wel ff lastig om te leren maar wacht maar tot je in SW zit!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:48 schreef Fir3fly het volgende:
Council is echt irritant, alweer zo'n leergevecht.
in de top 100 staan helemaal geen huntersquote:Op maandag 2 juni 2008 00:13 schreef nubie het volgende:
Wat is het kut om met een hunter op een redelijke arena rating te komen zeg![]()
Je zou haast een rogue of een resto druid rerollen.
QFTquote:Op maandag 2 juni 2008 01:46 schreef Schlumberger het volgende:
Het boostje in de Deadmines was fijn. Thanks Farlad en Wingtips
Valt best mee tochquote:Op maandag 2 juni 2008 00:13 schreef nubie het volgende:
Wat is het kut om met een hunter op een redelijke arena rating te komen zeg![]()
Je zou haast een rogue of een resto druid rerollen.
Die had ik gevonden inderdaad, maar ook daar wordt weer een groot aantal sites genoemd, Zijn deze allemaal betrouwbaar dan?quote:
Ze hebben in een patch de weg van 20-60 versneld, meer xp en minder elite mob's.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:57 schreef Semisane het volgende:
Zow...ben nu weer een weekje of 2 wow aan het spelen en het valt me op dat het lvl-en vrij snel gaat, ben nu lvl 27, maar echt zoveel speel ik niet, eigenlijk enkel op vrijdagavond en in de ochtend in het weekend.
Kan me niet echt herinneren dat het 2 jaar geleden ook zo snel ging...maar goed wellicht is dat perceptie ofzow.
Wat trouwens ook achtelijk rap gaat is geld verdienen...zonder te veel moeite Beetje bronze bar stacks verkopen op AH toch al 50+ goud op de bank staan.
Al met al ga ik bijna denken dat ik nog goed ben ook.![]()
Overigens waar ik wel blij om ben, is dat ik met mijn huntertje nu Vultros een zeldzaam vogeltjeals pet heb.
Enkel jammer dat tie niet zo groot als pet is, dan als ie ""normaal" is.
Nou ja...wel mooi blauw kleurtje.
vergeleken met darkshore is het zoveel makkelijker om te lvlen in westfall, daarnaast pak je zo de meeste Q's voor DM, wat weer een lvltje xp extra is, verder vind ik westfall een kutgebiedquote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef shythe het volgende:
bah wat is levelen een gezeik.. eigenlijk helemaal vergeten hoe dat was... oh ja en waarom vinden mensen elwynn forest en westfall zo leuk on te questen? ik vind het echt rotplekken =p
Hij groeit als zijn level stijgtquote:Op maandag 2 juni 2008 13:57 schreef Semisane het volgende:
Overigens waar ik wel blij om ben, is dat ik met mijn huntertje nu Vultros een zeldzaam vogeltjeals pet heb.
Enkel jammer dat tie niet zo groot als pet is, dan als ie ""normaal" is.
Nou ja...wel mooi blauw kleurtje.
ja net als die melee warlock die er een paar maanden geleden rondliep.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:12 schreef OFfSprngr het volgende:
26, cheap shot is nice, 3k xp voor 27 alweer.
En overigens.. wat een stel debielen toch in dungeons met low lvl, je merkt echt wie wel alts zijn.
idd, we zijn allemaal eens begonnen immers. Vaak zijn dit soort mensen ook erg leergierig als je ze iets uitlegt, de keer erop doen ze dingen die ze eerst fout deden wel goedquote:Op maandag 2 juni 2008 23:19 schreef tonks het volgende:
[..]
ja net als die melee warlock die er een paar maanden geleden rondliep.
Ik doe ook wel eens lowbie instances met alts ofzo maar ik ga echt niet zeiken op mensen die nieuw zijn ofzo, iedereen moet toch ergens beginnen
Ik ga niet zeiken op ze dat ze nieuw zijn, ik zeik op ze als ze constant 4 mobs pullen inplaats van 1 als je er net eentje hebt gesapped en dan zeggen dat je een noob bent dat je zegt dat dat dom is, moest die dude echt 5x uit leggen wat tanken is vandaag.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens lowbie instances met alts ofzo maar ik ga echt niet zeiken op mensen die nieuw zijn ofzo, iedereen moet toch ergens beginnen
Ohw! Cool!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:14 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Hij groeit als zijn level stijgtOp level 70 is hij een stuk(je) groter dan op level 30.
En vooral erg saai daar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 05:59 schreef Silmarwen het volgende:
Darkshore is zo gruwelijk veel heen en weer lopen.
Ah...dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:34 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ze hebben in een patch de weg van 20-60 versneld, meer xp en minder elite mob's.
Waarom koop je dan niet een paar items ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zo gisteren weer de honor cap gehaald. Mét 45 resi trinket. Nu ff een tijdje geen battlegrounds meer
Ik denk dat hij wacht op Season 2quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet een paar items ?
Season 4 bedoel jequote:
Ja, maar sommigen zijn fucking irritant. Ik was met mn alt die knucklerot quest aan het doen, hadden een groep van 5 mensen en zagen die gast. Maar in plaats van eerst de rest van de mobs te doden rennen die gasten recht de dead scar op en pullen zo per persoon 3 skeletons ofzo, gaat lekkerquote:Op maandag 2 juni 2008 23:19 schreef tonks het volgende:
[..]
meesten beginnen net op die server dus kan primaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:21 schreef poffu het volgende:
ik wil wel een popje rollen op die srv0r is er nog plek voor low lvls :p en zijn er veel low lvls?
ik zou graag een invite willen : guidson
Ja dat heb ik iddquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:41 schreef tonks het volgende:
Ja maar hij heeft volgens mij al full s3
Ow en ik maar denken dat het een bal is waar je in rond kan rennenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Het heet net een beetje ander's : arcane explosion
Op (heroic?) Magister's Terrace dropt van Kael'thas een witte chocobo soms...veel succes met farmen ^^quote:
gastquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:51 schreef Dibble het volgende:
waarom hebben jullie zo'n gay HUD/interface en niet de orginele?
Ik vind die HUD van jou echt 3x niks. Dat is niet echt een verbetering tov de standaard. Als je hem gaat veranderen neem dat een handige ipv diequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef SharQueDo het volgende:
Omdat de orginele nog veel gayer is.![]()
Die van mij is praktisch. Ff wennen, maar heb je wel alles compact bij elkaar.
Dat vraag ik mij ook af. Alsof het fijn is als 75% van je scherm vol staat met zooiquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:51 schreef Dibble het volgende:
waarom hebben jullie zo'n gay HUD/interface en niet de orginele?
Als rogue moet je dat wel weten dat het een arcane explosion is. heb er al menig rogue mee opgespoortquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow en ik maar denken dat het een bal is waar je in rond kan rennen.
Is dat een add-on of zit dat standaard in wow?quote:
Ouchquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:14 schreef tonks het volgende:
moet de tank maar opletten
Ah...dan die bartender wil ik wel hebben, cooldowns hou ik zelf wel in de gaten en ik heb geen flauw idee wat threath meters zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:14 schreef tonks het volgende:
Voor de knoppen gebruik ik bartender. Verder gebruik ik Auctioneer en iets wat aankondigt dat een cooldown erop zit. Threath meters ga ik niet aan beginnenmoet de tank maar opletten
Dat vroeg ik ook al, maar gezien het gebrek aan antwoorden, ben ik bang dat ze het niet weten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:17 schreef Knut het volgende:
Wat doet Auctioneer eigenlijk ?
Geeft best veel dingen aan. Of een item is gezien op AH, waar het in disenchant, wat de gemiddelde prijs is enzo.. Oja en wat ie ook doet, je kan tijdens het maken van auctions een vaste prijs aangeven, dat je gewoon kan slepen en create auction, doet ie de rest automatisch.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:17 schreef Knut het volgende:
Wat doet Auctioneer eigenlijk ?
Yepquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gatherer is opzich ook een leuke addon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ff offtopic, maar ik heb vanmiddag een goeie gehoord
"wat is de overeenkomt tussen een tweeling en een massagraf?"Als ze alle gnome's op tellen die ik naar de andere wereld heb geholpen kunnen ze ook een masa graf vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the grease of society.
Indeed.quote:
Ga nu maar meleen met je warlockquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Indeed.
Wat ik FROSTBOLTPWNZORS toch?..
Mages.
Bij ons (genjuros) wel. en voor zover ik weet op Stormscale pvp ook best wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:05 schreef Slappy het volgende:
Waar zijn veel rellen met pvp realms?Ik bedoel op steden/gebieden?
Oh snap!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Ga nu maar meleen met je warlock
Mn warlock ga ik toch maar sword + off-hand doen inplaats van staff, tijdens melees is dat echt te langzaam en sommige off-handers die ik heb gezien als loot waren net zo waardig in stats als mn staff, laat staan dat ik daar ook nog stats van een caster zwaard erbij he![]()
Jij hebt 20 euro neergeteld om een lvl 32 te transferren?quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Oh snap!
Anyway, ik heb mn http://www.wowwiki.com/Orb_of_the_Soul-Eater eindelijk.
Mn Rogue op 32 overigens, gaat lekker flot.
Anyway, ik heb mn Warlock van Silvermoon naar Draenor verhuisd, wat een verademing. In Ogri is het gewoon druk. O_O
Nee aap, mn warlock natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt 20 euro neergeteld om een lvl 32 te transferren?
Leugens.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:27 schreef tonks het volgende:
drizzt was in de war omdat je met een rogue ook melee doet
Hahaquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
Zomg de naam RickAstley was nog vrij, dus direct maar aangemaakt. Nu alleen nog mensen zoeken om de charter voor <You just gor rick rolled> te signen en daarna kan ik m'n macro uitproberen in orgrimmar.
Ik heb niet gezegt dat ik haast heb met levelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:58 schreef Mauro het volgende:
Resto en dan levellen?
1 mob en je bent een half uur verder
Ben het met je eens alleen het pvp aspect niet helemaal... uit mijn ervaring kan een enhancement shaman juist veel minder doen dan een resto shaman (door te kiten etc) In 2v2 bijv kan je als enh shaman alleen met een Druid goed pvp'en en dan is nog de druid die al het werk doet in feite.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:58 schreef Mauro het volgende:
Resto en dan levellen?
1 mob en je bent een half uur verder
Ik ben heel lang resto geweest als shaman en veel mee geraid maar ben nu toch lekker enhancement gegaan.
Heerlijk grinden, geen manaproblemen meer en in raids........ Niet al te veel damage maar de buffs die je weggeeft aan de andere classes is ongeevenaard.
Vooral als je een groep hebt die weet wat een shaman kan en wat dat allemaal betekent voor de groep ben je zeer geliefd en word je vaak meegevraagd.
Ook Elemental heeft een aantal leuke voordelen. Kiten is makkelijk! En je doet ook nog eens een zeer respectabele dps. Alleen kammer van die paar spells die je ter beschikking hebt.
En in PvP heeft enhancement ook nog eens wat voordelen. Als resto kun je bijna niets door al die stomme interrupts die de andere classes hebben. Je krijgt vaak niet eens een heal af voordat je dood bent.
Als enhancement sta je over het algemeen bovenaan in de damage done en de killing blows. Extra honor ftw
Wut?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:58 schreef Mauro het volgende:
Als enhancement sta je over het algemeen bovenaan in de damage done en de killing blows. Extra honor ftw
Je kan je fishing skill om hoog helpen. hoeft alleen maar te klikken, kan zelfs iemand zonder armen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef BossFight het volgende:
Oh btw, ik ben even niet online en alles want heb mijn pols zwaar gekneusd dus ik kan niet fatsoenlijk WoW'en.
damnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef BossFight het volgende:
Oh btw, ik ben even niet online en alles want heb mijn pols zwaar gekneusd dus ik kan niet fatsoenlijk WoW'en.
khoop voor je dat et gauw over gaatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef BossFight het volgende:
Beterschap.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef BossFight het volgende:
dit weekend is ook AV weekend als ik et goed hebquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
![]()
Dit weekend ff honored met CoT/LC/Sha'tar halen, de betreffende PvP items halen en Gladiator's Quickblade scoren. En dan asap S3 boots/bracers/rings terwijl ik Arena doe en alvast spaar voor S4 armor/belt/neck.
Held!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:12 schreef SharQueDo het volgende:
Het is AV weekend idd. Zag vanmorgen al Frostwolf en Stormpike emissaries staan in Shattrath. Vanmorgen nog snel ff 200 honor gehaald en Gladiator's Slicer gekocht. Uiteraard ff uitgetest in Stockades. Was binnen 10 minuten er door heen.
Hehe , ieg als tank let ik daar wel op ;p Ik verwijder dps zonder een threathmeter uit de raidquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:14 schreef tonks het volgende:
Voor de knoppen gebruik ik bartender. Verder gebruik ik Auctioneer en iets wat aankondigt dat een cooldown erop zit. Threath meters ga ik niet aan beginnenmoet de tank maar opletten
vin je dat niet zonde met S4 die bijna begint?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:12 schreef SharQueDo het volgende:
Het is AV weekend idd. Zag vanmorgen al Frostwolf en Stormpike emissaries staan in Shattrath. Vanmorgen nog snel ff 200 honor gehaald en Gladiator's Slicer gekocht. Uiteraard ff uitgetest in Stockades. Was binnen 10 minuten er door heen.
Zodra de 90% threat flash en geluid komt stap naar achteren en ff 3 seconden wachten, ik snap niet dat sommige mensen daar nou echt zoveel moeite mee hebben, oh jee, je doet net wat minder dmg voor een 3 seconden, maar ja, als je dood bent doe je helemaal geen dmg..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:26 schreef Beckham het volgende:
[..]
Hehe , ieg als tank let ik daar wel op ;p Ik verwijder dps zonder een threathmeter uit de raid![]()
Raidleader zijn is af en toe dan toch een mooie 'baan'![]()
Aggro management is een taak van dps , niet de tank , die hoort wat dat betreft alleen maar het max er uit te persen dat ie kan
*uiteraard is het in onze guild verplicht omen te hebben
pug raids kan het me niet meer schelen , als ze daar aggro pakken kunnen ze maar beter zorgen dat ze hoge armor hebben want die mob zullen ze dan ook tanken (excl. healers , ga liever zelf niet dood ofc )
waren toch wel wat dode dps-ers in naxx daardoor gisteren
Duurt nog minimaal 2 weken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:48 schreef geinporem het volgende:
[..]
vin je dat niet zonde met S4 die bijna begint?
S4 Boots/Bracers/Rings (volgens mij) heb je personal honor van 2k+ nodig wil je ze kopen. S3 ~ niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:48 schreef geinporem het volgende:
[..]
vin je dat niet zonde met S4 die bijna begint?
Steamwheedle Cartelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef terme het volgende:
Hoi,
Na lange tijd gestopt te zijn met Wow vanwrge drukte ronde scriptie en studie, is het toch weer gaan kribelen en ben ik opnieuw begonnen.
heb eindelijk de installatie afgerond en kan gaan spelen.
Ik heb het forum lange tijd gevolgd en zag dat jullie een guild hadden op steamwindle? Kan ik joinen?
neej man, die zijn lager,quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
S4 Boots/Bracers/Rings (volgens mij) heb je personal honor van 2k+ nodig wil je ze kopen. S3 ~ niet.
S1 troep koop ik niet (behalve wapens). S0 (blauwe superior pvp troep van factions) doen het prima atm. Dan ga ik gelijk van S0 naar S4 upgraden. Misschien shoulders S2 voor honor (heb je ook personal rating nodig normaal).
teeheeequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:48 schreef Revenge2005 het volgende:
wtf is blizzard tog aan het kloten
Ik heb 3 dagen geleden WoW geinstaleerd , prima
Dan moet ik 3 patches downloaded ( 1 van 1 GB , en kleintjes van nog geen 5 mb)
prima niks mis mee , ware het niet dat alles zo traag is daar ( stom bitto systeem)
ik denk ach weet je wat , ik haal mezelf The Burning Crusade
dus ik instaleer dat , en dan rolt hij de game versie terug naar 2.0.1 ? en moet ik weer die volledige 1 GB aan patches downloaden ?
Was dat nou voor gezeik
bouw er een check in ofzow , zo moelijk is dat toch niet
Lijkt op een oude aangepaste Photek UI.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:21 schreef OFfSprngr het volgende:
http://i20.photobucket.com/albums/o173/kbc8090/hastelol.jpg <- welke UI wordt hier gebruikt?
Leuk he? Ik loop al 4 weken met gips om mijn pols, tv kijken wordt snel vervelend.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef BossFight het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:27 schreef nubie het volgende:
Altijd leuk kara pugs. Full blue lock heeft tot the Curator 4 epics geloot en rollt daarna ook nog op een t4 token. Ik rol natuurlijk weer 1 en ben voor de rest van de run pissed off.
En dan lever je ook nog het meeste dps.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is ze UI aan het verbouwen
Heerlijk!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:52 schreef Stommie het volgende:
ghehe, lekker wat gnome 29 twinks afgeknald op me hunter
Nog under construction maar goedquote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
![]()
Doe eens pic posten als je klaar bent
Heroic en heb het overleeft 2k health on request trinket ftwquote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef SharQueDo het volgende:
En toen ging je dood in Ramps. Heroic, mag ik hopen?
Grappige UI wel.![]()
Ziet er wel netjes uitquote:Op maandag 9 juni 2008 08:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nog under construction maar goed.
Non Combat:
[ link | afbeelding ]
Combat:
[ link | afbeelding ]
Yeah was druk bezig met het in elkaar zetten toen ik me ramparts invite kreeg (zelfs nog de eerste 10 minuten met errors gezeten die ik tijdens een wipe er uit heb gehaald door een snelle reloggquote:Op maandag 9 juni 2008 12:41 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit
Niet echt mijn soort van UI, ik hou wat meer van minimalistic.
Btw, je hebt een aantal dingen er vaker op staan (skills). Stealth zelfs 4x
Interessant kijk er naar uitquote:Op maandag 9 juni 2008 12:58 schreef SharQueDo het volgende:
Ik ga vandaag beginnen met mijn eigen addon: SharqyRogue. Bedoeling is dat MAEP en AEP waaren bij items, enchants en gems in de tooltip weergegeven worden, zodat ik beter kan zien of items echt een upgrade zijn, respectievelijk PvE en PvP-wise.
Voor de Horde is dat Feralas, Tanaris en Hinterlandsquote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef Knut het volgende:
40-50 Welk stuk is dan het leukste ?
Tanaris is idd leuk, vond Hinterlands niet zo. Ik zou alleen tussendoor nog ff Dustwallow Marsh doen, rond lvl 43.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor de Horde is dat Feralas, Tanaris en Hinterlands
quote:40-41 Badlands
41-42 Swamp of Sorrows
42-43 Stranglethorn Vale
43-43 Desolace
43-43 Dustwallow Marsh
43-44 Tanaris
44-46 Feralas
46-46 Azshara
46-47 Hinterlands
47-47 Stranglethorn Vale
47-48 Searing Gorge
48-48 Swamp of Sorrows
48-49 Feralas
49-50 Tanaris
50-50 Azshara
50-50 Hinterlands
50-51 Blasted Lands
51-52 Un'Goro Crater
52-53 Burning Steppes
53-54 Azshara
54-54 Felwood
54-55 Winterspring
55-55 Felwood
55-55 Silithus
55-56 Western Plaguelands
56-57 Eastern Plaguelands
57-58 Western Plaguelands
58-60 Winterspring
Jawel. Maar als je een item hebt die 200 minder HP, 30 minder AP maar 2-3% meer crit, hit EN expertise heeft, welke zou jij dan kiezen?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:48 schreef Roei het volgende:
Als je RatingBuster download kun je heel makkelijk zien of iets een upgrade voor je isstaat er gewoon bij hoeveel hit/ap/crit je wint/verliest bij een nieuw item ten opzichte van je oude. Zou niet weten wat ik zonder die addon zou moeten
Oh en afgelopen zaterdag KJ down, samen met de 4e oranje boog alweer, lijkt me toch wel aardig hoge droprate tot nu toe.
Het heet niet voor niets 'Under construction'quote:Op maandag 9 juni 2008 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Dat je uberhaupt nog iets van de wereld waar je loopt kan zien, met zoveel crap in je interface.
Bij mij (bongo's ) zet ik de mode aan en dan kan ik alles aanpassen van grote tot doorzichtigheid.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
Dat stukje had ik net niet gelezen dan. Maar hoe doe je dat? Is het gewoon hardcore coden, of bestaat er een soort editor voor dat soort dingen?
Nee heb een compilation gedownload en ben van daar uit dingen gaan wijzigen. Heb me titan bar nu ook geskinned zodat ut de rest matched. Enigste wat ik kwa overall uitterlijk nu nog anders wil hebben is een frost effect schermen en de bar onder inquote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
Dat stukje had ik net niet gelezen dan. Maar hoe doe je dat? Is het gewoon hardcore coden, of bestaat er een soort editor voor dat soort dingen?
Op mn oude server zou ik hebben gezegd, tja, kan gebeuren, maar op mn nieuwe.. kara clear met pug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: En ook 2 hunters, bijna gelijke gear, de een stond bovenaan de DPS/DMG lijst samen met mij () en een van de twee Warlocks (zitten 2 goeie Locks in de guild. Een Demo en een Dest. Ze ownen allebij de DM list). De andere stond iets van 6e, net onder de MT.
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:21 schreef SharQueDo het volgende:
Ach, af en toe zitten er wel wat rotte appels in de guild. Zo laatst in Kara, een (ebay?) huntard met full gladiator, stond onderaan de DPS/Damage lijst. En er dropte een mail item voor hunters/ench shamans. Raid leader begon met: '[Item] ROLL IF YOU NEED'.
Shaman rollen.
"5.. 4.. 3.. 2.. 1.. Grats Sham..." *hunter rolt beter*
Was z'n eerste keer, dus ok. RaidLeader: "Volgende keer sneller rollen! Voor nu krijg je hem" *geeft item aan hunter*
Die hunter, ik citeer: "what we rolling for?"
De rest kan je wel raden denk ik.
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: En ook 2 hunters, bijna gelijke gear, de een stond bovenaan de DPS/DMG lijst samen met mij () en een van de twee Warlocks (zitten 2 goeie Locks in de guild. Een Demo en een Dest. Ze ownen allebij de DM list). De andere stond iets van 6e, net onder de MT.
![]()
Nog 2 dingen weg en ik ben tevreden met de indeling, misschien kijken of ik omen zonder errors kan laten werken en dmg meters er in zetten:
phluphy for president!
Combat log zit de op zelfde plek als de chat (is gewoon nog de oude shit daar voor met de tabs). Zal zo eens kijken waar me pet bar komt te staan. En raid frames vind ik alleen maar irritant en nutteloze informatie voor mij als roguequote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:40 schreef SharQueDo het volgende:
Ziet er best wel gelikt uit. Waar staat pet bar, raid frames en combat log?
Die komen tussen de middag in de pauzequote:
Binnen een paar weken kun je S2 al halen en voor de tijd dat je dude 70 dinged zal S4 wel namelijk uit zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:16 schreef Fir3fly het volgende:
Je loopt tegenwoordig nooit meer achter, je kunt op level 70 meteen een hele beginnersset voor PvP kopen. Binnen een paar week heb je genoeg S1 verzameld om arena te beginnen. Als je wil kun je btw ook binnen een zeer korte tijd gear verzamelen die goed genoeg is om op hoog niveau te raiden.
Nee, achterop raken is onmogelijk.
VET!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:41 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Mijne op mn hunter atm. Is nog 'Work in Progress'.
Dat ligt er zo dik opquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:48 schreef SharQueDo het volgende:
Dat is toch wel een hele dikke hoax, mag ik hopen?_!
Nee joh, World of World of Warcraft is echt !quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:48 schreef SharQueDo het volgende:
Dat is toch wel een hele dikke hoax, mag ik hopen?_!
Waarom typ je steeds bli$$ard? Je betaald ze toch zelf of nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nou, met bli$$ard weet je het maar nooit.
Volgens Blizzard zelf is de Paladin de meest newbie-vriendelijke class.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Welke class is het meest gebruiks/newbievriendelijk?
Daarom gewoon retribution speccen, 2H weapon en vechtenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:54 schreef Silmarwen het volgende:
Pally lijkt me inderdaad het makkelijkst.Ik was alleen maar vervelend aan het doen. Maar als healer moet je wel constant opletten op anderen, wat best irritant is. Mage speelt volgens mij ook echt wel makkelijk.
Niet zo snel, als je eenmaal ver bent en affli is het wellicht de moeilijkste class in het spel. 20/41 daar integen kan een chimpansee spelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
Warlock.
Full affli is nergens goed voorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet zo snel, als je eenmaal ver bent en affli is het wellicht de moeilijkste class in het spel. 20/41 daar integen kan een chimpansee spelen.
Malediction.quote:
Ik ben ook geen 61 affli.quote:
Degene die je er leuk uit vind zien. Je kan altijd nog een andere proberen als het niet bevaltquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nu weet ik helemaal niet welke class ik wil.
maargoed, volgende week de gratis trial proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |