abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59077684
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 2 juni 2008 @ 22:11:09 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59078075
Ben bang dat ik het duizendste topic moet gaan missen, als dit tempo aanhoudt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59078128
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:11 schreef M0NTANA het volgende:
Ben bang dat ik het duizendste topic moet gaan missen, als dit tempo aanhoudt.
Ik had gehoopt dat we deze week midden in de week hem zouden krijgen ofzo. Maar dat word volgende week denk ik.

AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 2 juni 2008 @ 22:16:32 #4
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_59078223
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:13 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat we deze week midden in de week hem zouden krijgen ofzo. Maar dat word volgende week denk ik.

[ afbeelding ]
Zal denk ik weinig nieuws over Ajax zijn de komende dagen/weken met Marco op het ek
Jawel, je keek.
pi_59078319
Weet niet of dit al gepost is maar ik vond het nogal lachwekkend
quote:
Davids mede vanwege Blind weg bij Ajax'

De aanstelling van Danny Blind als technisch manager van Ajax heeft het besluit van Edgar Davids om bij Ajax te vertrekken nog eenvoudiger gemaakt. Dat meldt de website Highlow.nl. Davids voelde al langer weinig voor een nieuw contract in Amsterdam, maar naar verluidt deed het aantreden van Blind voor de ervaren middenvelder helemaal de deur dicht.

Eerder werd al bekend dat Davids een samenwerking met de nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten niet ziet zitten. "Het is jammer dat Edgar Davids gaat vertrekken", schrijft Highlow-columnist Remko van der Ploeg. "Zijn te grote ego zit hem in de weg; Marco van Basten selecteerde hem niet meer voor het Nederlands Elftal, omdat hij weinig tot niet speelde voor Inter en Tottenham. Hij was gekrenkt en wenste niets meer te maken te hebben met de man die hem had gepasseerd. Als hij een echte grote jongen was geweest, dan was hij doorgegaan bij Ajax en had hij Marco een poepje laten ruiken. Hij kiest weer het hazenpad, voor de zoveelste keer in zijn carrière laat hij zich leiden door zijn te grote ego."

Blind en Davids botsten met elkaar op het EK van 1996. De Pitbull verweet toenmalig bondscoach Guus Hiddink dat hij te veel zijn oren liet hangen naar ervaren krachten als Blind en Ronald de Boer. In de zomer van 2005 probeerde de trainer Blind zijn oud-ploeggenoot tot een terugkeer naar Ajax te bewegen, maar die poging bleek tevergeefs. Anderhalf jaar later, in januari 2007, keerde Davids alsnog terug in De Arena. Vervolgens won hij met de Amsterdammers de KNVB-beker en de Johan Cruijff Schaal.

Davids kende in de jaren negentig zijn succesvolste periode bij Ajax, tussen 1991 en 1996. Met de Amsterdamse club won hij onder meer drie landstitels, de Champions League en de UEFA Cup. Later speelde hij voor achtereenvolgens AC Milan, Juventus, Barcelona, Internazionale en Tottenham Hotspur voordat hij terugkeerde op het oude nest. Of Davids na de zomer zijn carrière bij een andere club voortzet is momenteel nog onzeker.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59078351
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:16 schreef jna het volgende:

[..]

Zal denk ik weinig nieuws over Ajax zijn de komende dagen/weken met Marco op het ek
Inderdaad, mooi klote dus. We komen achter te lopen zo. Achja, wel weer als des Ajax alles op het laatste moment.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:22:11 #7
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59078399
Wat een stuk.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 2 juni 2008 @ 22:23:28 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59078431
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Grote onzin, alsof hij zonder de komst van Danny Blind onder Marco van Basten wél een kans zou hebben gekregen?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59078500
quote:
[..]

Die gast moeten ze doortrekken .. wat een mongool ook!
pi_59078542
Marco moet het flink verkloten op het Ek wil die wat bij Ajax presteren
  maandag 2 juni 2008 @ 22:28:40 #11
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59078571
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:27 schreef Chadi het volgende:
Marco moet het flink verkloten op het Ek wil die wat bij Ajax presteren
Mmmmkay? Ik snap de verhouding tussen die 2 niet?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59078634
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:28 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Mmmmkay? Ik snap de verhouding tussen die 2 niet?
Nou ik heb het idee dat hij nog een beetje zweeft en eerst op zijn bek moet gaan
pi_59078707
quote:
[..]
Zou me niks verbazen. Ik vind Davids nooit echt over komen als echte Ajacied. Zijn terugkomst was al een groot karwei waarin ie niet echt verheugd was over een terugkomst. Na lang touwtrekken toch gelukt, maar dat is slechts mijn mening daarover.

Vind het ook niet eens zo erg dat ie er volgend jaar niet meer is.
pi_59078743
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou ik heb het idee dat hij nog een beetje zweeft en eerst op zijn bek moet gaan
Ik denk dat hij zen stinkende best gaat doen voor Ajax, en heb er dus ook wel vertrouwen in
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 2 juni 2008 @ 22:37:12 #15
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59078847
quote:

[..]

Waar basseer je dat idee op dan?
pi_59078848
quote:

[..]

Dat zal allemaal wel meevallen. Hij weet dondersgoed dat Ajax niet zomaar weer top is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 2 juni 2008 @ 22:38:22 #17
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_59078880
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen. Ik vind Davids nooit echt over komen als echte Ajacied. Zijn terugkomst was al een groot karwei waarin ie niet echt verheugd was over een terugkomst. Na lang touwtrekken toch gelukt, maar dat is slechts mijn mening daarover.

Sluit ik me bij aan.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:39:39 #18
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_59078919
quote:
Hier ben ik het met je eens. Maar Davids is toch wel een echte Ajacied vind ik, al was het wel vreemd dat hij niet zo makkelijk terug wou naar Ajax maar goed dat is davids ook wel een beetje denk ik, een moeilijke jongen.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  maandag 2 juni 2008 @ 22:48:16 #19
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59079181
Ik heb vooral vertrouwen in het aantal ajacieden die zich er eindelijk mee gaan bemoeien... blind, van basten, bergkamp en wie weet wat er nog meer komt.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 2 juni 2008 @ 22:53:50 #20
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59079300
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:39 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Hier ben ik het met je eens. Maar Davids is toch wel een echte Ajacied vind ik, al was het wel vreemd dat hij niet zo makkelijk terug wou naar Ajax maar goed dat is davids ook wel een beetje denk ik, een moeilijke jongen.
Als Davids nog echt met dat "blanke en zwarte kamp" verhaal zit is het wel erg triest inderdaad, maar daar ga ik niet van uit
pi_59079371
quote:
Danny Blind verschaft selectieleden Ajax duidelijkheid

Ajax is bij monde van manager technische zaken Danny Blind bezig zoveel mogelijk duidelijkheid te verschaffen aan de selectieleden over hun toekomst bij de club. Omdat veel spelers zijn uitgevlogen voor interlands kon Blind nog niet iedereen persoonlijk spreken.

Blind: “Nu wachten we af of er aanbiedingen komen voor jongens voor wie het perspectief op speeltijd klein is. Maar op dit moment speelt er niets.” Deze week zal Blind rond de tafel zitten met Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar (foto, links). Ajax hoopt dat hij zijn tot 2010 lopende contract openbreekt. De spits heeft aangegeven niet per se weg te willen, ondanks dat Ajax komend seizoen geen Champions League speelt.
pi_59079396
Mooi zo

Nu maar hopen dat hij blijft.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:59:02 #23
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59079430
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Logisch, je gaat ze niet bellen met de melding dat ze kunnen oprotten.
pi_59079436
Ik heb in ieder geval heel veel vertrouwen in Lindgren. Vind dat hij Ajax wat kleur geeft op de een of andere manier. Denk dan ook dat ie zich volgend seizoen echt gaat laten zien. Samen met Gabri eindelijks eens een middenveld dat voor iets kan gaan zorgen.
pi_59079527
Ik vertrouw ook wel in Gabri-Lindgren op het as van het middenveld alleen ben ik niet overtuigd van Perez.
Vind het een voetballer die geweldig is als het loopt maar als je lastige wedstrijden speelt dan zie je hem niet.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_59079635
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Logisch, je gaat ze niet bellen met de melding dat ze kunnen oprotten.
Weet ik.. maar er was een vraag hoe t zat met de status.. hierbij een reactie dus
pi_59079833
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:02 schreef DJWeisz het volgende:
Ik vertrouw ook wel in Gabri-Lindgren op het as van het middenveld alleen ben ik niet overtuigd van Perez.
Vind het een voetballer die geweldig is als het loopt maar als je lastige wedstrijden speelt dan zie je hem niet.
Ben ik het mee eens. Ik weet niet hoe Van Basten wil gaan spelen, maar in principe moet er sowieso een spelmaker bij ofzo. In ieder geval een speelse 10. Perez is daar absoluut geen speler voor.
pi_59080814
Nog even over Maidana want hij speelde gister weer mee met Boca. Hele het B-elftal speelde (op de keeper na) want de rest werd gespaard voor de return in de halve finale van de CL. Hij speelde op rechtsback en het was weer niet veel. Hij mist duidelijk wendbaarheid en snelheid. Ik zou hem graag eens in het centrum zien spelen maar daar heeft hij andere spelers voor zich.
Koning.
pi_59080866
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:00 schreef tha_dark het volgende:
Nog even over Maidana want hij speelde gister weer mee met Boca. Hele het B-elftal speelde (op de keeper na) want de rest werd gespaard voor de return in de halve finale van de CL. Hij speelde op rechtsback en het was weer niet veel. Hij mist duidelijk wendbaarheid en snelheid. Ik zou hem graag eens in het centrum zien spelen maar daar heeft hij andere spelers voor zich.
Wat moet ie dan bij ons?
pi_59081379
De transfer van Sulejmani schiet maar niet op he
pi_59081770
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wat moet ie dan bij ons?
Dat vraag ik me dus ook af... Hij moet (als die gehaald wordt) sowieso voor de centrale positie gehaald worden. En dan nog is het maar de vraag of die er meteen staat. Liever zie ik bijvoorbeeld Douglas komen, die moet toch ook niet meer dan 3 miljoen kosten? En verder moet er natuurlijk ook nog een cv gehaald worden die er meteen staat.
Koning.
pi_59081920
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
De transfer van Sulejmani schiet maar niet op he
quote:
di 03 jun 2008, 05:30 | 0 reacties
Sulejmani kost Ajax hoofdprijs
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Ajax en SC Heerenveen zijn het bijna eens over de transfersom van Miralem Sulejmani (19). De Friezen willen achttien miljoen euro ontvangen voor het Servische talent, maar beide clubs waren elkaar gisteren op enkele tienduizenden euro's na genaderd. Sulejmani's zaakwaarnemer Jovica Radonjic: "Zodra Heerenveen en Ajax een akkoord hebben - en dat is wat ik begreep aanstaande - stap ik op het vliegtuig naar Amsterdam. Dan zal Miralem snel een speler van Ajax zijn." De Amsterdamse club wil Sulejmani voor vijf jaar contracteren. "Geen enkel probleem", aldus Radonjic.

De voor Nederlandse begrippen ongekend hoge transfersom is voor de Amsterdammers een recorduitgave. Klaas-Jan Huntelaar, die in december 2005 van SC Heerenveen werd overgenomen, kostte Ajax 9,5 miljoen euro. De Friezen maken een flinke winst als de handtekeningen definitief zijn gezet.

Sulejmani werd voor een opleidingsvergoeding van slechts 300.000 euro overgenomen van Partizan Belgrado. De transfersom leert dat de nieuwe coach Marco van Basten, die eiste dat hij mocht investeren, zijn zin krijgt.

Eerder al legde Ajax voor ruim zes miljoen euro spits Dario Cvitanic van het Argentijnse Banfield vast. De eerder getoonde interesse in Tarik Sektioui is van de baan. Van Basten zag de voormalig speler van AZ en Willem II, tegenwoordig uitkomend voor FC Porto, eveneens als een bruikbare voetballer.

De aanvallers Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo komen niet in de plannen van Van Basten voor. Zij mogen vertrekken.
De tering.
pi_59081990
18mln? Hoe zeg je in het fries: tief maar op.
pi_59081997
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:27 schreef Jasza het volgende:

[..]

[..]

De tering.
18 miljoen

Trouwens, dat bedrag wil Heerenveen, ze zullen wel 12-13 miljoen krijgen. Bovendien ben ik ervan overtuigd dat we dat bedrag toch weer terugverdienen, mits geen ernstige blessure.

[ Bericht 19% gewijzigd door F1Bas op 03-06-2008 01:47:45 ]
pi_59082029
quote:

[..]

Ik denk precies het tegenovergestelde, maar ik ben dan ook een fan
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_59082082
quote:

[..]

[..]

De tering.
1. De plaatsingstijd van het bericht is zeer opmerkelijk te noemen en 2. het bericht is niet op de site te vinden. What happened?
pi_59082107
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

1. De plaatsingstijd van het bericht is zeer opmerkelijk te noemen en 2. het bericht is niet op de site te vinden. What happened?
http://www.telesport.nl/v(...)ax_hoofdprijs__.html
pi_59082154
quote:
Tyfus FOK...

Wat achterlijk dat het bericht niet gewoon in de linkerkolom staat tussen de reeds geplaatste berichten dan

Maar goed 18 miljoen dus....

dinsdag 3 juni 2008 @ 02:08:35 #39
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59082161
Ik denk dat het zeker niet meer zal zijn dan 12 miljoen. Met 18 miljoen gooi je je eigen glazen in wanneer je in de toekomst nog een binnenlandse transfer doet.
pi_59082326
quote:

[..]

[..]

De tering.
Net alsof je een transfer van 18 miljoen op enkele 10.000den laat misgaan

Tevens geloof ik niet dat ie 18 miljoen kost, of dat Ajax dat gaat betalen.
pi_59082379
18 miljoen, yeah right. Lijkt me sowieso niet dat je dan nog gaat mierenneuken over enkele tienduizenden euro's.

En Sektioui .

Ik geloof er niks van.
pi_59082404
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Geen idee, maar de link laat het toch echt zien, verder ziet het er qua spelling etc wel normaal uit.
pi_59082557
18 miljoen is een beetje boel veel geld
pi_59082659
18 Miljoen is veel zeg.. Dan zullen er nog wel veel spelers vertrekken (Mitea etc.) Daar kun je ook nog wel wat voor vangen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_59082665
quote:

[..]

Davids heeft zei altijd dat als hij terug bij Ajax zou komen dat het zijn laatste club zou worden. Wanneer Van Basten niet was gekomen had hij 100% nog een tijdje gebleven. Dat lange touwtrekken is onzin, hij is 1 keer benaderd en toen direct terug gekomen

Verder is dat bericht over Blind 100% onzin, Davids wist vanaf Maart ongeveer al dat hij zou stoppen bij Ajax
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 3 juni 2008 @ 08:14:48 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59082938
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 05:20 schreef sjimz het volgende:
18 miljoen is een beetje boel veel geld
Ik hoop dat 'ie het waard is ....
Ik ben inmiddels overleden
pi_59082950
18 miljoen klopt ook niets van denk ik, zoveel kan Ajax niet voor een speler uitgeven. Tenzij wij iets niet weten over Huntelaar...

Wel lachen als het waar zou zijn en de mensen die hier dan zitten te klagen over Engelaar die voor 8 miljoen veelste duur is
  dinsdag 3 juni 2008 @ 08:32:32 #48
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59083045
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 08:14 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik hoop dat 'ie het waard is ....
denk het niet
wat een geld zeg
pi_59083112
Als Sulejmani echt zoveel moet kosten moet je meteen de onderhandelingen staken.
A Is hij het waarschijnlijk niet waard
B Met dat geld kun je genoeg andere dingen doen

De situatie bij Ajax is nu ook niet zo hopeloos dat we 18 miljoen op tafel moeten leggen voor een groot talent. Investeer het dan maar eens in je scouting of jeugdopleiding en dan wacht ik nog wel 2 jaar op een succes. Maar goed, we zullen zien.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59083119
18 miljoen
pi_59083192
18 miljoen

Het eerste wat ik dacht is dat Ajax op de hoogte is dat Huntelaar gaat vertrekken.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 08:57:56 #52
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59083197
18 miljoen

GESTOORD.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 3 juni 2008 @ 08:59:37 #53
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59083209
18 miljoen Flikker maar op met die gehypte Servier.
pi_59083226
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 08:57 schreef Urquhart het volgende:
18 miljoen

Het eerste wat ik dacht is dat Ajax op de hoogte is dat Huntelaar gaat vertrekken.
Dan nog is 18miljoen veel en veels te veel geld. Een serieus bedrag zou gewoon 6-7miljoen zijn, maar de laatste 2/3 jaar zijn alle spelers ineens 2 of 3x zo duur geworden.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:03:22 #55
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59083244
Heerenveen krijgt het ook een beetje hoog in de bol totaal niet reëel zo'n bedrag
pi_59083272
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:01 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dan nog is 18miljoen veel en veels te veel geld. Een serieus bedrag zou gewoon 6-7miljoen zijn, maar de laatste 2/3 jaar zijn alle spelers ineens 2 of 3x zo duur geworden.
Klopt, maar vergeet niet dat wij ook 17 miljoen voor Babel, 30 miljoen voor Sneijder en wellicht weer 30 voor Huntelaar ontvangen. Andere clubs zijn natuurlijk niet op hun achterhoofd gevallen, na het horen van deze inkomsten van Ajax.
pi_59083294
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Klopt, maar vergeet niet dat wij ook 17 miljoen voor Babel, 30 miljoen voor Sneijder en wellicht weer 30 voor Huntelaar ontvangen. Andere clubs zijn natuurlijk niet op hun achterhoofd gevallen, na het horen van deze inkomsten van Ajax.
Dat is het nadeel van zoveel geld ontvangen. Andere clubs willen ineens veel te veel geld zien voor middelmatige spelers. En dan zit je in een lastige positie en Ajax geeft dan in omdat ze toch het geld hebben.

Ik vind het alleen raar dat Porto het nog wel voor elkaar krijgt spelers van 3mil of minder te kopen terwijl ze nog meer dan Ajax ontvangen.
pi_59083324
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:09 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat is het nadeel van zoveel geld ontvangen. Andere clubs willen ineens veel te veel geld zien voor middelmatige spelers. En dan zit je in een lastige positie en Ajax geeft dan in omdat ze toch het geld hebben.

Ik vind het alleen raar dat Porto het nog wel voor elkaar krijgt spelers van 3mil of minder te kopen terwijl ze nog meer dan Ajax ontvangen.
Maar ik twijfel ook aan die 18 miljoen. Volgens mij betaalt Ajax 13/14 miljoen en met prestatiebonnussen als het behalen van het landskampioenschap/UEFA Cup zou dat kunnen oplopen tot 18 miljoen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:15:16 #59
51286 w00h00
Digital man!
pi_59083361
Ik heb ook gelezen dat Heerenveen zoveel % van de door verkoop willen krijgen, dat zal toch ook hopelijk onder die 18 miljoen vallen.
pi_59083364
18 is teveel
pi_59083384
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:03 schreef _Mike_ het volgende:
Heerenveen krijgt het ook een beetje hoog in de bol totaal niet reëel zo'n bedrag
Het wordt betaald dus is het reëel.
pi_59083407
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:15 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb ook gelezen dat Heerenveen zoveel % van de door verkoop willen krijgen, dat zal toch ook hopelijk onder die 18 miljoen vallen.
Over die Pranjic waren toch ook geruchten? Misschien betreft het hier wel de prijs van Suljemani + Pranjic, en is de Telegraaf niet volledig ingelicht
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:24:36 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59083444
Blij dat er eindelijk eens geïnvesteerd wordt, maar achttien miljoen is wel veel!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:28:25 #64
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_59083485
Dat jullie 18 mln gaan betalen voor een speler is tot daar aan toe, maar op deze manier worden clubs als heerenveen en twente wel steeds gevaarlijker. Die zien hun begrotingen ook omhoog schieten en halen steeds betere spelers...
Haal dan voor 18 mln wat uit het buitenland
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:32:50 #65
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59083548
18 miljoen euro voor een speler die 4 maandjes lekker gevoetbalt heeft bij Heerenveen.
Denk dat Lemic er tussen is gaan zitten
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:34:05 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59083567
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:32 schreef PyTh het volgende:
18 miljoen euro voor een speler die 4 maandjes lekker gevoetbalt heeft bij Heerenveen.
Denk dat Lemic er tussen is gaan zitten
Flinke provisie dan!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:39:14 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59083627
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
-----------------------------------------
----------------Huntelaar----------------
-Sulejmani------------------------Suarez-
------------------Perez------------------
-----Lindgren---------------Gabri--------
-Vertonghen-Vermaelen-Van der Wiel-Silva-
---------------Stekelenburg--------------

Zo spelen dus?
pi_59083685
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:15 schreef w00h00 het volgende:
Je mag toch hopen dat er iemand de wijsheid heeft om die clausule dan te schrappen bij een netto bedrag van 18 miljoen .

Denk dat het op 12 miljoen netto uitkomt en dan nog een 5 miljoen aan bonussen bij eventuele prestaties. Opzich ook wel slim want dan heb je sowieso 6 punten in de pocket tijdens het seizoen .
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:43:44 #69
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59083696
Overbodige reactie.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:47:15 #70
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59083749
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:18 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Het wordt betaald dus is het reëel.
Er is nog helemaal niets betaald, alleen de sensatie krant Telegraaf heeft weer een bericht naar buiten gebracht.
pi_59083760
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:47 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Er is nog helemaal niets betaald, alleen de sensatie krant Telegraaf heeft weer een bericht naar buiten gebracht.
Dat is waar. Was het een maand geleden ook niet deze Radonjic (waar is Lemic ineens?) die vertelde dat er bijna een akkoord was?
pi_59083770
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:39 schreef M0NTANA het volgende:

[ code verwijderd ]

Zo spelen dus?
Hier red je het niet mee. Ook al heb je een wereldvoorhoede, achterin is het zwak en blessuregevoelig. De afgelopen jaren was de aanval ook het probleem niet, maar de verdediging heeft ons punten gekost. Ik heb liever dat ze daar eens flink wat miljoenen voor uittrekken.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:49:22 #73
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59083774
18 miljoen, lijkt me een onzinbericht toch?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:49:52 #74
51286 w00h00
Digital man!
pi_59083780
Basis elf:

-----Engelaar---------------Gabri--------
-Vertonghen-Lindgren-Aankoop--Silva-
---------------Stekelenburg-----------

Schaduw elftal:

--------------Dario--------------------
Leonardo-----------Kennedy----
-------------De Jong--------------
--Emanuelson----Sarpong----
-------------------------------------
-Anita---Vermealen-VdW--Orgararu
-------------Vermeer--------------
pi_59083845
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:49 schreef w00h00 het volgende:
Basis elf:

Schaduw elftal:
Leonardo komt niet in de plannen van Van Basten voor (net als Mitea en Manucharyan volgens Telegraaf). Hij mag vertrekken.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:59:00 #76
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_59083920
WTF 18 miljoen euro zijn ze nu helemaal gek geworden .
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:00:59 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59083942
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Inclusief alle bonussen, denk twaalf miljoen wat kan oplopen tot achttien miljoen. Of eigenlijk hoop ik dat.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:01:43 #78
52871 Blight
Supersized.
pi_59083953
Als dat waar is, is de transfermarkt wel erg doorgeslagen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:01:49 #79
51286 w00h00
Digital man!
pi_59083954
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Leonardo komt niet in de plannen van Van Basten voor (net als Mitea en Manucharyan volgens Telegraaf). Hij mag vertrekken.

Dan moet Goossens die plaats maar opvullen, of we moeten eindelijk eens zelf een talent uit het buitenland voor enkele tonnen gaan scouten, want onderstaande is toch eigenlijk wel belachelijk. Twee keer zoveel geld voor Sulejmani als dat we voor Huntelaar hebben betaald. Terwijl Huntelaar zich allang bewezen in het maken van goals, Sulejmani mag nog niet eens de bal voor Klaas uit de goal halen.
quote:
Met een afkoopsom van achttien miljoen euro zou de transfer van Sulejmani de duurste worden binnen Nederland. In 2005 betaalde Ajax aan SC Heerenveen nog ruim negen miljoen euro voor Klaas-Jan Huntelaar, waarmee dat de grootste binnenlandse transfer werd.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:02:31 #80
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59083964
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Telegraaf, nuff said
pi_59083971
Als dat geld nou eens een beetje in Nederland zou blijven zou het leuk wezen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_59084000
Aan de andere kant heeft dat zuinige beleid ons ook weinig geholpen. Het vertrek van Stam, Sneijder en Grygera is nooit opgevangen, en we liepen 3x de CL mis. Of dat niets kost.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:05:44 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59084003
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:01 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Dan moet Goossens die plaats maar opvullen, of we moeten eindelijk eens zelf een talent uit het buitenland voor enkele tonnen gaan scouten, want onderstaande is toch eigenlijk wel belachelijk. Twee keer zoveel geld voor Sulejmani als dat we voor Huntelaar hebben betaald. Terwijl Huntelaar zich allang bewezen in het maken van goals, Sulejmani mag nog niet eens de bal voor Klaas uit de goal halen.
[..]

En ook nog eens te bedenken dat we Miralem Sulejmani een jaar eerder voor drie ton konden halen.

Maar goed, schaduwelftal mag verder bestaan uit eigen jeugd, geen (te) dure, Ajax-onwaardige subtoppers.

Verder ben ik blij dat er eindelijk eens geïnvesteerd wordt, liever het kapitaal op het veld dan op de bank.
pi_59084028
18 miljoen is wel heeeeel erg veel geld
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:07:22 #85
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_59084029
quote:
Basis elf:

Schaduw elftal:

Engelaar in de basiself? Hij ging toch naar schalke 04 of heb ik wat gemist ?
pi_59084046
Zo de tering wat een bedrag...
pi_59084071
quote:
Basis elf:

Schaduw elftal:

Basis:
-------------------------Huntelaar-----------------
Sulejmani------------de Jong------------Suarez
---------------Lindgren---------Gabri---------------
Vertonghen--Vermaelen--vd Wiel--Silva
----------------------Stekelenburg--------------
Schaduw:
-------------------------Cvitanich-----------------
Emanuelson---------Perez------------Rommedahl
---------------vd Heijden--------Anita/Donald---------
Slijngard--????????-------Colin-----Ogararu
------------------------Vermeer--------------
pi_59084081
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:07 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Engelaar in de basiself? Hij ging toch naar schalke 04 of heb ik wat gemist ?
Schalke kan Engelaar niet betalen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:11:10 #89
175985 Silaz
drie bier
pi_59084084
18 mln + Telegraaf =
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:11:12 #90
52871 Blight
Supersized.
pi_59084085
Zullen we met die voetbalzone en lijntjesopstellingen wachten tot de selectie officieel rond is?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_59084123
Ik zou willen dat Ajax eens 18 miljoen voor verdedigers uit zou trekken. Dan krijgen we misschien een seizoen niet 43 goals tegen in de competitie...
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59084138
MIsschien repost..
quote:
Ajax laat drie aanvallers vertrekken
Marco van Basten stelt de aanwezigheid van drie aanvallers komend seizoen niet op prijs. Daardoor kunnen Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo deze zomer uitkijken naar een andere club.

De 23-jarige Mitea staat al sinds de zomer van 2004 onder contract in Amsterdam. In zijn eerste seizoen kwam hij nog tot 21 wedstrijden, maar daarna kwam hij mede vanwege blessures nog maar weinig in actie.

De 21-jarige Manucharyan speelt sinds 2005 in het shirt van Ajax. In zijn vaderland Armenië geldt hij als een groot talent, maar in Nederland kwam dit er voorlopig nog niet uit.

De 25-jarige Leonardo (foto) speelt het minst lang voor Ajax. In de winterstop van het seizoen 2006-2007 kwam de kleine Braziliaan over van NAC Breda. Over belangstelling hoeft hij waarschijnlijk niet te klagen. Onder meer NEC wil de rappe aanvaller vastleggen.
pi_59084143
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:47 schreef _Mike_ het volgende:
Er is nog helemaal niets betaald, alleen de sensatie Ajax krant Telegraaf heeft weer een bericht naar buiten gebracht.
Tering zeg, 18 miljoen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:15:24 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59084154
Waarom Leonardo nou geen kans krijgt? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59084162
Was dit al gepost?
quote:
Trio mag weg bij Ajax

AMSTERDAM - Ajax haalt flink de bezem door de selectie. De eerste slachtoffers zijn Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo. De drie aanvallers mogen volgens De Telegraaf uitzien naar een andere club.

De nieuwe trainer Marco van Basten ziet het volgens de krant niet zitten in het trio. Mitea en Manucharyan zaten de afgelopen jaren vooral in de lappenmand. Beide talenten konden hierdoor nooit hun kwaliteiten tonen in het eerste elftal van de Amsterdammers.

Leonardo kwam anderhalf jaar geleden op voorspraak van de toenmalige trainer Henk ten Cate naar Ajax. De Braziliaanse aanvaller kon echter geen moment imponeren en raakte onder interim-trainer Adrie Koster helemaal uit beeld.
pi_59084195
18 miljoen, ik hoop dat het absoluut niet waar is. Mijn hemel.

Ik snap wel dat Heerenveen een leuk bedrag voor Sulejmani wil, maar is dit niet extreem?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59084211
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef RayMania het volgende:

Ik snap wel dat Heerenveen een leuk bedrag voor Sulejmani wil, maar is dit niet extreem?
Ach ja, het is ook wat de gek (in dit geval Ajax ) ervoor geeft
pi_59084253
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:19 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ach ja, het is ook wat de gek (in dit geval Ajax ) ervoor geeft
Belachelijk. Maximaal 11 miljoen, schat hem hetzelfde in als Huntelaar en Suárez.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:21:46 #99
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59084258
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef RayMania het volgende:

Zie de 17 miljoen euro die jullie voor Babel hebben gekregen....
Dat was ook extreem, zo werkt het nu eenmaal
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:22:36 #100
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59084270
Ach, liever achttien miljoen voor een topper dan drie subtoppers halen voor totaal zes miljoen euro ofzo. We kunnen het ons niet veroorloven opnieuw drie jaar op rij de CL mis te lopen. Er moet gewoon geïnvesteerd worden, alleen met een topteam komen er prestaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')