Juist een hele verheugende dag voor het vrouwentennis. De kans is namelijk nu extreem groot dat we een nieuwe Grand Slam-winnares gaan krijgen. Alleen Kuznetsova heeft van de overgebleven speelsters al een Grand Slam gewonnen en die moet het vandaag ook nog maar zien te redden tegen Vika.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef qonmann het volgende:
Een trieste dag voor het vrouwentennis
waren we net de Williams zusjes kwijt,. gaat Safina door ...
Wel knap van Safina, daar niet van !
Ik ben fan van Maria, kan er ook weinig aan doen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Juist een hele verheugende dag voor het vrouwentennis. De kans is namelijk nu extreem groot dat we een nieuwe Grand Slam-winnares gaan krijgen. Alleen Kuznetsova heeft van de overgebleven speelsters al een Grand Slam gewonnen en die moet het vandaag ook nog maar zien te redden tegen Vika.
Halve finales tussen Dementieva en Azarenka en Ivanovic en Suarez Navarro lijkt me wel wat. En dan mag de finale gaan tussen Dementieva en Ivanovic. Nu maar hopen dat één van beide niet stijf staat van de zenuwen danquote:Op maandag 2 juni 2008 18:02 schreef Eppie_NL het volgende:
Leuk voor Safina. Paar weken geleden nog van de nr. 1 van de wereld Henin gewonnen en nu verslaat ze weer de nr. 1 van de wereld Sharapova.
Ik had, voor de kansen van Dementieva om de halve finale te halen, liever Sharapova zien doorgaan. Safina wordt lastig voor Dementieva
Neemt niet weg dat Sharapova het natuurlijk gewoon af had moeten maken in de tweede set, zowel op eigen service als op 5-2 in de TB, daarna heeft ze nooit meer het niveau van daarvoor gehaald en Safina kreeg juist een enorme boost door het winnen van de tiebreak.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ben fan van Maria, kan er ook weinig aan doen.
Maar dat doet weinig af aan de goede prestatie van Safina
'Monfils speelt als een volwassen routinier' aldus Ted.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:16 schreef wimderon het volgende:
Monfils heeft trouwens dezelfde broek als Martin, als dat geen geluk gaat brengen
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 2 juni 2008 18:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Halve finales tussen Dementieva en Azarenka en Ivanovic en Suarez Navarro lijkt me wel wat. En dan mag de finale gaan tussen Dementieva en Ivanovic. Nu maar hopen dat één van beide niet stijf staat van de zenuwen dan
Dit is gewoon een TVP.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |