wel ff lastig om te leren maar wacht maar tot je in SW zit!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:48 schreef Fir3fly het volgende:
Council is echt irritant, alweer zo'n leergevecht.
in de top 100 staan helemaal geen huntersquote:Op maandag 2 juni 2008 00:13 schreef nubie het volgende:
Wat is het kut om met een hunter op een redelijke arena rating te komen zeg![]()
Je zou haast een rogue of een resto druid rerollen.
QFTquote:Op maandag 2 juni 2008 01:46 schreef Schlumberger het volgende:
Het boostje in de Deadmines was fijn. Thanks Farlad en Wingtips
Valt best mee tochquote:Op maandag 2 juni 2008 00:13 schreef nubie het volgende:
Wat is het kut om met een hunter op een redelijke arena rating te komen zeg![]()
Je zou haast een rogue of een resto druid rerollen.
Die had ik gevonden inderdaad, maar ook daar wordt weer een groot aantal sites genoemd, Zijn deze allemaal betrouwbaar dan?quote:
Ze hebben in een patch de weg van 20-60 versneld, meer xp en minder elite mob's.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:57 schreef Semisane het volgende:
Zow...ben nu weer een weekje of 2 wow aan het spelen en het valt me op dat het lvl-en vrij snel gaat, ben nu lvl 27, maar echt zoveel speel ik niet, eigenlijk enkel op vrijdagavond en in de ochtend in het weekend.
Kan me niet echt herinneren dat het 2 jaar geleden ook zo snel ging...maar goed wellicht is dat perceptie ofzow.
Wat trouwens ook achtelijk rap gaat is geld verdienen...zonder te veel moeite Beetje bronze bar stacks verkopen op AH toch al 50+ goud op de bank staan.
Al met al ga ik bijna denken dat ik nog goed ben ook.![]()
Overigens waar ik wel blij om ben, is dat ik met mijn huntertje nu Vultros een zeldzaam vogeltjeals pet heb.
Enkel jammer dat tie niet zo groot als pet is, dan als ie ""normaal" is.
Nou ja...wel mooi blauw kleurtje.
vergeleken met darkshore is het zoveel makkelijker om te lvlen in westfall, daarnaast pak je zo de meeste Q's voor DM, wat weer een lvltje xp extra is, verder vind ik westfall een kutgebiedquote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef shythe het volgende:
bah wat is levelen een gezeik.. eigenlijk helemaal vergeten hoe dat was... oh ja en waarom vinden mensen elwynn forest en westfall zo leuk on te questen? ik vind het echt rotplekken =p
Hij groeit als zijn level stijgtquote:Op maandag 2 juni 2008 13:57 schreef Semisane het volgende:
Overigens waar ik wel blij om ben, is dat ik met mijn huntertje nu Vultros een zeldzaam vogeltjeals pet heb.
Enkel jammer dat tie niet zo groot als pet is, dan als ie ""normaal" is.
Nou ja...wel mooi blauw kleurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |