Dat vraag ik mij ook af. Alsof het fijn is als 75% van je scherm vol staat met zooiquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:51 schreef Dibble het volgende:
waarom hebben jullie zo'n gay HUD/interface en niet de orginele?
Als rogue moet je dat wel weten dat het een arcane explosion is. heb er al menig rogue mee opgespoortquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow en ik maar denken dat het een bal is waar je in rond kan rennen.
Is dat een add-on of zit dat standaard in wow?quote:
Ouchquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:14 schreef tonks het volgende:
moet de tank maar opletten
Ah...dan die bartender wil ik wel hebben, cooldowns hou ik zelf wel in de gaten en ik heb geen flauw idee wat threath meters zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:14 schreef tonks het volgende:
Voor de knoppen gebruik ik bartender. Verder gebruik ik Auctioneer en iets wat aankondigt dat een cooldown erop zit. Threath meters ga ik niet aan beginnenmoet de tank maar opletten
Dat vroeg ik ook al, maar gezien het gebrek aan antwoorden, ben ik bang dat ze het niet weten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:17 schreef Knut het volgende:
Wat doet Auctioneer eigenlijk ?
Geeft best veel dingen aan. Of een item is gezien op AH, waar het in disenchant, wat de gemiddelde prijs is enzo.. Oja en wat ie ook doet, je kan tijdens het maken van auctions een vaste prijs aangeven, dat je gewoon kan slepen en create auction, doet ie de rest automatisch.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:17 schreef Knut het volgende:
Wat doet Auctioneer eigenlijk ?
Yepquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gatherer is opzich ook een leuke addon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ff offtopic, maar ik heb vanmiddag een goeie gehoord
"wat is de overeenkomt tussen een tweeling en een massagraf?"Als ze alle gnome's op tellen die ik naar de andere wereld heb geholpen kunnen ze ook een masa graf vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the grease of society.
Indeed.quote:
Ga nu maar meleen met je warlockquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Indeed.
Wat ik FROSTBOLTPWNZORS toch?..
Mages.
Bij ons (genjuros) wel. en voor zover ik weet op Stormscale pvp ook best wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:05 schreef Slappy het volgende:
Waar zijn veel rellen met pvp realms?Ik bedoel op steden/gebieden?
Oh snap!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Ga nu maar meleen met je warlock
Mn warlock ga ik toch maar sword + off-hand doen inplaats van staff, tijdens melees is dat echt te langzaam en sommige off-handers die ik heb gezien als loot waren net zo waardig in stats als mn staff, laat staan dat ik daar ook nog stats van een caster zwaard erbij he![]()
Jij hebt 20 euro neergeteld om een lvl 32 te transferren?quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Oh snap!
Anyway, ik heb mn http://www.wowwiki.com/Orb_of_the_Soul-Eater eindelijk.
Mn Rogue op 32 overigens, gaat lekker flot.
Anyway, ik heb mn Warlock van Silvermoon naar Draenor verhuisd, wat een verademing. In Ogri is het gewoon druk. O_O
Nee aap, mn warlock natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt 20 euro neergeteld om een lvl 32 te transferren?
Leugens.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:27 schreef tonks het volgende:
drizzt was in de war omdat je met een rogue ook melee doet
Hahaquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
Zomg de naam RickAstley was nog vrij, dus direct maar aangemaakt. Nu alleen nog mensen zoeken om de charter voor <You just gor rick rolled> te signen en daarna kan ik m'n macro uitproberen in orgrimmar.
Ik heb niet gezegt dat ik haast heb met levelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:58 schreef Mauro het volgende:
Resto en dan levellen?
1 mob en je bent een half uur verder
Ben het met je eens alleen het pvp aspect niet helemaal... uit mijn ervaring kan een enhancement shaman juist veel minder doen dan een resto shaman (door te kiten etc) In 2v2 bijv kan je als enh shaman alleen met een Druid goed pvp'en en dan is nog de druid die al het werk doet in feite.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:58 schreef Mauro het volgende:
Resto en dan levellen?
1 mob en je bent een half uur verder
Ik ben heel lang resto geweest als shaman en veel mee geraid maar ben nu toch lekker enhancement gegaan.
Heerlijk grinden, geen manaproblemen meer en in raids........ Niet al te veel damage maar de buffs die je weggeeft aan de andere classes is ongeevenaard.
Vooral als je een groep hebt die weet wat een shaman kan en wat dat allemaal betekent voor de groep ben je zeer geliefd en word je vaak meegevraagd.
Ook Elemental heeft een aantal leuke voordelen. Kiten is makkelijk! En je doet ook nog eens een zeer respectabele dps. Alleen kammer van die paar spells die je ter beschikking hebt.
En in PvP heeft enhancement ook nog eens wat voordelen. Als resto kun je bijna niets door al die stomme interrupts die de andere classes hebben. Je krijgt vaak niet eens een heal af voordat je dood bent.
Als enhancement sta je over het algemeen bovenaan in de damage done en de killing blows. Extra honor ftw
Wut?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:58 schreef Mauro het volgende:
Als enhancement sta je over het algemeen bovenaan in de damage done en de killing blows. Extra honor ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |