
@ Krakkemieke en Leintjuh: zo'n ding heet een Chimney Starter en is bij elke Weber dealer te koop.
Dat betekent het betere (nou ja...) tuincentrum, kookwinkels, et cetera.
De Intratruin bijvoorbeeld moet ze zeker hebben.
En zo'n ding is echt gewoon perfect. Wil niet meer zonder.
Nu nog een Weber BBQ...
In principe wil ik liever geen gas, maar wellicht weet ik nog wel iemand die dat wel wil.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een gas Weber staan; scheelt je gerommel met starters.
Of mocht iemand anders BBQ zin hebben....ik moet er vanaf!
Mjah, maar het juist omdat het resultaat altijd goed is, is het wel ideaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vind bbqen niet meer zo leuk met dat ding
wat kranten, briquetjes, aansteken, 20 m wachten, in weber storten. klaar
en zelfs de temperatuur kan je regelen. alles lukt altijd geen omkijken naar.
waar zijn de vlammen. het terras dat in de fik gaat. etc
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Marrrrrrriooooooooooooo .
Goed plan, daarmee ga ik denk ik maar eens de smaak van die vieze ikea uit mijn giechel spoelen.
Ja maar je hoeft helemaal niet meer op te lettenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:27 schreef beunkster het volgende:
[..]
Mjah, maar het juist omdat het resultaat altijd goed is, is het wel ideaal.
Maar de chimney starter in combinatie met willekeurig welke houtskool barbecue is al erg handig.
Want het scheelt je gewoon een uur of langer wachten tot de briketten grijs zijn. Dat zul je toch moeten doen, of je nu wel of niet zo'n starter gebruikt. Die vlammen moeten toch echt wel gedoofd zijn als je fatsoenlijk eten wilt klaarmaken op een BBQ.
Voor mij is barbecueën iets gezelligs, iets waar je tijd voor uittrekt, iets waarvoor je een middag in de keuken staat om de sauzen en (kruiden)boter en salade te maken en het vlees te marineren, kruiden, et cetera.
Niet iets waarbij je een kant-en-klaar pakketje in zo min mogelijk tijd naar binnen schuift nadat het op een rooster dat veel te dicht op het veel te hete vuur helemaal zwart is geschroeid en is uitgedroogd of helemaal zwart is geschroeid aan de buitenkant en helemaal nog niet echt gaar is aan de binnenkant.
U weet niet wat u mist; ik was vroeger een houtskool adapt die niet van haar heilige overtuiging af te brengen was.....so I thought.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef beunkster het volgende:
[..]
In principe wil ik liever geen gas, maar wellicht weet ik nog wel iemand die dat wel wil.
Welk type is het en wat moet het kosten?
Hmm... ik zal het eens navragenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:40 schreef SHE het volgende:
[..]
U weet niet wat u mist; ik was vroeger een houtskool adapt die niet van haar heilige overtuiging af te brengen was.....so I thought.
Het is de Q100 titanium; mag weg voor 100e
Dat is waar, maar als je dan dat soort fun wilt hoef je niet per sé het deksel te gebruikenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft helemaal niet meer op te letten
deksel er op
gaatjes wat dichter
wachten
klaar
zo saai
Tezz, liefde, kracht en sterkte toegewenst.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef Tezz het volgende:
Hoi lieverds........bedankt voor de overvloed aan PM's die ik heb mogen ontvangen van jullie in het proces met mijn schoonmoeder. Echt een supersteun!
Ik wil jullie toch even laten weten hoe het gaat, ondanks dat ik de SC (tijdelijk) ff de rug heb toegekeerd (wat overigens niet aan jullie ligt hoor schatjes).
We hebben vandaag de uitslag van de onderzoeken gehad. Helaas is het niet meer behandelbaar. Er zijn uitzaaiingen naar de slokdarm en opereren is geen optie. Nu wordt er met chemo gekeken of het nog enigszins terug te dringen is, maar dat is eigenlijk slechts een kwestie van 'verlengen'. De arts heeft gezegd dat (op basis van feiten uit het verleden) er nog een levensverwachting is van hooguit drie jaar.
We zijn de ergste schrik nog niet te boven. We hopen dat ze vooral nog erg lang kan genieten van haar leven zoals het nu is (het gaat nu redelijk goed met haar en ze kan best veel) en we proberen haar zo veel mogelijk te steunen.
Erg bizar allemaal in ieder geval. De tranen vloeien rijkelijk hier in huize Tezz en we zoeken vooral steun bij elkaar.
Helaas heb ik geen leuker bericht!!!!!!!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:42 schreef Tezz het volgende:
Lieverds, hou je alsjeblieft niet in voor mij, post vooral leuke dingen!
Dat heb ik ook wel even nodig hoor!
Het leven gaat door, we moeten dit een plaats zien te geven en hopen dat ze niet al te veel zal lijden. Ik heb me ook al voorgenomen om haar niet door allerlei chemo's te trekken als ze zelf besluit om het op te geven. Pff dat klinkt zwaar he, maar de lijdensweg die ze zal moeten gaan is vreselijk en dat gun ik niemand!
En nu weer allemaal verder met leuke dingen!!!!!!!!!!
Nou bedankt hè.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:43 schreef SHE het volgende:
Wacht maar, de regen zit nu in utrecht en komt zo naar het noorden
Zo, jij bent hard aan het werk!quote:
Ik zal er even over nadenken of het hier mooi op mijn balkon past. inpandigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Meet de gasfles van 7 kg erbij, wordt ie 150,-
Ben je wel een heel jaar zoet mee.
Aaah. De spijker en de kop.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar met meer nadenken zie ik het minder zitten
Had ff geen zin in mijn andere naamquote:
Er is er maar ééntje hier die een dochter heeft die Milou heetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is je andere naam dan?
hoe zit het nou met HEMquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is er maar ééntje hier die een dochter heeft die Milou heet
Is het nou wat geworden of is het niks meer ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |