quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:21 schreef SharQueDo het volgende:
Ach, af en toe zitten er wel wat rotte appels in de guild. Zo laatst in Kara, een (ebay?) huntard met full gladiator, stond onderaan de DPS/Damage lijst. En er dropte een mail item voor hunters/ench shamans. Raid leader begon met: '[Item] ROLL IF YOU NEED'.
Shaman rollen.
"5.. 4.. 3.. 2.. 1.. Grats Sham..." *hunter rolt beter*
Was z'n eerste keer, dus ok. RaidLeader: "Volgende keer sneller rollen! Voor nu krijg je hem" *geeft item aan hunter*
Die hunter, ik citeer: "what we rolling for?"
De rest kan je wel raden denk ik.
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: En ook 2 hunters, bijna gelijke gear, de een stond bovenaan de DPS/DMG lijst samen met mij () en een van de twee Warlocks (zitten 2 goeie Locks in de guild. Een Demo en een Dest. Ze ownen allebij de DM list). De andere stond iets van 6e, net onder de MT.
![]()
Nog 2 dingen weg en ik ben tevreden met de indeling, misschien kijken of ik omen zonder errors kan laten werken en dmg meters er in zetten:
phluphy for president!
Combat log zit de op zelfde plek als de chat (is gewoon nog de oude shit daar voor met de tabs). Zal zo eens kijken waar me pet bar komt te staan. En raid frames vind ik alleen maar irritant en nutteloze informatie voor mij als roguequote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:40 schreef SharQueDo het volgende:
Ziet er best wel gelikt uit. Waar staat pet bar, raid frames en combat log?
Die komen tussen de middag in de pauzequote:
Binnen een paar weken kun je S2 al halen en voor de tijd dat je dude 70 dinged zal S4 wel namelijk uit zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:16 schreef Fir3fly het volgende:
Je loopt tegenwoordig nooit meer achter, je kunt op level 70 meteen een hele beginnersset voor PvP kopen. Binnen een paar week heb je genoeg S1 verzameld om arena te beginnen. Als je wil kun je btw ook binnen een zeer korte tijd gear verzamelen die goed genoeg is om op hoog niveau te raiden.
Nee, achterop raken is onmogelijk.
VET!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:41 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Mijne op mn hunter atm. Is nog 'Work in Progress'.
Dat ligt er zo dik opquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:48 schreef SharQueDo het volgende:
Dat is toch wel een hele dikke hoax, mag ik hopen?_!
Nee joh, World of World of Warcraft is echt !quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:48 schreef SharQueDo het volgende:
Dat is toch wel een hele dikke hoax, mag ik hopen?_!
Waarom typ je steeds bli$$ard? Je betaald ze toch zelf of nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nou, met bli$$ard weet je het maar nooit.
Volgens Blizzard zelf is de Paladin de meest newbie-vriendelijke class.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Welke class is het meest gebruiks/newbievriendelijk?
Daarom gewoon retribution speccen, 2H weapon en vechtenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:54 schreef Silmarwen het volgende:
Pally lijkt me inderdaad het makkelijkst.Ik was alleen maar vervelend aan het doen. Maar als healer moet je wel constant opletten op anderen, wat best irritant is. Mage speelt volgens mij ook echt wel makkelijk.
Niet zo snel, als je eenmaal ver bent en affli is het wellicht de moeilijkste class in het spel. 20/41 daar integen kan een chimpansee spelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
Warlock.
Full affli is nergens goed voorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet zo snel, als je eenmaal ver bent en affli is het wellicht de moeilijkste class in het spel. 20/41 daar integen kan een chimpansee spelen.
Malediction.quote:
Ik ben ook geen 61 affli.quote:
Degene die je er leuk uit vind zien. Je kan altijd nog een andere proberen als het niet bevaltquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nu weet ik helemaal niet welke class ik wil.
maargoed, volgende week de gratis trial proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |