Ja, en ze doen er behoorlijk lang over zeg.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:00 schreef TheGeneral het volgende:
Het regent toch nog wel redelijk.
Volgens mij twijfelen ze of er gespeeld gaat worden.
Op naar de 100.000quote:
Ik heb 5 jaar gedaan over 10000 posts. Dat duurt dan nog 50 jaarquote:
Gefeli.quote:
Ja, super die forehand. Ik vind het altijd cool hoe Federer zichzelf aanmoedigt, vooral net als hij dan al glijdend twee vuisten maakt en "Come on" roept.quote:
ff flauw, maar dat zijn dan toch drie breakpoints?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
Federer breakt naar *3-1. Komt daarna 0-40 achter mar redt allevier de breakpoints. Deuce nu.
Ja, inderdaad. Stom zeg.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:41 schreef Hamilton het volgende:
[..]
ff flauw, maar dat zijn dan toch drie breakpoints?
Heb jij er een verklaring voor dat Federer nu a drie sets lang zijn service verliest als hij heeft gebroken? Is dat gewoon concentratieverlies?quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:44 schreef erkel het volgende:
Kon het topic al niet vinden in Tennis, maar dat Tong de TS is verklaart een hoop
Ja, maar toch. Ik het verkeerd gerekend.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daarna nog eentje weggewerkt toch?
Ik vind Safina eng.quote:
In Sport.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Waar had hij het gezet dan? In 'Uitgaan en Vrije Tijd'?
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:44 schreef erkel het volgende:
Kon het topic al niet vinden in Tennis, maar dat Tong de TS is verklaart een hoop
Of je de enige bent, kan ik niet nagaan, maar ik heb er geen last van.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:55 schreef MissX het volgende:
Ben Federer aan het kijken op NL1 maar ben ik de enigste waarbij het beel af en toe zwart/wit wordt? Of is dit een duidelijk teken dat m'n tv het aan begeven is.
Vervelend.quote:
Hij wou vast zelf beginnen met serveren de tweede en derde setquote:Op maandag 2 juni 2008 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij er een verklaring voor dat Federer nu a drie sets lang zijn service verliest als hij heeft gebroken? Is dat gewoon concentratieverlies?
Ach ja, dan duurt het gewoon vijf minuten langerquote:Op maandag 2 juni 2008 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
Matchpoint voor Federer weg. Deuce weer.
Zit wat in.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij wou vast zelf beginnen met serveren de tweede en derde set
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:13 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Federer.
6-4 7-5 7-5.
Typisch een wedstrijdje van niet meer doen dan nodig.
Ik wist niet dat er mensen voor Safina waren.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het commentaar op Eurosport is eigenlijk beter dan op NL 1
Dat is Kristie Boogert. Zij begrijpt dan ook wat van het hedendaagse tennis, omdat ze nog niet zo super lang geleden is gestopt. Marcella Mesker en Jan Roelfs (die laatste is logisch; heeft nog getennist) begrijpen er de ballen van.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het commentaar op Eurosport is eigenlijk beter dan op NL 1
Ik ben voor iedereen die tegen Sharapova speelt, tenzij het een telg uit de WIlliams-familie betreft.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen voor Safina waren.
Dan snap ik het.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben voor iedereen die tegen Sharapova speelt, tenzij het een telg uit de WIlliams-familie betreft.
Ja, dat lijkt me wel wat als hij van Djokovic wint.quote:
Dat zijn wel veel spieren zegquote:Op maandag 2 juni 2008 17:37 schreef qonmann het volgende:
Nog steeds gelijk
[ afbeelding ]
Wordt tijd dat Safina iets minder gaat spelen..
Dat wapperende handje van derquote:Op maandag 2 juni 2008 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maria roept de scheids erbij alsof 't haar nagelstyliste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |