Je kan je fishing skill om hoog helpen. hoeft alleen maar te klikken, kan zelfs iemand zonder armen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef BossFight het volgende:
Oh btw, ik ben even niet online en alles want heb mijn pols zwaar gekneusd dus ik kan niet fatsoenlijk WoW'en.
damnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef BossFight het volgende:
Oh btw, ik ben even niet online en alles want heb mijn pols zwaar gekneusd dus ik kan niet fatsoenlijk WoW'en.
khoop voor je dat et gauw over gaatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef BossFight het volgende:
Beterschap.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef BossFight het volgende:
dit weekend is ook AV weekend als ik et goed hebquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
![]()
Dit weekend ff honored met CoT/LC/Sha'tar halen, de betreffende PvP items halen en Gladiator's Quickblade scoren. En dan asap S3 boots/bracers/rings terwijl ik Arena doe en alvast spaar voor S4 armor/belt/neck.
Held!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:12 schreef SharQueDo het volgende:
Het is AV weekend idd. Zag vanmorgen al Frostwolf en Stormpike emissaries staan in Shattrath. Vanmorgen nog snel ff 200 honor gehaald en Gladiator's Slicer gekocht. Uiteraard ff uitgetest in Stockades. Was binnen 10 minuten er door heen.
Hehe , ieg als tank let ik daar wel op ;p Ik verwijder dps zonder een threathmeter uit de raidquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:14 schreef tonks het volgende:
Voor de knoppen gebruik ik bartender. Verder gebruik ik Auctioneer en iets wat aankondigt dat een cooldown erop zit. Threath meters ga ik niet aan beginnenmoet de tank maar opletten
vin je dat niet zonde met S4 die bijna begint?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:12 schreef SharQueDo het volgende:
Het is AV weekend idd. Zag vanmorgen al Frostwolf en Stormpike emissaries staan in Shattrath. Vanmorgen nog snel ff 200 honor gehaald en Gladiator's Slicer gekocht. Uiteraard ff uitgetest in Stockades. Was binnen 10 minuten er door heen.
Zodra de 90% threat flash en geluid komt stap naar achteren en ff 3 seconden wachten, ik snap niet dat sommige mensen daar nou echt zoveel moeite mee hebben, oh jee, je doet net wat minder dmg voor een 3 seconden, maar ja, als je dood bent doe je helemaal geen dmg..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:26 schreef Beckham het volgende:
[..]
Hehe , ieg als tank let ik daar wel op ;p Ik verwijder dps zonder een threathmeter uit de raid![]()
Raidleader zijn is af en toe dan toch een mooie 'baan'![]()
Aggro management is een taak van dps , niet de tank , die hoort wat dat betreft alleen maar het max er uit te persen dat ie kan
*uiteraard is het in onze guild verplicht omen te hebben
pug raids kan het me niet meer schelen , als ze daar aggro pakken kunnen ze maar beter zorgen dat ze hoge armor hebben want die mob zullen ze dan ook tanken (excl. healers , ga liever zelf niet dood ofc )
waren toch wel wat dode dps-ers in naxx daardoor gisteren
Duurt nog minimaal 2 weken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:48 schreef geinporem het volgende:
[..]
vin je dat niet zonde met S4 die bijna begint?
S4 Boots/Bracers/Rings (volgens mij) heb je personal honor van 2k+ nodig wil je ze kopen. S3 ~ niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:48 schreef geinporem het volgende:
[..]
vin je dat niet zonde met S4 die bijna begint?
Steamwheedle Cartelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef terme het volgende:
Hoi,
Na lange tijd gestopt te zijn met Wow vanwrge drukte ronde scriptie en studie, is het toch weer gaan kribelen en ben ik opnieuw begonnen.
heb eindelijk de installatie afgerond en kan gaan spelen.
Ik heb het forum lange tijd gevolgd en zag dat jullie een guild hadden op steamwindle? Kan ik joinen?
neej man, die zijn lager,quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
S4 Boots/Bracers/Rings (volgens mij) heb je personal honor van 2k+ nodig wil je ze kopen. S3 ~ niet.
S1 troep koop ik niet (behalve wapens). S0 (blauwe superior pvp troep van factions) doen het prima atm. Dan ga ik gelijk van S0 naar S4 upgraden. Misschien shoulders S2 voor honor (heb je ook personal rating nodig normaal).
teeheeequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:48 schreef Revenge2005 het volgende:
wtf is blizzard tog aan het kloten
Ik heb 3 dagen geleden WoW geinstaleerd , prima
Dan moet ik 3 patches downloaded ( 1 van 1 GB , en kleintjes van nog geen 5 mb)
prima niks mis mee , ware het niet dat alles zo traag is daar ( stom bitto systeem)
ik denk ach weet je wat , ik haal mezelf The Burning Crusade
dus ik instaleer dat , en dan rolt hij de game versie terug naar 2.0.1 ? en moet ik weer die volledige 1 GB aan patches downloaden ?
Was dat nou voor gezeik
bouw er een check in ofzow , zo moelijk is dat toch niet
Lijkt op een oude aangepaste Photek UI.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:21 schreef OFfSprngr het volgende:
http://i20.photobucket.com/albums/o173/kbc8090/hastelol.jpg <- welke UI wordt hier gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |