Ja, en ze doen er behoorlijk lang over zeg.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:00 schreef TheGeneral het volgende:
Het regent toch nog wel redelijk.
Volgens mij twijfelen ze of er gespeeld gaat worden.
Op naar de 100.000quote:
Ik heb 5 jaar gedaan over 10000 posts. Dat duurt dan nog 50 jaarquote:
Gefeli.quote:
Ja, super die forehand. Ik vind het altijd cool hoe Federer zichzelf aanmoedigt, vooral net als hij dan al glijdend twee vuisten maakt en "Come on" roept.quote:
ff flauw, maar dat zijn dan toch drie breakpoints?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
Federer breakt naar *3-1. Komt daarna 0-40 achter mar redt allevier de breakpoints. Deuce nu.
Ja, inderdaad. Stom zeg.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:41 schreef Hamilton het volgende:
[..]
ff flauw, maar dat zijn dan toch drie breakpoints?
Heb jij er een verklaring voor dat Federer nu a drie sets lang zijn service verliest als hij heeft gebroken? Is dat gewoon concentratieverlies?quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:44 schreef erkel het volgende:
Kon het topic al niet vinden in Tennis, maar dat Tong de TS is verklaart een hoop
Ja, maar toch. Ik het verkeerd gerekend.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daarna nog eentje weggewerkt toch?
Ik vind Safina eng.quote:
In Sport.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Waar had hij het gezet dan? In 'Uitgaan en Vrije Tijd'?
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:44 schreef erkel het volgende:
Kon het topic al niet vinden in Tennis, maar dat Tong de TS is verklaart een hoop
Of je de enige bent, kan ik niet nagaan, maar ik heb er geen last van.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:55 schreef MissX het volgende:
Ben Federer aan het kijken op NL1 maar ben ik de enigste waarbij het beel af en toe zwart/wit wordt? Of is dit een duidelijk teken dat m'n tv het aan begeven is.
Vervelend.quote:
Hij wou vast zelf beginnen met serveren de tweede en derde setquote:Op maandag 2 juni 2008 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij er een verklaring voor dat Federer nu a drie sets lang zijn service verliest als hij heeft gebroken? Is dat gewoon concentratieverlies?
Ach ja, dan duurt het gewoon vijf minuten langerquote:Op maandag 2 juni 2008 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
Matchpoint voor Federer weg. Deuce weer.
Zit wat in.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij wou vast zelf beginnen met serveren de tweede en derde set
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:13 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Federer.
6-4 7-5 7-5.
Typisch een wedstrijdje van niet meer doen dan nodig.
Ik wist niet dat er mensen voor Safina waren.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het commentaar op Eurosport is eigenlijk beter dan op NL 1
Dat is Kristie Boogert. Zij begrijpt dan ook wat van het hedendaagse tennis, omdat ze nog niet zo super lang geleden is gestopt. Marcella Mesker en Jan Roelfs (die laatste is logisch; heeft nog getennist) begrijpen er de ballen van.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het commentaar op Eurosport is eigenlijk beter dan op NL 1
Ik ben voor iedereen die tegen Sharapova speelt, tenzij het een telg uit de WIlliams-familie betreft.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen voor Safina waren.
Dan snap ik het.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben voor iedereen die tegen Sharapova speelt, tenzij het een telg uit de WIlliams-familie betreft.
Ja, dat lijkt me wel wat als hij van Djokovic wint.quote:
Dat zijn wel veel spieren zegquote:Op maandag 2 juni 2008 17:37 schreef qonmann het volgende:
Nog steeds gelijk
[ afbeelding ]
Wordt tijd dat Safina iets minder gaat spelen..
Dat wapperende handje van derquote:Op maandag 2 juni 2008 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maria roept de scheids erbij alsof 't haar nagelstyliste is.
Nee, maar dat vind ik van Sharapova ook niet. Arrogante hoer zijn dan woorden die bij mij op komen.quote:
Dit keer vond ik het nog terecht ook. Sharapova moet gaan tennissen en niet gaan lopen zeiken of overal op gaan schreeuwen. Dat doet ze maar als ze in de weer is in bed.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, het kolerepubliek begint weer te boe-en
Man, je zou bijna denken dat je ruzie zoekt met Marat .... jij moet wel ballen hebbenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:48 schreef qonmann het volgende:
Het manwijjf gaat winnen ..als het zo doorgaat ..
Simpel naar 5-2quote:
Ik ookquote:Op maandag 2 juni 2008 17:51 schreef Susi het volgende:
Het zou mooi zijn als Sharapova er uit vliegt. Vanaf Rodina zat ik er al op te wachten.
Juist een hele verheugende dag voor het vrouwentennis. De kans is namelijk nu extreem groot dat we een nieuwe Grand Slam-winnares gaan krijgen. Alleen Kuznetsova heeft van de overgebleven speelsters al een Grand Slam gewonnen en die moet het vandaag ook nog maar zien te redden tegen Vika.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef qonmann het volgende:
Een trieste dag voor het vrouwentennis
waren we net de Williams zusjes kwijt,. gaat Safina door ...
Wel knap van Safina, daar niet van !
Ik ben fan van Maria, kan er ook weinig aan doen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Juist een hele verheugende dag voor het vrouwentennis. De kans is namelijk nu extreem groot dat we een nieuwe Grand Slam-winnares gaan krijgen. Alleen Kuznetsova heeft van de overgebleven speelsters al een Grand Slam gewonnen en die moet het vandaag ook nog maar zien te redden tegen Vika.
Halve finales tussen Dementieva en Azarenka en Ivanovic en Suarez Navarro lijkt me wel wat. En dan mag de finale gaan tussen Dementieva en Ivanovic. Nu maar hopen dat één van beide niet stijf staat van de zenuwen danquote:Op maandag 2 juni 2008 18:02 schreef Eppie_NL het volgende:
Leuk voor Safina. Paar weken geleden nog van de nr. 1 van de wereld Henin gewonnen en nu verslaat ze weer de nr. 1 van de wereld Sharapova.
Ik had, voor de kansen van Dementieva om de halve finale te halen, liever Sharapova zien doorgaan. Safina wordt lastig voor Dementieva
Neemt niet weg dat Sharapova het natuurlijk gewoon af had moeten maken in de tweede set, zowel op eigen service als op 5-2 in de TB, daarna heeft ze nooit meer het niveau van daarvoor gehaald en Safina kreeg juist een enorme boost door het winnen van de tiebreak.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ben fan van Maria, kan er ook weinig aan doen.
Maar dat doet weinig af aan de goede prestatie van Safina
'Monfils speelt als een volwassen routinier' aldus Ted.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:16 schreef wimderon het volgende:
Monfils heeft trouwens dezelfde broek als Martin, als dat geen geluk gaat brengen
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 2 juni 2008 18:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Halve finales tussen Dementieva en Azarenka en Ivanovic en Suarez Navarro lijkt me wel wat. En dan mag de finale gaan tussen Dementieva en Ivanovic. Nu maar hopen dat één van beide niet stijf staat van de zenuwen dan
Dit is gewoon een TVP.quote:
Stepanek is goed bezig...zou me niks verbazen als ie in de halve finale van Federer wint.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me leuk als Stepanek van Ferrer wint en Monfils van Ljubicic. Monfils-Stepanek lijkt me echt een toffe wedstrijd.
Ik moet weg, maar eh....quote:Op maandag 2 juni 2008 19:07 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Stepanek is goed bezig...zou me niks verbazen als ie in de halve finale van Federer wint.
En tóch houdt het mij van de studie afquote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef RayMania het volgende:
Ljubicic - Monfils is wel een hele saaie partij. Weinig spectaculair tennis.
Je loopt verder niet achter. Derde set is allang bezigquote:Op maandag 2 juni 2008 19:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En tóch houdt het mij van de studie af![]()
Ferrer staat 5-2 voor, ondanks dat hij nog maar één winner heeft gemaakt in de hele set
Waarom zou Dementieva, Safina verslaan?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En tóch houdt het mij van de studie af![]()
Ferrer staat 5-2 voor, ondanks dat hij nog maar één winner heeft gemaakt in de hele set
Eens, ik zou liever naar Stippelnek tegen Ferrer kijkenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef RayMania het volgende:
Ljubicic - Monfils is wel een hele saaie partij. Weinig spectaculair tennis.
Hoorde ik nou boe geroep op de achtergrond?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
De Ljub gebroken en hij heeft meteen last van blaren.
Dat dus.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:16 schreef wimderon het volgende:
Monfils heeft trouwens dezelfde broek als Martin, als dat geen geluk gaat brengen
Typisch Ferrer en typisch Stepanek deze set.quote:Op maandag 2 juni 2008 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die 5de set ging ook nergens over bij Ferrer - Stepanek. WTA'ers
.
Van die twee die je noemt ga ik dan voor Kuznetsova die het Ana nog lastig kan maken. Had eerst zelfs Kuznetsova nog als favoriete, maar Ivanovic vind ik in de loop van het toernooi beter wat gaan spelen. Dus die heeft bij mij langzamerhand de rol van favoriete voor de titel overgenomen.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef Leatherface het volgende:
Ivanovic nu de gedoodverfde favoriete.
Of kan Kuznetsova of Dementieve nog roet in het eten gooien?
Mijn top drie qua kanshebbers:quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef Leatherface het volgende:
Ivanovic nu de gedoodverfde favoriete.
Of kan Kuznetsova of Dementieve nog roet in het eten gooien?
Wedstrijden beginnen alleen pas om 14.00 uur. Dus nog even geduldquote:
Ach vandaag kan ik tenminste nog wat zienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:25 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wedstrijden beginnen alleen pas om 14.00 uur. Dus nog even geduld
Dat zou cool zijn: Schnyder en Federer als winnaars.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:40 schreef erkel het volgende:
Gelukkig is Maria eruit. Nu is de weg vrij voor Schnyder
Eerste wedstrijd, dus gaat over kwartiertje beginnen.quote:
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:08 schreef kleinzusje het volgende:
En oh puhulease laat Djoko verliezen !!!!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dit zo bijzonder, buiten een hele bak make-up en ettelijke sessies photoshop![]()
Overrated
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wimmers, schoonheid zit van binnen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wimmers, schoonheid zit van binnen
![]()
Hoe kan je dat nou vinden?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg toch niet dat het geen criterium is, alleen dat Ivanovic overrated is
Wees eerlijk, als zij op 102 had gestaan ipv 2 op de rankings zou ze gewoon een van de velen zijn, er lopen er genoeg rond op het circuit die uiterlijk minstens net zo mooi zijn.quote:
En niet alleen op de tennisbaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nu pas dat MonfilsCibulkova samen mixen
Heb echt medelijden met dit meisje van 50 KGquote:
Ze doen wel meer dan mixenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nu pas dat MonfilsCibulkova samen mixen
Nouja misschien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wees eerlijk, als zij op 102 had gestaan ipv 2 op de rankings zou ze gewoon een van de velen zijn, er lopen er genoeg rond op het circuit die uiterlijk minstens net zo mooi zijn.
Komt puur omdat ze zoveel in de aandacht komt, hetzelfde geldt voor Sharapova, maar er loopt zoveel beters op de tour rond. Ik zeg niet dat ze er niet aardig uitziet, maar het wordt in mijn ogen erg overdreven.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja misschien.
Maar daar gaat het toch niet om? Heel veel mensen vinden haar mooi, en jij zegt dat ze dit mis hebben? Je kan hoogstens zeggen dat jíj haar niet zo mooi vindt![]()
Daarbij komt nog dat Ana bruin haar heeft itt de meeste andere 13-in-een-dozijn-mooie-top100-speelsters
Helemaal mee eens..! (ook met de post hier vlak boven)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wees eerlijk, als zij op 102 had gestaan ipv 2 op de rankings zou ze gewoon een van de velen zijn, er lopen er genoeg rond op het circuit die uiterlijk minstens net zo mooi zijn.
Ander nadeeltje is dat je vrij snel moe wordt als je Ivanovic Engels hoort praten, maar dat terzijde
Ik heb Cibulkova trouwens niet gezien bij de wedstrijd van Gael. Hij kwam wel in beeld tegen Jankovic.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:51 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En niet alleen op de tennisbaan.
[..]
Heb echt medelijden met dit meisje van 50 KG![]()
.
Hoeveel bp's heb je nodig he. 1/12quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:15 schreef TheArt het volgende:
Eerste set met 7-5 naar Nole.
12 keer scheepsrecht...quote:
quote:
Ja, dat hoorde ik laatst voor het eerst, van Siemerink. Gaar is dat zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Franse berekeningen, want hun toernooi is ZO goed.
Mijn statistieken (rolandgarros.com) zeggen 10 om 22 (en 26 om 34 winners)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:16 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
12 keer scheepsrecht...![]()
Zijn trouwens wel hele rare statistieken. Novak heeft 1 forced error gemaakt en Gulbis 3...
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Hmm ik zit al de hele tijd te wachten totdat de Let letterlijk om een let vraagt maar ik vrees dat het niet gaat gebeuren
Ja, prachtig inderdaad. Vooral die reactie ls ze over Jankovic begint.quote:
FORCED errors. Dat is juist het geinige. In de meeste wedstrijden blijft er een flink verschil over tussen de optelsom van de Unforced errors van de tegenstander en de winners van de speler en de totaal gewonnen punten, de zogenaamde forced errors. (Winners+unforced errors tegenstander+forced errors tegenstanders = totaal aantal punten) In deze wedstrijd nauwelijks. De mensen van RG vinden blijkbaar dat als je erbij kan je hem niet fout hoeft te slaan...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mijn statistieken (rolandgarros.com) zeggen 10 om 22 (en 26 om 34 winners)
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:37 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ], oi, had ik al gezegd dat ik het helemaal top vind dat die Russische lellebel van een robot genaamd Sharapova, eruit ligt? Bij deze dan en ruim baan voor mijn lieveling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Monfils is een eut om te zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:52 schreef suus21 het volgende:
ik snap echt niet dat die vriendin van monfils met monfils gaat, hij is zoooo lelijk en zij is wel okay...maar volgens mij is hij wel heel relaxed..vind het een zeer sportieve speler..
Als het goed is op http://player.omroep.nl/?aflID=7216575quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:55 schreef suus21 het volgende:
waar is die stream van de nos nou? Zenden die niks meer uit via internet?
Sharapova een robot noemen en dan voor die ballenmachine van een Dementieva zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:37 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ], oi, had ik al gezegd dat ik het helemaal top vind dat die Russische lellebel van een robot genaamd Sharapova, eruit ligt? Bij deze dan en ruim baan voor mijn lieveling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwoah sportief.. Gister deed hij toen hij had gewonnen eerst een raar dansje voordat ie Ljubicic een hand gaf en draaide hij een keer midden in de rally compleet zinloos een rondje. Het zijn kleine dingen, maar toch.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:52 schreef suus21 het volgende:
ik snap echt niet dat die vriendin van monfils met monfils gaat, hij is zoooo lelijk en zij is wel okay...maar volgens mij is hij wel heel relaxed..vind het een zeer sportieve speler..
monfils is geen eut, hij is gewoon honds (lelijk)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Monfils is een eut om te zien.
Zij is wel leuk inderdaad.
dat is toch niet onsportief, en tegen ik weet niet weer wie deed ie high five na een mooi punt...dat is zeker wel sportief en iets wat het publiek leuk vindt..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah sportief.. Gister deed hij toen hij had gewonnen eerst een raar dansje voordat ie Ljubicic een hand gaf en draaide hij een keer midden in de rally compleet zinloos een rondje. Het zijn kleine dingen, maar toch.
Bedankt Weer een toevoeging aan mijn vocabulair.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef suus21 het volgende:
[..]
monfils is geen eut, hij is gewoon honds (lelijk)
het is toch tietloze suske en/of wiske?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:07 schreef suus21 het volgende:
henin = tietloze suske & wiske maar ook best een eut..
Ja, mijn hemel. 5-1* Nadal al in 22 minuten.quote:
Dat die zoveel potentie had wist ik wel. En ik denk echt niet dat ik een kenner ben ofzo. Heb hem daarom ook gebacked.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:07 schreef wimderon het volgende:
Heerlijke speler die Gulbis, enorm veel potentie en dat wilde zal er met de jaren wel uitgaan. Dat ie potentie had was natuurlijk al bekend, maar zoveel? Hij domineert Djokovic gewoon in de rally (ok, daar zit ook een stukje tactiek van Djokovic bij, maar dat heeft hij dan toch maar afgedwongen). Jammer van z'n knieproblemen waarmee hij een paar maanden gelopen heeft dit jaar.
Tweede keer dat het racket van Djokovic gaat en nog geen waarschuwing
Of hij het makkelijk gaat winnen weet ik niet. Hij spelt goed maar kreeg in zijn vorige partij en in deze tot nu toe nauwelijks tegenstand. Verdasco deed niet erg veel en Almagro vandaag ook nog niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef jojomen4 het volgende:
Nadal gaat dit toernooi trouwens makkelijk winnen. Hij is, imo, in grootse vorm, en ik vind Fed en Djoko nog niet echt knallen.
Is hij zo mu dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
Almagro is er niet. Almugro is aan het spelen
Idd, het aantal winners is prima maar het aantal unforced errors is om te janken. Het zijn echt de simpelste ballen die hij in het net slaat. Als die dat er nog uit kan krijgen gaat die veel winnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
Gulbis staat aardig wat cadeuautjes uit te delen aan Djokovic.
Het lijkt wel of Almagro de hele wedstrijd tankt. Hij mist echt alles.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef Tim86 het volgende:
WTF is er met Almagro...1 punt op de service van Nadal gewonnen, 1 op 3 1e services in en welgeteld 7 servicepunten gemaakt
Ik heb die hele halve finale live gezien, maar alsnog blijf ik bij mijn punt. Roland Garros is daarnaast toch net wat anders en daarop is Nadal gewoon nog 15% beter.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef jojomen4 het volgende:
Volgens mij heb jij de halve finale en de finale in Hamburg niet gezien. Die vond ik spannend zat. De wedstrijd tegen Djoko aankomende vrijdag zal weer een kraker worden, omdat Djoko het hem best lastig kan maken, en omdat die 2de plek weer op het spel staat + een plek in de finale.
Ik dacht dat je het over gravel had. Ik las geen RG in je eerdere post.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb die hele halve finale live gezien, maar alsnog blijf ik bij mijn punt. Roland Garros is daarnaast toch net wat anders en daarop is Nadal gewoon nog 15% beter.
Bizar dit..Almagro en Berbaskoe waren beide in topvorm maar raken geen bal tegen Nadal. Rafa speelt natuurlijk weer erg sterk maar als je ziet wat een fouten ze maken: niet normaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
Het lijkt mij dat Djoko en Fed wel met meer angst tegen Nadal zullen aantreden. Als je weet dat die enkele spelers die het hem lastig hadden kunnen maken van de baan afblaast dan kun je mij niet vertellen dat je de baan op gaat met het idee "ik ga winnen".
Almagro blijft niks van over.![]()
Wel even sec naar de feiten blijven kijken. Nadal deed dit de voorgaande jaren ook. En Federer zal toen ook niet aan de finale zijn begoonen met het besef dat hij de favoriet was.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
Het lijkt mij dat Djoko en Fed wel met meer angst tegen Nadal zullen aantreden. Als je weet dat die enkele spelers die het hem lastig hadden kunnen maken van de baan afblaast dan kun je mij niet vertellen dat je de baan op gaat met het idee "ik ga winnen".
Almagro blijft niks van over.![]()
Hij heeft een mooie techniek en een goede service, goeie groundstrokes en mooie dropshots.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:20 schreef suus21 het volgende:
ik ken die Gulbis helemaal niet....hoe speelt ie?
Nu wel twee breakpoints voor Almagroquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef Tim86 het volgende:
WTF is er met Almagro...1 punt op de service van Nadal gewonnen, 1 op 3 1e services in en welgeteld 7 servicepunten gemaakt
Misschien spaart hij zichzelf gewoon voor de halve finale.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Almagro de hele wedstrijd tankt. Hij mist echt alles.
De finale van Hamburg vorig jaar, maar toen was hij meer moe. Maar ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:21 schreef TheArt het volgende:
Kijk het zou fantastisch zijn voor het hele tennis, in ieder geval op gravel, dat Nadal een keer er gewoon hard afgaat. Het is niet dat Nadal geen mooi tennis speelt, zeker niet. Maar iedere sport is gebaat bij spanning. En laten we eerlijk zijn; dat is er de afgelopen 4 jaar op gravel absoluut niet geweest. Het is ook geen zak aan als je voorafgaand aan een groot voetbaltoernooi dat je weet dat standaard dat ene land wint. Wielrennen met de Tour was in de Armstrong-periode precies hetzelfde. De spanning is eraf en dan is er voor een groot deel de lol ook af. Het spelletje blijft fantastisch, maar zonder spanning is het, het net niet.
Komt er bij kijken dat Nadal nooit, maar dan ook nooit een echt slechte dag kent. Oke, daarom is hij ook de beste gravelspeler, maar toch. Ook Federer heeft op hardcourt weleens een mindere dag. Maar Nadal op gravel nooit, echt nooit. Dus please Nicolas, doe me een lol en ga beter spelen.
Einde van dit nietszeggende betoog
als je verliest kom je niet in de halve finale hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien spaart hij zichzelf gewoon voor de halve finale.
Dat gravel sluit perfect aan bij het spel van Djokovic, de spin van Nadal komt daar veel minder door, daarom wint Federer daar ook vaak het toernooi.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef jojomen4 het volgende:
Volgens mij heb jij de halve finale en de finale in Hamburg niet gezien. Die vond ik spannend zat. De wedstrijd tegen Djoko aankomende vrijdag zal weer een kraker worden, omdat Djoko het hem best lastig kan maken, en omdat die 2de plek weer op het spel staat + een plek in de finale.
Fish won er bijna Indian Wells mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:26 schreef TheArt het volgende:
Almagro slaat op dit moment 27% eerste services in
Dieptepunt in de tennishistorie zowat.
Daar lijkt het inderdaad op. Ik had zeker verwacht dat Almagro het Nadal moeilijk zou maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:29 schreef Tim86 het volgende:
Die jongens kunnen het mentaal blijkbaar niet eens aan om tegen Rafa aan te treden, die hebben al opgegeven tijdens het inslaan
Dat klopt, maar Fish heeft op hardcourt dan nog een dreigende tweede service. Een tweede service waar de tegenstander in 8 van de 10 gevallen niet meteen wat mee kan doen. Almagro heeft dat, en vooral op gravel, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gravel sluit perfect aan bij het spel van Djokovic, de spin van Nadal komt daar veel minder door, daarom wint Federer daar ook vaak het toernooi.
[..]
Fish won er bijna Indian Wells mee.
Dit is weer een grap van jou neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als je verliest kom je niet in de halve finale hoor
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:34 schreef suus21 het volgende:
die almagro ziet er uit als een 15-jarig marokkaantje..
Zegt onze überkenner die nog niet eens van Gulbis heeft gehoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:34 schreef suus21 het volgende:
die almagro ziet er uit als een 15-jarig marokkaantje..
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zegt onze überkenner die nog niet eens van Gulbis heeft gehoord
Dat is zeker waar. Sowieso is Almagro een overrated gast. Hij kan schitterend spelen, maar wie kan dat niet tegen minimal tegenstanders? Nadal veegt gewoon altijd de vloer aan met zijn gravelcollegas. Daarom heeft hij het eigenlijk tegen Fed meestal nog gewoon het zwaarst. En bv tegen een Davydenko en een Hewitt (die allebei niet echt gravelig spelen)...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgens mij heeft Nadal op gravel altijd minder moeite met mede-gravelspecialisten, dan met niet-gravelspecialisten..
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sharapova een robot noemen en dan voor die ballenmachine van een Dementieva zijn
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:07 schreef wimderon het volgende:
Heerlijke speler die Gulbis, enorm veel potentie en dat wilde zal er met de jaren wel uitgaan. Dat ie potentie had was natuurlijk al bekend, maar zoveel? Hij domineert Djokovic gewoon in de rally (ok, daar zit ook een stukje tactiek van Djokovic bij, maar dat heeft hij dan toch maar afgedwongen). Jammer van z'n knieproblemen waarmee hij een paar maanden gelopen heeft dit jaar.
Tweede keer dat het racket van Djokovic gaat en nog geen waarschuwing
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef suus21 het volgende:
hij heeft een misselijke kop maar gelukkig hakt Nadal hem in de pan..
Ja, triest inderdaad. Het zag er inderdaad expres uit dat hij in de geraniums dook.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ik irriteer me helemaal ziek aan dat slachtoffergedrag van Djoko, met z'n hangende schoudertjes, z'n vuistje bij een 1e set winst, alsof hij GSM heeft, 300 x stuiteren, discussie over doorspelen, weer een vuistje bij een misser van Gulbis en ik had bijna het idee dat hij expres in de geraniums dook![]()
quote:
Wie, Almugro?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:13 schreef dekouwe het volgende:
geef die jongen is een official warning ! bedoel der zit daar meer dan 10K betalende toeschouwers + tv kijkers. Kost hem ten minste wat centjes
Nouja persoonlijk zou ik het wel afleidend vinden als iemand midden in een rally rondjes begint te draaien en het respectloos vinden als iemand een raar dansje doen belangrijker vindt dan mijn felicitaties in ontvangst nemen. Maar ik ben dan ook geen tennisproquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:04 schreef suus21 het volgende:
[..]
dat is toch niet onsportief, en tegen ik weet niet weer wie deed ie high five na een mooi punt...dat is zeker wel sportief en iets wat het publiek leuk vindt..
Ja, en? Als je de wedstrijden had gezien had je geweten dat dat terecht is.quote:
Ja, ik hoop dat Nadal wint.quote:
Nadal natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat Nadal wint.
Hoop jij dat Federer RG wint of Nadal?
Bij Almagro was dat wel mooi vorige wedstrijd, die had ook zo'n momentje meteen na de laatste bal en bood toen meteen zijn excuses aan toen hij aan het net kwam (en gaf uitleg zo te zien)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja persoonlijk zou ik het wel afleidend vinden als iemand midden in een rally rondjes begint te draaien en het respectloos vinden als iemand een raar dansje doen belangrijker vindt dan mijn felicitaties in ontvangst nemen. Maar ik ben dan ook geen tennispro
Terecht of niet terecht. Het lijkt bijna een sport opzich te worden voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en? Als je de wedstrijden had gezien had je geweten dat dat terecht is.
Oké, want ik dacht dat je ook een klein beetje fan was van Federer.quote:
Dat is waar. Maar dan hebben ze in elk geval 1 sport waarin ze uitblinken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Terecht of niet terecht. Het lijkt bijna een sport opzich voor sommige mensen.
6-1 6-1 5-1. Als Nadal deze game wint, heeft hij in twee partijen samen 6 games verloren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:25 schreef TheGeneral het volgende:
Almagro doet ook helemaal niks meer... Hij loopt niet eens op sommige ballen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |