Volgens Blizzard zelf is de Paladin de meest newbie-vriendelijke class.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Welke class is het meest gebruiks/newbievriendelijk?
Daarom gewoon retribution speccen, 2H weapon en vechtenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:54 schreef Silmarwen het volgende:
Pally lijkt me inderdaad het makkelijkst.Ik was alleen maar vervelend aan het doen. Maar als healer moet je wel constant opletten op anderen, wat best irritant is. Mage speelt volgens mij ook echt wel makkelijk.
Niet zo snel, als je eenmaal ver bent en affli is het wellicht de moeilijkste class in het spel. 20/41 daar integen kan een chimpansee spelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
Warlock.
Full affli is nergens goed voorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet zo snel, als je eenmaal ver bent en affli is het wellicht de moeilijkste class in het spel. 20/41 daar integen kan een chimpansee spelen.
Malediction.quote:
Ik ben ook geen 61 affli.quote:
Degene die je er leuk uit vind zien. Je kan altijd nog een andere proberen als het niet bevaltquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nu weet ik helemaal niet welke class ik wil.
maargoed, volgende week de gratis trial proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |