Waarom? Heerenveen wil helemaal niet verkopen, maar heeft gewoon een hoog bedrag genoemd waartegen wél te praten valt. We hebben ik denk zo'n 20 miljoen op de bank waarvan 13 geinvesteerd mag worden. Wat moeten we met nog meer geld? Het is nu belangrijker om eens sportief succes te gaan boeken en dat behaal je niet door je toppers tegen halve bedragen te verkopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef RayMania het volgende:
18 miljoen, ik hoop dat het absoluut niet waar is. Mijn hemel.
Ik snap wel dat Heerenveen een leuk bedrag voor Sulejmani wil, maar is dit niet extreem?
Hoorde net zeggen dat die achttien miljoen euro is voor Miralem Sulejmani en Bert Pijffers.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Waarom? Heerenveen wil helemaal niet verkopen, maar heeft gewoon een hoog bedrag genoemd waartegen wél te praten valt. We hebben ik denk zo'n 20 miljoen op de bank waarvan 13 geinvesteerd mag worden. Wat moeten we met nog meer geld? Het is nu belangrijker om eens sportief succes te gaan boeken en dat behaal je niet door je toppers tegen halve bedragen te verkopen.
LOL!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoorde net zeggen dat die achttien miljoen euro is voor Miralem Sulejmani en Bert Pijffers.
Maar dat is het nou juist, Sulejmani is een talent maar geen zekerheid. En scorend vermogen hebben we genoeg. Maar met deze verdediging haal je ook de komende jaren geen CL, zeker nu Heitinga weg is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, liever achttien miljoen voor een topper dan drie subtoppers halen voor totaal zes miljoen euro ofzo. We kunnen het ons niet veroorloven opnieuw drie jaar op rij de CL mis te lopen. Er moet gewoon geïnvesteerd worden, alleen met een topteam komen er prestaties.
Ach, neem aan dat het potje nog niet leeg is en er nog iemand als Luisão komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:27 schreef Breach het volgende:
[..]
maar dat is het nou juist, Sulejmani is een talent maar geen zekerheid. En scorende vermogen hebben we genoeg. Maar met deze verdediging haal je ook de komende jaren geen CL, zeker nu Heitinga weg is.
Het is inderdaad wel matig dat we een transferbudget hebben van 30 miljoen, en daar nu (30-6-18=) 6 miljoen van overblijft terwijl er nog wel een of twee versterkingen in de achterhoede moeten komen. Tenzij ze een speler verkopen, en deze opbrengst voor een deel wordt terug gevloeid naar het transferbudget.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, Sulejmani is een talent maar geen zekerheid. En scorend vermogen hebben we genoeg. Maar met deze verdediging haal je ook de komende jaren geen CL, zeker nu Heitinga weg is.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, neem aan dat het potje nog niet leeg is en er nog iemand als Luisão komt.
Nee hoor, de begroting gaat uit van UEFA Cup.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bedrag wat voor Sneijder geincasseerd is heeft waarschijnlijk het gehele gat in de begroting moeten dichten door het missen van CL voetbal voor het 3e jaar op rij
Zoals Henri van der Aat vorig seizoen al zei, Ajax kan het financieel veroorloven om nog drie jaar geen CL te spelen. Maar goed, dat willen we niet. Dus er zal geïnvesteerd moeten worden, Van der Aat gaf ook aan dat het kapitaal weer op het veld moet staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bedrag wat voor Sneijder geincasseerd is heeft waarschijnlijk het gehele gat in de begroting moeten dichten door het missen van CL voetbal voor het 3e jaar op rij
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind het jammer van Mitea. Tuurlijk gaat-ie terecht weg, je hebt er op dit moment niks aan, maar zijn eerste seizoen (2003/2004) was veelbelovend. Hij bracht ons zelfs min of meer de titel door de 2-1 te maken tegen PSV. Was een leuke speler toen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, Leonardo, Mitea en Manucharyan mogen weg!!!!
Nou inderdaad je zou er bijna Sulejmanisch depressief van worden.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:44 schreef BoNi het volgende:
De Sulejmanie begint wel ernstige vormen aan te nemen......
Ik vind het persoonlijk eerder jammer van Manucharyan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind het jammer van Mitea. Tuurlijk gaat-ie terecht weg, je hebt er op dit moment niks aan, maar zijn eerste seizoen (2003/2004) was veelbelovend. Hij bracht ons zelfs min of meer de titel door de 2-1 te maken tegen PSV. Was een leuke speler toen.
Welke Sulejmaniak gaat er nou 18 miljoen aan Heerenveen betalen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou inderdaad je zou er bijna Sulejmanisch depressief van worden.....
Spreekt hij inmiddels al Nederlands? Of oefent ie nog steeds met Sulejmaan-roos-vis?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Welke Sulejmaniak gaat er nou 18 miljoen aan Heerenveen betalen?
Ik zie op dit moment ook liever een verdediger van het kaliber Papalaatmetietenlosquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:58 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Godver ik heb echt 0 vertrouwen in volgend seizoen
Ooit zien spelen dat je zo enthousiast bent?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment ook liever een verdediger van het kaliber Papalaatmetietenlos
Nee, maar een paar posts van Dr.Daggla doen wonderenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ooit zien spelen dat je zo enthousiast bent?
Wie zijn kloon ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:58 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Godver ik heb echt 0 vertrouwen in volgend seizoen
Nieuw bij de plaatselijke bakker: Witte bolletjes met Sulejmaanzaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Spreekt hij inmiddels al Nederlands? Of oefent ie nog steeds met Sulejmaan-roos-vis?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nieuw bij de plaatselijke bakker: Witte bolletjes met Sulejmaanzaad.
Halenquote:Marco Materazzi (foto) vertrekt bij Internazionale. De ervaren verdediger komt niet voor in de plannen van de kersverse trainer José Mourinho. AS Monaco en Fiorentina sluiten niet uit een bod te doen op de mandekker. (La Gazzetta dello Sport)
Juist, en iedereen is weer bang voor onsquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef Longmen het volgende:
Gaan we nu serieus denken dat Materazzi Ajax een optie is voor ajax Materazzi ?
Als ze al bereid zijn 18 miljoen neer te leggen voor een talent dat net een halfjaartje goed speelt, dan zijn ze er misschien gek genoeg voorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef Longmen het volgende:
Gaan we nu serieus denken dat Materazzi een optie is voor ajax?
Het transfer budget van ajax was toch 30mln?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:48 schreef Oente het volgende:
Mooi dat Sulejmani zo goed als zeker komt. En die 18 miljoen zal heus wel niet waar zijn, denk eerder een 12 miljoen.Dan is het natuurlijk nog een gok, maar we waren ook allemaal bang toen Klaas voor 9.5 miljoen kwam, dat die het nog heel moeilijk zou krijgen, maar hij was het dubbel en dwars waard. Nu nog 2 verdedigers, een 10 en een verdedigende middenvelder, en dan mag van mij het seizoen beginnen.
Die Delorge wilde Heerenveen vorige jaar ook hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:52 schreef Static-NL het volgende:
Misschien betrekken ze bankzitters bij de koop van Sulejmani. Zijn ze daar ook direct van af.
voor 18 miljoen? wat denk je dat de prijzen van de scc's volgend seizoen dan weer gaan doen al doet hij het slecht en gaat op de tribune zitten á la luquequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:53 schreef Longmen het volgende:
Sulejmani op 10 is toch ook zo gek nog niet?
Maar ze kunnen het ook niet maken om de seizoenkaarthouders nog een seizoen naar aanmodderende Colins, Rommedahls, Kennedys en Kuffours aan te kijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
voor 18 miljoen? wat denk je dat de prijzen van de scc's volgend seizoen dan weer gaan doen al doet hij het slecht en gaat op de tribune zitten á la luque
Luque had nooit aangetrokken moeten worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
voor 18 miljoen? wat denk je dat de prijzen van de scc's volgend seizoen dan weer gaan doen al doet hij het slecht en gaat op de tribune zitten á la luque
Afgelopen seizoen is hij bijna het hele seizoen fit geweest.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:49 schreef Wooldoor het volgende:
Jammer van Manucharyan maar het schiet inderdaad niet op als je op spelers moet gaan bouwen die constant geblesseerd zijn.
ik vind niet dat Colin en Rommedahl in dat rijtje thuis horen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het ook niet maken om de seizoenkaarthouders nog een seizoen naar aanmodderende Colins, Rommedahls, Kennedys en Kuffours aan te kijken.
precies. nu weten we ook gelijk waarom hij nog niet bij een CL club zit; die zijn niet zo achtelijk om dat bedrag te betalen. alleen ons aller Ajax doet datquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:59 schreef _Mike_ het volgende:
18 miljoenFlikker maar op met die gehypte Servier.
Nieuwe keeperstrainer van Ajax: Gerard van der miraLem.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuw bij de plaatselijke bakker: Witte bolletjes met Sulejmaanzaad.
Ik ben het met je eens dat Rommedahl dit seizoen zeker een waarde heeft gehad. Maar het gaat meer om de keuzes die Ajax maakt. Koop je liever 5 subtoppers of 1 topper voor hetzelfde geld. We hebben de afgelopen tijd vooral gekozen voor het halen van subtoppers, zonder enig succes. We waren misschien goedkoop uit, maar het heeft wel vele miljoenen door het mislopen van de CL gekost.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:07 schreef Static-NL het volgende:
[..]
ik vind niet dat Colin en Rommedahl in dat rijtje thuis horen.
Rommedahl is een beperkte voetballer maar hij kent zijn beperkingen en zo slecht deed hij het niet. Hij deed het vaak beter dan Kennedy.
Colin deed het abnormaal slecht aan het begin bij Ajax en daar word hij nog steeds op afgerekend. In de laatste wedstrijden hoorde hij vaak bij de beste spelers in het veld. Hij was toen absoluut beter dan ogararu, kennedy of Emanuelson. Hij is ook een beperkte voetballer maar maakte dat in de laatste wedstrijden dat hij speelde meer dan goed met zijn vechtlust.
En Luque had vind ik meer kansen mogen krijgen. In de eerste paar wedstrijden kreeg hij een kans waarin het hem niet lukte om echt op te vallen maar ik vind dat hij tegen het einde nog wel een kans had mogen krijgen. In die paar wedstrijden dat hij speelde zag je toch soms dat qua techniek hij echt wel een versterking is voor Ajax. Misschien dat hij aan het begin slecht speelde omdat hij moest wennen aan de tactiek ofzo maar ik vind dat hij meer kansen had verdient vooral als je bekijkt hoevaak Kennedy mocht spelen.
Nieuw lid van Ierse terreurbeweging: IRAlem Sulejmani.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe keeperstrainer van Ajax: Gerard van der miraLem.
Maar dat kan bij clubs als Groningen, Heerenveen en Twente ook. Blijkt het een succes, dan maak je een enorme klapper. Valt hij tegen, dan hoor je niemand er meer over. Als Ajax zo'n speler uit Brazilië haalt dan verwacht iedereen een nieuwe Ronaldo, en is die druk onwijs hoog.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
ondertussen haalt Heerenveen een talentvolle Braziliaanse spits voor een prikkie. zo kan het ook.
je kan die spelers gerust een jaartje in het 2de laten spelen. wij supporters maken er vaak een hype van ja maar dat mag geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar dat kan bij clubs als Groningen, Heerenveen en Twente ook. Blijkt het een succes, dan maak je een enorme klapper. Valt hij tegen, dan hoor je niemand er meer over. Als Ajax zo'n speler uit Brazilië haalt dan verwacht iedereen een nieuwe Ronaldo, en is die druk onwijs hoog.
Nou Real Madrid kocht ook Drenthe voor zon 13mln + clausules nadat hij 1 goed toernooi gespeeld had.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
precies. nu weten we ook gelijk waarom hij nog niet bij een CL club zit; die zijn niet zo achtelijk om dat bedrag te betalen. alleen ons aller Ajax doet dat
Niet alleen supporters hoor, ook de media gaan daarin mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
je kan die spelers gerust een jaartje in het 2de laten spelen. wij supporters maken er vaak een hype van ja maar dat mag geen probleem zijn.
So true. Spelers als Alves, Sulejmani, Berg, Suárez enzovoort hebben helemaal geen druk bij Groningen of Heerenveen en kunnen goede wedstrijden afwisselen met slechte. Bij Ajax verwachten de media en het publiek gelijk prestaties. Op die manier is Rosenberg ook compleet geflopt, terwijl hij gewoon een superspits is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar dat kan bij clubs als Groningen, Heerenveen en Twente ook. Blijkt het een succes, dan maak je een enorme klapper. Valt hij tegen, dan hoor je niemand er meer over. Als Ajax zo'n speler uit Brazilië haalt dan verwacht iedereen een nieuwe Ronaldo, en is die druk onwijs hoog.
Inderdaad, als hij 5 wedstrijden kut speelt moet Coronel gelijk weer aftreden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
bij Ajax zouden ze ook geen onmogelijke druk ervaren als ze rustig worden gebracht en voor weinig worden aangetrokken.
iemand die voor 18 miljoen komt daarintegen........
Las ik net op wikipediaquote:The Greece squad for Euro 2008 was announced by Otto Rehhagel on May 27, 2008, and Papastathopoulos was the unfortunate player to be cut from the provisional squad of 24 to the final 23-man selection.
quote:Van Basten heeft spelletje door
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Na een jaar bondscoachschap zei Marco van Basten destijds over John van ’t Schip dat hij vanaf de bank eerder het spel doorgrondde. "Wat ik toen zag, ziet Marco nu ook", aldus Van 't Schip nu.
"Hij hield zich indertijd meer met de eigen ploeg bezig en ik met het hele plaatje: ’hoe staat het’ bij ons ten opzichte van de tegenstander", weet Van 't Schip.
Van Basten is dan ook blij met zijn ontwikkeling dankzij zijn vriend. "Met de hulp van John heb ik me daarin ontwikkeld. Nu proberen we onze inzichten zo goed mogelijk bij elkaar te brengen.”
Bron: De Telegraaf
Wat dacht je er van om zo'n speler goedkoop te halen en Bij Groningen/Twente/Heerenveen te stallen voor 1 of 2 seizoenen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
je kan die spelers gerust een jaartje in het 2de laten spelen. wij supporters maken er vaak een hype van ja maar dat mag geen probleem zijn.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:00 schreef M0NTANA het volgende:BREAKIN' NEWS
![]()
[..]
![]()
Na drieënhalf jaar heeft hij het spelletje door, precies op tijd. Geweldig nieuws voor Ajax![]()
Zeker wel, Ajax durft te investeren, en nogmaals hij is het geld waard!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:59 schreef devv05 het volgende:
18 miljoenLaat dat alsjeblieft niet waar zijn zeg..
voor 8 haal je giovanni dos santosquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef Nashje het volgende:
Fuck off met je 18 miljoen. Voor 11 kun je Luisao halen. Doe dat maar liever.
Wat een gatenkaas achterin zeg. Als daar niks meer bij komt ga ik heel hard huilen.
Ja en die wil bij Ajax komen voetballenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor 8 haal je giovanni dos santos
Een zekerheidje? Iemand die al jaren amper speelde of geblesseerd was?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Luque heeft 2,2 miljoen gekost aan salaris, en dat heeft opgeleverd? En die zou wel heel erg goed zijn, een zekerheidje....
Luque heeft ongetwijfeld ook nog eens miljoenen gekost aan transferbedrag, maar dat weigert men te geloven. Alsof Newcastle op hun achterhoofd is gevallen en - ondanks zijn salaris - een speler gratis de deur uit hebben gedaan. Reken op minimaal 5 miljoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Luque heeft 2,2 miljoen gekost aan salaris, en dat heeft opgeleverd? En die zou wel heel erg goed zijn, een zekerheidje....
Nee, dat snap ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja en die wil bij Ajax komen voetballen
Durven te investeren en als een idioot geld over de balk smijten zijn wel twee hele verschillende dingen. 18 miljoen zijn de bedragen die wij voor zulke spelers vangen, in uitzonderlijke gevallen iets meer. Zelfs de echt grote clubs leggen niet zulke bedragen neer voor spelers die amper wat hebben laten zien en een groot risico zijn, laat staan Ajax dat in vergelijking een erg klein budget heeft.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeker wel, Ajax durft te investeren, en nogmaals hij is het geld waard!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor 8 haal je giovanni dos santos
Ik kan mij niet herinneren dat "we liepen te mekkeren over 8 miljoen". Nu vind ik nog een HEEL verschil (zo een 10..) zitten tussen 8 en 18 miljoen. Suarez speelde al meer dan een seizoen indrukwekkend (met ups en downs), Surlejmani volgens mij niet. Dan betaal je meer dan het dubbele EN je neemt een grote gok.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:52 schreef twi het volgende:
[..]
Vorig seizoen liepen we te mekkeren over de 8 miljoen voor Suarez. Nou, als ze 18 miljoen aan Groningen hadden betaald had hij het ook waard geweest. Blinkt niet alleen bij Ajax uit, scoort ook de ene na de andere goal bij z'n nationale elftal. Nog zo'n jaar en de hele Europese top zit achter hem aan. Nog meer dan achter Huntelaar.
De overstap maken van een club die jaarlijks CL speelt naar een club die al 3 jaar achter elkaar de CL aan zich voorbij moest laten gaan, zou een logische keuze zijn jaquote:
Sowieso is een transferbedrag vaak niet het grootste probleem voor Nederlandse clubs. De salarissen passen vaak niet in bestaande salarishuizen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De overstap maken van een club die jaarlijks CL speelt naar een club die al 3 jaar achter elkaar de CL aan zich voorbij moest laten gaan, zou een logische keuze zijn ja![]()
Stop the bullcrap please.
Plus het feit dat menig topspeler niet op ontmoetingen met De Graafschap en Willem II zit te wachten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sowieso is een transferbedrag vaak niet het grootste probleem voor Nederlandse clubs. De salarissen passen vaak niet in bestaande salarishuizen.
Er werd wel gemekkerd, tussen Groningers en Ajacieden zoals dat nu tussen Heerenveeners en Ajacieden gebeurt. Elf miljoen wilden ze in Groningen, maar 'hij was maar 6 miljoen waard'. Uiteindelijk werd het 7,75 miljoen en na 1 seizoen kun je concluderen dat Ajax aan de goede kant van de deal staat.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat "we liepen te mekkeren over 8 miljoen". Nu vind ik nog een HEEL verschil (zo een 10..) zitten tussen 8 en 18 miljoen. Suarez speelde al meer dan een seizoen indrukwekkend (met ups en downs), Surlejmani volgens mij niet. Dan betaal je meer dan het dubbele EN je neemt een grote gok.
En juist dat laatste moet je als Ajax denk ik mee oppassen, zoveel centen zijn er nu ook weer niet. Daarnaast kun je imo beter geld in de verdediging steken.
Je moet gewoon naar talent kijken, dat is wat moeilijker dan kijken naar hoe iemand als presteert, maar dat is wel de beste investering. Talent kan zich namelijk ontwikkelen, spelers die al goed presteren kunnen zich ook ontwikkelen, maar ook grotendeels uitontwikkeld zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat "we liepen te mekkeren over 8 miljoen". Nu vind ik nog een HEEL verschil (zo een 10..) zitten tussen 8 en 18 miljoen. Suarez speelde al meer dan een seizoen indrukwekkend (met ups en downs), Surlejmani volgens mij niet. Dan betaal je meer dan het dubbele EN je neemt een grote gok.
En juist dat laatste moet je als Ajax denk ik mee oppassen, zoveel centen zijn er nu ook weer niet. Daarnaast kun je imo beter geld in de verdediging steken.
Dat wil ManC ervoor geven.quote:
gelukkig speelt Man City wel jaarlijks CLquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De overstap maken van een club die jaarlijks CL speelt naar een club die al 3 jaar achter elkaar de CL aan zich voorbij moest laten gaan, zou een logische keuze zijn ja![]()
Stop the bullcrap please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |