abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59077684
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 2 juni 2008 @ 22:11:09 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59078075
Ben bang dat ik het duizendste topic moet gaan missen, als dit tempo aanhoudt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59078128
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:11 schreef M0NTANA het volgende:
Ben bang dat ik het duizendste topic moet gaan missen, als dit tempo aanhoudt.
Ik had gehoopt dat we deze week midden in de week hem zouden krijgen ofzo. Maar dat word volgende week denk ik.

AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 2 juni 2008 @ 22:16:32 #4
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_59078223
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:13 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat we deze week midden in de week hem zouden krijgen ofzo. Maar dat word volgende week denk ik.

[ afbeelding ]
Zal denk ik weinig nieuws over Ajax zijn de komende dagen/weken met Marco op het ek
Jawel, je keek.
pi_59078319
Weet niet of dit al gepost is maar ik vond het nogal lachwekkend
quote:
Davids mede vanwege Blind weg bij Ajax'

De aanstelling van Danny Blind als technisch manager van Ajax heeft het besluit van Edgar Davids om bij Ajax te vertrekken nog eenvoudiger gemaakt. Dat meldt de website Highlow.nl. Davids voelde al langer weinig voor een nieuw contract in Amsterdam, maar naar verluidt deed het aantreden van Blind voor de ervaren middenvelder helemaal de deur dicht.

Eerder werd al bekend dat Davids een samenwerking met de nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten niet ziet zitten. "Het is jammer dat Edgar Davids gaat vertrekken", schrijft Highlow-columnist Remko van der Ploeg. "Zijn te grote ego zit hem in de weg; Marco van Basten selecteerde hem niet meer voor het Nederlands Elftal, omdat hij weinig tot niet speelde voor Inter en Tottenham. Hij was gekrenkt en wenste niets meer te maken te hebben met de man die hem had gepasseerd. Als hij een echte grote jongen was geweest, dan was hij doorgegaan bij Ajax en had hij Marco een poepje laten ruiken. Hij kiest weer het hazenpad, voor de zoveelste keer in zijn carrière laat hij zich leiden door zijn te grote ego."

Blind en Davids botsten met elkaar op het EK van 1996. De Pitbull verweet toenmalig bondscoach Guus Hiddink dat hij te veel zijn oren liet hangen naar ervaren krachten als Blind en Ronald de Boer. In de zomer van 2005 probeerde de trainer Blind zijn oud-ploeggenoot tot een terugkeer naar Ajax te bewegen, maar die poging bleek tevergeefs. Anderhalf jaar later, in januari 2007, keerde Davids alsnog terug in De Arena. Vervolgens won hij met de Amsterdammers de KNVB-beker en de Johan Cruijff Schaal.

Davids kende in de jaren negentig zijn succesvolste periode bij Ajax, tussen 1991 en 1996. Met de Amsterdamse club won hij onder meer drie landstitels, de Champions League en de UEFA Cup. Later speelde hij voor achtereenvolgens AC Milan, Juventus, Barcelona, Internazionale en Tottenham Hotspur voordat hij terugkeerde op het oude nest. Of Davids na de zomer zijn carrière bij een andere club voortzet is momenteel nog onzeker.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59078351
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:16 schreef jna het volgende:

[..]

Zal denk ik weinig nieuws over Ajax zijn de komende dagen/weken met Marco op het ek
Inderdaad, mooi klote dus. We komen achter te lopen zo. Achja, wel weer als des Ajax alles op het laatste moment.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:22:11 #7
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59078399
Wat een stuk.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 2 juni 2008 @ 22:23:28 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59078431
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Grote onzin, alsof hij zonder de komst van Danny Blind onder Marco van Basten wél een kans zou hebben gekregen?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59078500
quote:
[..]

Die gast moeten ze doortrekken .. wat een mongool ook!
pi_59078542
Marco moet het flink verkloten op het Ek wil die wat bij Ajax presteren
  maandag 2 juni 2008 @ 22:28:40 #11
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59078571
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:27 schreef Chadi het volgende:
Marco moet het flink verkloten op het Ek wil die wat bij Ajax presteren
Mmmmkay? Ik snap de verhouding tussen die 2 niet?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59078634
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:28 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Mmmmkay? Ik snap de verhouding tussen die 2 niet?
Nou ik heb het idee dat hij nog een beetje zweeft en eerst op zijn bek moet gaan
pi_59078707
quote:
[..]
Zou me niks verbazen. Ik vind Davids nooit echt over komen als echte Ajacied. Zijn terugkomst was al een groot karwei waarin ie niet echt verheugd was over een terugkomst. Na lang touwtrekken toch gelukt, maar dat is slechts mijn mening daarover.

Vind het ook niet eens zo erg dat ie er volgend jaar niet meer is.
pi_59078743
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou ik heb het idee dat hij nog een beetje zweeft en eerst op zijn bek moet gaan
Ik denk dat hij zen stinkende best gaat doen voor Ajax, en heb er dus ook wel vertrouwen in
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 2 juni 2008 @ 22:37:12 #15
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59078847
quote:

[..]

Waar basseer je dat idee op dan?
pi_59078848
quote:

[..]

Dat zal allemaal wel meevallen. Hij weet dondersgoed dat Ajax niet zomaar weer top is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 2 juni 2008 @ 22:38:22 #17
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_59078880
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen. Ik vind Davids nooit echt over komen als echte Ajacied. Zijn terugkomst was al een groot karwei waarin ie niet echt verheugd was over een terugkomst. Na lang touwtrekken toch gelukt, maar dat is slechts mijn mening daarover.

Sluit ik me bij aan.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:39:39 #18
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_59078919
quote:
Hier ben ik het met je eens. Maar Davids is toch wel een echte Ajacied vind ik, al was het wel vreemd dat hij niet zo makkelijk terug wou naar Ajax maar goed dat is davids ook wel een beetje denk ik, een moeilijke jongen.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  maandag 2 juni 2008 @ 22:48:16 #19
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59079181
Ik heb vooral vertrouwen in het aantal ajacieden die zich er eindelijk mee gaan bemoeien... blind, van basten, bergkamp en wie weet wat er nog meer komt.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 2 juni 2008 @ 22:53:50 #20
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59079300
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:39 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Hier ben ik het met je eens. Maar Davids is toch wel een echte Ajacied vind ik, al was het wel vreemd dat hij niet zo makkelijk terug wou naar Ajax maar goed dat is davids ook wel een beetje denk ik, een moeilijke jongen.
Als Davids nog echt met dat "blanke en zwarte kamp" verhaal zit is het wel erg triest inderdaad, maar daar ga ik niet van uit
pi_59079371
quote:
Danny Blind verschaft selectieleden Ajax duidelijkheid

Ajax is bij monde van manager technische zaken Danny Blind bezig zoveel mogelijk duidelijkheid te verschaffen aan de selectieleden over hun toekomst bij de club. Omdat veel spelers zijn uitgevlogen voor interlands kon Blind nog niet iedereen persoonlijk spreken.

Blind: “Nu wachten we af of er aanbiedingen komen voor jongens voor wie het perspectief op speeltijd klein is. Maar op dit moment speelt er niets.” Deze week zal Blind rond de tafel zitten met Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar (foto, links). Ajax hoopt dat hij zijn tot 2010 lopende contract openbreekt. De spits heeft aangegeven niet per se weg te willen, ondanks dat Ajax komend seizoen geen Champions League speelt.
pi_59079396
Mooi zo

Nu maar hopen dat hij blijft.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:59:02 #23
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59079430
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Logisch, je gaat ze niet bellen met de melding dat ze kunnen oprotten.
pi_59079436
Ik heb in ieder geval heel veel vertrouwen in Lindgren. Vind dat hij Ajax wat kleur geeft op de een of andere manier. Denk dan ook dat ie zich volgend seizoen echt gaat laten zien. Samen met Gabri eindelijks eens een middenveld dat voor iets kan gaan zorgen.
pi_59079527
Ik vertrouw ook wel in Gabri-Lindgren op het as van het middenveld alleen ben ik niet overtuigd van Perez.
Vind het een voetballer die geweldig is als het loopt maar als je lastige wedstrijden speelt dan zie je hem niet.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_59079635
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Logisch, je gaat ze niet bellen met de melding dat ze kunnen oprotten.
Weet ik.. maar er was een vraag hoe t zat met de status.. hierbij een reactie dus
pi_59079833
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:02 schreef DJWeisz het volgende:
Ik vertrouw ook wel in Gabri-Lindgren op het as van het middenveld alleen ben ik niet overtuigd van Perez.
Vind het een voetballer die geweldig is als het loopt maar als je lastige wedstrijden speelt dan zie je hem niet.
Ben ik het mee eens. Ik weet niet hoe Van Basten wil gaan spelen, maar in principe moet er sowieso een spelmaker bij ofzo. In ieder geval een speelse 10. Perez is daar absoluut geen speler voor.
pi_59080814
Nog even over Maidana want hij speelde gister weer mee met Boca. Hele het B-elftal speelde (op de keeper na) want de rest werd gespaard voor de return in de halve finale van de CL. Hij speelde op rechtsback en het was weer niet veel. Hij mist duidelijk wendbaarheid en snelheid. Ik zou hem graag eens in het centrum zien spelen maar daar heeft hij andere spelers voor zich.
Koning.
pi_59080866
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:00 schreef tha_dark het volgende:
Nog even over Maidana want hij speelde gister weer mee met Boca. Hele het B-elftal speelde (op de keeper na) want de rest werd gespaard voor de return in de halve finale van de CL. Hij speelde op rechtsback en het was weer niet veel. Hij mist duidelijk wendbaarheid en snelheid. Ik zou hem graag eens in het centrum zien spelen maar daar heeft hij andere spelers voor zich.
Wat moet ie dan bij ons?
pi_59081379
De transfer van Sulejmani schiet maar niet op he
pi_59081770
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wat moet ie dan bij ons?
Dat vraag ik me dus ook af... Hij moet (als die gehaald wordt) sowieso voor de centrale positie gehaald worden. En dan nog is het maar de vraag of die er meteen staat. Liever zie ik bijvoorbeeld Douglas komen, die moet toch ook niet meer dan 3 miljoen kosten? En verder moet er natuurlijk ook nog een cv gehaald worden die er meteen staat.
Koning.
pi_59081920
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
De transfer van Sulejmani schiet maar niet op he
quote:
di 03 jun 2008, 05:30 | 0 reacties
Sulejmani kost Ajax hoofdprijs
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Ajax en SC Heerenveen zijn het bijna eens over de transfersom van Miralem Sulejmani (19). De Friezen willen achttien miljoen euro ontvangen voor het Servische talent, maar beide clubs waren elkaar gisteren op enkele tienduizenden euro's na genaderd. Sulejmani's zaakwaarnemer Jovica Radonjic: "Zodra Heerenveen en Ajax een akkoord hebben - en dat is wat ik begreep aanstaande - stap ik op het vliegtuig naar Amsterdam. Dan zal Miralem snel een speler van Ajax zijn." De Amsterdamse club wil Sulejmani voor vijf jaar contracteren. "Geen enkel probleem", aldus Radonjic.

De voor Nederlandse begrippen ongekend hoge transfersom is voor de Amsterdammers een recorduitgave. Klaas-Jan Huntelaar, die in december 2005 van SC Heerenveen werd overgenomen, kostte Ajax 9,5 miljoen euro. De Friezen maken een flinke winst als de handtekeningen definitief zijn gezet.

Sulejmani werd voor een opleidingsvergoeding van slechts 300.000 euro overgenomen van Partizan Belgrado. De transfersom leert dat de nieuwe coach Marco van Basten, die eiste dat hij mocht investeren, zijn zin krijgt.

Eerder al legde Ajax voor ruim zes miljoen euro spits Dario Cvitanic van het Argentijnse Banfield vast. De eerder getoonde interesse in Tarik Sektioui is van de baan. Van Basten zag de voormalig speler van AZ en Willem II, tegenwoordig uitkomend voor FC Porto, eveneens als een bruikbare voetballer.

De aanvallers Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo komen niet in de plannen van Van Basten voor. Zij mogen vertrekken.
De tering.
pi_59081990
18mln? Hoe zeg je in het fries: tief maar op.
pi_59081997
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:27 schreef Jasza het volgende:

[..]

[..]

De tering.
18 miljoen

Trouwens, dat bedrag wil Heerenveen, ze zullen wel 12-13 miljoen krijgen. Bovendien ben ik ervan overtuigd dat we dat bedrag toch weer terugverdienen, mits geen ernstige blessure.

[ Bericht 19% gewijzigd door F1Bas op 03-06-2008 01:47:45 ]
pi_59082029
quote:

[..]

Ik denk precies het tegenovergestelde, maar ik ben dan ook een fan
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_59082082
quote:

[..]

[..]

De tering.
1. De plaatsingstijd van het bericht is zeer opmerkelijk te noemen en 2. het bericht is niet op de site te vinden. What happened?
pi_59082107
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

1. De plaatsingstijd van het bericht is zeer opmerkelijk te noemen en 2. het bericht is niet op de site te vinden. What happened?
http://www.telesport.nl/v(...)ax_hoofdprijs__.html
pi_59082154
quote:
Tyfus FOK...

Wat achterlijk dat het bericht niet gewoon in de linkerkolom staat tussen de reeds geplaatste berichten dan

Maar goed 18 miljoen dus....

dinsdag 3 juni 2008 @ 02:08:35 #39
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59082161
Ik denk dat het zeker niet meer zal zijn dan 12 miljoen. Met 18 miljoen gooi je je eigen glazen in wanneer je in de toekomst nog een binnenlandse transfer doet.
pi_59082326
quote:

[..]

[..]

De tering.
Net alsof je een transfer van 18 miljoen op enkele 10.000den laat misgaan

Tevens geloof ik niet dat ie 18 miljoen kost, of dat Ajax dat gaat betalen.
pi_59082379
18 miljoen, yeah right. Lijkt me sowieso niet dat je dan nog gaat mierenneuken over enkele tienduizenden euro's.

En Sektioui .

Ik geloof er niks van.
pi_59082404
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Geen idee, maar de link laat het toch echt zien, verder ziet het er qua spelling etc wel normaal uit.
pi_59082557
18 miljoen is een beetje boel veel geld
pi_59082659
18 Miljoen is veel zeg.. Dan zullen er nog wel veel spelers vertrekken (Mitea etc.) Daar kun je ook nog wel wat voor vangen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_59082665
quote:

[..]

Davids heeft zei altijd dat als hij terug bij Ajax zou komen dat het zijn laatste club zou worden. Wanneer Van Basten niet was gekomen had hij 100% nog een tijdje gebleven. Dat lange touwtrekken is onzin, hij is 1 keer benaderd en toen direct terug gekomen

Verder is dat bericht over Blind 100% onzin, Davids wist vanaf Maart ongeveer al dat hij zou stoppen bij Ajax
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 3 juni 2008 @ 08:14:48 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59082938
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 05:20 schreef sjimz het volgende:
18 miljoen is een beetje boel veel geld
Ik hoop dat 'ie het waard is ....
Ik ben inmiddels overleden
pi_59082950
18 miljoen klopt ook niets van denk ik, zoveel kan Ajax niet voor een speler uitgeven. Tenzij wij iets niet weten over Huntelaar...

Wel lachen als het waar zou zijn en de mensen die hier dan zitten te klagen over Engelaar die voor 8 miljoen veelste duur is
  dinsdag 3 juni 2008 @ 08:32:32 #48
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59083045
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 08:14 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik hoop dat 'ie het waard is ....
denk het niet
wat een geld zeg
pi_59083112
Als Sulejmani echt zoveel moet kosten moet je meteen de onderhandelingen staken.
A Is hij het waarschijnlijk niet waard
B Met dat geld kun je genoeg andere dingen doen

De situatie bij Ajax is nu ook niet zo hopeloos dat we 18 miljoen op tafel moeten leggen voor een groot talent. Investeer het dan maar eens in je scouting of jeugdopleiding en dan wacht ik nog wel 2 jaar op een succes. Maar goed, we zullen zien.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59083119
18 miljoen
pi_59083192
18 miljoen

Het eerste wat ik dacht is dat Ajax op de hoogte is dat Huntelaar gaat vertrekken.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 08:57:56 #52
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59083197
18 miljoen

GESTOORD.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 3 juni 2008 @ 08:59:37 #53
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59083209
18 miljoen Flikker maar op met die gehypte Servier.
pi_59083226
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 08:57 schreef Urquhart het volgende:
18 miljoen

Het eerste wat ik dacht is dat Ajax op de hoogte is dat Huntelaar gaat vertrekken.
Dan nog is 18miljoen veel en veels te veel geld. Een serieus bedrag zou gewoon 6-7miljoen zijn, maar de laatste 2/3 jaar zijn alle spelers ineens 2 of 3x zo duur geworden.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:03:22 #55
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59083244
Heerenveen krijgt het ook een beetje hoog in de bol totaal niet reëel zo'n bedrag
pi_59083272
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:01 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dan nog is 18miljoen veel en veels te veel geld. Een serieus bedrag zou gewoon 6-7miljoen zijn, maar de laatste 2/3 jaar zijn alle spelers ineens 2 of 3x zo duur geworden.
Klopt, maar vergeet niet dat wij ook 17 miljoen voor Babel, 30 miljoen voor Sneijder en wellicht weer 30 voor Huntelaar ontvangen. Andere clubs zijn natuurlijk niet op hun achterhoofd gevallen, na het horen van deze inkomsten van Ajax.
pi_59083294
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Klopt, maar vergeet niet dat wij ook 17 miljoen voor Babel, 30 miljoen voor Sneijder en wellicht weer 30 voor Huntelaar ontvangen. Andere clubs zijn natuurlijk niet op hun achterhoofd gevallen, na het horen van deze inkomsten van Ajax.
Dat is het nadeel van zoveel geld ontvangen. Andere clubs willen ineens veel te veel geld zien voor middelmatige spelers. En dan zit je in een lastige positie en Ajax geeft dan in omdat ze toch het geld hebben.

Ik vind het alleen raar dat Porto het nog wel voor elkaar krijgt spelers van 3mil of minder te kopen terwijl ze nog meer dan Ajax ontvangen.
pi_59083324
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:09 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat is het nadeel van zoveel geld ontvangen. Andere clubs willen ineens veel te veel geld zien voor middelmatige spelers. En dan zit je in een lastige positie en Ajax geeft dan in omdat ze toch het geld hebben.

Ik vind het alleen raar dat Porto het nog wel voor elkaar krijgt spelers van 3mil of minder te kopen terwijl ze nog meer dan Ajax ontvangen.
Maar ik twijfel ook aan die 18 miljoen. Volgens mij betaalt Ajax 13/14 miljoen en met prestatiebonnussen als het behalen van het landskampioenschap/UEFA Cup zou dat kunnen oplopen tot 18 miljoen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:15:16 #59
51286 w00h00
Digital man!
pi_59083361
Ik heb ook gelezen dat Heerenveen zoveel % van de door verkoop willen krijgen, dat zal toch ook hopelijk onder die 18 miljoen vallen.
pi_59083364
18 is teveel
pi_59083384
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:03 schreef _Mike_ het volgende:
Heerenveen krijgt het ook een beetje hoog in de bol totaal niet reëel zo'n bedrag
Het wordt betaald dus is het reëel.
pi_59083407
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:15 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb ook gelezen dat Heerenveen zoveel % van de door verkoop willen krijgen, dat zal toch ook hopelijk onder die 18 miljoen vallen.
Over die Pranjic waren toch ook geruchten? Misschien betreft het hier wel de prijs van Suljemani + Pranjic, en is de Telegraaf niet volledig ingelicht
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:24:36 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59083444
Blij dat er eindelijk eens geïnvesteerd wordt, maar achttien miljoen is wel veel!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:28:25 #64
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_59083485
Dat jullie 18 mln gaan betalen voor een speler is tot daar aan toe, maar op deze manier worden clubs als heerenveen en twente wel steeds gevaarlijker. Die zien hun begrotingen ook omhoog schieten en halen steeds betere spelers...
Haal dan voor 18 mln wat uit het buitenland
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:32:50 #65
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59083548
18 miljoen euro voor een speler die 4 maandjes lekker gevoetbalt heeft bij Heerenveen.
Denk dat Lemic er tussen is gaan zitten
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:34:05 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59083567
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:32 schreef PyTh het volgende:
18 miljoen euro voor een speler die 4 maandjes lekker gevoetbalt heeft bij Heerenveen.
Denk dat Lemic er tussen is gaan zitten
Flinke provisie dan!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:39:14 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59083627
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
-----------------------------------------
----------------Huntelaar----------------
-Sulejmani------------------------Suarez-
------------------Perez------------------
-----Lindgren---------------Gabri--------
-Vertonghen-Vermaelen-Van der Wiel-Silva-
---------------Stekelenburg--------------

Zo spelen dus?
pi_59083685
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:15 schreef w00h00 het volgende:
Je mag toch hopen dat er iemand de wijsheid heeft om die clausule dan te schrappen bij een netto bedrag van 18 miljoen .

Denk dat het op 12 miljoen netto uitkomt en dan nog een 5 miljoen aan bonussen bij eventuele prestaties. Opzich ook wel slim want dan heb je sowieso 6 punten in de pocket tijdens het seizoen .
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:43:44 #69
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59083696
Overbodige reactie.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:47:15 #70
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59083749
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:18 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Het wordt betaald dus is het reëel.
Er is nog helemaal niets betaald, alleen de sensatie krant Telegraaf heeft weer een bericht naar buiten gebracht.
pi_59083760
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:47 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Er is nog helemaal niets betaald, alleen de sensatie krant Telegraaf heeft weer een bericht naar buiten gebracht.
Dat is waar. Was het een maand geleden ook niet deze Radonjic (waar is Lemic ineens?) die vertelde dat er bijna een akkoord was?
pi_59083770
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:39 schreef M0NTANA het volgende:

[ code verwijderd ]

Zo spelen dus?
Hier red je het niet mee. Ook al heb je een wereldvoorhoede, achterin is het zwak en blessuregevoelig. De afgelopen jaren was de aanval ook het probleem niet, maar de verdediging heeft ons punten gekost. Ik heb liever dat ze daar eens flink wat miljoenen voor uittrekken.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:49:22 #73
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59083774
18 miljoen, lijkt me een onzinbericht toch?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:49:52 #74
51286 w00h00
Digital man!
pi_59083780
Basis elf:

-----Engelaar---------------Gabri--------
-Vertonghen-Lindgren-Aankoop--Silva-
---------------Stekelenburg-----------

Schaduw elftal:

--------------Dario--------------------
Leonardo-----------Kennedy----
-------------De Jong--------------
--Emanuelson----Sarpong----
-------------------------------------
-Anita---Vermealen-VdW--Orgararu
-------------Vermeer--------------
pi_59083845
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:49 schreef w00h00 het volgende:
Basis elf:

Schaduw elftal:
Leonardo komt niet in de plannen van Van Basten voor (net als Mitea en Manucharyan volgens Telegraaf). Hij mag vertrekken.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:59:00 #76
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_59083920
WTF 18 miljoen euro zijn ze nu helemaal gek geworden .
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:00:59 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59083942
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Inclusief alle bonussen, denk twaalf miljoen wat kan oplopen tot achttien miljoen. Of eigenlijk hoop ik dat.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:01:43 #78
52871 Blight
Supersized.
pi_59083953
Als dat waar is, is de transfermarkt wel erg doorgeslagen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:01:49 #79
51286 w00h00
Digital man!
pi_59083954
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Leonardo komt niet in de plannen van Van Basten voor (net als Mitea en Manucharyan volgens Telegraaf). Hij mag vertrekken.

Dan moet Goossens die plaats maar opvullen, of we moeten eindelijk eens zelf een talent uit het buitenland voor enkele tonnen gaan scouten, want onderstaande is toch eigenlijk wel belachelijk. Twee keer zoveel geld voor Sulejmani als dat we voor Huntelaar hebben betaald. Terwijl Huntelaar zich allang bewezen in het maken van goals, Sulejmani mag nog niet eens de bal voor Klaas uit de goal halen.
quote:
Met een afkoopsom van achttien miljoen euro zou de transfer van Sulejmani de duurste worden binnen Nederland. In 2005 betaalde Ajax aan SC Heerenveen nog ruim negen miljoen euro voor Klaas-Jan Huntelaar, waarmee dat de grootste binnenlandse transfer werd.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:02:31 #80
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59083964
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Telegraaf, nuff said
pi_59083971
Als dat geld nou eens een beetje in Nederland zou blijven zou het leuk wezen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_59084000
Aan de andere kant heeft dat zuinige beleid ons ook weinig geholpen. Het vertrek van Stam, Sneijder en Grygera is nooit opgevangen, en we liepen 3x de CL mis. Of dat niets kost.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:05:44 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59084003
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:01 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Dan moet Goossens die plaats maar opvullen, of we moeten eindelijk eens zelf een talent uit het buitenland voor enkele tonnen gaan scouten, want onderstaande is toch eigenlijk wel belachelijk. Twee keer zoveel geld voor Sulejmani als dat we voor Huntelaar hebben betaald. Terwijl Huntelaar zich allang bewezen in het maken van goals, Sulejmani mag nog niet eens de bal voor Klaas uit de goal halen.
[..]

En ook nog eens te bedenken dat we Miralem Sulejmani een jaar eerder voor drie ton konden halen.

Maar goed, schaduwelftal mag verder bestaan uit eigen jeugd, geen (te) dure, Ajax-onwaardige subtoppers.

Verder ben ik blij dat er eindelijk eens geïnvesteerd wordt, liever het kapitaal op het veld dan op de bank.
pi_59084028
18 miljoen is wel heeeeel erg veel geld
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:07:22 #85
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_59084029
quote:
Basis elf:

Schaduw elftal:

Engelaar in de basiself? Hij ging toch naar schalke 04 of heb ik wat gemist ?
pi_59084046
Zo de tering wat een bedrag...
pi_59084071
quote:
Basis elf:

Schaduw elftal:

Basis:
-------------------------Huntelaar-----------------
Sulejmani------------de Jong------------Suarez
---------------Lindgren---------Gabri---------------
Vertonghen--Vermaelen--vd Wiel--Silva
----------------------Stekelenburg--------------
Schaduw:
-------------------------Cvitanich-----------------
Emanuelson---------Perez------------Rommedahl
---------------vd Heijden--------Anita/Donald---------
Slijngard--????????-------Colin-----Ogararu
------------------------Vermeer--------------
pi_59084081
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:07 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Engelaar in de basiself? Hij ging toch naar schalke 04 of heb ik wat gemist ?
Schalke kan Engelaar niet betalen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:11:10 #89
175985 Silaz
drie bier
pi_59084084
18 mln + Telegraaf =
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:11:12 #90
52871 Blight
Supersized.
pi_59084085
Zullen we met die voetbalzone en lijntjesopstellingen wachten tot de selectie officieel rond is?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_59084123
Ik zou willen dat Ajax eens 18 miljoen voor verdedigers uit zou trekken. Dan krijgen we misschien een seizoen niet 43 goals tegen in de competitie...
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59084138
MIsschien repost..
quote:
Ajax laat drie aanvallers vertrekken
Marco van Basten stelt de aanwezigheid van drie aanvallers komend seizoen niet op prijs. Daardoor kunnen Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo deze zomer uitkijken naar een andere club.

De 23-jarige Mitea staat al sinds de zomer van 2004 onder contract in Amsterdam. In zijn eerste seizoen kwam hij nog tot 21 wedstrijden, maar daarna kwam hij mede vanwege blessures nog maar weinig in actie.

De 21-jarige Manucharyan speelt sinds 2005 in het shirt van Ajax. In zijn vaderland Armenië geldt hij als een groot talent, maar in Nederland kwam dit er voorlopig nog niet uit.

De 25-jarige Leonardo (foto) speelt het minst lang voor Ajax. In de winterstop van het seizoen 2006-2007 kwam de kleine Braziliaan over van NAC Breda. Over belangstelling hoeft hij waarschijnlijk niet te klagen. Onder meer NEC wil de rappe aanvaller vastleggen.
pi_59084143
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:47 schreef _Mike_ het volgende:
Er is nog helemaal niets betaald, alleen de sensatie Ajax krant Telegraaf heeft weer een bericht naar buiten gebracht.
Tering zeg, 18 miljoen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:15:24 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59084154
Waarom Leonardo nou geen kans krijgt? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59084162
Was dit al gepost?
quote:
Trio mag weg bij Ajax

AMSTERDAM - Ajax haalt flink de bezem door de selectie. De eerste slachtoffers zijn Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo. De drie aanvallers mogen volgens De Telegraaf uitzien naar een andere club.

De nieuwe trainer Marco van Basten ziet het volgens de krant niet zitten in het trio. Mitea en Manucharyan zaten de afgelopen jaren vooral in de lappenmand. Beide talenten konden hierdoor nooit hun kwaliteiten tonen in het eerste elftal van de Amsterdammers.

Leonardo kwam anderhalf jaar geleden op voorspraak van de toenmalige trainer Henk ten Cate naar Ajax. De Braziliaanse aanvaller kon echter geen moment imponeren en raakte onder interim-trainer Adrie Koster helemaal uit beeld.
pi_59084195
18 miljoen, ik hoop dat het absoluut niet waar is. Mijn hemel.

Ik snap wel dat Heerenveen een leuk bedrag voor Sulejmani wil, maar is dit niet extreem?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59084211
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef RayMania het volgende:

Ik snap wel dat Heerenveen een leuk bedrag voor Sulejmani wil, maar is dit niet extreem?
Ach ja, het is ook wat de gek (in dit geval Ajax ) ervoor geeft
pi_59084253
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:19 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ach ja, het is ook wat de gek (in dit geval Ajax ) ervoor geeft
Belachelijk. Maximaal 11 miljoen, schat hem hetzelfde in als Huntelaar en Suárez.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:21:46 #99
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59084258
quote:

Zie de 17 miljoen euro die jullie voor Babel hebben gekregen....
Dat was ook extreem, zo werkt het nu eenmaal
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:22:36 #100
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59084270
Ach, liever achttien miljoen voor een topper dan drie subtoppers halen voor totaal zes miljoen euro ofzo. We kunnen het ons niet veroorloven opnieuw drie jaar op rij de CL mis te lopen. Er moet gewoon geïnvesteerd worden, alleen met een topteam komen er prestaties.
pi_59084276
quote:

Waarom? Heerenveen wil helemaal niet verkopen, maar heeft gewoon een hoog bedrag genoemd waartegen wél te praten valt. We hebben ik denk zo'n 20 miljoen op de bank waarvan 13 geinvesteerd mag worden. Wat moeten we met nog meer geld? Het is nu belangrijker om eens sportief succes te gaan boeken en dat behaal je niet door je toppers tegen halve bedragen te verkopen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:24:41 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59084309
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Waarom? Heerenveen wil helemaal niet verkopen, maar heeft gewoon een hoog bedrag genoemd waartegen wél te praten valt. We hebben ik denk zo'n 20 miljoen op de bank waarvan 13 geinvesteerd mag worden. Wat moeten we met nog meer geld? Het is nu belangrijker om eens sportief succes te gaan boeken en dat behaal je niet door je toppers tegen halve bedragen te verkopen.
Hoorde net zeggen dat die achttien miljoen euro is voor Miralem Sulejmani en Bert Pijffers.
pi_59084323
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoorde net zeggen dat die achttien miljoen euro is voor Miralem Sulejmani en Bert Pijffers.
LOL!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:27:14 #104
188012 Breach
Is Goed
pi_59084350
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, liever achttien miljoen voor een topper dan drie subtoppers halen voor totaal zes miljoen euro ofzo. We kunnen het ons niet veroorloven opnieuw drie jaar op rij de CL mis te lopen. Er moet gewoon geïnvesteerd worden, alleen met een topteam komen er prestaties.
Maar dat is het nou juist, Sulejmani is een talent maar geen zekerheid. En scorend vermogen hebben we genoeg. Maar met deze verdediging haal je ook de komende jaren geen CL, zeker nu Heitinga weg is.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:29:32 #105
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59084407
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:27 schreef Breach het volgende:

[..]

maar dat is het nou juist, Sulejmani is een talent maar geen zekerheid. En scorende vermogen hebben we genoeg. Maar met deze verdediging haal je ook de komende jaren geen CL, zeker nu Heitinga weg is.
Ach, neem aan dat het potje nog niet leeg is en er nog iemand als Luisão komt.
pi_59084447
Sportweek meldt nu dat Tarik Sektioui het alternatief is voor Sulejmani !!!!
pi_59084461
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:27 schreef Breach het volgende:

[..]

Maar dat is het nou juist, Sulejmani is een talent maar geen zekerheid. En scorend vermogen hebben we genoeg. Maar met deze verdediging haal je ook de komende jaren geen CL, zeker nu Heitinga weg is.
Het is inderdaad wel matig dat we een transferbudget hebben van 30 miljoen, en daar nu (30-6-18=) 6 miljoen van overblijft terwijl er nog wel een of twee versterkingen in de achterhoede moeten komen. Tenzij ze een speler verkopen, en deze opbrengst voor een deel wordt terug gevloeid naar het transferbudget.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:31:36 #108
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59084462
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, neem aan dat het potje nog niet leeg is en er nog iemand als Luisão komt.

Bedrag wat voor Sneijder geincasseerd is heeft waarschijnlijk het gehele gat in de begroting moeten dichten door het missen van CL voetbal voor het 3e jaar op rij
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:35:15 #109
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_59084552
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef PyTh het volgende:

[..]

Bedrag wat voor Sneijder geincasseerd is heeft waarschijnlijk het gehele gat in de begroting moeten dichten door het missen van CL voetbal voor het 3e jaar op rij
Nee hoor, de begroting gaat uit van UEFA Cup.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:36:26 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59084570
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zoals Henri van der Aat vorig seizoen al zei, Ajax kan het financieel veroorloven om nog drie jaar geen CL te spelen. Maar goed, dat willen we niet. Dus er zal geïnvesteerd moeten worden, Van der Aat gaf ook aan dat het kapitaal weer op het veld moet staan.
pi_59084622
Leonardo, Nicolae Mitea en Edgar Manucharyan mogen vertrekken bij Ajax. De aanvallers kwamen door blessure's nog niet uit de verf in Amsterdam. Het trio is deze week, door technisch coördinator Danny Blind, op de hoogte gebracht en kunnen deze zomer vertrekken.

Nicolae Mitea werd in 2004 naar Amsterdam gehaald. De Roemeense belofte speelde in zijn debuutjaar nog flink wat wedstrijden, maar daarna belande hij in de ziekenboeg, waar steeds in terug viel. Voor Manucharyan geld hetzelfde. De Armeen, die een jaar later kwam, speelde nog maar negen competitiewedstrijd voor Ajax.

Het vertrek van Leonardo is verrassend te noemen. In zijn tijd bij NAC Breda wilde Van Basten hem zelfs naar Oranje halen, maar nu, anderhalf jaar later, ziet de huidige bondscoach geen heil meer in de Braziliaan. Volgens eerdere berichten zouden FC Utrecht, FC Twente en NEC Nijmegen belangstelling hebben in de baltovenaar.

Bron ajaxinside
pi_59084652
Trouwens, Leonardo, Mitea en Manucharyan mogen weg!!!!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:44:57 #113
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_59084763
De Sulejmanie begint wel ernstige vormen aan te nemen......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_59084821
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, Leonardo, Mitea en Manucharyan mogen weg!!!!
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind het jammer van Mitea. Tuurlijk gaat-ie terecht weg, je hebt er op dit moment niks aan, maar zijn eerste seizoen (2003/2004) was veelbelovend. Hij bracht ons zelfs min of meer de titel door de 2-1 te maken tegen PSV. Was een leuke speler toen.
pi_59084899
Het zal wel weer zo gaan dat Ajax op de site gaat aangeven dat er lang geen 18 Miljoen naar Heerenveen gaat.. Hoeveel was het de vorige keer volgens al die kranten dan? 12? Inflatie hé...
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_59084917
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:44 schreef BoNi het volgende:
De Sulejmanie begint wel ernstige vormen aan te nemen......
Nou inderdaad je zou er bijna Sulejmanisch depressief van worden.....
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:52:24 #117
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_59084921
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:47 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind het jammer van Mitea. Tuurlijk gaat-ie terecht weg, je hebt er op dit moment niks aan, maar zijn eerste seizoen (2003/2004) was veelbelovend. Hij bracht ons zelfs min of meer de titel door de 2-1 te maken tegen PSV. Was een leuke speler toen.
Ik vind het persoonlijk eerder jammer van Manucharyan.
Heeft het nooit echt kunnen laten zien en is van glas, maar met de juiste (medische en mentale) begeleiding denk ik nog steeds dat hij echt ver kan komen.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:54:02 #118
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59084956
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nou inderdaad je zou er bijna Sulejmanisch depressief van worden.....
Welke Sulejmaniak gaat er nou 18 miljoen aan Heerenveen betalen?
kankelul.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:58:40 #119
131729 jna
pi_59085058
Ben ik in 't wereldje van VI.nl terecht gekomen?
Jawel, je keek.
pi_59085060
Godver ik heb echt 0 vertrouwen in volgend seizoen
pi_59085064
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Welke Sulejmaniak gaat er nou 18 miljoen aan Heerenveen betalen?
Spreekt hij inmiddels al Nederlands? Of oefent ie nog steeds met Sulejmaan-roos-vis?
pi_59085107
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:58 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ik zie op dit moment ook liever een verdediger van het kaliber Papalaatmetietenlos
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:06:51 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59085257
Ik heb ook helemaal niet zo'n "zin" in het EK, ik wil Ajax zien, weten wie er komt etc.......

Komt misschien wel als het eenmaal begonnen is, maar vooralsnog zit ik meer op "Ajax koopt xxxxxxx" te wachten dan op EK nieuws...
Get woke, go broke!
pi_59085277
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:00 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zie op dit moment ook liever een verdediger van het kaliber Papalaatmetietenlos
Ooit zien spelen dat je zo enthousiast bent?
pi_59085294
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:08 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ooit zien spelen dat je zo enthousiast bent?
Nee, maar een paar posts van Dr.Daggla doen wonderen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:11:15 #126
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59085351
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:58 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Wie zijn kloon ben jij nou weer?
En waarom heb je geen vertrouwen, lekker makkelijk zo.

Het is voor Mitea trouwens wel heel erg jammer, als hij niet zo veel geblesseerd was had het zeker een topper kunnen worden.
pi_59085388
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Spreekt hij inmiddels al Nederlands? Of oefent ie nog steeds met Sulejmaan-roos-vis?
Nieuw bij de plaatselijke bakker: Witte bolletjes met Sulejmaanzaad.
pi_59085545
Dit betekent niet dat de rest blijft toch?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:23:45 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59085622
TerroRobbie zou eigen lijk al een ban aan zijn broek moeten krijgen vanwege zijn vele mislukte pogingen tot humor, het is haast aandoenlijk zo slecht.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:30:25 #130
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59085781
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

kankelul.
pi_59085839
Leo heeft natuurlijk bijzonder weinig kans gehad. Maar het is denk beter zo.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59085849
quote:
Marco Materazzi (foto) vertrekt bij Internazionale. De ervaren verdediger komt niet voor in de plannen van de kersverse trainer José Mourinho. AS Monaco en Fiorentina sluiten niet uit een bod te doen op de mandekker. (La Gazzetta dello Sport)
Halen
pi_59085919
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Halen
Wat moet hij kosten? 18 miljoen?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:37:56 #134
188012 Breach
Is Goed
pi_59085929
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Halen
Juist, en iedereen is weer bang voor ons

pi_59085956
Wie doet Materazzi nu weg?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:43:51 #136
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59086040
als materazzi te halen is: doen
hoewel salaris wel absurd hoog zal liggen en het geen investering voor de toekomst is
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59086061
Boulah en Materazzi in het centrum
pi_59086123
Gaan we nu serieus denken dat Materazzi een optie is voor ajax?
pi_59086156
Mooi dat Sulejmani zo goed als zeker komt. En die 18 miljoen zal heus wel niet waar zijn, denk eerder een 12 miljoen. Dan is het natuurlijk nog een gok, maar we waren ook allemaal bang toen Klaas voor 9.5 miljoen kwam, dat die het nog heel moeilijk zou krijgen, maar hij was het dubbel en dwars waard. Nu nog 2 verdedigers, een 10 en een verdedigende middenvelder, en dan mag van mij het seizoen beginnen.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_59086157
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:44 schreef Urquhart het volgende:
Boulah en Materazzi in het centrum
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:48:55 #141
131729 jna
pi_59086180
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef Longmen het volgende:
Gaan we nu serieus denken dat Materazzi Ajax een optie is voor ajax Materazzi ?
Jawel, je keek.
pi_59086191
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef Longmen het volgende:
Gaan we nu serieus denken dat Materazzi een optie is voor ajax?
Als ze al bereid zijn 18 miljoen neer te leggen voor een talent dat net een halfjaartje goed speelt, dan zijn ze er misschien gek genoeg voor
pi_59086213
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:48 schreef Fides het volgende:

[..]

Spanddoek komend jaar: "Het slachtseizoen is geopend"
pi_59086219
Jammer van Manucharyan maar het schiet inderdaad niet op als je op spelers moet gaan bouwen die constant geblesseerd zijn.
pi_59086268
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:48 schreef jna het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik uiteraard.
pi_59086292
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:48 schreef Oente het volgende:
Mooi dat Sulejmani zo goed als zeker komt. En die 18 miljoen zal heus wel niet waar zijn, denk eerder een 12 miljoen. Dan is het natuurlijk nog een gok, maar we waren ook allemaal bang toen Klaas voor 9.5 miljoen kwam, dat die het nog heel moeilijk zou krijgen, maar hij was het dubbel en dwars waard. Nu nog 2 verdedigers, een 10 en een verdedigende middenvelder, en dan mag van mij het seizoen beginnen.
Het transfer budget van ajax was toch 30mln?
Dus als ze 12 voor sulejmani betalen dan zie ik het niet gebeuren dat ze nog 1 ervare verdediger, een DM en een nr 10 kunnen halen met de rest van het geld.

Of ze moeten spelers kunnen verkopen voor aardige bedragen.

Misschien betrekken ze bankzitters bij de koop van Sulejmani. Zijn ze daar ook direct van af.
pi_59086340
Sulejmani op 10 is toch ook zo gek nog niet?
pi_59086354
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:52 schreef Static-NL het volgende:

Misschien betrekken ze bankzitters bij de koop van Sulejmani. Zijn ze daar ook direct van af.
Die Delorge wilde Heerenveen vorige jaar ook hebben.
pi_59086398
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:53 schreef Longmen het volgende:
Sulejmani op 10 is toch ook zo gek nog niet?
voor 18 miljoen? wat denk je dat de prijzen van de scc's volgend seizoen dan weer gaan doen al doet hij het slecht en gaat op de tribune zitten á la luque
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_59086441
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:55 schreef Noshiba het volgende:

[..]

voor 18 miljoen? wat denk je dat de prijzen van de scc's volgend seizoen dan weer gaan doen al doet hij het slecht en gaat op de tribune zitten á la luque
Maar ze kunnen het ook niet maken om de seizoenkaarthouders nog een seizoen naar aanmodderende Colins, Rommedahls, Kennedys en Kuffours aan te kijken.
pi_59086500
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:55 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Luque had nooit aangetrokken moeten worden.
Tja en als als..... Volgens mij zet je de poppetjes waar ze het beste tot zn recht komen, ongeacht het prijskaartje.
pi_59086600
18 miljoen voor Sulejmani?

Dat gaan ze toch niet echt betalen mag ik hopen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59086671
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:49 schreef Wooldoor het volgende:
Jammer van Manucharyan maar het schiet inderdaad niet op als je op spelers moet gaan bouwen die constant geblesseerd zijn.
Afgelopen seizoen is hij bijna het hele seizoen fit geweest.
pi_59086708
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Maar ze kunnen het ook niet maken om de seizoenkaarthouders nog een seizoen naar aanmodderende Colins, Rommedahls, Kennedys en Kuffours aan te kijken.
ik vind niet dat Colin en Rommedahl in dat rijtje thuis horen.
Rommedahl is een beperkte voetballer maar hij kent zijn beperkingen en zo slecht deed hij het niet. Hij deed het vaak beter dan Kennedy.

Colin deed het abnormaal slecht aan het begin bij Ajax en daar word hij nog steeds op afgerekend. In de laatste wedstrijden hoorde hij vaak bij de beste spelers in het veld. Hij was toen absoluut beter dan ogararu, kennedy of Emanuelson. Hij is ook een beperkte voetballer maar maakte dat in de laatste wedstrijden dat hij speelde meer dan goed met zijn vechtlust.

En Luque had vind ik meer kansen mogen krijgen. In de eerste paar wedstrijden kreeg hij een kans waarin het hem niet lukte om echt op te vallen maar ik vind dat hij tegen het einde nog wel een kans had mogen krijgen. In die paar wedstrijden dat hij speelde zag je toch soms dat qua techniek hij echt wel een versterking is voor Ajax. Misschien dat hij aan het begin slecht speelde omdat hij moest wennen aan de tactiek ofzo maar ik vind dat hij meer kansen had verdient vooral als je bekijkt hoevaak Kennedy mocht spelen.
pi_59086717
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 08:59 schreef _Mike_ het volgende:
18 miljoen Flikker maar op met die gehypte Servier.
precies. nu weten we ook gelijk waarom hij nog niet bij een CL club zit; die zijn niet zo achtelijk om dat bedrag te betalen. alleen ons aller Ajax doet dat
pi_59086794
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe keeperstrainer van Ajax: Gerard van der miraLem.
pi_59086821
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:07 schreef Static-NL het volgende:

[..]

ik vind niet dat Colin en Rommedahl in dat rijtje thuis horen.
Rommedahl is een beperkte voetballer maar hij kent zijn beperkingen en zo slecht deed hij het niet. Hij deed het vaak beter dan Kennedy.

Colin deed het abnormaal slecht aan het begin bij Ajax en daar word hij nog steeds op afgerekend. In de laatste wedstrijden hoorde hij vaak bij de beste spelers in het veld. Hij was toen absoluut beter dan ogararu, kennedy of Emanuelson. Hij is ook een beperkte voetballer maar maakte dat in de laatste wedstrijden dat hij speelde meer dan goed met zijn vechtlust.

En Luque had vind ik meer kansen mogen krijgen. In de eerste paar wedstrijden kreeg hij een kans waarin het hem niet lukte om echt op te vallen maar ik vind dat hij tegen het einde nog wel een kans had mogen krijgen. In die paar wedstrijden dat hij speelde zag je toch soms dat qua techniek hij echt wel een versterking is voor Ajax. Misschien dat hij aan het begin slecht speelde omdat hij moest wennen aan de tactiek ofzo maar ik vind dat hij meer kansen had verdient vooral als je bekijkt hoevaak Kennedy mocht spelen.
Ik ben het met je eens dat Rommedahl dit seizoen zeker een waarde heeft gehad. Maar het gaat meer om de keuzes die Ajax maakt. Koop je liever 5 subtoppers of 1 topper voor hetzelfde geld. We hebben de afgelopen tijd vooral gekozen voor het halen van subtoppers, zonder enig succes. We waren misschien goedkoop uit, maar het heeft wel vele miljoenen door het mislopen van de CL gekost.

Overigens vind ik de aankoop van Luque nog altijd onbegrijpelijk. Het schoolvoorbeeld van een paniekaankoop en een zoethoudertje naar de supporters toe. Sneijder werd verkocht, en ze moesten nog iets halen om de supporters rustig te houden, en kwamen met Luque aanzetten. Het beruchte lijstje over de opvolging van Sneijder was gewoon klink klare onzin van Van Geel.
pi_59086871
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe keeperstrainer van Ajax: Gerard van der miraLem.
Nieuw lid van Ierse terreurbeweging: IRAlem Sulejmani.
pi_59086951
ondertussen haalt Heerenveen een talentvolle Braziliaanse spits voor een prikkie. zo kan het ook.
pi_59087012
18 miljoen!? Dit moet een grap zijn toch
pi_59087023
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
ondertussen haalt Heerenveen een talentvolle Braziliaanse spits voor een prikkie. zo kan het ook.
Maar dat kan bij clubs als Groningen, Heerenveen en Twente ook. Blijkt het een succes, dan maak je een enorme klapper. Valt hij tegen, dan hoor je niemand er meer over. Als Ajax zo'n speler uit Brazilië haalt dan verwacht iedereen een nieuwe Ronaldo, en is die druk onwijs hoog.
pi_59087097
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Maar dat kan bij clubs als Groningen, Heerenveen en Twente ook. Blijkt het een succes, dan maak je een enorme klapper. Valt hij tegen, dan hoor je niemand er meer over. Als Ajax zo'n speler uit Brazilië haalt dan verwacht iedereen een nieuwe Ronaldo, en is die druk onwijs hoog.
je kan die spelers gerust een jaartje in het 2de laten spelen. wij supporters maken er vaak een hype van ja maar dat mag geen probleem zijn.
pi_59087103
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:07 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

precies. nu weten we ook gelijk waarom hij nog niet bij een CL club zit; die zijn niet zo achtelijk om dat bedrag te betalen. alleen ons aller Ajax doet dat
Nou Real Madrid kocht ook Drenthe voor zon 13mln + clausules nadat hij 1 goed toernooi gespeeld had.
pi_59087136
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

je kan die spelers gerust een jaartje in het 2de laten spelen. wij supporters maken er vaak een hype van ja maar dat mag geen probleem zijn.
Niet alleen supporters hoor, ook de media gaan daarin mee.
pi_59087155
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

So true. Spelers als Alves, Sulejmani, Berg, Suárez enzovoort hebben helemaal geen druk bij Groningen of Heerenveen en kunnen goede wedstrijden afwisselen met slechte. Bij Ajax verwachten de media en het publiek gelijk prestaties. Op die manier is Rosenberg ook compleet geflopt, terwijl hij gewoon een superspits is.
pi_59087387
bij Ajax zouden ze ook geen onmogelijke druk ervaren als ze rustig worden gebracht en voor weinig worden aangetrokken.

iemand die voor 18 miljoen komt daarintegen........
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:41:44 #167
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59087439
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
bij Ajax zouden ze ook geen onmogelijke druk ervaren als ze rustig worden gebracht en voor weinig worden aangetrokken.

iemand die voor 18 miljoen komt daarintegen........
Inderdaad, als hij 5 wedstrijden kut speelt moet Coronel gelijk weer aftreden.
kankelul.
pi_59087525
18 miljoen is echt gekkenwerk!! Geloof er dan ook een snars van

Ach, we hebben nog even de tijd om paar toppertjes aan te kopen ! En als de voorbereiding begint ze natuurlijk te verkopen
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_59087622
quote:
The Greece squad for Euro 2008 was announced by Otto Rehhagel on May 27, 2008, and Papastathopoulos was the unfortunate player to be cut from the provisional squad of 24 to the final 23-man selection.
Las ik net op wikipedia
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:51:48 #170
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59087632
Het stuk is zo slecht geschreven dat ik er geen enkele waarde aan hecht. 18 miljoen, nooit. Voor dat geld had je een serieuzere poging op Modric kunnen doen..

Een paar weken geleden was het nog 11 en liep Ajax te steggelen om een paar ton en premies. Dan schiet je toch niet in 1 keer door naar de 18? En dan ook het nieuws over Sektoui..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_59087801
18 miljoen Laat dat alsjeblieft niet waar zijn zeg..
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:00:04 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59087807
BREAKIN' NEWS
quote:
Van Basten heeft spelletje door

door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Na een jaar bondscoachschap zei Marco van Basten destijds over John van ’t Schip dat hij vanaf de bank eerder het spel doorgrondde. "Wat ik toen zag, ziet Marco nu ook", aldus Van 't Schip nu.

"Hij hield zich indertijd meer met de eigen ploeg bezig en ik met het hele plaatje: ’hoe staat het’ bij ons ten opzichte van de tegenstander", weet Van 't Schip.

Van Basten is dan ook blij met zijn ontwikkeling dankzij zijn vriend. "Met de hulp van John heb ik me daarin ontwikkeld. Nu proberen we onze inzichten zo goed mogelijk bij elkaar te brengen.”

Bron: De Telegraaf

Na drieënhalf jaar heeft hij het spelletje door, precies op tijd. Geweldig nieuws voor Ajax

pi_59087871
Wat een goed nieuws M0NTANA! . Hij heeft dus nu al drie jaar het spelletje door, nou ik zie er niets van.
pi_59087927
18 miljoen flikker op
ajax is niet gek..en Heerenveen zal een bod van rond de 10 toch ook niet afslaan neem ik aan?!
4 8 15 16 23 42
pi_59087978
Fuck off met je 18 miljoen. Voor 11 kun je Luisao halen. Doe dat maar liever.

Wat een gatenkaas achterin zeg. Als daar niks meer bij komt ga ik heel hard huilen.
pi_59088307
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Wat dacht je er van om zo'n speler goedkoop te halen en Bij Groningen/Twente/Heerenveen te stallen voor 1 of 2 seizoenen.
pi_59088441
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
BREAKIN' NEWS
[..]

Na drieënhalf jaar heeft hij het spelletje door, precies op tijd. Geweldig nieuws voor Ajax

pi_59088780
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:59 schreef devv05 het volgende:
18 miljoen Laat dat alsjeblieft niet waar zijn zeg..
Zeker wel, Ajax durft te investeren, en nogmaals hij is het geld waard!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:42:52 #179
139407 jorienvdherik
pi_59088795
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef Nashje het volgende:
Fuck off met je 18 miljoen. Voor 11 kun je Luisao halen. Doe dat maar liever.

Wat een gatenkaas achterin zeg. Als daar niks meer bij komt ga ik heel hard huilen.
voor 8 haal je giovanni dos santos
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:44:21 #180
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_59088835
Is 18 miljoen niet wat heel erg veel
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:47:00 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59088921
Ja, wat wil je nou als Ajax zijnde? Wij verkopen ook niet meer voor 10 miljoen maar stukken meer, dus zal je ook meer moeten gaan dokken als je wil kopen, ze zijn niet gek in H'veen.

Ik vind het ook veel geld, maar je koopt niets meer voor 5 miljoen. Komop, Chelsea ramt 70 mil voor een speler over de toonbank, waarom zou Ajax nog voor 5 miljoen iemand kunnen halen, omdat we zo boehoe zielig zijn?

Dit is de moderne voetbalwereld, ik vind het ook niet leuk, maar je moet of mee of afhaken....
Get woke, go broke!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:47:22 #182
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_59088931
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja en die wil bij Ajax komen voetballen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:48:14 #183
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_59088949
Alleen komen er nu spelers die een jaar of 2 terug voor zo goed als niet gehaald konden worden

En of hij die 18 miljoen waard is valt nog maar te bezien. Al helemaal na pas 1 goed seizoen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:49:38 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59088992
Luque heeft 2,2 miljoen gekost aan salaris, en dat heeft opgeleverd? En die zou wel heel erg goed zijn, een zekerheidje....
Get woke, go broke!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:51:50 #185
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_59089053
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Luque heeft 2,2 miljoen gekost aan salaris, en dat heeft opgeleverd? En die zou wel heel erg goed zijn, een zekerheidje....
Een zekerheidje? Iemand die al jaren amper speelde of geblesseerd was?

Ik hoop echt dat Sulejmani het gaat maken, maar heb er zeker mijn twijfels over
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:52:10 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59089065
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Luque heeft ongetwijfeld ook nog eens miljoenen gekost aan transferbedrag, maar dat weigert men te geloven. Alsof Newcastle op hun achterhoofd is gevallen en - ondanks zijn salaris - een speler gratis de deur uit hebben gedaan. Reken op minimaal 5 miljoen.

Vorig seizoen liepen we te mekkeren over de 8 miljoen voor Suarez. Nou, als ze 18 miljoen aan Groningen hadden betaald had hij het ook waard geweest. Blinkt niet alleen bij Ajax uit, scoort ook de ene na de andere goal bij z'n nationale elftal. Nog zo'n jaar en de hele Europese top zit achter hem aan. Nog meer dan achter Huntelaar.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:52:18 #187
139407 jorienvdherik
pi_59089068
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ja en die wil bij Ajax komen voetballen
Nee, dat snap ik
pi_59089316
Of Sulejmani nou 18 miljoen kost of niet, ik neem aan dat er een totaalplaatje zal bestaan bij de technische staf. Er zullen nog spelers vertrekken en die leveren misschien transfergeld op alsmede salarisruimte. Ik kan me niet voorstellen dat het eerstvolgende bericht uit Amsterdam zal zijn "het geld is op"
pi_59089605
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zeker wel, Ajax durft te investeren, en nogmaals hij is het geld waard!
Durven te investeren en als een idioot geld over de balk smijten zijn wel twee hele verschillende dingen. 18 miljoen zijn de bedragen die wij voor zulke spelers vangen, in uitzonderlijke gevallen iets meer. Zelfs de echt grote clubs leggen niet zulke bedragen neer voor spelers die amper wat hebben laten zien en een groot risico zijn, laat staan Ajax dat in vergelijking een erg klein budget heeft.

Neemt niet weg dat ik Sulejmani graag zie komen, maar niet tegen elke prijs. Bovendien vind ik verdedigers een veel hogere prioriteit hebben, straks blijft daar nauwelijks geld meer voor over. Ajax moet zulke spelers gewoon eens zelf gaan scouten en beter onderhandelen. Als je nu toegeeft dan zal het in de toekomst steeds gekker en gekker worden en je geeft de clubs die je nu qua budget nog flink de baas bent een flinke duw in de rug.
pi_59089683
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

dinsdag 3 juni 2008 @ 14:16:42 #191
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59089706
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:52 schreef twi het volgende:

[..]

Vorig seizoen liepen we te mekkeren over de 8 miljoen voor Suarez. Nou, als ze 18 miljoen aan Groningen hadden betaald had hij het ook waard geweest. Blinkt niet alleen bij Ajax uit, scoort ook de ene na de andere goal bij z'n nationale elftal. Nog zo'n jaar en de hele Europese top zit achter hem aan. Nog meer dan achter Huntelaar.
Ik kan mij niet herinneren dat "we liepen te mekkeren over 8 miljoen". Nu vind ik nog een HEEL verschil (zo een 10..) zitten tussen 8 en 18 miljoen. Suarez speelde al meer dan een seizoen indrukwekkend (met ups en downs), Surlejmani volgens mij niet. Dan betaal je meer dan het dubbele EN je neemt een grote gok.

En juist dat laatste moet je als Ajax denk ik mee oppassen, zoveel centen zijn er nu ook weer niet. Daarnaast kun je imo beter geld in de verdediging steken.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:18:05 #192
139407 jorienvdherik
pi_59089749
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

is wel zo
pi_59089910
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

is wel zo
De overstap maken van een club die jaarlijks CL speelt naar een club die al 3 jaar achter elkaar de CL aan zich voorbij moest laten gaan, zou een logische keuze zijn ja

Stop the bullcrap please.
pi_59089976
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De overstap maken van een club die jaarlijks CL speelt naar een club die al 3 jaar achter elkaar de CL aan zich voorbij moest laten gaan, zou een logische keuze zijn ja

Sowieso is een transferbedrag vaak niet het grootste probleem voor Nederlandse clubs. De salarissen passen vaak niet in bestaande salarishuizen.
pi_59090037
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Sowieso is een transferbedrag vaak niet het grootste probleem voor Nederlandse clubs. De salarissen passen vaak niet in bestaande salarishuizen.
Plus het feit dat menig topspeler niet op ontmoetingen met De Graafschap en Willem II zit te wachten.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:31:23 #196
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59090092
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik kan mij niet herinneren dat "we liepen te mekkeren over 8 miljoen". Nu vind ik nog een HEEL verschil (zo een 10..) zitten tussen 8 en 18 miljoen. Suarez speelde al meer dan een seizoen indrukwekkend (met ups en downs), Surlejmani volgens mij niet. Dan betaal je meer dan het dubbele EN je neemt een grote gok.

En juist dat laatste moet je als Ajax denk ik mee oppassen, zoveel centen zijn er nu ook weer niet. Daarnaast kun je imo beter geld in de verdediging steken.
Er werd wel gemekkerd, tussen Groningers en Ajacieden zoals dat nu tussen Heerenveeners en Ajacieden gebeurt. Elf miljoen wilden ze in Groningen, maar 'hij was maar 6 miljoen waard'. Uiteindelijk werd het 7,75 miljoen en na 1 seizoen kun je concluderen dat Ajax aan de goede kant van de deal staat.

Bovendien doet de prestatie van Sulejmani bij Heerenveen niet onder aan die van Suarez in zijn seizoen bij Groningen. Hij is minstens zo goed bezig geweest. Uiteindelijk zal het wel neerkomen op een miljoen of 11 a 12, als de transfer rond komt. En dan lijkt me dat weer een goede deal voor Ajax, als Sulejmani zo blijft voetballen.

Het belangrijkste aan Sulejmani vind ik niet dat 'ie goed voetbalt of goed scoort. Dat is lekker meegenomen. Maar met nog zo'n type voetballer (Suarez heb je al) kun je gigantisch onvoorspelbaar worden. Bovendien leggen die twee gasten nog een dozijn ballen af op hun mede-spits en wanneer Ajax Huntelaar kan weten vast te houden dan maakt het gewoon helemaal niks meer uit welke idioten we achterin hebben lopen.

Wordt Boulahrouz nog gehaald van de resterende paar centen (want Chelsea laat hun gefaalde aankopen meestal wel voor een fooi gaan) dan hebben we zelfs een idioot minder achterin lopen.
pi_59090233
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Je moet gewoon naar talent kijken, dat is wat moeilijker dan kijken naar hoe iemand als presteert, maar dat is wel de beste investering. Talent kan zich namelijk ontwikkelen, spelers die al goed presteren kunnen zich ook ontwikkelen, maar ook grotendeels uitontwikkeld zijn.

Ik vond al dat gedoe om de prijs van Suarez belachelijk, want hij heeft heel veel puur voetbaltalent en in zijn hoofd zat het ook goed. Dan is het een potentiele ster, net als Zlatan in nog veel grotere mate was. Als je afgaat op wat ze feitelijk al laten zien, dan krijg je van die wat oudere spelers waar geen rek meer in zit. Die verkoop je dan met kleine winst of verlies zonder dat ze het niveau ooit omhoog gegooid hebben, niet na een half jaar zoals bij een talent meestal ook niet gaat, maar ook niet na 2 jaar. Sulejmani heeft veel talent, die kan nog veel beter worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:40:35 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59090351
Ben ik niet met je eens. Je moet zeker naar prestaties kijken. Met alleen talent word je geen kampioen namelijk.

Als Ajax nu puur voor de financiele winst zou gaan, had ik het met je eens geweest. Maar er moet ook gewoon gewonnen worden, en de eerste echte keer dat Ajacieden het 'talent' van Ibrahimovic begonnen te zien, was toen hij de winnende goal maakte in de bekerfinale tegen Utrecht....
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:41:03 #199
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59090359
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

is wel zo
Dat wil ManC ervoor geven.
Het staat niet vast dat barcelona hem voor dat bedrag laat gaan heur.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59090953
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

gelukkig speelt Man City wel jaarlijks CL

Ajax maakt gewoon kans als ze hun best doen. maar nee, Ajax betaald liever 10 miljoen meer aan een minder talentvolle speler.
pi_59090976
Zinloos stukje:
quote:
Wereldranglijst: Ajax slechter dan Al-Ordon Al-Qadisiya

Manchester United voert de officieuze wereldranglijst voor clubs aan. De formatie van Edwin van der Sar wordt gevolgd door Boca Juniors, Chelsea, FC Barcelona en Bayern München. De rangschikking, gebaseerd op resultaten in nationale en internationale competities, wordt maandelijks samengesteld door de IFFHS, de internationale federatie voor voetbalstatistici.

PSV is op de 54e plaats de hoogst genoteerde Nederlandse club. Feyenoord bekleedt positie 136. Ajax boekt een terreinwinst van twintig plaatsen in vergelijking met vorige maand en staat nu 149e, een plek onder Shabab Al-Ordon Al-Qadisiya uit Jordanië. (MA)

Wereldranglijst (1 juni 2007 - 31 mei 2008):
1. (1) Manchester United 286,0
2. (4) Boca Juniors 267,0
3. (2) Chelsea 258,0
4. (2) FC Barcelona 257,0
5. (6) Bayern München 252,0
6. (11) Glasgow Rangers 251,5
7. (9) AS Roma 248,0
8. (5) Liverpool 243,0
9. (10) Arsenal 237,0
10. (13) Internazionale 226,0
54. (57) PSV 153,5
136. (145) Feyenoord 95,0
149. (169) Ajax 93,0
161. (224) FC Twente 90,0
185. (174) AZ 84,0
pi_59091004
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Ajax maakt gewoon kans als ze hun best doen. maar nee, Ajax betaald liever 10 miljoen meer aan een minder talentvolle speler.
Denk je echt? Elke speler die kan kiezen tussen Premier league+centen of Eredivisie kiest voor dat eerste...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:07:53 #203
188012 Breach
Is Goed
pi_59091060
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:03 schreef Longmen het volgende:
Zinloos stukje:
[..]
Feyenoord boven Ajax
pi_59091195
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:07 schreef Breach het volgende:

[..]

Feyenoord boven Ajax
Ja dat kan helemaal niet
pi_59091270
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Ik had het ook over Ronaldinho ja

Het ging hier om Dos Santos. Je weet wel die talentvolle Mexicaan van Barca.

Ja..begint er een lampje te branden?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:20:19 #206
52871 Blight
Supersized.
pi_59091379
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:05 schreef Longmen het volgende:

[..]

Denk je echt? Elke speler die kan kiezen tussen Premier league+centen of Eredivisie kiest voor dat eerste...
Inderdaad. City is schat en-schatrijk op dit moment. Die jongen kan daar in een paar maanden meer verdienen dan in een paar jaar bij Ajax.

En @ Cyberia: Dos Santos is een City transfer target op dit moment.
pi_59091516
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:20 schreef Blight het volgende:

[..]

En @ Cyberia: Dos Santos is een City transfer target op dit moment.
Volgens de laatste geruchten is Tottenham het meest concreet om hem over te nemen. City richt zich juist al geruime tijd op Ronaldinho en nog steeds.
quote:
Tottenham Hotspur zal nog vandaag de transfer van Giovani dos Santos (foto) afronden. De Mexicaanse aanvaller komt voor een slordige acht miljoen euro over van Barcelona. De Catalanen wilden het talent eerst alleen verhuren, maar daar stemde de speler niet mee in. (Diverse Spaanse media)
pi_59091657
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:40 schreef twi het volgende:
Ben ik niet met je eens. Je moet zeker naar prestaties kijken. Met alleen talent word je geen kampioen namelijk.
Maar als je mee wilt doen met de grote jongens die zich wel kunnen veroorloven voormalig talent te kopen dat al heeft gepresteerd, dan redt je dat niet met spelers die op lager niveau blijven, maar zul je spelers moeten hebben die het hogere niveau aankunnen.
quote:
Als Ajax nu puur voor de financiele winst zou gaan, had ik het met je eens geweest. Maar er moet ook gewoon gewonnen worden, en de eerste echte keer dat Ajacieden het 'talent' van Ibrahimovic begonnen te zien, was toen hij de winnende goal maakte in de bekerfinale tegen Utrecht....
Dat is ook het probleem, het publiek ziet het talent niet meer, en de club ook niet. De club moet talent kunnen herkennen en dan dus ook de overtuiging hebben dat ze daar wat mee kunnen, en dus niet met 3 miljoen in Groningen aan komen voor Suarez en het nog bijna stuk laten lopen. En als het publiek dan ook even geduld heeft met een speler die veel met een bal kan maar nog heel veel moet leren, dan helpt dat ook. Maar die hebben liever iemand die de beuk erin gooit en meteen het beste laat zien wat ie in zich heeft. Maar op die manier kun je CL-wedstrijden in het voorjaar wel vergeten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:40:27 #209
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59091952
quote:
Zinloos stukje:
[..]

Hoe kan Feyenoord van 145 naar 136 ze hebben vorig jaar niet eens europees gespeeld
pi_59092127
Serieus, wat een naaiers daar bij ajax

Ik was naar groningen-ajax geweest toen dat brandje was, nouja mocht je of nog een keer of restitutie formulier invullen want ik kon niet.

Ik dat formulier ingevuld netjes m'n kaartjes opgestuurd

Nou vandaag maar eens bellen of ik m'n geld niet eens terug zou moeten hebben

Nou, blablabla
Zegt ie doodleuk: u bent wel heengeweest
Ik zo, Ehm sorry hoor maar ik ben niet heen geweest
Hij: jawel
Ik zo, nee ik ben niet heen geweest u mag m'n baas bellen die kan van verifïeren dat ik niet eens aanwezig kon zijn, en anders altijd nog m'n klokkaart gescant naar u toesturen
Nee, dat geldt niet. Wij hebben u gescant dus u bent heen geweest heeft u nog andere vragen?

Ik ben er helemaal klaar mee, t gaat me niet om die 30 euro maar het gaat me gewoon om het princiepe dat hij hun fout niet toegeeft want dat scan systeem doet het al zo goed
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:50:55 #211
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59092250
Gewoon naar zijn manager vragen, die belsmurfen snappen er toch geen flikker van
pi_59092462
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:40 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hoe kan Feyenoord van 145 naar 136 ze hebben vorig jaar niet eens europees gespeeld
Ze hebben de beker gewonnen.
pi_59092593
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:50 schreef _Mike_ het volgende:
Gewoon naar zijn manager vragen, die belsmurfen snappen er toch geen flikker van
word opeens gebelt
Ja sorry sorry sorry sorry ,ik had het nog een keer nagekeken en wij bleken toch fout te zitten

Ja dat wist ik al

Ja sorry sorry sorry we zullen het zo snel mogenlijk overmaken
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:23:34 #214
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_59093214
zuinige joden he, krijg je dat

denken er nog serieus mensen dat KjH blijft? En die sulejmani, kan die niet samen met Suarez in de spits ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_59093223
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef Noshiba het volgende:

[..]

word opeens gebelt
Ja sorry sorry sorry sorry ,ik had het nog een keer nagekeken en wij bleken toch fout te zitten

Ja dat wist ik al

Kneuzenbende daar man
pi_59093278
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef Catch22- het volgende:
zuinige joden he, krijg je dat

denken er nog serieus mensen dat KjH blijft? En die sulejmani, kan die niet samen met Suarez in de spits ?
Ik denk dat er een aardige kans is dat hij blijft
pi_59093279
quote:
Zinloos stukje:
[..]
Real Madrid en AC Milan niet eens in de top 10
pi_59093386
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:25 schreef toma het volgende:

[..]

Real Madrid en AC Milan niet eens in de top 10
AC Milan niet
Nouja, zo heel goed heeft RM het ook niet gedaan de laatste jaren, ze zijn volgens mij niet verder dan de kwart finale geweest toch?
Daarentegen deed Internazionale het ook niet veel beter..
pi_59093422
quote:
Zinloos stukje:
[..]

Kun je me bron geven zodat ik volledige lijst kan bekijken? Ben wel benieuwd namelijk
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:31:46 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59093488
quote:

[..]

word opeens gebelt

Ja dat wist ik al

Nah, wel sympathiek dat ze hun fout nog even toegeven. Zijn zat bedrijven die niks meer van zich laten horen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_59093756
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik had het ook over Ronaldinho ja

Het ging hier om Dos Santos. Je weet wel die talentvolle Mexicaan van Barca.

Ja..begint er een lampje te branden?
ik had het uiteraard over Dos Santos. waarom jij Ronaldinho erbij haalt is volstrekt onduidelijk. die gaat nooit van z'n leven naar Man City en bovendien hadden we het helemaal niet over hem.
pi_59093898
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

ik had het uiteraard over Dos Santos. waarom jij Ronaldinho erbij haalt is volstrekt onduidelijk.
Sinds wanneer heeft Dos Santos in de belangstelling gestaan van City? Het was toch echt Tottenham die als eerst interesse toonde.

Maar goed laten we het maar weer over Ajax hebben
pi_59094102
quote:
'Geen Sulejmani voor Ajax'

De kans dat Miralem Sulejmani naar Ajax vertrekt is volgens algemeen directeur Yme Kuiper klein. Volgens Kuiper is het niet te bedoeling om Sulejmani aan een Nederlandse club te verkopen. De Serviër staat volgens De Telegraaf op het punt om een contract te tekenen bij Ajax.

Kuiper: "Wij hebben niet de behoefte Sulejmani bij een andere Nederlandse ploeg te zien. Sulejmani heeft nog een contract tot 2010 met een optie voor nog twee jaar. Hij kan bij ons Europees spelen en bovendien heeft hij maar één seizoen zijn kwaliteiten bij ons laten zien."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:56:14 #224
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59094164
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft Dos Santos in de belangstelling gestaan van City? Het was toch echt Tottenham die als eerst interesse toonde.
klik
Is van een poosje terug.. Maar laatst stond er ook weer wat over op sport.es
quote:
Maar goed laten we het maar weer over Ajax hebben
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:00:50 #225
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_59094282
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ze hebben de beker gewonnen.
Ja en? Ajax ook 2 seizoen achter elkaar. Omg dat klinkt eigenlijk best wel triest
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_59094335
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:53 schreef Jasza het volgende:

[..]
Waar komt dit vandaan?
pi_59094359
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Waar komt dit vandaan?
www.feanonline.nl

Heeftie tegen Omroep fryslan gezegd.
pi_59094416
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:03 schreef Jasza het volgende:

[..]

www.feanonline.nl

Heeftie tegen Omroep fryslan gezegd.
Gewoon een rechtszaak aanspannen.

Hij ziet het grote geld en wil naar Ajax. Dan zorgen zij er wel voor dat dat gaat gebeuren.
pi_59094460
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Gewoon een rechtszaak aanspannen.

Hij ziet het grote geld en wil naar Ajax. Dan zorgen zij er wel voor dat dat gaat gebeuren.
Alsof ik die gast geloof, je weet hoevaak ze zeggen dat iemand niet gaat en dan uiteindelijk gaatie toch.

Die zaakwaarnemer van Sulej die hoort het zeker van de spoken?
pi_59094636
Misschien dit weekend al wel Topic #1000

al in minder dan 20 uur bijna een topic gevuld zonder heel veel interessants
pi_59094685
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:15 schreef behangplakker het volgende:

Al bijna 700 topics lang oninteressant gelul
pi_59094754
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:15 schreef behangplakker het volgende:
Misschien dit weekend al wel Topic #1000

ik zal s opschieten met de OP
pi_59094757
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:31 schreef Silenus het volgende:
Nah, wel sympathiek dat ze hun fout nog even toegeven. Zijn zat bedrijven die niks meer van zich laten horen.
Eigenlijk zou je ze dankbaar moeten zijn inderdaad!
pi_59094838
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Al bijna 700 topics lang oninteressant gelul
Ik ben er pas 20 topics

Maar vantevoren werd verwacht dat dit wat slomer ging ivm WK enzo, ik vind het allemaal meevallen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:07:42 #235
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59095792
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:23 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Maar vantevoren werd verwacht dat dit wat slomer ging ivm WK enzo, ik vind het allemaal meevallen
Dat komt bij mij ook niet echt als een verrassing, het WK is toch pas over twee jaar.
><(({°>
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:24:40 #236
139407 jorienvdherik
pi_59096108
quote:

[..]

word opeens gebelt

Ja dat wist ik al

ze mogen je wel een kado geven
pi_59096184
18 miljoen voor Sulejmani is toch ook wel echt te gek hoor.
AFC Ajax - SS Lazio
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:29:52 #238
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59096229
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:27 schreef Ordinair het volgende:
18 miljoen voor Sulejmani is toch ook wel echt te gek hoor.
Die komt toch niet.
kankelul.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:30:28 #239
139407 jorienvdherik
pi_59096239
Jawel hoor, maar voor 12 ofzo
pi_59096245
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:29 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Die komt toch niet.
Let maar op.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:36:20 #241
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59096363
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Let maar op.
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax zo gek is dat ze er 18 voor neerleggen.
kankelul.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:37:14 #242
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59096390
Wat een nieuws allemaal weer.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:38:01 #243
139407 jorienvdherik
pi_59096417
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:36 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat Ajax zo gek is dat ze er 18 voor neerleggen.
sch wil eigenlijk 14-15 voor hem en dus vragen ze 18 en gaat de prijs omlaag, naar de prijs die ze wouden

simpel he
pi_59096462
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

sch wil eigenlijk 14-15 voor hem en dus vragen ze 18 en gaat de prijs omlaag, naar de prijs die ze wouden

simpel he
pi_59096496
quote:
'Ook Albert Luque mag weg bij Ajax'
Eerder vandaag maakte de Telegraaf bekend dat Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo zouden mogen vertrekken bij Ajax. Volgens At5 tekst zou ook Albert Luque geen toekomst meer bij Ajax hebben. Dat komt niet helemaal uit de lucht vallen, als het waar is. De Spaanse aanvaller speelde onder Ten Cate regelmatig en kwam terug van een blessure, maar Adrie Koster zag in Albert Luque alleen maar een tribuneklant.
van ajax.netwerk.to
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:41:40 #246
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59096499
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

simpel he
Dat is nog te duur, en zie het bericht boven van die Kuiper.
kankelul.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:41:57 #247
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59096507
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:41 schreef toma het volgende:

[..]

van ajax.netwerk.to
7 miljoen.
kankelul.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:42:31 #248
139407 jorienvdherik
pi_59096525
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:41 schreef toma het volgende:

[..]

van ajax.netwerk.to
naar feyenoord
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:42:54 #249
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59096540
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:41 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

7 miljoen.
Hij was toch transfervrij? Dus 2miljoen aan salaris that's it
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

naar feyenoord
Nog een afdankertje uit Amsterdam, hoera !!!
pi_59096556
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Let maar op.
Jij bent er wel heel zeker van dat hij komt en van z'n kwaliteiten he?

Ik ken die gozer amper, ik weet ook zeker dat de 3/4e op fok! niets/heel weinig over hem wist voordat hij die goeie wedstrijd tegen ajax speelde en daarop baseert iedereen hier dingen.

Ik vind het maar een risico hem kopen daarom hoop ik dat ie lekker bij heerenveen blijft of ergens anders heengaat die 12 miljoen kunnen we wel ergens anders aan besteden
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:43:52 #251
139407 jorienvdherik
pi_59096571
hoe duur zou luque zijn ? wil hem best hebben.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:44:17 #252
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59096588
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:42 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hij was toch transfervrij?
Geloof je het zelf?
kankelul.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:45:38 #253
139407 jorienvdherik
pi_59096623
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:44 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
In augustus 2007 vertrok Luque alsnog naar Nederland. Op 25 augustus 2007 maakte AFC Ajax bekend dat de Spanjaard een contract getekend heeft voor drie seizoenen. Hij komt transfervrij van zijn vorige club, Newcastle United.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:46:49 #254
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59096655
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

In augustus 2007 vertrok Luque alsnog naar Nederland. Op 25 augustus 2007 maakte AFC Ajax bekend dat de Spanjaard een contract getekend heeft voor drie seizoenen. Hij komt transfervrij van zijn vorige club, Newcastle United.
Ajax zal er echt wel iets voor betaald hebben hoor.

Hier heb je Luque, neem maar mee.
Miljoentje of 2-4.
kankelul.
pi_59096661
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:43 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik ken die gozer amper, ik weet ook zeker dat de 3/4e op fok! niets/heel weinig over hem wist voordat hij die goeie wedstrijd tegen ajax speelde en daarop baseert iedereen hier dingen.

Ik vind het maar een risico hem kopen daarom hoop ik dat ie lekker bij heerenveen blijft of ergens anders heengaat die 12 miljoen kunnen we wel ergens anders aan besteden
idd. Zes Miljoen is hij hooguit waard meer niet. Het risico is te groot voor een jongen die nog niet veel heeft gepresteerd.

Maar het is wel een goed teken dat Blind de rotzooi van v. Geel gaat opruimen.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:46 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Gewoon volhouden
pi_59096711
quote:

[..]

Miljoentje of 2-4.
wat snap jij niet aan het woordje transfervrij?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:49:41 #257
139407 jorienvdherik
pi_59096723
quote:

[..]

Miljoentje of 2-4.
ja de taxi
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:49:41 #258
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59096724
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:46 schreef toma het volgende:

[..]

idd. Zes Miljoen is hij hooguit waard meer niet. Het risico is te groot voor een jongen die nog niet veel heeft gepresteerd.

Maar het is wel een goed teken dat Blind de rotzooi van v. Geel gaat opruimen.
[..]
Zes tot acht miljoen en meer niet lijkt me.
quote:
Gewoon volhouden
Ik heb dat toen niet zo gevolgd, maar het leek me sterk dat Newcastle spelers gratis van de hand doet.
Speelde hij sowieso niet daar?
kankelul.
pi_59096742
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:49 schreef MarkNMGN het volgende:

Ik heb dat toen niet zo gevolgd, maar het leek me sterk dat Newcastle spelers gratis van de hand doet.
Hij speelde niet nee en werd daar goed betaald.
pi_59096748
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:49 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Zes tot acht miljoen en meer niet lijkt me.
[..]

achterlijke lamlul als je contract afloopt ben je niet meer van newcastle en mag je doen wat je wil zonder dat de oude club (newcastle) daar iets over te zeggen heeft.
pi_59096767
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef koemleit het volgende:

[..]

achterlijke lamlul als je contract afloopt ben je niet meer van newcastle en mag je doen wat je wil zonder dat de oude club (newcastle) daar iets over te zeggen heeft.
Hij had nog gewoon een contract hoor
Beetje mensen namen noemen en dan zelf voor lul staan
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:52:08 #262
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59096778
Dan is het 2,2 miljoen voor een bankzitter, nog veel.
kankelul.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:54:38 #263
139407 jorienvdherik
pi_59096840
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij had nog gewoon een contract hoor
Beetje mensen namen noemen en dan zelf voor lul staan
wat is het noui
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:56:04 #264
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59096870
Heerlijk zo'n schoonmaak !
pi_59096884
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:43 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Hij was daarvoor ook al wel een revelatie hoor
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_59096926
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:56 schreef Houniet het volgende:
Heerlijk zo'n schoonmaak !
Juist, dat zou van Geel nooit doen want dan zou hij zn eigen fouten erkennen.
pi_59097245
Ook Luque weg.. Doe al dat loon er maar bij Huntelaar op, dan blijft hij wel!
AFC Ajax - SS Lazio
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:17:45 #268
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59097373
Officieel persbericht van Ajax.nl over de komst van Luque:
quote:
Ajax contracteert Albert Luque Martos

Amsterdam, 25 aug 2007
Ajax en Newcastle United hebben overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van de Spaanse voetballer Albert Luque Martos.
De aanvaller tekende vandaag zijn contract bij Ajax dat loopt tot en met 30 juni 2010.

Luque werd op 11 maart 1978 geboren in Spanje en begon zijn voetbalcarrière in de jeugdopleiding van FC Barcelona. In 1998 ging hij over naar Real Mallorca, het seizoen daarop werd hij verhuurd aan Málaga CF. In 2002 maakte Luque zijn debuut voor het Spaanse nationale elftal, waarvoor hij tot nu toe 17 maal uitkwam. Hij maakte tijdens het WK in 2002 en het EK in 2004 deel uit van de Spaanse selectie. In 2002 maakte hij eveneens de overgang naar Deportivo La Coruña. Voor deze club speelde hij in totaal 101 wedstrijden in de Primera División en maakte hij daarin 26 doelpunten. In 2005 maakte Luque de overstap naar Newcastle United.
Ik zie helemaal niks over enige transfervrije status vermeld worden. Alleen dat Newcastle en Ajax 'eruit' zijn gekomen.

Veel geruchten zeggen transfervrij, maar dan had Ajax dit ongetwijfeld gemeld. Andere geruchten zeggen dat 'ie wat heeft gekost, sommigen zelfs tot 8 miljoen aan toe. Een aantal weken geleden wist Hugo Borst te melden dat het salaris van Luque wel meeviel, maar dat hij wel een gigantische zak tekengeld had gehad.

Reken er dus op dat Luque meer dan 2,2 miljoen, en meer dan slechts 1 jaar salaris heeft gekost.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:21:00 #269
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59097453
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:17 schreef twi het volgende:
Officieel persbericht van Ajax.nl over de komst van Luque:
[..]

Ik zie helemaal niks over enige transfervrije status vermeld worden. Alleen dat Newcastle en Ajax 'eruit' zijn gekomen.

Veel geruchten zeggen transfervrij, maar dan had Ajax dit ongetwijfeld gemeld. Andere geruchten zeggen dat 'ie wat heeft gekost, sommigen zelfs tot 8 miljoen aan toe. Een aantal weken geleden wist Hugo Borst te melden dat het salaris van Luque wel meeviel, maar dat hij wel een gigantische zak tekengeld had gehad.

Reken er dus op dat Luque meer dan 2,2 miljoen, en meer dan slechts 1 jaar salaris heeft gekost.

Mijn dank.
kankelul.
pi_59097497
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_59097511
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:29 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Kun je me bron geven zodat ik volledige lijst kan bekijken? Ben wel benieuwd namelijk
sportweek, weet de volledige bron niet.
pi_59097560
Ik heb weleens gelezen op een Newcastle-forum (magpies.net ofzo) dat Luque bij Ajax een jaarsalaris heeft van rond de 1.8 miljoen euro, en dat het tekengeld ergens rond de 3 miljoen lag.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:27:54 #273
188012 Breach
Is Goed
pi_59097654
Volgens mij mocht Luque weg van Newcastle als een andere club bereid was zijn salaris te betalen. Dat werd toen door meerdere media gemeld. En verder lijkt het me toch niet dat je iemand voor 4-5 miljoen overneemt en dan ook nog 2.2 miljoen salaris geeft, om hem dan vervolgens niet eens bij de selectie te houden.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:30:04 #274
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59097715
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:27 schreef Breach het volgende:
Volgens mij mocht Luque weg van Newcastle als een andere club bereid was zijn salaris te betalen. Dat werd toen door meerdere media gemeld. En verder lijkt het me toch niet dat je iemand voor 4-5 miljoen overneemt en dan ook nog 2.2 miljoen salaris geeft, om hem dan vervolgens niet eens bij de selectie te houden.
Ook al zou je die 4-5 miljoen niet hebben betaald, het is sowieso niet logisch om iemand die een salaris van 2.2 miljoen opstrijkt buiten de selectie te houden.
kankelul.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:31:36 #275
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_59097750
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:27 schreef Breach het volgende:
Blijf erbij, die gast heeft een enorme kwaliteit, geef hem een kans, hij kan toch op 10, sterker nog Sulimani, mag verdomme niet eens de schoenen van Luque poetsen.

[ Bericht 5% gewijzigd door kevin33 op 03-06-2008 19:40:21 ]
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_59098083
Luque kan helemaal niet op 10 spelen, weg ermee..
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:48:56 #277
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_59098257
Luque weg?
pi_59098298
18 miljoen is een hoop geld voor Sulejmani maar er moet gewoon echt iets gebeuren, andere talentvolle spelers zullen niet veel minder kosten dus van mij mag ie komen... liever zoveel geld voor Sulejmani dan een paar miljoen per stuk voor spelers als Sektiou
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:51:22 #279
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_59098315
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:41 schreef Radegast het volgende:
Luque kan helemaal niet op 10 spelen, weg ermee..
Geef eens een paar goede redenen,
pi_59098318
Luque
Koning.
pi_59098381
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:50 schreef TheVulture het volgende:
18 miljoen is een hoop geld voor Sulejmani maar er moet gewoon echt iets gebeuren, andere talentvolle spelers zullen niet veel minder kosten dus van mij mag ie komen... liever zoveel geld voor Sulejmani dan een paar miljoen per stuk voor spelers als Sektiou
Maar er zijn zat spelers beter op de wereld die veel minder kosten lijkt me..
Daarbij wil Heereveen alleen 18 miljoen omdat het Ajax is, want Ajax heeft veel verdiend aan transfers. Als alleen Feyenoord geinteresseerd was, dan hadden ze hem al makkelijk voor 12 van de hand gedaan.
pi_59098398
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:30 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ook al zou je die 4-5 miljoen niet hebben betaald, het is sowieso niet logisch om iemand die een salaris van 2.2 miljoen opstrijkt buiten de selectie te houden.
Het is gewoon niet logisch om iemand bij Ajax zo'n salaris te bieden terwijl het twijfelachtig is of hij goed zal presteren
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_59098461
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:53 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Maar er zijn zat spelers beter op de wereld die veel minder kosten lijkt me..
Daarbij wil Heereveen alleen 18 miljoen omdat het Ajax is, want Ajax heeft veel verdiend aan transfers. Als alleen Feyenoord geinteresseerd was, dan hadden ze hem al makkelijk voor 12 van de hand gedaan.
Noem ze maar eens op dan, en dan ook nog spelers waar niet half Europa al achteraan zit want die zul je niet meer zo gauw richting Ajax zien gaan... daarnaast is het zo dat als Ajax Sulejmani niet haalt hij misschien wel naar Feyenoord of PSV verkast en dan snij je je dubbel in de vingers... Ik heb bij Sulejmani net als ik bij Suarez het idee dat dit geen miskoop is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_59098571
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Noem ze maar eens op dan, en dan ook nog spelers waar niet half Europa al achteraan zit want die zul je niet meer zo gauw richting Ajax zien gaan... daarnaast is het zo dat als Ajax Sulejmani niet haalt hij misschien wel naar Feyenoord of PSV verkast en dan snij je je dubbel in de vingers... Ik heb bij Sulejmani net als ik bij Suarez het idee dat dit geen miskoop is
Oke, ik verdiep me er dus echt niet in Maar er zullen heus wel wat spelers zijn. Het gaat mij er gewoon om dat je echt geen 18 miljoen voor zo'n speler moet betalen..
pi_59098608
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:51 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Geef eens een paar goede redenen,
waarom hij niet op 10 kan spelen? hij heeft daar nooit gespeeld, lijkt me een opzich een goede.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:09:25 #286
45511 TimmyAsd
pi_59098777
Mocht hij komen hebben we met Sulejmani, Suarez, Huntelaar, Cvitanich, Rommedahl en Leonardo genoeg voor de aanval. Niet slecht trouwens
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:13:50 #287
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59098878
Leonardo en Luque weg, maar Kennedy en Rommedahl mogen wel blijven...... eigenaardig
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:15:31 #288
45511 TimmyAsd
pi_59098937
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:13 schreef StarGazer het volgende:
Leonardo en Luque weg, maar Kennedy en Rommedahl mogen wel blijven...... eigenaardig
Mag leo ook weg? En Rommedahl is nog wel iets van toegevoegde waarde, maar Kennedy totaal niet...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:15:54 #289
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59098946
Leonardo mag weg

Spuit11
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:19:42 #290
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_59099050
Ik kan het nogsteeds niet geloven fucking 18 miljoen onbegrijpelijk.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_59099136
Wat word nu onze droomvoorhoede dan?

En als er 1 of 2 geblesseerd zijn wie is er achter de hand
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:27:59 #292
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_59099293
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik kan het nogsteeds niet geloven fucking 18 miljoen onbegrijpelijk.
veel te veel voor iemand, die zich nog niet eens echt bewezen heeft/
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:28:14 #293
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59099299
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:22 schreef behangplakker het volgende:
Wat word nu onze droomvoorhoede dan?

En als er 1 of 2 geblesseerd zijn wie is er achter de hand
Jeugdspelers als Martina bijvoorbeeld.
pi_59099309
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:13 schreef StarGazer het volgende:
Wie zegt dat die mogen blijven? Misschien heeft Blind ze nog niet kunne spreken? Lijkt me toch dat er meer spelers mogen vertrekken dan die 3 alleen... althans dat hoop ik
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:44:35 #295
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59099747
Ik snap het gezeik rond Rommedahl niet, willen jullie 3 spitsen in het veld hebben en voor de rest helemaal niets op de bank? Rommedalh is gewoon handig als invaller en hij accepteert die rol.

Wat wel weer eigenaardig is dat hij 10x zo goed in het nationale eftal speelt dan bij Ajax
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:47:54 #296
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59099864
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:44 schreef _Mike_ het volgende:
Ik snap het gezeik rond Rommedahl niet, willen jullie 3 spitsen in het veld hebben en voor de rest helemaal niets op de bank? Rommedalh is gewoon handig als invaller en hij accepteert die rol.

Wat wel weer eigenaardig is dat hij 10x zo goed in het nationale eftal speelt dan bij Ajax
Moet je hem wel als invaller gebruiken.. en dat is niet wat Koster deed.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:51:56 #297
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59099978
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Als hij in de basis start bij Denemarken laat hij ook gewoon veel meer zien dan hij bij Ajax doet.

En ja Koster...daar zijn we gelukkig van af.
pi_59100032
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat dus. Als invaller was hij 9 van de 10 keer gewoon goed. Als basisspeler was hij 9 van de 10 keer onwijs slecht.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:56:03 #299
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_59100101
Zonde van Luque Gewoon pech gehad met Koster als trainer...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:57:26 #300
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59100155
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:56 schreef Damzkieee het volgende:
Zonde van Luque Gewoon pech gehad met Koster als trainer...
Het is gelukkig nog niet zeker, ik hoop dat hij zeker nog een jaar blijft en de kans krijgt om zich te laten zien want voetbal kwaliteiten heeft hij zeker weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')