En niet alleen op de tennisbaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nu pas dat MonfilsCibulkova samen mixen
Heb echt medelijden met dit meisje van 50 KGquote:
Ze doen wel meer dan mixenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nu pas dat MonfilsCibulkova samen mixen
Nouja misschien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wees eerlijk, als zij op 102 had gestaan ipv 2 op de rankings zou ze gewoon een van de velen zijn, er lopen er genoeg rond op het circuit die uiterlijk minstens net zo mooi zijn.
Komt puur omdat ze zoveel in de aandacht komt, hetzelfde geldt voor Sharapova, maar er loopt zoveel beters op de tour rond. Ik zeg niet dat ze er niet aardig uitziet, maar het wordt in mijn ogen erg overdreven.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja misschien.
Maar daar gaat het toch niet om? Heel veel mensen vinden haar mooi, en jij zegt dat ze dit mis hebben? Je kan hoogstens zeggen dat jíj haar niet zo mooi vindt![]()
Daarbij komt nog dat Ana bruin haar heeft itt de meeste andere 13-in-een-dozijn-mooie-top100-speelsters
Helemaal mee eens..! (ook met de post hier vlak boven)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wees eerlijk, als zij op 102 had gestaan ipv 2 op de rankings zou ze gewoon een van de velen zijn, er lopen er genoeg rond op het circuit die uiterlijk minstens net zo mooi zijn.
Ander nadeeltje is dat je vrij snel moe wordt als je Ivanovic Engels hoort praten, maar dat terzijde
Ik heb Cibulkova trouwens niet gezien bij de wedstrijd van Gael. Hij kwam wel in beeld tegen Jankovic.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:51 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En niet alleen op de tennisbaan.
[..]
Heb echt medelijden met dit meisje van 50 KG![]()
.
Hoeveel bp's heb je nodig he. 1/12quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:15 schreef TheArt het volgende:
Eerste set met 7-5 naar Nole.
12 keer scheepsrecht...quote:
quote:
Ja, dat hoorde ik laatst voor het eerst, van Siemerink. Gaar is dat zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Franse berekeningen, want hun toernooi is ZO goed.
Mijn statistieken (rolandgarros.com) zeggen 10 om 22 (en 26 om 34 winners)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:16 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
12 keer scheepsrecht...![]()
Zijn trouwens wel hele rare statistieken. Novak heeft 1 forced error gemaakt en Gulbis 3...
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Hmm ik zit al de hele tijd te wachten totdat de Let letterlijk om een let vraagt maar ik vrees dat het niet gaat gebeuren
Ja, prachtig inderdaad. Vooral die reactie ls ze over Jankovic begint.quote:
FORCED errors. Dat is juist het geinige. In de meeste wedstrijden blijft er een flink verschil over tussen de optelsom van de Unforced errors van de tegenstander en de winners van de speler en de totaal gewonnen punten, de zogenaamde forced errors. (Winners+unforced errors tegenstander+forced errors tegenstanders = totaal aantal punten) In deze wedstrijd nauwelijks. De mensen van RG vinden blijkbaar dat als je erbij kan je hem niet fout hoeft te slaan...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mijn statistieken (rolandgarros.com) zeggen 10 om 22 (en 26 om 34 winners)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |