Leuk he? Ik loop al 4 weken met gips om mijn pols, tv kijken wordt snel vervelend.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef BossFight het volgende:
Oh btw, ik ben even niet online en alles want heb mijn pols zwaar gekneusd dus ik kan niet fatsoenlijk WoW'en.
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:27 schreef nubie het volgende:
Altijd leuk kara pugs. Full blue lock heeft tot the Curator 4 epics geloot en rollt daarna ook nog op een t4 token. Ik rol natuurlijk weer 1 en ben voor de rest van de run pissed off.
En dan lever je ook nog het meeste dps.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is ze UI aan het verbouwen
Heerlijk!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:52 schreef Stommie het volgende:
ghehe, lekker wat gnome 29 twinks afgeknald op me hunter
Nog under construction maar goedquote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
![]()
Doe eens pic posten als je klaar bent
Heroic en heb het overleeft 2k health on request trinket ftwquote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef SharQueDo het volgende:
En toen ging je dood in Ramps. Heroic, mag ik hopen?
Grappige UI wel.![]()
Ziet er wel netjes uitquote:Op maandag 9 juni 2008 08:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nog under construction maar goed.
Non Combat:
[ link | afbeelding ]
Combat:
[ link | afbeelding ]
Yeah was druk bezig met het in elkaar zetten toen ik me ramparts invite kreeg (zelfs nog de eerste 10 minuten met errors gezeten die ik tijdens een wipe er uit heb gehaald door een snelle reloggquote:Op maandag 9 juni 2008 12:41 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit
Niet echt mijn soort van UI, ik hou wat meer van minimalistic.
Btw, je hebt een aantal dingen er vaker op staan (skills). Stealth zelfs 4x
Interessant kijk er naar uitquote:Op maandag 9 juni 2008 12:58 schreef SharQueDo het volgende:
Ik ga vandaag beginnen met mijn eigen addon: SharqyRogue. Bedoeling is dat MAEP en AEP waaren bij items, enchants en gems in de tooltip weergegeven worden, zodat ik beter kan zien of items echt een upgrade zijn, respectievelijk PvE en PvP-wise.
Voor de Horde is dat Feralas, Tanaris en Hinterlandsquote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef Knut het volgende:
40-50 Welk stuk is dan het leukste ?
Tanaris is idd leuk, vond Hinterlands niet zo. Ik zou alleen tussendoor nog ff Dustwallow Marsh doen, rond lvl 43.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor de Horde is dat Feralas, Tanaris en Hinterlands
quote:40-41 Badlands
41-42 Swamp of Sorrows
42-43 Stranglethorn Vale
43-43 Desolace
43-43 Dustwallow Marsh
43-44 Tanaris
44-46 Feralas
46-46 Azshara
46-47 Hinterlands
47-47 Stranglethorn Vale
47-48 Searing Gorge
48-48 Swamp of Sorrows
48-49 Feralas
49-50 Tanaris
50-50 Azshara
50-50 Hinterlands
50-51 Blasted Lands
51-52 Un'Goro Crater
52-53 Burning Steppes
53-54 Azshara
54-54 Felwood
54-55 Winterspring
55-55 Felwood
55-55 Silithus
55-56 Western Plaguelands
56-57 Eastern Plaguelands
57-58 Western Plaguelands
58-60 Winterspring
Jawel. Maar als je een item hebt die 200 minder HP, 30 minder AP maar 2-3% meer crit, hit EN expertise heeft, welke zou jij dan kiezen?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:48 schreef Roei het volgende:
Als je RatingBuster download kun je heel makkelijk zien of iets een upgrade voor je isstaat er gewoon bij hoeveel hit/ap/crit je wint/verliest bij een nieuw item ten opzichte van je oude. Zou niet weten wat ik zonder die addon zou moeten
Oh en afgelopen zaterdag KJ down, samen met de 4e oranje boog alweer, lijkt me toch wel aardig hoge droprate tot nu toe.
Het heet niet voor niets 'Under construction'quote:Op maandag 9 juni 2008 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Dat je uberhaupt nog iets van de wereld waar je loopt kan zien, met zoveel crap in je interface.
Bij mij (bongo's ) zet ik de mode aan en dan kan ik alles aanpassen van grote tot doorzichtigheid.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
Dat stukje had ik net niet gelezen dan. Maar hoe doe je dat? Is het gewoon hardcore coden, of bestaat er een soort editor voor dat soort dingen?
Nee heb een compilation gedownload en ben van daar uit dingen gaan wijzigen. Heb me titan bar nu ook geskinned zodat ut de rest matched. Enigste wat ik kwa overall uitterlijk nu nog anders wil hebben is een frost effect schermen en de bar onder inquote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
Dat stukje had ik net niet gelezen dan. Maar hoe doe je dat? Is het gewoon hardcore coden, of bestaat er een soort editor voor dat soort dingen?
Op mn oude server zou ik hebben gezegd, tja, kan gebeuren, maar op mn nieuwe.. kara clear met pug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: En ook 2 hunters, bijna gelijke gear, de een stond bovenaan de DPS/DMG lijst samen met mij () en een van de twee Warlocks (zitten 2 goeie Locks in de guild. Een Demo en een Dest. Ze ownen allebij de DM list). De andere stond iets van 6e, net onder de MT.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |