Gewoon een rechtszaak aanspannen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
www.feanonline.nl
Heeftie tegen Omroep fryslan gezegd.
Alsof ik die gast geloof, je weet hoevaak ze zeggen dat iemand niet gaat en dan uiteindelijk gaatie toch.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gewoon een rechtszaak aanspannen.![]()
Hij ziet het grote geld en wil naar Ajax. Dan zorgen zij er wel voor dat dat gaat gebeuren.
Al bijna 700 topics lang oninteressant gelulquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:15 schreef behangplakker het volgende:
al in minder dan 20 uur bijna een topic gevuld zonder heel veel interessants
ik zal s opschieten met de OPquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:15 schreef behangplakker het volgende:
Misschien dit weekend al wel Topic #1000![]()
al in minder dan 20 uur bijna een topic gevuld zonder heel veel interessants
Eigenlijk zou je ze dankbaar moeten zijn inderdaad!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:31 schreef Silenus het volgende:
Nah, wel sympathiek dat ze hun fout nog even toegeven. Zijn zat bedrijven die niks meer van zich laten horen.
Ik ben er pas 20 topicsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Al bijna 700 topics lang oninteressant gelul
Dat komt bij mij ook niet echt als een verrassing, het WK is toch pas over twee jaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar vantevoren werd verwacht dat dit wat slomer ging ivm WK enzo, ik vind het allemaal meevallen
ze mogen je wel een kado gevenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
![]()
word opeens gebelt
Ja sorry sorry sorry sorry ,ik had het nog een keer nagekeken en wij bleken toch fout te zitten
Ja dat wist ik al
Ja sorry sorry sorry we zullen het zo snel mogenlijk overmaken
Die komt toch niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:27 schreef Ordinair het volgende:
18 miljoen voor Sulejmani is toch ook wel echt te gek hoor.
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax zo gek is dat ze er 18 voor neerleggen.quote:
sch wil eigenlijk 14-15 voor hem en dus vragen ze 18 en gaat de prijs omlaag, naar de prijs die ze woudenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax zo gek is dat ze er 18 voor neerleggen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sch wil eigenlijk 14-15 voor hem en dus vragen ze 18 en gaat de prijs omlaag, naar de prijs die ze wouden
simpel he
van ajax.netwerk.toquote:'Ook Albert Luque mag weg bij Ajax'
Eerder vandaag maakte de Telegraaf bekend dat Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo zouden mogen vertrekken bij Ajax. Volgens At5 tekst zou ook Albert Luque geen toekomst meer bij Ajax hebben. Dat komt niet helemaal uit de lucht vallen, als het waar is. De Spaanse aanvaller speelde onder Ten Cate regelmatig en kwam terug van een blessure, maar Adrie Koster zag in Albert Luque alleen maar een tribuneklant.
Dat is nog te duur, en zie het bericht boven van die Kuiper.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sch wil eigenlijk 14-15 voor hem en dus vragen ze 18 en gaat de prijs omlaag, naar de prijs die ze wouden
simpel he
Hij was toch transfervrij? Dus 2miljoen aan salaris that's itquote:
Nog een afdankertje uit Amsterdam, hoera !!!quote:
Jij bent er wel heel zeker van dat hij komt en van z'n kwaliteiten he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |