.
. 

Geen idee, maar de link laat het toch echt zien, verder ziet het er qua spelling etc wel normaal uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1. De plaatsingstijd van het bericht is zeer opmerkelijk te noemen en 2. het bericht is niet op de site te vinden. What happened?

Davids heeft zei altijd dat als hij terug bij Ajax zou komen dat het zijn laatste club zou worden. Wanneer Van Basten niet was gekomen had hij 100% nog een tijdje gebleven. Dat lange touwtrekken is onzin, hij is 1 keer benaderd en toen direct terug gekomenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Ik vind Davids nooit echt over komen als echte Ajacied. Zijn terugkomst was al een groot karwei waarin ie niet echt verheugd was over een terugkomst. Na lang touwtrekken toch gelukt, maar dat is slechts mijn mening daarover.
Vind het ook niet eens zo erg dat ie er volgend jaar niet meer is.

Flikker maar op met die gehypte Servier.
 Flikker maar op met die gehypte Servier.

Dan nog is 18miljoen veel en veels te veel geld. Een serieus bedrag zou gewoon 6-7miljoen zijn, maar de laatste 2/3 jaar zijn alle spelers ineens 2 of 3x zo duur geworden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:57 schreef Urquhart het volgende:
18 miljoen
Het eerste wat ik dacht is dat Ajax op de hoogte is dat Huntelaar gaat vertrekken.

Klopt, maar vergeet niet dat wij ook 17 miljoen voor Babel, 30 miljoen voor Sneijder en wellicht weer 30 voor Huntelaar ontvangen. Andere clubs zijn natuurlijk niet op hun achterhoofd gevallen, na het horen van deze inkomsten van Ajax.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan nog is 18miljoen veel en veels te veel geld. Een serieus bedrag zou gewoon 6-7miljoen zijn, maar de laatste 2/3 jaar zijn alle spelers ineens 2 of 3x zo duur geworden.

Dat is het nadeel van zoveel geld ontvangen. Andere clubs willen ineens veel te veel geld zien voor middelmatige spelers. En dan zit je in een lastige positie en Ajax geeft dan in omdat ze toch het geld hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeet niet dat wij ook 17 miljoen voor Babel, 30 miljoen voor Sneijder en wellicht weer 30 voor Huntelaar ontvangen. Andere clubs zijn natuurlijk niet op hun achterhoofd gevallen, na het horen van deze inkomsten van Ajax.

Maar ik twijfel ook aan die 18 miljoen. Volgens mij betaalt Ajax 13/14 miljoen en met prestatiebonnussen als het behalen van het landskampioenschap/UEFA Cup zou dat kunnen oplopen tot 18 miljoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van zoveel geld ontvangen. Andere clubs willen ineens veel te veel geld zien voor middelmatige spelers. En dan zit je in een lastige positie en Ajax geeft dan in omdat ze toch het geld hebben.
Ik vind het alleen raar dat Porto het nog wel voor elkaar krijgt spelers van 3mil of minder te kopen terwijl ze nog meer dan Ajax ontvangen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |