quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:37 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ], oi, had ik al gezegd dat ik het helemaal top vind dat die Russische lellebel van een robot genaamd Sharapova, eruit ligt? Bij deze dan en ruim baan voor mijn lieveling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Monfils is een eut om te zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:52 schreef suus21 het volgende:
ik snap echt niet dat die vriendin van monfils met monfils gaat, hij is zoooo lelijk en zij is wel okay...maar volgens mij is hij wel heel relaxed..vind het een zeer sportieve speler..
Als het goed is op http://player.omroep.nl/?aflID=7216575quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:55 schreef suus21 het volgende:
waar is die stream van de nos nou? Zenden die niks meer uit via internet?
Sharapova een robot noemen en dan voor die ballenmachine van een Dementieva zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:37 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ], oi, had ik al gezegd dat ik het helemaal top vind dat die Russische lellebel van een robot genaamd Sharapova, eruit ligt? Bij deze dan en ruim baan voor mijn lieveling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwoah sportief.. Gister deed hij toen hij had gewonnen eerst een raar dansje voordat ie Ljubicic een hand gaf en draaide hij een keer midden in de rally compleet zinloos een rondje. Het zijn kleine dingen, maar toch.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:52 schreef suus21 het volgende:
ik snap echt niet dat die vriendin van monfils met monfils gaat, hij is zoooo lelijk en zij is wel okay...maar volgens mij is hij wel heel relaxed..vind het een zeer sportieve speler..
monfils is geen eut, hij is gewoon honds (lelijk)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Monfils is een eut om te zien.
Zij is wel leuk inderdaad.
dat is toch niet onsportief, en tegen ik weet niet weer wie deed ie high five na een mooi punt...dat is zeker wel sportief en iets wat het publiek leuk vindt..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah sportief.. Gister deed hij toen hij had gewonnen eerst een raar dansje voordat ie Ljubicic een hand gaf en draaide hij een keer midden in de rally compleet zinloos een rondje. Het zijn kleine dingen, maar toch.
Bedankt Weer een toevoeging aan mijn vocabulair.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef suus21 het volgende:
[..]
monfils is geen eut, hij is gewoon honds (lelijk)
het is toch tietloze suske en/of wiske?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:07 schreef suus21 het volgende:
henin = tietloze suske & wiske maar ook best een eut..
Ja, mijn hemel. 5-1* Nadal al in 22 minuten.quote:
Dat die zoveel potentie had wist ik wel. En ik denk echt niet dat ik een kenner ben ofzo. Heb hem daarom ook gebacked.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:07 schreef wimderon het volgende:
Heerlijke speler die Gulbis, enorm veel potentie en dat wilde zal er met de jaren wel uitgaan. Dat ie potentie had was natuurlijk al bekend, maar zoveel? Hij domineert Djokovic gewoon in de rally (ok, daar zit ook een stukje tactiek van Djokovic bij, maar dat heeft hij dan toch maar afgedwongen). Jammer van z'n knieproblemen waarmee hij een paar maanden gelopen heeft dit jaar.
Tweede keer dat het racket van Djokovic gaat en nog geen waarschuwing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |