Juist een hele verheugende dag voor het vrouwentennis. De kans is namelijk nu extreem groot dat we een nieuwe Grand Slam-winnares gaan krijgen. Alleen Kuznetsova heeft van de overgebleven speelsters al een Grand Slam gewonnen en die moet het vandaag ook nog maar zien te redden tegen Vika.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef qonmann het volgende:
Een trieste dag voor het vrouwentennis
waren we net de Williams zusjes kwijt,. gaat Safina door ...
Wel knap van Safina, daar niet van !
Ik ben fan van Maria, kan er ook weinig aan doen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Juist een hele verheugende dag voor het vrouwentennis. De kans is namelijk nu extreem groot dat we een nieuwe Grand Slam-winnares gaan krijgen. Alleen Kuznetsova heeft van de overgebleven speelsters al een Grand Slam gewonnen en die moet het vandaag ook nog maar zien te redden tegen Vika.
Halve finales tussen Dementieva en Azarenka en Ivanovic en Suarez Navarro lijkt me wel wat. En dan mag de finale gaan tussen Dementieva en Ivanovic. Nu maar hopen dat één van beide niet stijf staat van de zenuwen danquote:Op maandag 2 juni 2008 18:02 schreef Eppie_NL het volgende:
Leuk voor Safina. Paar weken geleden nog van de nr. 1 van de wereld Henin gewonnen en nu verslaat ze weer de nr. 1 van de wereld Sharapova.
Ik had, voor de kansen van Dementieva om de halve finale te halen, liever Sharapova zien doorgaan. Safina wordt lastig voor Dementieva
Neemt niet weg dat Sharapova het natuurlijk gewoon af had moeten maken in de tweede set, zowel op eigen service als op 5-2 in de TB, daarna heeft ze nooit meer het niveau van daarvoor gehaald en Safina kreeg juist een enorme boost door het winnen van de tiebreak.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ben fan van Maria, kan er ook weinig aan doen.
Maar dat doet weinig af aan de goede prestatie van Safina
'Monfils speelt als een volwassen routinier' aldus Ted.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:16 schreef wimderon het volgende:
Monfils heeft trouwens dezelfde broek als Martin, als dat geen geluk gaat brengen
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 2 juni 2008 18:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Halve finales tussen Dementieva en Azarenka en Ivanovic en Suarez Navarro lijkt me wel wat. En dan mag de finale gaan tussen Dementieva en Ivanovic. Nu maar hopen dat één van beide niet stijf staat van de zenuwen dan
Dit is gewoon een TVP.quote:
Stepanek is goed bezig...zou me niks verbazen als ie in de halve finale van Federer wint.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me leuk als Stepanek van Ferrer wint en Monfils van Ljubicic. Monfils-Stepanek lijkt me echt een toffe wedstrijd.
Ik moet weg, maar eh....quote:Op maandag 2 juni 2008 19:07 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Stepanek is goed bezig...zou me niks verbazen als ie in de halve finale van Federer wint.
En tóch houdt het mij van de studie afquote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef RayMania het volgende:
Ljubicic - Monfils is wel een hele saaie partij. Weinig spectaculair tennis.
Je loopt verder niet achter. Derde set is allang bezigquote:Op maandag 2 juni 2008 19:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En tóch houdt het mij van de studie af![]()
Ferrer staat 5-2 voor, ondanks dat hij nog maar één winner heeft gemaakt in de hele set
Waarom zou Dementieva, Safina verslaan?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En tóch houdt het mij van de studie af![]()
Ferrer staat 5-2 voor, ondanks dat hij nog maar één winner heeft gemaakt in de hele set
Eens, ik zou liever naar Stippelnek tegen Ferrer kijkenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef RayMania het volgende:
Ljubicic - Monfils is wel een hele saaie partij. Weinig spectaculair tennis.
Hoorde ik nou boe geroep op de achtergrond?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
De Ljub gebroken en hij heeft meteen last van blaren.
Dat dus.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:16 schreef wimderon het volgende:
Monfils heeft trouwens dezelfde broek als Martin, als dat geen geluk gaat brengen
Typisch Ferrer en typisch Stepanek deze set.quote:Op maandag 2 juni 2008 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die 5de set ging ook nergens over bij Ferrer - Stepanek. WTA'ers
.
Van die twee die je noemt ga ik dan voor Kuznetsova die het Ana nog lastig kan maken. Had eerst zelfs Kuznetsova nog als favoriete, maar Ivanovic vind ik in de loop van het toernooi beter wat gaan spelen. Dus die heeft bij mij langzamerhand de rol van favoriete voor de titel overgenomen.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef Leatherface het volgende:
Ivanovic nu de gedoodverfde favoriete.
Of kan Kuznetsova of Dementieve nog roet in het eten gooien?
Mijn top drie qua kanshebbers:quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef Leatherface het volgende:
Ivanovic nu de gedoodverfde favoriete.
Of kan Kuznetsova of Dementieve nog roet in het eten gooien?
Wedstrijden beginnen alleen pas om 14.00 uur. Dus nog even geduldquote:
Ach vandaag kan ik tenminste nog wat zienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:25 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wedstrijden beginnen alleen pas om 14.00 uur. Dus nog even geduld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |