quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:37 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ], oi, had ik al gezegd dat ik het helemaal top vind dat die Russische lellebel van een robot genaamd Sharapova, eruit ligt? Bij deze dan en ruim baan voor mijn lieveling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Monfils is een eut om te zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:52 schreef suus21 het volgende:
ik snap echt niet dat die vriendin van monfils met monfils gaat, hij is zoooo lelijk en zij is wel okay...maar volgens mij is hij wel heel relaxed..vind het een zeer sportieve speler..
Als het goed is op http://player.omroep.nl/?aflID=7216575quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:55 schreef suus21 het volgende:
waar is die stream van de nos nou? Zenden die niks meer uit via internet?
Sharapova een robot noemen en dan voor die ballenmachine van een Dementieva zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:37 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ], oi, had ik al gezegd dat ik het helemaal top vind dat die Russische lellebel van een robot genaamd Sharapova, eruit ligt? Bij deze dan en ruim baan voor mijn lieveling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwoah sportief.. Gister deed hij toen hij had gewonnen eerst een raar dansje voordat ie Ljubicic een hand gaf en draaide hij een keer midden in de rally compleet zinloos een rondje. Het zijn kleine dingen, maar toch.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:52 schreef suus21 het volgende:
ik snap echt niet dat die vriendin van monfils met monfils gaat, hij is zoooo lelijk en zij is wel okay...maar volgens mij is hij wel heel relaxed..vind het een zeer sportieve speler..
monfils is geen eut, hij is gewoon honds (lelijk)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Monfils is een eut om te zien.
Zij is wel leuk inderdaad.
dat is toch niet onsportief, en tegen ik weet niet weer wie deed ie high five na een mooi punt...dat is zeker wel sportief en iets wat het publiek leuk vindt..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah sportief.. Gister deed hij toen hij had gewonnen eerst een raar dansje voordat ie Ljubicic een hand gaf en draaide hij een keer midden in de rally compleet zinloos een rondje. Het zijn kleine dingen, maar toch.
Bedankt Weer een toevoeging aan mijn vocabulair.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef suus21 het volgende:
[..]
monfils is geen eut, hij is gewoon honds (lelijk)
het is toch tietloze suske en/of wiske?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:07 schreef suus21 het volgende:
henin = tietloze suske & wiske maar ook best een eut..
Ja, mijn hemel. 5-1* Nadal al in 22 minuten.quote:
Dat die zoveel potentie had wist ik wel. En ik denk echt niet dat ik een kenner ben ofzo. Heb hem daarom ook gebacked.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:07 schreef wimderon het volgende:
Heerlijke speler die Gulbis, enorm veel potentie en dat wilde zal er met de jaren wel uitgaan. Dat ie potentie had was natuurlijk al bekend, maar zoveel? Hij domineert Djokovic gewoon in de rally (ok, daar zit ook een stukje tactiek van Djokovic bij, maar dat heeft hij dan toch maar afgedwongen). Jammer van z'n knieproblemen waarmee hij een paar maanden gelopen heeft dit jaar.
Tweede keer dat het racket van Djokovic gaat en nog geen waarschuwing
Of hij het makkelijk gaat winnen weet ik niet. Hij spelt goed maar kreeg in zijn vorige partij en in deze tot nu toe nauwelijks tegenstand. Verdasco deed niet erg veel en Almagro vandaag ook nog niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef jojomen4 het volgende:
Nadal gaat dit toernooi trouwens makkelijk winnen. Hij is, imo, in grootse vorm, en ik vind Fed en Djoko nog niet echt knallen.
Is hij zo mu dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
Almagro is er niet. Almugro is aan het spelen
Idd, het aantal winners is prima maar het aantal unforced errors is om te janken. Het zijn echt de simpelste ballen die hij in het net slaat. Als die dat er nog uit kan krijgen gaat die veel winnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
Gulbis staat aardig wat cadeuautjes uit te delen aan Djokovic.
Het lijkt wel of Almagro de hele wedstrijd tankt. Hij mist echt alles.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef Tim86 het volgende:
WTF is er met Almagro...1 punt op de service van Nadal gewonnen, 1 op 3 1e services in en welgeteld 7 servicepunten gemaakt
Ik heb die hele halve finale live gezien, maar alsnog blijf ik bij mijn punt. Roland Garros is daarnaast toch net wat anders en daarop is Nadal gewoon nog 15% beter.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef jojomen4 het volgende:
Volgens mij heb jij de halve finale en de finale in Hamburg niet gezien. Die vond ik spannend zat. De wedstrijd tegen Djoko aankomende vrijdag zal weer een kraker worden, omdat Djoko het hem best lastig kan maken, en omdat die 2de plek weer op het spel staat + een plek in de finale.
Ik dacht dat je het over gravel had. Ik las geen RG in je eerdere post.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb die hele halve finale live gezien, maar alsnog blijf ik bij mijn punt. Roland Garros is daarnaast toch net wat anders en daarop is Nadal gewoon nog 15% beter.
Bizar dit..Almagro en Berbaskoe waren beide in topvorm maar raken geen bal tegen Nadal. Rafa speelt natuurlijk weer erg sterk maar als je ziet wat een fouten ze maken: niet normaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
Het lijkt mij dat Djoko en Fed wel met meer angst tegen Nadal zullen aantreden. Als je weet dat die enkele spelers die het hem lastig hadden kunnen maken van de baan afblaast dan kun je mij niet vertellen dat je de baan op gaat met het idee "ik ga winnen".
Almagro blijft niks van over.![]()
Wel even sec naar de feiten blijven kijken. Nadal deed dit de voorgaande jaren ook. En Federer zal toen ook niet aan de finale zijn begoonen met het besef dat hij de favoriet was.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
Het lijkt mij dat Djoko en Fed wel met meer angst tegen Nadal zullen aantreden. Als je weet dat die enkele spelers die het hem lastig hadden kunnen maken van de baan afblaast dan kun je mij niet vertellen dat je de baan op gaat met het idee "ik ga winnen".
Almagro blijft niks van over.![]()
Hij heeft een mooie techniek en een goede service, goeie groundstrokes en mooie dropshots.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:20 schreef suus21 het volgende:
ik ken die Gulbis helemaal niet....hoe speelt ie?
Nu wel twee breakpoints voor Almagroquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef Tim86 het volgende:
WTF is er met Almagro...1 punt op de service van Nadal gewonnen, 1 op 3 1e services in en welgeteld 7 servicepunten gemaakt
Misschien spaart hij zichzelf gewoon voor de halve finale.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Almagro de hele wedstrijd tankt. Hij mist echt alles.
De finale van Hamburg vorig jaar, maar toen was hij meer moe. Maar ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:21 schreef TheArt het volgende:
Kijk het zou fantastisch zijn voor het hele tennis, in ieder geval op gravel, dat Nadal een keer er gewoon hard afgaat. Het is niet dat Nadal geen mooi tennis speelt, zeker niet. Maar iedere sport is gebaat bij spanning. En laten we eerlijk zijn; dat is er de afgelopen 4 jaar op gravel absoluut niet geweest. Het is ook geen zak aan als je voorafgaand aan een groot voetbaltoernooi dat je weet dat standaard dat ene land wint. Wielrennen met de Tour was in de Armstrong-periode precies hetzelfde. De spanning is eraf en dan is er voor een groot deel de lol ook af. Het spelletje blijft fantastisch, maar zonder spanning is het, het net niet.
Komt er bij kijken dat Nadal nooit, maar dan ook nooit een echt slechte dag kent. Oke, daarom is hij ook de beste gravelspeler, maar toch. Ook Federer heeft op hardcourt weleens een mindere dag. Maar Nadal op gravel nooit, echt nooit. Dus please Nicolas, doe me een lol en ga beter spelen.
Einde van dit nietszeggende betoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |