Geef eens een paar goede redenen,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:41 schreef Radegast het volgende:
Luque kan helemaal niet op 10 spelen, weg ermee..
Maar er zijn zat spelers beter op de wereld die veel minder kosten lijkt me..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:50 schreef TheVulture het volgende:
18 miljoen is een hoop geld voor Sulejmani maar er moet gewoon echt iets gebeuren, andere talentvolle spelers zullen niet veel minder kosten dus van mij mag ie komen... liever zoveel geld voor Sulejmani dan een paar miljoen per stuk voor spelers als Sektiou
Het is gewoon niet logisch om iemand bij Ajax zo'n salaris te bieden terwijl het twijfelachtig is of hij goed zal presterenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ook al zou je die 4-5 miljoen niet hebben betaald, het is sowieso niet logisch om iemand die een salaris van 2.2 miljoen opstrijkt buiten de selectie te houden.
Noem ze maar eens op dan, en dan ook nog spelers waar niet half Europa al achteraan zit want die zul je niet meer zo gauw richting Ajax zien gaan... daarnaast is het zo dat als Ajax Sulejmani niet haalt hij misschien wel naar Feyenoord of PSV verkast en dan snij je je dubbel in de vingers... Ik heb bij Sulejmani net als ik bij Suarez het idee dat dit geen miskoop isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar er zijn zat spelers beter op de wereld die veel minder kosten lijkt me..
Daarbij wil Heereveen alleen 18 miljoen omdat het Ajax is, want Ajax heeft veel verdiend aan transfers. Als alleen Feyenoord geinteresseerd was, dan hadden ze hem al makkelijk voor 12 van de hand gedaan.
Oke, ik verdiep me er dus echt niet inquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noem ze maar eens op dan, en dan ook nog spelers waar niet half Europa al achteraan zit want die zul je niet meer zo gauw richting Ajax zien gaan... daarnaast is het zo dat als Ajax Sulejmani niet haalt hij misschien wel naar Feyenoord of PSV verkast en dan snij je je dubbel in de vingers... Ik heb bij Sulejmani net als ik bij Suarez het idee dat dit geen miskoop is
waarom hij niet op 10 kan spelen? hij heeft daar nooit gespeeld, lijkt me een opzich een goede.quote:
Mag leo ook weg? En Rommedahl is nog wel iets van toegevoegde waarde, maar Kennedy totaal niet...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:13 schreef StarGazer het volgende:
Leonardo en Luque weg, maar Kennedy en Rommedahl mogen wel blijven...... eigenaardig
veel te veel voor iemand, die zich nog niet eens echt bewezen heeft/quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik kan het nogsteeds niet geloven fucking 18 miljoen onbegrijpelijk.
Jeugdspelers als Martina bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:22 schreef behangplakker het volgende:
Wat word nu onze droomvoorhoede dan?
En als er 1 of 2 geblesseerd zijn wie is er achter de hand
Wie zegt dat die mogen blijven? Misschien heeft Blind ze nog niet kunne spreken? Lijkt me toch dat er meer spelers mogen vertrekken dan die 3 alleen... althans dat hoop ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:13 schreef StarGazer het volgende:
Leonardo en Luque weg, maar Kennedy en Rommedahl mogen wel blijven...... eigenaardig
Moet je hem wel als invaller gebruiken.. en dat is niet wat Koster deed.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:44 schreef _Mike_ het volgende:
Ik snap het gezeik rond Rommedahl niet, willen jullie 3 spitsen in het veld hebben en voor de rest helemaal niets op de bank? Rommedalh is gewoon handig als invaller en hij accepteert die rol.
Wat wel weer eigenaardig is dat hij 10x zo goed in het nationale eftal speelt dan bij Ajax
Als hij in de basis start bij Denemarken laat hij ook gewoon veel meer zien dan hij bij Ajax doet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Moet je hem wel als invaller gebruiken.. en dat is niet wat Koster deed.
Dat dus. Als invaller was hij 9 van de 10 keer gewoon goed. Als basisspeler was hij 9 van de 10 keer onwijs slecht.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Moet je hem wel als invaller gebruiken.. en dat is niet wat Koster deed.
Het is gelukkig nog niet zeker, ik hoop dat hij zeker nog een jaar blijft en de kans krijgt om zich te laten zien want voetbal kwaliteiten heeft hij zeker weten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:56 schreef Damzkieee het volgende:
Zonde van LuqueGewoon pech gehad met Koster als trainer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |