Juist een hele verheugende dag voor het vrouwentennis. De kans is namelijk nu extreem groot dat we een nieuwe Grand Slam-winnares gaan krijgen. Alleen Kuznetsova heeft van de overgebleven speelsters al een Grand Slam gewonnen en die moet het vandaag ook nog maar zien te redden tegen Vika.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef qonmann het volgende:
Een trieste dag voor het vrouwentennis
waren we net de Williams zusjes kwijt,. gaat Safina door ...
Wel knap van Safina, daar niet van !
Ik ben fan van Maria, kan er ook weinig aan doen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Juist een hele verheugende dag voor het vrouwentennis. De kans is namelijk nu extreem groot dat we een nieuwe Grand Slam-winnares gaan krijgen. Alleen Kuznetsova heeft van de overgebleven speelsters al een Grand Slam gewonnen en die moet het vandaag ook nog maar zien te redden tegen Vika.
Halve finales tussen Dementieva en Azarenka en Ivanovic en Suarez Navarro lijkt me wel wat. En dan mag de finale gaan tussen Dementieva en Ivanovic. Nu maar hopen dat één van beide niet stijf staat van de zenuwen danquote:Op maandag 2 juni 2008 18:02 schreef Eppie_NL het volgende:
Leuk voor Safina. Paar weken geleden nog van de nr. 1 van de wereld Henin gewonnen en nu verslaat ze weer de nr. 1 van de wereld Sharapova.
Ik had, voor de kansen van Dementieva om de halve finale te halen, liever Sharapova zien doorgaan. Safina wordt lastig voor Dementieva
Neemt niet weg dat Sharapova het natuurlijk gewoon af had moeten maken in de tweede set, zowel op eigen service als op 5-2 in de TB, daarna heeft ze nooit meer het niveau van daarvoor gehaald en Safina kreeg juist een enorme boost door het winnen van de tiebreak.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ben fan van Maria, kan er ook weinig aan doen.
Maar dat doet weinig af aan de goede prestatie van Safina
'Monfils speelt als een volwassen routinier' aldus Ted.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:16 schreef wimderon het volgende:
Monfils heeft trouwens dezelfde broek als Martin, als dat geen geluk gaat brengen
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 2 juni 2008 18:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Halve finales tussen Dementieva en Azarenka en Ivanovic en Suarez Navarro lijkt me wel wat. En dan mag de finale gaan tussen Dementieva en Ivanovic. Nu maar hopen dat één van beide niet stijf staat van de zenuwen dan
Dit is gewoon een TVP.quote:
Stepanek is goed bezig...zou me niks verbazen als ie in de halve finale van Federer wint.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me leuk als Stepanek van Ferrer wint en Monfils van Ljubicic. Monfils-Stepanek lijkt me echt een toffe wedstrijd.
Ik moet weg, maar eh....quote:Op maandag 2 juni 2008 19:07 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Stepanek is goed bezig...zou me niks verbazen als ie in de halve finale van Federer wint.
En tóch houdt het mij van de studie afquote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef RayMania het volgende:
Ljubicic - Monfils is wel een hele saaie partij. Weinig spectaculair tennis.
Je loopt verder niet achter. Derde set is allang bezigquote:Op maandag 2 juni 2008 19:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En tóch houdt het mij van de studie af![]()
Ferrer staat 5-2 voor, ondanks dat hij nog maar één winner heeft gemaakt in de hele set
Waarom zou Dementieva, Safina verslaan?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En tóch houdt het mij van de studie af![]()
Ferrer staat 5-2 voor, ondanks dat hij nog maar één winner heeft gemaakt in de hele set
Eens, ik zou liever naar Stippelnek tegen Ferrer kijkenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef RayMania het volgende:
Ljubicic - Monfils is wel een hele saaie partij. Weinig spectaculair tennis.
Hoorde ik nou boe geroep op de achtergrond?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
De Ljub gebroken en hij heeft meteen last van blaren.
Dat dus.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:16 schreef wimderon het volgende:
Monfils heeft trouwens dezelfde broek als Martin, als dat geen geluk gaat brengen
Typisch Ferrer en typisch Stepanek deze set.quote:Op maandag 2 juni 2008 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die 5de set ging ook nergens over bij Ferrer - Stepanek. WTA'ers
.
Van die twee die je noemt ga ik dan voor Kuznetsova die het Ana nog lastig kan maken. Had eerst zelfs Kuznetsova nog als favoriete, maar Ivanovic vind ik in de loop van het toernooi beter wat gaan spelen. Dus die heeft bij mij langzamerhand de rol van favoriete voor de titel overgenomen.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef Leatherface het volgende:
Ivanovic nu de gedoodverfde favoriete.
Of kan Kuznetsova of Dementieve nog roet in het eten gooien?
Mijn top drie qua kanshebbers:quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef Leatherface het volgende:
Ivanovic nu de gedoodverfde favoriete.
Of kan Kuznetsova of Dementieve nog roet in het eten gooien?
Wedstrijden beginnen alleen pas om 14.00 uur. Dus nog even geduldquote:
Ach vandaag kan ik tenminste nog wat zienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:25 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wedstrijden beginnen alleen pas om 14.00 uur. Dus nog even geduld
Dat zou cool zijn: Schnyder en Federer als winnaars.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:40 schreef erkel het volgende:
Gelukkig is Maria eruit. Nu is de weg vrij voor Schnyder
Eerste wedstrijd, dus gaat over kwartiertje beginnen.quote:
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:08 schreef kleinzusje het volgende:
En oh puhulease laat Djoko verliezen !!!!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dit zo bijzonder, buiten een hele bak make-up en ettelijke sessies photoshop![]()
Overrated
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wimmers, schoonheid zit van binnen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wimmers, schoonheid zit van binnen
![]()
Hoe kan je dat nou vinden?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg toch niet dat het geen criterium is, alleen dat Ivanovic overrated is
Wees eerlijk, als zij op 102 had gestaan ipv 2 op de rankings zou ze gewoon een van de velen zijn, er lopen er genoeg rond op het circuit die uiterlijk minstens net zo mooi zijn.quote:
En niet alleen op de tennisbaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nu pas dat MonfilsCibulkova samen mixen
Heb echt medelijden met dit meisje van 50 KGquote:
Ze doen wel meer dan mixenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nu pas dat MonfilsCibulkova samen mixen
Nouja misschien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wees eerlijk, als zij op 102 had gestaan ipv 2 op de rankings zou ze gewoon een van de velen zijn, er lopen er genoeg rond op het circuit die uiterlijk minstens net zo mooi zijn.
Komt puur omdat ze zoveel in de aandacht komt, hetzelfde geldt voor Sharapova, maar er loopt zoveel beters op de tour rond. Ik zeg niet dat ze er niet aardig uitziet, maar het wordt in mijn ogen erg overdreven.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja misschien.
Maar daar gaat het toch niet om? Heel veel mensen vinden haar mooi, en jij zegt dat ze dit mis hebben? Je kan hoogstens zeggen dat jíj haar niet zo mooi vindt![]()
Daarbij komt nog dat Ana bruin haar heeft itt de meeste andere 13-in-een-dozijn-mooie-top100-speelsters
Helemaal mee eens..! (ook met de post hier vlak boven)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wees eerlijk, als zij op 102 had gestaan ipv 2 op de rankings zou ze gewoon een van de velen zijn, er lopen er genoeg rond op het circuit die uiterlijk minstens net zo mooi zijn.
Ander nadeeltje is dat je vrij snel moe wordt als je Ivanovic Engels hoort praten, maar dat terzijde
Ik heb Cibulkova trouwens niet gezien bij de wedstrijd van Gael. Hij kwam wel in beeld tegen Jankovic.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:51 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En niet alleen op de tennisbaan.
[..]
Heb echt medelijden met dit meisje van 50 KG![]()
.
Hoeveel bp's heb je nodig he. 1/12quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:15 schreef TheArt het volgende:
Eerste set met 7-5 naar Nole.
12 keer scheepsrecht...quote:
quote:
Ja, dat hoorde ik laatst voor het eerst, van Siemerink. Gaar is dat zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Franse berekeningen, want hun toernooi is ZO goed.
Mijn statistieken (rolandgarros.com) zeggen 10 om 22 (en 26 om 34 winners)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:16 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
12 keer scheepsrecht...![]()
Zijn trouwens wel hele rare statistieken. Novak heeft 1 forced error gemaakt en Gulbis 3...
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Hmm ik zit al de hele tijd te wachten totdat de Let letterlijk om een let vraagt maar ik vrees dat het niet gaat gebeuren
Ja, prachtig inderdaad. Vooral die reactie ls ze over Jankovic begint.quote:
FORCED errors. Dat is juist het geinige. In de meeste wedstrijden blijft er een flink verschil over tussen de optelsom van de Unforced errors van de tegenstander en de winners van de speler en de totaal gewonnen punten, de zogenaamde forced errors. (Winners+unforced errors tegenstander+forced errors tegenstanders = totaal aantal punten) In deze wedstrijd nauwelijks. De mensen van RG vinden blijkbaar dat als je erbij kan je hem niet fout hoeft te slaan...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mijn statistieken (rolandgarros.com) zeggen 10 om 22 (en 26 om 34 winners)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |