abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59051910

Het vorige deel: Slank de Zomer in #161: met de excuses van MoBlo

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 93% gewijzigd door motorbloempje op 01-06-2008 17:45:14 ]
Ja doei.
pi_59052084
Hey weer een TT over Moblo
pi_59052152
over katjes, je mag die van jou dus óók posten

Ja doei.
pi_59052183
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
over katjes, je mag die van jou dus óók posten

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heel toevallig wanneer jij een nieuw katje hebt, normaal hebben we het hier toch niet over
Maar verder maakt het niet uit hoor kijk al uit naar de volgende
pi_59052193
never mind laat die maar zitten dat ik sorry heb gezegd betekent niet dat ik die wil

[ Bericht 64% gewijzigd door motorbloempje op 01-06-2008 18:05:44 ]
Ja doei.
pi_59052204
Is ie/ze al bij jullie thuis? (wat liefffff )

Ik kom net thuis, ik was niet bang om hem dicht te gooien hoor . Val nu half in slaap, doordeweeks slaap ik toch langer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59052218
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:57 schreef Chicolate het volgende:
Is ie/ze al bij jullie thuis? (wat liefffff )

Ik kom net thuis, ik was niet bang om hem dicht te gooien hoor . Val nu half in slaap, doordeweeks slaap ik toch langer.
vandaag opgehaald

voor meer foto's, zie: Twee lieve kittens, met een derde in het hart (2)
Ja doei.
pi_59052253
Zodadelijk ga ik lekker even afwassen en dan de weggooi BBQ die hier al een half jaar ligt aansteken. We gaan lekker hamburgers eten, en nou ja.. dat kan bést op de BBQ, vonden wij

Lijntechnisch was het een 'geen-idee-weekend'.
Gisteren alleen 2 broodjes als lunch (laat wakker) en een bord pasta thuis gegeten, maar op feestje van de oom en tante van René toch ook weer wat lekkere hapjes en veul bier op

vandaag dan weer maar 3 bruine boterhammen met kaas/ham en een banaan en straks hamburgers.
Dénk dat het al met al wel redelijk in balans is, op het bier na misschien, maar dáár kon ik écht NIETS aan doen zodra hij op was werd er namelijk een nieuwe voor me neergezet
Ja doei.
  zondag 1 juni 2008 @ 18:12:23 #9
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59052452
Dat met bier ken ik

Maar.. nu moet ik natuurlijk ook wat foto's posten!

Sasha

Mini toen ze nog klein (en echt mini was
(met broertje Doerak)

Net gegeten, had kipsaté besteld. Was niet verkeerd, maar ook niet bijzonder goed ofzo
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59052520
ooooooooooooow die eerste foto van Sasha

wat een prachtbeest! Later, als we een heeeeeel groot huis hebben, wil ik ook zo een mooie pluizebol
Ja doei.
pi_59052562
oh, én die laatste foto.. Zó klein en dan ook echt een gigantische staart

ik ga maar eens wat doen de kleine ligt nog lekker te slapen, en Cato zit op de gang, ga hem eens even extra aandacht geven, voordat hij denkt dat we hem niet lief meer vinden
Ja doei.
pi_59052603
Jaina is nog steeds wat schor na de sterilisatie (ze heeft daar de hele boel bij elkaar geblèrd )
De dierenarts zei dat ze oplosbare hechtingen had, maar als ik de hechtingen zo bekijk, geloof ik daat helemaal niets van.
  zondag 1 juni 2008 @ 18:22:04 #13
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59052610
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
ooooooooooooow die eerste foto van Sasha

wat een prachtbeest! Later, als we een heeeeeel groot huis hebben, wil ik ook zo een mooie pluizebol
Ja, ik ben ook erg blij met haar Pluizebollen Ze is een half Coontje.

En dan te bedenken dat ik haar gratis van Marktplaats heb gehaald

Mevrouw had trouwens verstekelingen aan boord: een maand later had ik opeens 3 katten Bleek ze zwanger (er was echt niks te zien!)

Uiteraard moest ik er ééntje houden... dat is dus Mini (die nog langer haar heeft dan haar moeder) En Mini heeft inderdaad een enorme staart. Alhoewel ze het niet haalt bij die rode katers in Katten met foto's.

Maar eerlijk is eerlijk: ik heb wel specifiek gezocht naar een poes met (half) lang haar. Ik vind dat zo ontzettend mooi (en mijn moeder wilde nooit een langhaarkat dus toen ik op mezelf woonde en een kat kon nemen, greep ik meteen die kans! )

Freecell, dat is vervelend. Mijn poezen waren alleen maar enorm slaperig. Als je het niet vertrouwt zou ik teruggaan. Waar zitten de knoopjes, aan de binnen- of buitenkant?

[ Bericht 8% gewijzigd door Ewelina op 01-06-2008 18:27:44 ]
pi_59052703
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:21 schreef freecell het volgende:
Jaina is nog steeds wat schor na de sterilisatie (ze heeft daar de hele boel bij elkaar geblèrd )
De dierenarts zei dat ze oplosbare hechtingen had, maar als ik de hechtingen zo bekijk, geloof ik daat helemaal niets van.
Wat Ewelina zegt: gewoon even langsgaan, al is het maar voor de zekerheid...

voor Jaina en jou
Ja doei.
pi_59052720
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:21 schreef freecell het volgende:
Hier ook nog heel veel problemen gehad met de hechtingen, maar zolang het er gewoon goed en schoon uitziet hoef je er geen zorgen om te maken
pi_59052725
Lieve poesies allemaal!

Heb net heerlijk gesport. Eerst even 10 minuten hardgelopen op de loopband. Toen een lesje salsa aerobics en toen nog een lesje bodyshape erachter aan. Samen met 10 minuten heen en 10 minuten terugfietsen toch lekker 2 en een half uur gesport en ik voel me heerlijk!

Helaas moet ik zo weer op de fiets richting centrum of Museumplein naar de Albert Heijn. Ik was vergeten dat het vandaag zondag zou zijn dus ik heb echt niks in huis. Heb meer zin om in bad te duiken, maar als ik dat doe kom ik nooit die deur meer uit.
pi_59052746
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:30 schreef conleche het volgende:
Lieve poesies allemaal!

Heb net heerlijk gesport. Eerst even 10 minuten hardgelopen op de loopband. Toen een lesje salsa aerobics en toen nog een lesje bodyshape erachter aan. Samen met 10 minuten heen en 10 minuten terugfietsen toch lekker 2 en een half uur gesport en ik voel me heerlijk!

Helaas moet ik zo weer op de fiets richting centrum of Museumplein naar de Albert Heijn. Ik was vergeten dat het vandaag zondag zou zijn dus ik heb echt niks in huis. Heb meer zin om in bad te duiken, maar als ik dat doe kom ik nooit die deur meer uit.
Salsa aerobic dat klinkt wel erg leuk
Maar goed ik houd het voorlopig bij gewoon dansen
pi_59052930
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat Ewelina zegt: gewoon even langsgaan, al is het maar voor de zekerheid...

voor Jaina en jou
Uhm, ik wil juist niét meer naar de dierenarts eigenlijk. Dat wordt dikke paniek. Ze begon deze keer ook al te blazen toen ze binnenkwam en heeft zo gevochten tegen de verdoving dat ze een dubbele dosis moest.

De dierenarts heeft de nacontrole na 10 dagen dan ook afgeraden wegens te grote kans op paniek

Ik kan zelf wel hechtingen verwijderen En ik mag van Jaina aan de wond zitten en het ziet er mooi schoon uit.
Als de hechtingen er 10 dagen na de operatie nog inzitten (en dat weet ik eigenlijk el zeker, ik kan het verschil wel zien tussen oplosbaar en niet oplosbaar) dan haal ik ze er gewoon zelf uit
  zondag 1 juni 2008 @ 18:43:49 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59052952
En toen was ik zomaar ineens in het kattentopic in F&F beland! .

Wat een flutdag vandaag. Gelukkig is het morgen weer maandag, zodat het normale leven weer kan beginnen . Net gegeten en straks nog even hardlopen, denk ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_59053006
gala was super. echt.
verslag/foto volgt
nu bbq met familiedag.
  zondag 1 juni 2008 @ 18:50:58 #21
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59053044
Kun je niet gewoon naar een andere dierenarts? Of dat de DA bij jou langskomt?
Dat het er schoon uitziet is alleen maar mooi, dat is wel een teken dat het goed zit. Heeft Jaina ook een pleister op de buik? Bij mijn poezen zag dat er zo uit:

En over pluimstaarten gesproken

Lijntechnisch vandaag redelijk gegeten. Heb alleen last van mijn buik
pi_59053750
Nou eindelijk een foto van mijn nieuwe jurkje dan

Toen ik hem kocht zat hij strakker dus zag je mijn taille duidelijker maar goed ik ben er nog steeds erg blij mee
  zondag 1 juni 2008 @ 19:35:29 #23
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59053874
Mooi jurkje, mooie pumps erbij Mooi plaatje

Hoe doe je dat met je bh? Strapless exemplaar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59053922
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:35 schreef Ewelina het volgende:
Mooi jurkje, mooie pumps erbij Mooi plaatje

Hoe doe je dat met je bh? Strapless exemplaar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje had ook echt zin om me netjes aan te kleden en op te tutten met dat jurkje
Ik had er geen bh onder omdat rond mijn borsten zat hij strak genoeg om toch mooi te blijven zitten
  zondag 1 juni 2008 @ 19:43:00 #25
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59054048
Ah, vandaar dat ik geen bandjes zag Ik ga alleen niet zonder bh de straat op, alleen in m'n galajurk omdat die echt verstevigd is. Geen zin in rugpijn en tieten die op en neer hobbelen Volgens mij is dit jurkje niet echt verstevigd (dwz gewone rekstof), of wel?
pi_59054050
Oh, het Wehkampjurkje! Staat je super Miss_S!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59054069
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:43 schreef Ewelina het volgende:
Ah, vandaar dat ik geen bandjes zag Ik ga alleen niet zonder bh de straat op, alleen in m'n galajurk omdat die echt verstevigd is. Geen zin in rugpijn en tieten die op en neer hobbelen Volgens mij is dit jurkje niet echt verstevigd (dwz gewone rekstof), of wel?
Het zit echt heel stevig/strak en is geen rekstof, anders zou ik het ook niet durven hoor
Maar mijn borsten zijn ook weer niet heel groot

Dankjewel DevilsAndDust
pi_59054118
Dat er nog een bandje om de nek zit zal ook wel schelen, misschien. Ik heb ook een straplessjurkje en daarbij moet ik ook wel echt oppassen dat m'n borsten er niet uitvallen. .
pi_59054159
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat er nog een bandje om de nek zit zal ook wel schelen, misschien. Ik heb ook een straplessjurkje en daarbij moet ik ook wel echt oppassen dat m'n borsten er niet uitvallen. .
Ja klopt, had er ook voor gezorgd dat die goed vast zat
pi_59054273
Dit klinkt vast heel stom, maar jurkjes waaronder je geen bh kunt dragen geven me wel een heerlijk gevoel van zomerse vrijheid. .

.
  zondag 1 juni 2008 @ 19:56:00 #31
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59054308
Ik heb net gekeken en volgens die matentabel heb ik maat 40 van boven, en maat 34/36 van beneden. Beetje kansloos

Zonder bh? Ja, wel gevoel van vrijheid, maar ik ga echt niet zonder de straat op
pi_59054386
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:56 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net gekeken en volgens die matentabel heb ik maat 40 van boven, en maat 34/36 van beneden. Beetje kansloos
Damn, dat lijkt me echt heel lastig. Heb je niet ontzettende moeite met het kopen van kleren dan? Ik heb zowel boven als beneden maat 36/38, dus dat is wel gemakkelijk. Alleen onderbroekjes moet ik echt groter kopen, want ik heb blijkbaar een behoorlijke kont. .
pi_59054432
Wat een ontzettend schatjepoekie MoBlo !!!

Jurkje staat je goed Miss_S! Mooie pumps.
Springfield's looking pretty dusty today
  zondag 1 juni 2008 @ 20:02:51 #34
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59054435
Soms is het irritant, met rekstofjes heb ik er geen problemen mee, dan pas ik van boven ook wel in een 36 .
Alleen met niet-meerekkende stof is het irritant.
pi_59055020
hamburgers van de BBQ zó lekker!

patatje d'r bij, en een smakeloze hap sla volgende keer maar gewoon weer krulsla halen in plaats van ijsbergsla-shizzle.

Zit nu wel hélemaal vol

Meteen even mn sportschema voor deze week:

maandag: squash
dinsdag: hardlopen
woensdag: spinnen
donderdag: pilates en hardlopen
vrijdag: niets
zaterdag: hardlopen

Ja doei.
pi_59055417
overigens een leuk jurkje, zit er aan te denken hem ook te bestellen, maar twijfel of ik 36 al aankan misschien dat ik 't gewoon probeer, en 'm terugstuur alsie niet past. Geen zin om 2 weken te wachten op een 38

*twijfel*
Ja doei.
pi_59055424
Lieve katjes
pi_59055452
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
overigens een leuk jurkje, zit er aan te denken hem ook te bestellen, maar twijfel of ik 36 al aankan misschien dat ik 't gewoon probeer, en 'm terugstuur alsie niet past. Geen zin om 2 weken te wachten op een 38

*twijfel*
Er zit een K*Trits in dus hij moet wel perfect zitten anders heb je een probleem
Ik heb een maat 38, die was toen als enige meteen beschikbaar
pi_59055555
MoBlo: aan de bovenkant ben jij toch forser dan aan de onderkant? Dan zou ik geen 36 doen. Vooral omdat de stof dus niet meerekt. 36 is echt best klein hoor!
pi_59055608
maar ik heb ook geen tieten

het zijn vooral m'n schouders die ruimte innemen, waardoor ik veel truitjes en jurkjes gewoon groter moet hebben.
Onder mn oksels daarentegen loopt het 'stijl af' waardoor ik het ook nog wel een kans zou kunnen geven... maar ik twijfel inderdaad
Ja doei.
pi_59055655
Hedde gij geen centimeter? Dan moet je even meten daar waar de rits komt te zitten, dan weet je al meer!
pi_59055691
neuh... ik heb mezelf nog nooit gemeten
Ja doei.
pi_59055707
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
neuh... ik heb mezelf nog nooit gemeten
Je bent ook net een vent!

Je kan het ook met een touwtje en een liniaal doen!
pi_59055770
de moeite

volgens mij hebben we ook geen lineaal

heb wel eens iets opgemeten met een A4tje (29,7cm in de lengte) en een touwtje, en zo uitgerekend hoe lang een stuk snoer moest zijn ofzo

ik ben écht erg, ik weet 't
Ja doei.
pi_59055830
Je moet jezelf toch ooit opgemeten hebben om te weten wat je bh-maat is?
pi_59055958
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moet jezelf toch ooit opgemeten hebben om te weten wat je bh-maat is?
ik gokte altijd

en inmiddels heb ik er een van 75 ofzo? maar die staat op 't strakste 'vastzetdingetje'
Ja doei.
pi_59056020
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik gokte altijd

en inmiddels heb ik er een van 75 ofzo? maar die staat op 't strakste 'vastzetdingetje'
Dan ga je niet in de 36 passen ben ik bang
Dat heb ik ook en die van 38 zit echt perfect maar heeft daar geen cm over
pi_59056095

nou ja.. ik ga geen 2 weken wachten dan ga ik vandeweek wel even winkelen
Ja doei.
pi_59056188
Omvang zegt natuurlijk ook niet alles hè. Ik weet natuurlijk niet wat je cup is, maar met 75A pas je misschien wel in een 36, en met 70D niet (ik moest laatst ook in een maat 40 daarom ).
pi_59056225
70 AA zelfs
Ja doei.
pi_59056244
maar smokkel vaak met een iets grotere cup, zodat het nog wat lijkt (voorgevormde BH's ftw )
Ja doei.
pi_59056248
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omvang zegt natuurlijk ook niet alles hè. Ik weet natuurlijk niet wat je cup is, maar met 75A pas je misschien wel in een 36, en met 70D niet (ik moest laatst ook in een maat 40 daarom ).
Dat is waar maar het gaat natuurlijk niet alleen om het punt waar je borsten zitten, maar goed Gaby moet doen wat ze wil
Maar ik waarschuw je wel voor de rits als je maat 36 probeert, of je moet handig zijn dat je er zelf een nieuwe in kan zetten
pi_59056266
waar zit de rits dan?
Ja doei.
pi_59056364
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
waar zit de rits dan?
Zit hoog (dus dan zit je nog wel met je schouders, heb ik ook) en dan tot je onderrug
pi_59056429
maar aan de zijkant of op de rug? indien rug, René is er meestal wel als ik me aankleed vooral op dagen dat ik zo'n jurkje aandoe (als ik met de motor weg ga kan dat gewoon niet ) dus dan kan hij me daarmee helpen

[ Bericht 87% gewijzigd door motorbloempje op 01-06-2008 21:41:07 ]
Ja doei.
pi_59056619
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lol. Om 9:00 ofzo al hoor .
Wat ik wél heel genant vond trouwens: we zaten in een hotel en er werd gebeld dat het ontbijt dadelijk zou worden bezorgd. Zij kleedde zich aan en ik stom genoeg niet. Ik voelde me best wel opgelaten toen er twee kamermeisjes binnen kwamen met ontbijt terwijl ik nog spiernaakt onder de lakens lag en al helemaal toen ik even later opstond en zag dat er allemaal ondergoed en andere kledingstukken door de kamer verspreid lagen . Wat moeten die meisjes wel niet hebben gedacht? .
gewoon vriendinnen die lekker hebben geslapen. heb ook wel eens met een vriendin in 1 bed in een hotelkamer gelegen. En de vloer was uiteraard een puinzooi, ik ben niet zo netjes
pi_59056890
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
maar aan de zijkant of op de rug? indien rug, René is er meestal wel als ik me aankleed vooral op dagen dat ik zo'n jurkje aandoe (als ik met de motor weg ga kan dat gewoon niet ) dus dan kan hij me daarmee helpen
Rug en het gaat niet om het aantrekken maar het is een rits die geen weerstand wil hebben, hele zwakke rits dus hij mag niet (te) strak zitten
Maar goed het is wel een super jurk
pi_59056956
ik wil hem ook haha
pi_59056974
Nou zeg, had ik hem maar nooit gepost
  zondag 1 juni 2008 @ 22:17:42 #60
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59057203
Ik wil hem ook maar de maatvoering is zo kut dat ik hem laat zitten Ga wel op zoek naar een ander mooi jurkje
pi_59057355
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar mijn borsten zijn ook weer niet heel groot

Ik dacht op de fotos te zien die je gepost hebt, dat je toch een behoorlijke voorgevel hebt.
En dan blijft zo`n jurkje wel zitten ja.
#35.
pi_59057398
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:25 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Ik dacht op de fotos te zien die je gepost hebt, dat je toch een behoorlijke voorgevel hebt.
En dan blijft zo`n jurkje wel zitten ja.
Tja maar er zijn grotere
pi_59057452
in vergelijking met mijn AA zijn die van jou huge
Ja doei.
pi_59057476
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
in vergelijking met mijn AA zijn die van jou huge
jij hebt geen aa toch?
ik dacht dat je grotere borsten had als ik
pi_59057526
AA

heb echter A BH's, want dan lijkt 't nog wel een beetje iets. Heb één B BH voor kleren die écht niet zonder titen kunnen

triest huh?
Ja doei.
pi_59057612
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
AA

Altijd al geweest of zijn ze gekrompen met je afvalrace (heb er geen verstand van). van afvallen.
#35.
pi_59057645
altijd al ienie-mini ik geef het jarenlang intensief zwemmen de schuld maar

gelukkig is het niet nóg minder geworden sinds januari, dat scheelt.

Ik ga nu lekker douchen en dan mn vent lekker naar bed sleuren

welterusten!!!! alvast
Ja doei.
pi_59057732
Sommige mensen hebben gewoon kleine borsten. Mja. Wel handig met sporten
pi_59057763
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wou net zeggen, erg handig met sporten

ook al zou ik mijn vrouwelijke zandloperfiguur niet willen ruilen
  zondag 1 juni 2008 @ 22:43:04 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59057776
Ik heb lekker cup G.
En nee, dat is niet handig met het sporten .
Niet meer actief op Fok!
pi_59057839
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik bedoel er verder ook niets mee.
#35.
pi_59057873
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:45 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Ik bedoel er verder ook niets mee.
Huh Wat waar niet mee?
Ik voel me niet aangevallen of zo
pi_59057964
Dat sommige dames kleinere borsten hebben dan de ander.
het gaat om het meisje zelf toch.
#35.
pi_59058451
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb lekker cup G.
Had ik ook, maar wel heel lang geleden. Lang leve plastische chirurgie!
pi_59058556
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:49 schreef Clayton1 het volgende:
Dat sommige dames kleinere borsten hebben dan de ander.
het gaat om het meisje zelf toch.
Haha. Politiek correct. Ik vind dikke tieten geyl dus denk er over na om ze aan te schaffen. Of ik kijk gewoon af en toe bij een meisje. Voor het idee

Oh, volgens mij zit er nog alcohol in m'n bloed
pi_59058917
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Haha. Politiek correct. Ik vind dikke tieten geyl dus denk er over na om ze aan te schaffen. Of ik kijk gewoon af en toe bij een meisje. Voor het idee

Oh, volgens mij zit er nog alcohol in m'n bloed
Ik vind ze ook mooi, big mamma's bedoel ik, maar ik vind neppers bijna altijd lelijk. Het is niet vrouwelijk of zo, het is zo hard. En ze hebben vaak een rare rue d'amour.

Jouw borsten kunnen best nog wat groeien hoor. Ik had laatst toch ook een foto geplaatst van toen ik 21 was: had ik niet eens een bh aan, dus echt groot zullen ze toen niet zijn geweest en ik heb nu gewoon een C. Misschien niet formaatje geyl, zoals jij dat noemt, maar C is een behoorlijk werkzaam formaat.
pi_59059075
Hahaha. Nee b/c is vaak ook al groot
ik ben een soort van smal gebouwd? dus D oid zou echt niet staan!
pi_59059347
TVP. Ik ben allergisch voor katten. En ik vind de jurk van Miss_S leuk. Ik ga ook meer jurken en rokken dragen want die verkopen ze met bosjes in Belgie
pi_59059366
Ik ben ook allergisch voor katten
pi_59060012
Oh en ik heb cup C Prima gemiddeld dus!
pi_59060037
70c of 100c
maakt natuurlijk wel uit.
pi_59060045
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en ik heb cup C Prima gemiddeld dus!
Pics??
pi_59060069
PF, ik hou het niet meer helemaal bij, maar zie je Meneer Misschien nog? en was dat ook de Galaman?
  Vis een optie? maandag 2 juni 2008 @ 00:31:35 #84
70532 loveli
N
pi_59060244
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:55 schreef Miss_S het volgende:
Heel toevallig wanneer jij een nieuw katje hebt, normaal hebben we het hier toch niet over
Maar verder maakt het niet uit hoor kijk al uit naar de volgende
En Ewelina dan? Die begon met poezenspam. Maak je liever druk om dingen die er echt toe doen.
crap in = crap out
pi_59060562
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:19 schreef conleche het volgende:
PF, ik hou het niet meer helemaal bij, maar zie je Meneer Misschien nog? en was dat ook de Galaman?
mr maybe heb ik disndag voor het laatst gezien
mr date is een jongen die ik al heel lang stiekem een beetje leuk vind
en hij mij bleek. blijkt.

wat moet ik daar nu weer mee.
pi_59060681
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

mr maybe heb ik disndag voor het laatst gezien
mr date is een jongen die ik al heel lang stiekem een beetje leuk vind
en hij mij bleek. blijkt.

wat moet ik daar nu weer mee.
Wat je daarmee moet? Ben je op 1 van de twee verliefd?
pi_59060694
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat je daarmee moet? Ben je op 1 van de twee verliefd?
Nou. Ik sta het mezelf niet toe.
pi_59060760
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nou. Ik sta het mezelf niet toe.
Ja dus, nou voor die moet je gaan. Tenminste, als hij jou ook leuk vindt, maar dat zal wel toch?

(je kan wel allerlei bezwaren gaan bedenken, maar als je iemand leuk vindt en er zijn geen zwaarwegende obstakels (getrouwd met 3 kinderen zou zo'n obstakel kunnen zijn, maar daar heb je weinig last van op jouw leeftijd neem ik aan) dan moet je het gewoon doen en dan zie je wel waar het schip strandt of niet natuurlijk!
pi_59060785
Mr Gala vind/vond ik ooit leuk maar die heb ik een half jaar weten te negeren
maar denk dat het meer een player type is, ken hem niet zo goed

Mr date ken ik ook niet zo goed, maar tot nu toe hadden we het echt fijn samen. Maar ben bang dat ik het nu een beetje heb verpest. Maar dat weet ik dus niet want ik ken hem nog niet zo goed/lang.
pi_59060810
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mr Gala vind/vond ik ooit leuk maar die heb ik een half jaar weten te negeren
maar denk dat het meer een player type is, ken hem niet zo goed

Mr date ken ik ook niet zo goed, maar tot nu toe hadden we het echt fijn samen. Maar ben bang dat ik het nu een beetje heb verpest. Maar dat weet ik dus niet want ik ken hem nog niet zo goed/lang.
O je weet het echt nog niet? Ook niet als je je voorstelt dat je morgen een week op vakantie mag naar een heerlijk hotel in Miami of zo en je mag 1 van de 2 meenemen. Komt er dan niet eentje meer naar voren dan de ander?
pi_59060936
Ik denk.. mr date? Ook al zou ik denk ik meer streken uithalen met mr gala. (Mr date drinkt niet en mr gala heel veel)
pi_59061872
Goedemorgen allemaal
Ben al een uur wakker omdat ik dacht veel werk te hebben aan een verslag dat ik vandaag moest inleveren maar ik ben alweer klaar. Terwijl ik pas om half 11 weg moet, maar goed beter te vroeg dan te laat

Nu maar eerst ontbijten
pi_59063436
Wat een hoop katjes! Lief hoor.
Als ik bij m'n vriendje het raam uit kijk zijn er soms wilde konijntjes, dat is ook lief
Daar geweest dus in het weekend en het was wel gezellig.
Zaterdag hebben we tilapia uit de oven met pijnboompitjes, basilicum en knoflook op met salade en aardappeltjes en zondag wraps met rode curry met kokosmelk. Lekker en niet echt ongezond denk ik.
Waar ik wel mee zit is dat hij ècht een slijmbal is. Ik dacht dus dat dat alleen de eerste fase is, maar hij doet echt alles voor me Het zit er alleen wel in dat ik daar teveel gewend aan raak, hij daar dan toch niet zo tevreden meer mee is etc...
Nou ja voor de lunch heeft ie een boterham met kipfilet en twee boterhammen met pindakaas voor me gemaakt Hij houdt ook goed rekening met mijn geen-varkensvlees eten dus w.b. hij in huis heeft. Maar das vanwege minder puistjes ook in zijn belang natuurlijk
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 2 juni 2008 @ 11:21:57 #94
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59064936
Zo, weer terug van mijn tentamen. Ging wel aardig ondanks zéér kut slapen (sliep pas om 2.00u en was om 6.00u weer wakker) en mijn zéér karige voorbereiding
pi_59065950
En ik ben weer terug van mijn eindgesprek, alles was goed
  maandag 2 juni 2008 @ 12:48:12 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59066810
goedemorgen:)

feli Miss-S, heel fijn dat je gesprek goed ging

ik heb vorige week ook een zeer goed gesprek gehad op mijn werk dus jubel ff met je mee

ow en natuurlijk kan ik niet achterblijven met foto's van 1 van mijn 3 lieve katjes: (gister in de tuin)

lief lief lief
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 2 juni 2008 @ 12:51:33 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59066876
ow ja en zo lief issie dus niet altijd
geirriteerd:

klaar om aan te vallen:

Bram(metje)
pi_59067337
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat een hoop katjes! Lief hoor.
Als ik bij m'n vriendje het raam uit kijk zijn er soms wilde konijntjes, dat is ook lief
Daar geweest dus in het weekend en het was wel gezellig.
Zaterdag hebben we tilapia uit de oven met pijnboompitjes, basilicum en knoflook op met salade en aardappeltjes en zondag wraps met rode curry met kokosmelk. Lekker en niet echt ongezond denk ik.
Waar ik wel mee zit is dat hij ècht een slijmbal is. Ik dacht dus dat dat alleen de eerste fase is, maar hij doet echt alles voor me Het zit er alleen wel in dat ik daar teveel gewend aan raak, hij daar dan toch niet zo tevreden meer mee is etc...
Nou ja voor de lunch heeft ie een boterham met kipfilet en twee boterhammen met pindakaas voor me gemaakt Hij houdt ook goed rekening met mijn geen-varkensvlees eten dus w.b. hij in huis heeft. Maar das vanwege minder puistjes ook in zijn belang natuurlijk
Slijmbal of gewoon aardig ? Is wel leuk maar snap dat het kan gaan irriteren
pi_59067495
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Slijmbal of gewoon aardig ? Is wel leuk maar snap dat het kan gaan irriteren
Zowel een echte slijmbal als gewoon aardig...
Hij geeft zoveel kusjes dat ik weleens denk 'nu is het wel genoeg hoor'
geeft mij de kans niet om ontbijt te maken, geeft er niet om als ik niet afdroog, vraagt erg vaak wat ik wil bij triviale dingen(dat is misschien ook wel onzekerheid; ik kan weleens m'n mening geven en daar wordt hij wel zenuwachtig van).
Lieve dingen zijn: post-it in een geleend boek dat ie me zo leuk vindt, onverwachte smsjes bv.

Aan de andere kant werd hij laatst wel erg boos op zn mama, toen die hem belde over een brief van de ib-groep
pi_59067585
Hm.. Ik denk niet dat hij dit echt heel erg lang gaat volhouden. Vraag hem anders om wat meer zichzelf te zijn en dat je hem dan ook nog heus wel leuk gaat vinden. Of ga snel ontbijt voor hem maken,
denkt hij eerst huh, maar daarna. O ja, dat kan ook!
pi_59067943
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hm.. Ik denk niet dat hij dit echt heel erg lang gaat volhouden. Vraag hem anders om wat meer zichzelf te zijn en dat je hem dan ook nog heus wel leuk gaat vinden. Of ga snel ontbijt voor hem maken,
denkt hij eerst huh, maar daarna. O ja, dat kan ook!
Hij zegt dat ie dat soort dingen graag voor me doet. Ik maak ook weleens ontbijt, maar hij probeert me vaak voor te zijn. Ik zeg inderdaad regelmatig dat ie wat relaxter aan moet doen, dat het allemaal goed komt enzo. Daarin geeft ie me weer zo gelijk.
Ik hoop dat het over een paar maanden anders is en dat ie dan wel 'normaal' doet, maar ik dacht van het weekend wel even terug aan meneer ex, met wie het eigenlijk niet meer ging, maar met wie ik dat soort ergernissen nou NOOIT had
  Vis een optie? maandag 2 juni 2008 @ 13:36:23 #102
70532 loveli
N
pi_59067957
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[knip]
Aan de andere kant werd hij laatst wel erg boos op zn mama, toen die hem belde over een brief van de ib-groep
Aan hoe hij met anderen omgaat kun je vaak zien hoe iemand is als de roze wolk optrekt... Klein aandachtspuntje dus.
crap in = crap out
pi_59068069
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Aan hoe hij met anderen omgaat kun je vaak zien hoe iemand is als de roze wolk optrekt... Klein aandachtspuntje dus.
Dat dacht ik nou ook. Hij begon een heel verhaal over z'n geschiedenis met z'n moeder etcetera en verzekerde me dat hij nooit zo tegen mij zou doen, maar vond het vooral niet terecht dat ik hem onevenredig boos vond. Dat vond ik gezien de duur van het gesprek totdat hij boos werd (erg kort) en het onderwerp van het gesprek (geld; kan best iets zijn waar iemand zich terecht druk over maakt).
Maar vooralsnog niets aan de hand op zich (denk ik)
pi_59068098
Ik ben soms ook echt een kutwijf tegen m'n ouders (niet leuk, I know)
maar tegen 99% van de mensheid ben ik wel aardig
en een relatie zou ik nooit zo behandelen
  maandag 2 juni 2008 @ 14:12:12 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59068925
Nogal kortzichtig om hem te gaan beoordelen op hoe 'ie tegen z'n mama doet.
Als je mij net kent en mij soms hoort tegen mijn moeder, dan denk je ook: , maar als je de geschiedenis kent en weet dat mijn moeder een verschrikkelijke dramkont kan zijn die je het bloed onder de nagels vandaan kan halen, kijk je toch weer heel anders tegen de zaak aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_59068959
Men neme: zon, gras, kort rokje, truitje, water en opdrachten en je hebt een bijna perfecte middag

bruin worden
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 14:16:04 #107
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59068995
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Men neme: zon, gras, kort rokje, truitje, water en opdrachten en je hebt een bijna perfecte middag

bruin worden
Doe die opdrachten weg en je hebt een perfecte middag

Ik mag gaan leren voor Wetenschapsfilosofie morgen
pi_59069020
kan me voorstellen dat je gek wordt van al die aanbidderij, maar niet iedereen is tegenaan iedereen hetzelfde, dat ligt aan een gezamelijke geschiedenis. Denk ik
Ja doei.
pi_59069064
Daarom zei ik ook 'bijna'
helaas kan ik die opdrachten niet weg doen. Woensdag tentamen
Ja doei.
pi_59069086
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Nogal kortzichtig om hem te gaan beoordelen op hoe 'ie tegen z'n mama doet.
Als je mij net kent en mij soms hoort tegen mijn moeder, dan denk je ook: , maar als je de geschiedenis kent en weet dat mijn moeder een verschrikkelijke dramkont kan zijn die je het bloed onder de nagels vandaan kan halen, kijk je toch weer heel anders tegen de zaak aan .
Ik heb inderdaad zijn mama nog nooit gezien en ik heb niet gehoord wat zij zei aan de telefoon, maar na minder dan een halve minuut deed hij al erg boos. Zo te horen liet hij haar niet eens goed uitpraten, dit beaamde hij ook omdat hij wel wist waar het over ging. Toch vind ik dat geen reden om zo te doen tegen iemand, ik schrok wel een beetje van de heftigheid en ik kan zeggen dat ik best wat gewend ben.
Zelf heb ik ook behoorlijk wat te stellen met m'n moeder en zeker wat er nu aan de gang is vind ik best wel erg. Toch zal ik altijd in eerste instantie vriendelijk of neutraal willen reageren tegen haar.
  Vis een optie? maandag 2 juni 2008 @ 14:28:28 #111
70532 loveli
N
pi_59069300
Doe de "waitress-test", kijk in een restaurantje hoe hij het bedienend personeel behandelt.
"If you find yourself dating a man who treats you like a queen and other females like dirt - hit the road."
crap in = crap out
pi_59069344
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:28 schreef loveli het volgende:
Doe de "waitress-test", kijk in een restaurantje hoe hij het bedienend personeel behandelt.
"If you find yourself dating a man who treats you like a queen and other females like dirt - hit the road."
mr dat is ook super beleefd tegen personeel
bijna tegen het enge aan
pi_59069732
dan heb ik een goede vent gevonden
Ja doei.
pi_59070068
Nou ik lig lekker met mijn bikini in de tuin

Ff foto van 2007 en 2008 (nieuwe bikini )

2008

Nee houd nog steeds niet mijn buik in maar sta raar omdat ik aan het klooien was met de zelf ontspanner

2007

Weeg nu ongeveer 2 kilo minder
  maandag 2 juni 2008 @ 15:05:34 #115
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59070161
Die bovenste bikini is leuk! Ik vind het alleen jammer dat ie je borsten volgens mij niet zo goed doet/ flatteert.

En wat ik al eerder zei... je hebt echt een mooie taille
pi_59070295
Het lijkt weinig verschil te maken. Maar je kuiten lijken wel slanker
  maandag 2 juni 2008 @ 15:13:15 #117
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59070343
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ligt dat niet aan het perspectief?
  maandag 2 juni 2008 @ 15:16:42 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59070441
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Tsss, dat is ook niet lief! Ik schijn een 'erg lekker' lijf te hebben (volgens een zeker vrouwspersoon ), maar dat zie ik zelf ook niet zo, hoor . Ik weeg gelukkig wel nog steeds maar 74,5, dus het ziet er wel naar uit dat ik dit jaar wél slank de zomer in ga!!!! .

Ik ben trouwens al sinds 6:30 bezig . Schiet ook lekker op zo. Ben nu met een ander werkstuk bezig en dat heb ik gewoon ook al bijna af . Deze week iig scriptie nog afmaken en inleveren en dat andere werkstuk komt misschien ook voor de zomer nog wel af. En dan ben ik gewoon klaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_59070885
Het perspectief is heel anders inderdaad, maar ik zie het verschil zelf ook niet maar mijn kleding zit wel losser dus zal vast iets verandert zijn
En mijn borsten lijken hierin kleiner maar weet niet zeker of ik dat erg vind

En ik vind mezelf zeker ook een lekker lijf hebben (mijn vriendje ook gelukkig)
pi_59070981

Laatste foto
  maandag 2 juni 2008 @ 15:43:32 #121
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59071092
Toch grappig dat lichaamsbouw zo kan verschillen... ik heb bijvoorbeeld minder taille (of beter gezegd: heupen

Mijn bikinishot:
Bikini

Alleen jammer van het broekje, dat is niet zo heel flatterend... duwt m'n lovehandles op

[ Bericht 12% gewijzigd door Ewelina op 02-06-2008 15:54:05 ]
pi_59071104
Heel anders inderdaad
  maandag 2 juni 2008 @ 15:48:06 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59071175
Jullie hebben tenminste een fatsoenlijke navel. Ik heb een lelijke gleuf. Ik dacht dat dat kwam door overgewicht, maar het wordt er niet minder op, dus ik vrees dat het zo blijft .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juni 2008 @ 15:49:10 #124
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59071194
Zo'n streepjesnavel? Dat is sexy!

Het is pas erg als je navel echt uitstulpt!

(ok, ik wou hier dus een voorbeeld bij plaatsen maar de resultaten die Google gaf waren té erg )
pi_59071240
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Jullie hebben tenminste een fatsoenlijke navel. Ik heb een lelijke gleuf. Ik dacht dat dat kwam door overgewicht, maar het wordt er niet minder op, dus ik vrees dat het zo blijft .
Als je minder buikvet en meer buikspieren krijgt, komt dat wel denk ik hoor! Als je tenminste bedoelt dat ie nu horizontaal ligt
  maandag 2 juni 2008 @ 15:54:56 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59071310
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Zo'n streepjesnavel? Dat is sexy!

Het is pas erg als je navel echt uitstulpt!

(ok, ik wou hier dus een voorbeeld bij plaatsen maar de resultaten die Google gaf waren té erg )
Nee, ik wil gewoon een gat! . En ik vind een uitstulpnaveltje juist lief .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juni 2008 @ 15:55:50 #127
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59071326
Nee, streepjesnavels zijn gewoon sexy
  maandag 2 juni 2008 @ 15:56:07 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59071332
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Als je minder buikvet en meer buikspieren krijgt, komt dat wel denk ik hoor! Als je tenminste bedoelt dat ie nu horizontaal ligt
Ja, hij ligt nu horizontaal.
We zullen zien . Al moet ik maar zien of ik ooit meer buikspieren krijg, want ik háát buikspieroefeningen. Ik ga echt niet op een matje liggen ofzo, dus als ik ze wil krijgen, dan kan ik beter aan taebo gaan doen ofzo.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juni 2008 @ 15:57:10 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59071365
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:55 schreef Ewelina het volgende:
Nee, streepjesnavels zijn gewoon sexy
je hebt het ongetwijfeld over een verticaal streepje, want horizontaal is echt niet sexy .
En als je zo zeker denkt te weten van wel, kom hier dan maar navelspotten .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juni 2008 @ 15:59:17 #130
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59071426
Ik had het inderdaad over een verticale streep ja. Horizontale streep-navels kende ik nog niet, nieuwe ontdekking
  maandag 2 juni 2008 @ 16:02:02 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59071494
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:59 schreef Ewelina het volgende:
Ik had het inderdaad over een verticale streep ja. Horizontale streep-navels kende ik nog niet, nieuwe ontdekking
Ja, verticale streepjes zijn da bomb, die zijn nog beter dan ronde navels en uitstulpnavels. Helaas moet je wel wat moeite doen voor een streepjesnavel .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juni 2008 @ 16:05:12 #132
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59071562
Ik vraag me af of navels niet gewoon onderdeel zijn van je bouw, dwz. dat je ze niet kunt veranderen (behalve natuurlijk een héle vieze diepe navel in een HUGE bierbuik zoals ik net tegenkwam op Google)

Toen ik 10 kg minder woog had ik namelijk dezelfde navel.
  maandag 2 juni 2008 @ 16:09:53 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59071667
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:05 schreef Ewelina het volgende:
Ik vraag me af of navels niet gewoon onderdeel zijn van je bouw, dwz. dat je ze niet kunt veranderen (behalve natuurlijk een héle vieze diepe navel in een HUGE bierbuik zoals ik net tegenkwam op Google)

Toen ik 10 kg minder woog had ik namelijk dezelfde navel.
Volgens mij heeft niemand van zichzelf een verticale streepjesnavel . De meesten beginnen met een ronde navel of een uitstulpnavel.
Verticale streepjesnavels zie je ook altijd bij afgetrainde figuren .
Niet meer actief op Fok!
pi_59071686
Hmmm, een verticaal streepje zie je toch wel vaak bij hele slanke mensen heb ik het idee.
Ik heb normaal een gaatje en als ik zit een horizontaal streepje.
Nu inmiddels niet meer trouwens (viking: zwanger worden helpt )

Ik heb hier vandaag mijn oppasbaby weer en zijn vader vertelde mij vanmorgen trots dat hij zich bíjna kon omdraaien.
Nou, hij heeft het door hoe het moet. Is inmiddels al een keer of 5 omgedraaid en kan ook terugdraaien. Hij vermaakt zich er goed mee.

Nu het dilemma: vertel ik aan zijn papa dat hij zich nu heel goed kan omdraaien, of vertel ik het niet en laat ik hem donderdag heel trots vertellen dat hij zich kan omdraaien?
Ik weet zeker dat zijn ouders graag bij de eerste keer geweest zouden zijn....
pi_59071727
Ik heb toch ook niet echt een ronde navel......
Er hangt nog vet hoor

Maar de eerste foto was ook niet om het grote verschil te laten zien maar juist dat het goed is gegaan dit jaar, en mijn nieuwe bikini showen
pi_59071748
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft niemand van zichzelf een verticale streepjesnavel . De meesten beginnen met een ronde navel of een uitstulpnavel.
TARA heeft van zichzelf een verticale streepjesnavel. En hij is niet afgetraind (dat woord impliceert namelijk dat je iets aan sport doet ). Wél heel erg slank. Maar hij had hem als kind al een beetje en het is alleen maar erger geworden toen hij als puber de lucht in schoot.
En de verticale streepjesnavel is er nog steeds
  maandag 2 juni 2008 @ 16:13:54 #137
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59071770
quote:

[..]

Of bij gefotoshopte figuren Volgens mij is het ook moeilijker voor een vrouw om zo'n navel te kweken, want vrouwen hebben nou eenmaal meer vet

Alhoewel mijn vriend ook heel erg slank is, heeft hij gewoon een ronde navel.

Maar eerlijk: de navel is wel één van de allerlaatste dingen waar ik naar zou kijken als ik voor iemand zou vallen. Als ik afhaak, heeft dat toch niks met een navel te maken

[ Bericht 12% gewijzigd door Ewelina op 02-06-2008 16:19:15 ]
  maandag 2 juni 2008 @ 16:17:56 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59071864
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:10 schreef freecell het volgende:
Nu het dilemma: vertel ik aan zijn papa dat hij zich nu heel goed kan omdraaien, of vertel ik het niet en laat ik hem donderdag heel trots vertellen dat hij zich kan omdraaien?
Ik weet zeker dat zijn ouders graag bij de eerste keer geweest zouden zijn....
Hoe moeilijk ik het ook zou vinden, ik zou het niet zeggen .
Zelf ondervinden is het leukst voor de ouders .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juni 2008 @ 16:18:47 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59071882
Ok... het schijnt hier 28 graden te zijn en Mark kwam net enorm bezweet binnen, maar ik merk dus nergens wat van . Wel rokje en t-shirtje aan, maar het is lekker koeltjes en ik zweet totaal niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_59071921
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Ok... het schijnt hier 28 graden te zijn en Mark kwam net enorm bezweet binnen, maar ik merk dus nergens wat van . Wel rokje en t-shirtje aan, maar het is lekker koeltjes en ik zweet totaal niet .
Ik lag dus in mijn bikini in de zon, dan is het echt warm
Maar in de zon is het ook ruim 35 graden hier
pi_59071949
Dames jullie moeten wel ff ontspannen zeg... die schouders staan echt stijf omhoog.
  maandag 2 juni 2008 @ 16:22:34 #142
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59071971
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Haha, dat had ik vanochtend toen ik naar buiten stapte Ik dacht dat het niet zo warm was, gewoon shirtje met spijkerbroek aan en mijn zomerjas. Die was dus overbodig

Zéker in de overvolle metro
  maandag 2 juni 2008 @ 16:23:35 #143
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59071996
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef -marz- het volgende:
Dames jullie moeten wel ff ontspannen zeg... die schouders staat echt stijf omhoog.
Ik vond het al knap dat ik mezelf zo op de foto kreeg... ze zijn namelijk genomen met een telefoon
pi_59072028
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe moeilijk ik het ook zou vinden, ik zou het niet zeggen .
Zelf ondervinden is het leukst voor de ouders .
Ik vind het niet moeilijk om niet te zeggen op zich, maar wel lastig als zij dan in de loop van de week heel trots HIJ DRAAIT! doen.
Dan weet ik niet zo goed een reactie. Voelt wat hypocriet op de één of andere manier.

En viking het is inderdaad warm hier In huis nog 25 graden. Ik heb er ook nooit echt last van. Zit héél relaxed in een rokje en een shirt.
Oppas-uk had het net wél te warm, dus die ligt nu in alleen een rompertje rondjes te draaien in de box.
pi_59072037
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Haha, dat had ik vanochtend toen ik naar buiten stapte Ik dacht dat het niet zo warm was, gewoon shirtje met spijkerbroek aan en mijn zomerjas. Die was dus overbodig

Zéker in de overvolle metro
Echt vies is het dan he
Blij dat ik lekker ga fietsen altijd
pi_59072041
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vond het al knap dat ik mezelf zo op de foto kreeg... ze zijn namelijk genomen met een telefoon
Precies, fotos van jezelf maken is best stressvol
Binnekort krijgen jullie wel mooie fotos te zien van mij in bikini als ik mijn strand fotoshoot gehad heb
  maandag 2 juni 2008 @ 16:26:31 #147
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59072082
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Echt vies is het dan he
Blij dat ik lekker ga fietsen altijd
Ja, inderdaad, ik weet alweer precies waarom ik nooit met het OV ga. Moest bij het AMC (IWO) zijn, dat is niet aan te fietsen.
  maandag 2 juni 2008 @ 16:39:49 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59072319
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, ik weet alweer precies waarom ik nooit met het OV ga. Moest bij het AMC (IWO) zijn, dat is niet aan te fietsen.
Ik moet ineens denken aan toen ik 2 jaar geleden in Rome was tijdens de hittegolf (35 tot 40 graden daar) en elke dag in een overvolle metro moest staan . Het was net een sauna, vooral als de metro stil stond vlak voordat 'ie vertrok. Iedereen met zakdoekjes en waaiers in de weer .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juni 2008 @ 16:41:58 #149
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59072371
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik moet ineens denken aan toen ik 2 jaar geleden in Rome was tijdens de hittegolf (35 tot 40 graden daar) en elke dag in een overvolle metro moest staan . Het was net een sauna, vooral als de metro stil stond vlak voordat 'ie vertrok. Iedereen met zakdoekjes en waaiers in de weer .
Dat was het vandaag dus ook

Gelukkig was het op de terugreis rustiger.

Zo, ik heb honger. Ik ga m'n lasagna maar de oven in gooien denk ik
  maandag 2 juni 2008 @ 16:43:51 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59072406
Ik eet vanavond twee broodjes kroket .
Gelukkig zijn die gezonder dan broodjes met kaas . Maar ik moet nog even wachten, want Mark komt pas om 19:15 thuis .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juni 2008 @ 16:44:52 #151
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59072428
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet vanavond twee broodjes kroket .
Gelukkig zijn die gezonder dan broodjes met kaas . Maar ik moet nog even wachten, want Mark komt pas om 19:15 thuis .
Af en toe is dat best lekker Overigens is dit gewoon AH magnetronlasagna, geen culinair hoogstandje dus
pi_59072879
jezus!! net spontaan gaan spinnen voor het squashen.. been dood! wat is het warm! zit nu even buiten in de schaduw, straks Tot 7 uur squash dus, en dan dood naar huis!
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:14:12 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59073069
jeetje MoBlo uitsloofster haha neej hoor, grapje, ben stiekem wel een beetje jaloers

@Miss-S, ik vind het een leuke bikini, maar het flatteert je niet echt... ik denk dat een top met meer stevigheid meer voor je figuur zou doen...heb je dat wel eens geprobeerd?
ik heb 2 bikini's van freya en die zitten echt super...

ik ga ook zo maar eens eten maken... doe het vandaag lekker makkelijk. Diepvriessushi (dus ook geen culinair hoogstandje ) en wat groente erbij..
pi_59073212
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeetje MoBlo uitsloofster haha neej hoor, grapje, ben stiekem wel een beetje jaloers

@Miss-S, ik vind het een leuke bikini, maar het flatteert je niet echt... ik denk dat een top met meer stevigheid meer voor je figuur zou doen...heb je dat wel eens geprobeerd?
ik heb 2 bikini's van freya en die zitten echt super...

ik ga ook zo maar eens eten maken... doe het vandaag lekker makkelijk. Diepvriessushi (dus ook geen culinair hoogstandje ) en wat groente erbij..
Ja maar ik heb al zoveel bikini's, deze is ook echt voor gewoon erbij
Maar ik vind hem in het echt er wel veel beter uit zien dan op de foto, juist omdat het geen voorgevormde cups zijn
  maandag 2 juni 2008 @ 17:25:49 #155
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59073318
Die bikini van mij is ook niet voorgevormd hoor, bijna geen bikini van Freya is voorgevormd Freya's geven gewoon een prachtige vorm aan je borsten

pi_59073343
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:25 schreef Ewelina het volgende:
Die bikini van mij is ook niet voorgevormd hoor, bijna geen bikini van Freya is voorgevormd

[ afbeelding ] Misschien staat een beugelbikini gewoon beter?
Ja maar dan wordt het zo masaal, vind dat nu niet echt mooi
Denk dat ik toch bij mijn driehoekjes blijf ookal heb ik inderdaad ook een paar beugelbikini's hoor maar vind die (en iedereen om mij heen) eigenlijk veel minder mooi staan
  maandag 2 juni 2008 @ 17:28:33 #157
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59073382
Freya heeft ook van die driehoekjesbikini's Lijken ze ook niet zo groot in. De reden dat ik die niet koop is gewoon omdat ik dan last krijg van mijn nek.
pi_59073433
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:28 schreef Ewelina het volgende:
Freya heeft ook van die driehoekjesbikini's Lijken ze ook niet zo groot in. De reden dat ik die niet koop is gewoon omdat ik dan last krijg van mijn nek.
Ow ok maar goed ik ga geen nieuwe bikini's kopen meer
Denk dat 10 wel genoeg is
  maandag 2 juni 2008 @ 17:31:15 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59073446
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
jezus!! net spontaan gaan spinnen voor het squashen.. been dood! wat is het warm! zit nu even buiten in de schaduw, straks Tot 7 uur squash dus, en dan dood naar huis!
Been dood? . En de rest leeft nog? .

Ik was net even lekker Rockband aan het spelen (proberen om op medium alles op vijf sterren te halen, was goed bezig ), knalt de stroom er weer uit op Marks kamer en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen .
Niet meer actief op Fok!
pi_59073657
Goeieavond

Hier een lekker relaxed weekendje gehad, zaterdag ff de stad in geweest/ over de markt gelopen en voor de rest lekker gerelaxed Vandaag bij Peter schoongemaakt en nu thuis net gegeten ( kipfilet met een groentenschotel) en zometeen zwemmen

Mn nieuwe huisgenoot is dit weekend verhuisd, dus ben benieuwd

Ik heb nog steeds niks gehoord van mn werk, dus sowieso morgen ook nog vrij. Ach ja, hier in huis ook nog genoeg te doen
pi_59073880
quote:

[..]

ik had altijd een verticale streepjes navel (vooral als ik me uitrekte )
  maandag 2 juni 2008 @ 17:54:07 #162
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59073959
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ow ok maar goed ik ga geen nieuwe bikini's kopen meer
Denk dat 10 wel genoeg is
10?!?!?!?!?

Ik heb er 3...

O ja, en volgens mij lijken borsten niet per sé kleiner met een haltertop. Check:
  maandag 2 juni 2008 @ 17:58:18 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59074063
Ik heb geen enkele bikini. Gelukkig maar voor iedereen .
Wel een badpak trouwens. Als ik op de 70 zit, ga ik wel even een bikini kopen. Weet nog wel van 6 jaar geleden dat een bikini toen prima stond .
Niet meer actief op Fok!
pi_59074067
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

10?!?!?!?!?

Ik heb er 3...

O ja, en volgens mij lijken borsten niet per sé kleiner met een haltertop. Check:
[ afbeelding ]
Ja ben behoorlijk kleding verslaafd
Niet kleiner maar vind het wel mooier tekenen

Maar nog even over mijn borsten het komt natuurlijk ook door het perspectief dat het nu niet erg goed eruit ziet
  maandag 2 juni 2008 @ 18:00:31 #165
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59074110
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja ben behoorlijk kleding verslaafd
Niet kleiner maar vind het wel mooier tekenen

Maar nog even over mijn borsten het komt natuurlijk ook door het perspectief dat het nu niet erg goed eruit ziet
Wbt kleding kunnen we elkaar de hand schudden Deze bikini is inderdaad flatterender, maar mijn nek doet pijn als ik dat ding een dag lang aan heb gehad en bovendien schijnt hij een beetje door

Perspectief scheelt wel idd. Al vind ik wel dat een beugelbikini er vanaf de zijkant weer mooier uitziet.

Ik heb 3 bikini''s, waarvan 1 maar echt goed past en de andere 2 ietsjes te groot zijn (bij de halter is het broekje iets te groot, dat zakt dus af )
pi_59074165
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wbt kleding kunnen we elkaar de hand schudden Deze bikini is inderdaad flatterender, maar mijn nek doet pijn als ik dat ding een dag lang aan heb gehad en bovendien schijnt hij een beetje door

Perspectief scheelt wel idd. Al vind ik wel dat een beugelbikini er vanaf de zijkant weer mooier uitziet.
Dat is inderdaad vervelend dan, grote borsten is zeker niet altijd leuk
Nu wordt het hier trouwens wel erg donker dus ga mijn bikini maar uittrekken
pi_59074201
Ik heb welgeteld een (1!) bikini en die heb ik al 3 jaar. Een rode triangle met touwtjes, van O'Neill.
Tot op heden nog niets gevonden wat die uberbikini kan evenaren.
Last van m'n nek herken ik wel enigszins, maar als ik op het strand/gras lig trek ik toch het topje vaak uit of knoop ik iig het nekbandje los.
  maandag 2 juni 2008 @ 18:06:33 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59074232
Ik doe sowieso niet aan bikini's die met een touwtje om je nek vast moeten.
Geef mij maar een sportief geval .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juni 2008 @ 18:07:18 #169
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59074245
Och, als ik bedenk wat het geweest is... dan valt dit alleszins mee
Hier ziet het weer er nog prima uit, al zou onweer wel welkom zijn na deze benauwde dag.

Mijn magnetronlasagne is klaar, dus ik ga nu eten
pi_59074260
Ik heb 4 bikini's en 3 badpakken en dat vind ik wel genoeg Badpakken gebruik ik als ik echt ga zwemmen en bikini's als ik gewoon met Peter naar een recreatiemeertje ga en dan vooral om te zonnen Ik heb alleen maar halterbikini's, wel voorgevormde, dus wel stevig. Heb ik ook wel nodig met mn D-cup. Die driehoekjesbikini's passen bij mij echt niet Ik heb nooit last van mn nek, maar draag sowieso veel haltertopjes en -jurkjes enzo

Hier ziet het weer er nog goed uit, dus hopelijk blijft het droog totdat ik in het zwembad ben
pi_59074265
Ohja over sportief gesproken; net een uurtje gefitnessed, lekker gezweet
nu gauw douchen en vrijwilligerswerk doen.
pi_59074304
Ach ik ben nu ook erg trots op mijn lichaam en of andere daar blij mee zijn of niet maakt me eigenlijk vrij weinig uit
  maandag 2 juni 2008 @ 18:15:44 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59074444
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:10 schreef Miss_S het volgende:
Ach ik ben nu ook erg trots op mijn lichaam en of andere daar blij mee zijn of niet maakt me eigenlijk vrij weinig uit
Maar in je bikini in de achtertuin kun je ook weinig commentaar verwachten .
Op het strand is het toch weer anders, vind ik, al moet ik zeggen dat ik er ook geen moeite heb in m'n blote reet de zee in te hollen .
Niet meer actief op Fok!
pi_59074479
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Op het strand is het toch weer anders, vind ik, al moet ik zeggen dat ik er ook geen moeite heb in m'n blote reet de zee in te hollen .
Ja maar op internet zetten, dan krijg je genoeg commentaar
En op het strand maakt het me ook echt niet uit hoor, vandaag had ik ook een jurkje aan waar een paar meiden commentaar op hadden
Tja zegt meer over hen dan over mij
pi_59074500
Ik loop ook rustig in bikini op het strand rond, ook al heb ik een dikke buik. Ik heb nu gewoon de goede maat ( die vorige zaten gewoon echt te klein) en wat andere mensen er van denken moeten ze zelf weten. Met echt zwemmen vind ik een bikini gewoon niet fijn, zit het niet stevig genoeg met aquarobics enzo vind ik.

Ik ga nu naar het zwembad, fijne avond iedereen
  maandag 2 juni 2008 @ 18:17:47 #176
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59074502
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

In publieke ruimtes is het inderdaad anders, maar goed, als ik aan het zwemmen ben denk ik daar toch niet aan (ik zon namelijk niet)
  maandag 2 juni 2008 @ 18:35:15 #177
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59074924
Driehoekjes/triangelbikini's willen altijd heel erg graag ontsnappen. Mijn halter heeft die neiging ook, maar die kan ik tenminste nog een beetje op zn plaats houden. Ik het 2 bikini's, waarvan er 1tje draagbaar is (bij de andere moet ik het topje nog even vermaken, onderomtrek was een 10 cm te breed en ik heb het al open gehaald, moet nog dichtnaaien op goede omvang) ...
pi_59076296
Leuke bikini's...bedenk me net dat ik geen een bikini meer heb die past. Zelfs die van toen ik 13 was is te groot (vooral het bovenstuk flubbert maar een beetje om m'n borsten heen ) Ga van het weekend weer naar het strand dus moet wel nog ff shoppen (yes! )
pi_59076303
Ik heb net al m'n bikini's nog eens gepast en er is er nog maar 1 die mooi zit. De anderen zijn te groot geworden. (en nee, ik doe geen foto's, ben nog veuls te wit.)

Het is hier drukkend benauwd én ik had gister al 2 en 1/2 uur gesport dus ik heb een hele lichte loop van 3k gedaan. Wel een vrij hoog tempo aangehouden, omdat ik wist dat ik niet zo ver moest. Had natuurlijk ook helemaal niet kunnen gaan, maar voel me nu toch beter!

Vandaag gegeten:

O: Gekookt eitje en 2 plakjes ham
T: handje Katjang pedis
L: jonge bladsla met tonijnsalade en cocktailgarnalen met een beetje aïoli

Voor vanavond:een grote bak paprikarauwkostsalade en een slavink en voor toe óf een festini sinaasappelijsje óf een stuk meloen óf allebei.
pi_59076502
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Been dood? . En de rest leeft nog? .

Ik was net even lekker Rockband aan het spelen (proberen om op medium alles op vijf sterren te halen, was goed bezig ), knalt de stroom er weer uit op Marks kamer en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen .

zowel mijn been als de rest van mijzelf hebben alles overleefd. Alleen heeft mijn telefoon zo'n nare afmaakfunctie die in Opera (mn mobiele browser) niet echt in de toom te houden is Bedoelde dus 'ben dood', en niet 'been dood'

maar!

ben nu net thuis, lekker gedouched en slaapjurkje alvast aan René is nasi aan het maken (zo maar eens kijken of dat goed gaat) en ga zo even met de katjes spelen .

Squashen was ook weer ontzettend heftig. Fanatiek wedstrijdjes gespeeld, en ik ben niet eens heel slecht, das fijn! Dat je nog wel enig partij bent voor je mede-cursusgenootjes en niet elke keer ingemaakt wordt met 9-1 ofzo...

In ieder geval lekker bezig geweest.

Enneh, bikini's.. jeetje.. heb er maar 1, al zeker 5 jaar oud vorig jaar één keer gebruikt, maargoed, die zal dus ook wel van mn reet afzakken, dat deed hij vorig jaar namelijk ook al En een nieuwe kopen.. hmjah.. misschien.. als ik geld heb!
Ja doei.
pi_59076557
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:36 schreef conleche het volgende:
Had natuurlijk ook helemaal niet kunnen gaan, maar voel me nu toch beter!

fijn is dat hè? Gewoon even wel gaan. Niet meteen op max. power, maar gewoon, even bewegen.. geeft veel meer voldoening dan op je reet blijven zitten en denken 'ik had nu kunnen rennen/fietsen/spinnen/sporten/weetikveelwatten'

Ja doei.
pi_59076594
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:25 schreef Ewelina het volgende:
Die bikini van mij is ook niet voorgevormd hoor, bijna geen bikini van Freya is voorgevormd Freya's geven gewoon een prachtige vorm aan je borsten

[ afbeelding ]
mooi
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 20:00:04 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59076904
Zo, de broodjes zijn weer op. Ook nog een frikandel speciaal gehad, maar dat was achteraf niet zo nodig geweest. Die broodjes vullen voldoende .
Morgen ook al uit eten en uit drinken met de enige jongen waar ik echt een zwak voor heb .
Niet meer actief op Fok!
pi_59077197
M'n huisgenoot is fitnessinstructeur en we hebben net samen een uur hard gelopen.
pi_59077338
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenoot is fitnessinstructeur en we hebben net samen een uur hard gelopen.
Kan jij een uur aan 1 stuk lopen? En zo ja, liep je dan al eerder hard??
pi_59077374
Goedenavond!! Las ik iets over bikinis??? Ik heb eigenlijk altijd halters, dan komen je borsten mooier uit, ze worden net een beetje gelift.
Ik bestel meestl bikini's van chilla.nl en dan de mix en match bikinis, de rest is qua maat te klein maar ziet er vaak wel supervet uit

Eniwee, ben weer echt met het lijnen bezig, behalve afgelopen zaterdag, toen had ik een festival en dat werd pizza en wijn hele dag.

Voor de rest ga ik morgen mijn eerste meting maken en moet ik bekennen dat ik de nodige hulpmiddeltjes heb ingeschakelt (lees: niveau cellulite duo >> al heb ik geen/nauwelijks cellulite ik wordt er wel strakker op) Ook doe ik sinds een week buikspieroefeningen savonds, en mn zijvetjes zijn al sterk in mindering en mn voorkant van mn buik net wanneer ie er zin in heeft
  maandag 2 juni 2008 @ 21:44:34 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59077472
nou ik heb ook echt een kledingtic... mijn kast is overovervol...heb geloof ik ook iets van 8 bikini's, waarvan er 6 te groot zijn inmiddels maar die andere 2 zijn dan ook nog supernieuw. (beide pas geleden gekocht).

en foto's die heb ik al eens geplaatst hier geloof ik
pi_59077480
@ conleche: Nee hoor, geen uur achter elkaar. Ik ben met Evy 1 tot les 16 gekomen voor ik een blessure kreeg, en dit was de eerste keer in anderhalve maand dat ik weer liep. Mooie afwisseling, met sprintjes tussendoor. Hij heeft me wel afgebeult hoor, het laatste stuk liep 'ie letterlijk met z'n vinger tegen m'n rug. . Toch wel makkelijk, zo'n persoonlijke coach. .
pi_59077579
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
@ conleche: Nee hoor, geen uur achter elkaar. Ik ben met Evy 1 tot les 16 gekomen voor ik een blessure kreeg, en dit was de eerste keer in anderhalve maand dat ik weer liep. Mooie afwisseling, met sprintjes tussendoor. Hij heeft me wel afgebeult hoor, het laatste stuk liep 'ie letterlijk met z'n vinger tegen m'n rug. . Toch wel makkelijk, zo'n persoonlijke coach. .
Dat zou ik ook wel willen, zo'n personal coach! Ik heb vroeger samengewoond met een tenniscoach en die trainde me ook weleens en als ik er nu aan denk, word ik nog misselijk van vermoeidheid. Wat een beul was dat zeg! (het allerergste was de traptraining, ongeveer 100 x de trap op en af op allerlei manieren. Ik was wel in een maand in shape, dat dan weer wel.)
pi_59077637
ik heb te weinig kleren

nou ja, te weinig om te varieren elke week in een andere volgorde hetzelfde aan en als er iets vervangen moet worden koop ik wat nieuws, maar vaak dat ook niet

vind het altijd alleen zo zonde van mijn geld, kleren zijn altijd zo duur (Esprit enzo, dat vind ik dan wel weer leuk )

Ja doei.
pi_59077669
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb te weinig kleren

nou ja, te weinig om te varieren elke week in een andere volgorde hetzelfde aan en als er iets vervangen moet worden koop ik wat nieuws, maar vaak dat ook niet

vind het altijd alleen zo zonde van mijn geld, kleren zijn altijd zo duur (Esprit enzo, dat vind ik dan wel weer leuk )

Dat zou ik echt niet kunnen
Ken mijn vriend nu een half jaar en die heeft nog nooit hetzelfde setje kleding bij mij gezien (oke dat is ook wel een beetje erg)
pi_59077708
heb wel verschillende truitjes op een andere broek, maar heb maar twee goed passende broeken op het moment, zelfs de ene is eigenlijk al te groot, maar gelukkig heb ik nog wat passende rokken..

spendeer mn geld liever aan motorrijden
Ja doei.
pi_59077746
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zou ik echt niet kunnen
Ken mijn vriend nu een half jaar en die heeft nog nooit hetzelfde setje kleding bij mij gezien (oke dat is ook wel een beetje erg)
een beetje? da's heel erg!

moet er niet aan denken om zoveel kleren te hebben... want dan was ik namelijk nooit en dan zou ik ineens heel veel kleren moeten wassen

dus deze hoeveelheid kleding zorgt er ook nog voor dat ik elke week een was of 2 draai
Ja doei.
pi_59077779
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
heb wel verschillende truitjes op een andere broek, maar heb maar twee goed passende broeken op het moment, zelfs de ene is eigenlijk al te groot, maar gelukkig heb ik nog wat passende rokken..

spendeer mn geld liever aan motorrijden
Ja ik heb nog het geluk dat ik vrij weinig zelf hoef te betalen
Zal over 2 jaar ook wel anders worden, dus nu alvast sparen (kleding en geld )
pi_59077787
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

een beetje? da's heel erg!

moet er niet aan denken om zoveel kleren te hebben... want dan was ik namelijk nooit en dan zou ik ineens heel veel kleren moeten wassen

dus deze hoeveelheid kleding zorgt er ook nog voor dat ik elke week een was of 2 draai
Ik heb nog nooit gewassen
pi_59077797
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dan zullen paps en mams wel bijspekken.
Dat veranderd wel als je zelfstandig woont, dan heb je je geld wel ergens anders voor nodig.
#35.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:02:05 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59077813
ik ben esprit-verslaafd... denk dat 65% van al mijn kleren esprit is.... (erg eigenlijk)
maja dat hebben ze daar ook vooral te danken aan de extra lange broeken en de zeer goed webshop en zeer goede service
verder aardig wat basiskleding van H&M en sutherland (The sting)
ben wel een echte shopaholic..
ga zaterdag ook weer een volledige dag de stad in met een vriendin
pi_59077814
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:01 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Dan zullen paps en mams wel bijspekken.
Dat veranderd wel als je zelfstandig woont, dan heb je je geld wel ergens anders voor nodig.
Ik was je net te snel af
pi_59077833
te laat met quote.
#35.
pi_59077856
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gewassen
ik zou toch eens gaan kijken hoe dat werkt als ik jou was
Ja doei.
pi_59077895
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik zou toch eens gaan kijken hoe dat werkt als ik jou was
Waarom? Daar hebben we voorlopig een schoonmaakster voor
pi_59077935
Nu gaat Miss_S zeggen - met een wasmachine.
#35.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:09:14 #203
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59078024
haha ja idd.... gelukkig ben ik geheel zelfstandig samen met vriendlief... woon al ruim 5 jaar niet meer bij ouders
  maandag 2 juni 2008 @ 22:10:14 #204
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59078051
Het wasprobleem ken ik wel... maar goed, een beetje variatie blijft leuk....

Ik ben momenteel oude kleding aan het doorpassen, ook leuk
MoBlo, op bepaalde punten ben je echt nét een man
pi_59078056
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha ja idd.... gelukkig ben ik geheel zelfstandig samen met vriendlief... woon al ruim 5 jaar niet meer bij ouders
Ik zit hier thuis goed, ik kan heel goed zelfstandig zijn maar daar krijg ik nog genoeg de kans voor
En waarom zou je er niet van genieten
  maandag 2 juni 2008 @ 22:12:38 #206
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59078114
nou genieten kan je ook prima op jezelf hoor is goed voor je en voor je ontwikkeling... maar ieder zijn keuze hoor...thuis wonen heeft ook vast zijn voordelen..
pi_59078121
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom? Daar hebben we voorlopig een schoonmaakster voor
jij krijgt een schoonmaakster van je ouders / je huurt een schoonmaakster als je het huis uit gaat?
Ja doei.
pi_59078137
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou genieten kan je ook prima op jezelf hoor is goed voor je en voor je ontwikkeling... maar ieder zijn keuze hoor...thuis wonen heeft ook vast zijn voordelen..
ik kan écht alleen maar financiele voordelen bedenken
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:13:37 #209
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59078151
quote:
Ja, zoals veel kleding en financiële steun Op zich wel lekker, al zou ik er niet aan moeten denken om terug te gaan naar mijn ouders

De ouders van Miss_S zullen wel een schoonmaakster in dienst hebben, voor zover ik weet werkten ze toch heel veel (eigen bedrijf) ?
pi_59078153
quote:
Geen zorgen zoals geld en het huishouden is toch nog wel ff lekker genieten
En ik heb verder net zoveel vrijheid (in huis en heb een eigen auto) als dat ik zou hebben als ik op mezelf zou wonen dus ik vind het nog steeds fijn
pi_59078175
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jij krijgt een schoonmaakster van je ouders / je huurt een schoonmaakster als je het huis uit gaat?
Ik ga nog niet uit huis en ik ga er vanuit dat ik genoeg hersencellen heb dat ik geen 2 jaar nodig heb om het te leren
  maandag 2 juni 2008 @ 22:15:30 #212
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59078199
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik kan écht alleen maar financiele voordelen bedenken
ja ik ook hoor.... maar er zijn genoeg mensen die er ws anders over denken...
ik vind het heerlijk om mijn eigen huisje, boompje, beestje te hebben en samen met vriendlief lekker zelfstandig te zijn en lekker onze eigen gang kunnen gaan....
hebben het toch maar mooi voor mekaar saampjes
pi_59078218
je helpt ook nooit in huis met iets?

zelfs de schoonmaakster niet? Ik zou me echt bezwaard voelen als ik geen ene poot uit zou steken...
Ja doei.
pi_59078222
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:15 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja ik ook hoor.... maar er zijn genoeg mensen die er ws anders over denken...
ik vind het heerlijk om mijn eigen huisje, boompje, beestje te hebben en samen met vriendlief lekker zelfstandig te zijn en lekker onze eigen gang kunnen gaan....
hebben het toch maar mooi voor mekaar saampjes
Maar jij bent ook 6 jaar ouder he
Over 3 jaar wil ik dat zeker ook wel
pi_59078255
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
je helpt ook nooit in huis met iets?

zelfs de schoonmaakster niet? Ik zou me echt bezwaard voelen als ik geen ene poot uit zou steken...
Nee, behalve mijn eigen kamer
Ik zorg er gewoon voor dat ik genoeg tijd aan mij studie besteed en mijn ouders zijn erg blij dat ik naar de universiteit ga
pi_59078261
dan zal ik maar niet weér de discussie aanzwengelen met mijn 19 jaar uit huis, eigen huishouden, incl. wassen, álle kosten en zonder schoonmaakster
Ja doei.
pi_59078301
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
dan zal ik maar niet weér de discussie aanzwengelen met mijn 19 jaar uit huis, eigen huishouden, incl. wassen, álle kosten en zonder schoonmaakster
Nee, want dat maakt iemand geen beter mens dus waarom een discussie aangaan?
Iedereen is anders en ik ga ervanuit dat jouw situatie ook niet hetzelfde is als de mijne
  maandag 2 juni 2008 @ 22:19:25 #218
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59078318
@MoBlo, het is een luxe als je daar nog niet over na hoeft te denken, en alles voor je geregeld wordt. Ik snap goed dat Miss_S daar nog even van wil genieten (zou ik ook doen als ik de kans had gehad)
pi_59078361
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee, want dat maakt iemand geen beter mens dus waarom een discussie aangaan?
Iedereen is anders en ik ga ervanuit dat jouw situatie ook niet hetzelfde is als de mijne
ik zeg toch ook dat ik het NIET doe, want dat is hier ook al zo een 100 keer gebeurd, dus blijf maar op je paard zitten
Ja doei.
pi_59078376
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef Ewelina het volgende:
@MoBlo, het is een luxe als je daar nog niet over na hoeft te denken, en alles voor je geregeld wordt. Ik snap goed dat Miss_S daar nog even van wil genieten (zou ik ook doen als ik de kans had gehad)
Ok, dat kan maar zo als Miss_S zegt. daar hebben we een schoonmaakster voor komt wel minderwaardig over,
tenminste bij mij.
#35.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:21:52 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59078392
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik was net iets ouder... net 21.... en idd ook alles zelf .... best moeilijk en zwaar naast een fulltime baan, maar zeker goed voor me geweest..:) geen spijt van gehad in elk geval, ondanks dat ik het thuis prima voor mekaar had hoor
pi_59078397
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Ok, dat kan maar zo als Miss_S zegt. daar hebben we een schoonmaakster voor komt wel minderwaardig over,
tenminste bij mij.
Zo was het niet bedoelt, maar als je er iemand voor betaald ben je wel gek als je het zelf gaat doen, toch?
pi_59078411
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef Ewelina het volgende:

ik vind het persoonlijk voor mijzelf meer luxe dat ik alles regel en van mijn eigen geld en dingen kan genieten, ookal had ik het niet altijd even makkelijk, dan dat ik thuis zou blijven wonen en alles zou doen op kosten van mn ouders. Dat zou ik écht niet kunnen, zou bij elke aankoop voor mij me bezwaard voelen, omdat ik het best zelf kan bekostigen/zelf zou kunnen gaan werken... maargoed niet iedereen heeft die instelling, dus laten we het daar maar bij houden
Ja doei.
pi_59078437
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zo was het niet bedoelt, maar als je er iemand voor betaald ben je wel gek als je het zelf gaat doen, toch?
je ouders betalen het
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:24:21 #225
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59078462
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

tenminste bij mij.
Bij mij niet. Ik zou op z'n hoogst een keer kijken hoe dat ding werkt. Desnoods zou ik een keertje wat wassen omdat de schoonmaakster er niet is en ik iets per se aan wil. Maar als je er toch iemand voor hebt, waarom zou je dat dan zelf doen? Je betaalt haar toch ook ergens voor?

@MoBlo: dan verschillen we dus van mening.
pi_59078476
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je ouders betalen het
Ja en ik hoor bij het gezin volgens mij, tenminste bij ons zit het gewoon goed (daarom ook geen behoefte om het huis uit te vluchten)
Kunnen we nu weer ontopic?
pi_59078492
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bij mij niet. Ik zou op z'n hoogst een keer kijken hoe dat ding werkt. Desnoods zou ik een keertje wat wassen omdat de schoonmaakster er niet is en ik iets per se aan wil. Maar als je er toch iemand voor hebt, waarom zou je dat dan zelf doen?
Ik ben blij dat iemand me begrijpt
pi_59078506
God, is het weer zo ver?
pi_59078522
nee, want we moeten weer ontopic geloof ik
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:27:11 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59078526
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
God, is het weer zo ver?
Dat dus.

Dames... . * Viking84 kijkt streng.
Niet meer actief op Fok!
pi_59078533
ja misschien moet ik iemand aan een pm herinneren
Acties spreken luider dan woorden
  maandag 2 juni 2008 @ 22:28:16 #232
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59078561
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat dus.

Dames... . * Viking84 kijkt streng.
Ach, ja, vrouwen hé
pi_59078577
Ik was 15 toen ik het huis uitging en geloof me, dat had ik graag anders gezien. Voelde me heel volwassen en alles hoor, maar ik heb het tot m'n 19e of zo echt best heel zwaar gehad met school en werk. Dus ik begrijp best dat as het kan, je er nog even van wilt genieten. Miss_S is net 20. Ze lijkt me verstandig genoeg om later als ze wel op zichzelf woont haar geld minder te spenderen aan kleding en meer aan andere zaken.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:29:29 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59078597
owkee ontopic dan maar: net 2 lekker gold-kiwi's opgegeten
pi_59078616
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:27 schreef Miss_S het volgende:
ja misschien moet ik iemand aan een pm herinneren
Acties spreken luider dan woorden
dus omdat ik sorry voor een opmerking heb gezegd moet ik het met álles wat je zegt eens zijn?
als het zo moet, dan kun je die pm vergeten
Ja doei.
pi_59078625
Ok ontopic.
een foto van MoBlo in haar eigen betaalde en gewassen bikini.
#35.
pi_59078644
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Clayton1 het volgende:
Ok ontopic.
is de fan van MoBlo er ook weer
  maandag 2 juni 2008 @ 22:31:25 #238
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59078653
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
owkee ontopic dan maar: net 2 lekker gold-kiwi's opgegeten
Ik begin aan Ben & Jerry's: Peace of Cake (strawberry cheesecake)
Hij is alleen niet zo lekker als de AH Excellent Strawberry Cheesecake
pi_59078659
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Clayton1 het volgende:
Ok ontopic.
ik heb geen bikinifoto's, en dat houd ik voorlopig ook zo

was wel op zoek naar een bikini.
Zag een leuk plaatje op een website, en zag dat daarbij stond 'voor een maatje meer', en dat begon potdomme al bij maat 38! !

Sinds WANNEER is maat 38 een maatje meer?

was overigens een zogenaamde 'tankini' (ik wist niet dat je dat zo schreef, ik dacht iets van een tangini, en dat dat dan met een string was ofzo )
Ja doei.
pi_59078678
Zo, ik heb echt goed gezwommen vanavond

30 minuten BBB-training
30 minuten Aquajoggen

1 uur baantjes gezwommen waarvan:
15 minuten schoolslag ( armen+benen)
15 minuten rugslag ( alleen benen)
15 minuten schooslag ( alleen benen)
15 minuten schooslag ( armen+ benen)

Gegeten vandaag:
Ontbijt: 2 sneëen brood met philadelphia light
Lunch: 1 snee brood met kaas en komkommer
1 snee brood met kaas en tomaat
1 snee brood met philadelphia light
1 snee brood met 20+ smeerkaas
Avondeten: 100 gram kipfilet + een Hollandse groentenschotel
Tussendoor: 2 rijstwafels
200 gram ijsbergsla met cherrytomaatjes, komkommer en ei

Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt, maar het gaat nog steeds goed met de motivatie dus
pi_59078680
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

al even hoor.
#35.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:32:20 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59078683
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ach, ja, vrouwen hé
Tis dat ik wat laat kwam binnen stampen. Anders had ik fijn meegedaan .

Ik woon al sinds mijn 17e op mezelf en ik zou nu echt niet meer anders willen. Het boterde op den duur niet meer zo tussen mij en mijn moeder. Wel ging ik eerst nog ieder weekend naar huis en na 2 jaar op mezelf gewoond te hebben moest ik noodgedwongen weer een jaartje thuis wonen. Wat een ramp zeg. Nu woon ik sinds 4 jaar weer op mezelf en ik kan met moeite een weekendje thuis blijven, zoals ik vorig weekend wel heb gemerkt .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juni 2008 @ 22:32:26 #243
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59078688
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb geen bikinifoto's, en dat houd ik voorlopig ook zo

was wel op zoek naar een bikini.
Zag een leuk plaatje op een website, en zag dat daarbij stond 'voor een maatje meer', en dat begon potdomme al bij maat 38! !

Sinds WANNEER is maat 38 een maatje meer?
Sinds de norm anorexia-dun is... maatje van meisjes van 12
pi_59078731
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Sylvana het volgende:
Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt, maar het gaat echt goed
en al zegt de weegschaal hetzelfde of meer, je bent goed bezig, en dat is het belangrijkste. Wat ik heb geleerd de afgelopen maanden: je hoeft niet altijd meteen resultaat te zien op de weegschaal om te weten dat het de goede kant op gaat
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:34:12 #245
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59078749
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tis dat ik wat laat kwam binnen stampen. Anders had ik fijn meegedaan .

Ik woon al sinds mijn 17e op mezelf en ik zou nu echt niet meer anders willen. Het boterde op den duur niet meer zo tussen mij en mijn moeder. Wel ging ik eerst nog ieder weekend naar huis en na 2 jaar op mezelf gewoond te hebben moest ik noodgedwongen weer een jaartje thuis wonen. Wat een ramp zeg. Nu woon ik sinds 4 jaar weer op mezelf en ik kan met moeite een weekendje thuis blijven, zoals ik vorig weekend wel heb gemerkt .
Ik ben op mijn 18e noodgedwongen het huis uitgegaan. Wbt het contact met mijn ouders: mijn vader zie ik eens per maand een dag, het contact met mijn moeder is niet-bestaand
pi_59078759
Ach, ik woon ook nog bij moeders. Ik kan me de dagen nog herinneren dat ik alles betaald kreeg! Wat heerlijk zeg! Nu lijkt t qua geld alsof ik al op mezelf woon, terwijl ik dat niet doe. Wat een vaste lasten ik al heb met mijn studenteninkomen. Verzekering 100 eurie per maand, waarvan je dus niet gratis naar de dokter kan, vanwege 150 eurie eigen risico (belachelijk als je het mij vraagt) telefoon rekening (niet hoog), uitvaartverzekering, wegenbelasting ... bedenk het maar en ik heb het vast wel
pi_59078827
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:34 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ben op mijn 18e noodgedwongen het huis uitgegaan. Wbt het contact met mijn ouders: mijn vader zie ik eens per maand een dag, het contact met mijn moeder is niet-bestaand
dat lijkt me echt mooi klote

mn moeder is echt mn beste vriendin,en vind 't vaak ook wel jammer dat ik niet éven langs kan gaan nu ik 120km verderop woon... ben dan ook niet het huis uit gegaan vanwege problemen ofzo, maar vond 't gewoon tijd, want ik ging studeren enzo
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:37:15 #248
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59078850
tja... en daar komt nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer bij als je een eigen woning koopt
en ja dat weet ik uit ervaring....
pi_59078882
Bij mij was het ook wegens slaande ruzie met m'n moeder. Heb jaren geen contact gehad en nu net weer een paar jaar wel, maar het zal nooit heel hecht worden.
pi_59078891
WOZ belastingen van de gemeente zijn als huurder (gebruiker) al hoog ik wil niet weten wat we gaan betalen als we straks een EIGEN huis hebben
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:38:57 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59078899
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:34 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat lijkt me nu niet echt eigenlijk .
Soms haalt m'n moeder het bloed onder de nagels vandaan (ik heb haar al een week niet gebeld, omdat ze dan gaat zeuren dat ik moet opschieten met afstuderen ), maar ik houd toch van d'r .
Niet meer actief op Fok!
pi_59078909
Pfff, post ik een ontopic post, gaat dat gedoe nog steeds door. Zo gaat de lol er wel een beetje van af als er steeds zoveel gezeik is. Ik heb nu hartstikke veel motivatie, gaat hartstikke goed, maar er wordt amper gereageerd op ontopic posts omdat er steeds offtopic gezeur is :S

Ik ben hartstikke trots op mezelf na zo'n goeie dag als vandaag, zou wel leuk zijn als anderen ook eens reageren dan.
pi_59078910
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

MoBlo lijkt mij een geweldig wijf.
#35.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:40:37 #254
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59078954
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
WOZ belastingen van de gemeente zijn als huurder (gebruiker) al hoog ik wil niet weten wat we gaan betalen als we straks een EIGEN huis hebben
tja dan zeg ik maar even niets...... alleen dat het veeeeel is

maja daar krijg je ook iets voor terug... een eigen huis is een de beste investering die je kan doen
pi_59078957
Er is nu niet echt gezeik hoor Sylvana. Mensen hebben het over hun relatie met moeders. That's all.
pi_59078958
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:39 schreef Sylvana het volgende:
Pfff, post ik een ontopic post, gaat dat gedoe nog steeds door. Zo gaat de lol er wel een beetje van af als er steeds zoveel gezeik is. Ik heb nu hartstikke veel motivatie, gaat hartstikke goed, maar er wordt amper gereageerd op ontopic posts omdat er steeds offtopic gezeur is :S
Dat gebeurt bij iedereen, de ontopic posts worden vaak over het hoofd gezien
pi_59078959
Ik was vorig jaar 18 toen ik uit huis ging, alhoewel ik het huis wel huur van een oom, en het dus stukken goedkoper is dan op kamers, aangezien ik 1 euro betaal symbolisch bedrag

Contact met mijn vader is erg slecht en zie ik dus ook nooit, contact met mijn moeder erg goed, ik kan haar gelukkig alles vertellen. Al kan ik haar op dit moment even niet luchten of zien. Jezus wat is dat mens kattig
  maandag 2 juni 2008 @ 22:41:02 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59078966
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:39 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Slijmbal .
Niet meer actief op Fok!
pi_59078988
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:39 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Jullie zouden ook goed bij elkaar passen
  maandag 2 juni 2008 @ 22:42:30 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59079003
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet echt nodig om overal op te reageren. Dit topic is een soort dagboek voor mij en ik verwacht niet dat jullie elke dag als ik zeg: 'nu yoghurt eten, vandaag douchen, dan scriptieën' tegen mij zeggen: "veel succes met scriptieën, Renske!"

Ik voorspel dat dit topic binnen een half uur vol is en ik denk dat het een goed idee is als er dan even géén moblo-gerelateerde TT komt, want dan is er meteen wer heibel .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juni 2008 @ 22:42:38 #261
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59079010
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Whehe, daar kreeg ik vorig jaar echt een hartverzakking van

Gewoon 450 (!!!) euro ! en geen vrijstelling krijgen omdat je zogenaamd te veel verdient (ze telden de IBG lening mee )
pi_59079016
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, en daar gaat het hier juist om, om elkaar te steunen tijdens het afvallen, elkaar te helpen, elkaar te motiveren, elkaar te complimenteren.

En dat mis ik de laatste tijd, waardoor voor mij de lol eraf gaat.

Al dat geklets is ook wel leuk, maar het moet niet de hoofdzaak worden.
pi_59079017
Ik heb nog nooit een foto van Clayton gezien, misschien is het wel gewoon René!
pi_59079025
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
#35.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:43:12 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59079027
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Doe niet zo geprikkeld, muts .
Niet meer actief op Fok!
pi_59079037
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef conleche het volgende:
Grote kans
pi_59079047
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef conleche het volgende:
haha.
#35.
pi_59079060
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Doe niet zo geprikkeld, muts .
Dat is niets geprikkeld aan, maar gewoon twee types die hetzelfde zijn
Die passen dan toch mooi bij elkaar
pi_59079084
Mijn Scriptie Is Af Hoezee!

Dus geen gemiep meer over uit huis gaan, hier, iedereen een stuk ScriptieAfTaart

Nu nog door de tweede lezer enzo maar de basic tekst is af, 180 bladzijden schoon aan de haak en nu ben ik blij. Ik heb mezelf getrakteerd op een kookboek van Claudia Roden, en aangezien ik nu alleen nog 3 weken stage en een eindportfolio en een afstudeeronderzoek moet ( alsof 't niks is) ben ik heel blij en ga ik weer lekker vaak lekker koken. Geen saucijzenbroodjes met prefab coleslaw meer als avondeten, geen appelpartjes met stukjes appel en schijfjes appel meer als lunch omdat ik niet aan de boodschappen toekwam.. lalala.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2008 22:45:33 ]
pi_59079097
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, en daar gaat het hier juist om, om elkaar te steunen tijdens het afvallen, elkaar te helpen, elkaar te motiveren, elkaar te complimenteren.

En dat mis ik de laatste tijd, waardoor voor mij de lol eraf gaat.

Al dat geklets is ook wel leuk, maar het moet niet de hoofdzaak worden.
Vaak is het wel gezellig juist dat geklets
En we hebben jou toch volgens mij ook wel goed gesteund toen je besloot hulp te zoeken en sinds dien

Maar goed ik ga slapen, morgen om 9 uur raak ik de helft van mijn verstand kwijt
pi_59079122
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet echt nodig om overal op te reageren. Dit topic is een soort dagboek voor mij en ik verwacht niet dat jullie elke dag als ik zeg: 'nu yoghurt eten, vandaag douchen, dan scriptieën' tegen mij zeggen: "veel succes met scriptieën, Renske!"

Ik voorspel dat dit topic binnen een half uur vol is en ik denk dat het een goed idee is als er dan even géén moblo-gerelateerde TT komt, want dan is er meteen wer heibel .
Couldn't agree more. Sterker nog: dat zou het topic vervelend en saai maken. Natuurlijk is het leuk als er een mijlpaal wordt bereikt door iemand en dat er dan op wordt gereageerd. Maar ik verwacht geen reactie op mijn zoveelste sambal/komkommer sandwich en ik zie ook geen reden tot klappen als Sylvana weer in het zwembad heeft gelegen. Nu klinkt het weer cru en dat is niet de bedoeling, zeg ik maar alvast bij voorbaat.
pi_59079125
@ Miss_S, heel veel sterkte morgen bij de tandarts.ik meen het echt.
#35.
pi_59079141
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:43 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
haar online mensenkennis laat haar nooit in de steek, jeweetsch
Ja doei.
pi_59079154
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:46 schreef Clayton1 het volgende:
@ Miss_S, heel veel sterkte morgen bij de tandarts.ik meen het echt.
Dankjewel
pi_59079164
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Vaak is het wel gezellig juist dat geklets
En we hebben jou toch volgens mij ook wel goed gesteund toen je besloot hulp te zoeken en sinds dien

Maar goed ik ga slapen, morgen om 9 uur raak ik de helft van mijn verstand kwijt
nou, STERKTE hè? want we zijn in dit topic om elkaar te steunen

en já ik meen het ook écht, ik gun niemand voor de lol een kaakingreep
Ja doei.
pi_59079189
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik hoopte al dat ik weer de laatste post had, en dan had ik het Slank de Zomer in #163: waarin we allemaal Miss_S knuffelen genoemd even de aandacht terug naar haar (en als ze dat wil ook haar katten )
Ja doei.
pi_59079191
@ MoBlo,
Dat is aardig van je t.o.v. Miss_S.
#35.
pi_59079203
Zeg, mijnscriptieisaf kunnen mijnscriptieisaf we mijnscriptieisaf het mijnscriptieisafweer mijnscriptieisafover mijnscriptieisafleuke mijnscriptieisafdingen mijnscriptieisafhebben?

Ja?
Mooi!

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2008 22:50:19 ]
  maandag 2 juni 2008 @ 22:49:40 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59079216
Ik heb sinds gisteravond even een rustpauze ingelast met De Vrouw, want ik liet m'n hoofd teveel op hol jagen door haar en er kwam niks van m'n werk terecht. Resultaat: vandaag van 6:30 tot 16:30 praktisch non-stop zitten schrijven aan van alles en nog wat! . Maar ik zag net dat ze online is geweest en nu ben ik weer terug bij af . Naja, morgen maar weer opnieuw beginnen dan. Ik mag pas zaterdag weer contact opnemen! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59079217
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, mijnscriptieisaf kunnen mijnscriptieisaf we mijnscriptieisaf het mijnscriptieisafweer mijnscriptieisafover mijnscriptieisafleuke mijnscriptieisafdingen mijnscriptieisafhebben?

Ja?
Mooi!
gefeliciteerd meis
Ja doei.
pi_59079218
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:48 schreef Clayton1 het volgende:
@ MoBlo,
Dat is aardig van je t.o.v. Miss_S.
Je kan het ook overdrijven hè!
pi_59079225
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb sinds gisteravond even een rustpauze ingelast met De Vrouw, want ik liet m'n hoofd teveel op hol jagen door haar en er kwam niks van m'n werk terecht. Resultaat: vandaag van 6:30 tot 16:30 praktisch non-stop zitten schrijven aan van alles en nog wat! . Maar ik zag net dat ze online is geweest en nu ben ik weer terug bij af . Naja, morgen maar weer opnieuw beginnen dan. Ik mag pas zaterdag weer contact opnemen! .
muts
Ja doei.
pi_59079230
quote:

Ja?
Mooi!
gefeliciteerd

En ik hoef geen TT over mij, anders deed ik dat wel elke keer ik zelf de kans kreeg
pi_59079237
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Je kan het ook overdrijven hè!
Dát dus

ik ken heel Clayton1 niet dus nee, het is niet René (dat is Wolve000, die nooit post)
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:50:48 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59079240
quote:

Ja?
Mooi!
Yay!!!!!!
Wat goed, wat goed, wat goed!! En wat een joekel trouwens. Die van mij is maar 60 blz ofzo exclusief bijlagen . Waar gaat 'ie over?
Niet meer actief op Fok!
pi_59079254
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yay!!!!!!
Wat goed, wat goed, wat goed!! En wat een joekel trouwens. Die van mij is maar 60 blz ofzo exclusief bijlagen . Waar gaat 'ie over?
Over sociale relaties tussen afvallers op een online-forum .
pi_59079267
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

we zijn een afstudeerproject
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:52:28 #288
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59079277
quote:

[..]

Daar valt dan ook een heleboel over te schrijven . Maar goed zo, mogen wij het dan ook lezen?
pi_59079282
quote:

[..]

Dan is dit zeker de verkorte versie?
  maandag 2 juni 2008 @ 22:52:55 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59079291
quote:

[..]

.
Niet meer actief op Fok!
pi_59079299
je kunt hier idd een boek over schrijven misschien ga ik het nog doen ook
Ja doei.
pi_59079310
Feli Razz!!
  maandag 2 juni 2008 @ 22:54:34 #293
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59079321
quote:
Gefeliciteerd!

En je had die taart niet moeten posten. Nu wil ik aardbeientaart
pi_59079329
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:39 schreef Sylvana het volgende:

Ik ben hartstikke trots op mezelf na zo'n goeie dag als vandaag, zou wel leuk zijn als anderen ook eens reageren dan.
hé! ik heb op je gereageerd
Ja doei.
pi_59079340
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en al zegt de weegschaal hetzelfde of meer, je bent goed bezig, en dat is het belangrijkste. Wat ik heb geleerd de afgelopen maanden: je hoeft niet altijd meteen resultaat te zien op de weegschaal om te weten dat het de goede kant op gaat

hier dus
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:55:48 #296
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59079350
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

En je had die taart niet moeten posten. Nu wil ik aardbeientaart
Nee, je wil deze :

(had ik al gefeli gezegd Razz? Zo niet: bij deze )
pi_59079363
Nee, ik onderzoek heel in het kort waarom literatuur in de tweede fase zo buiten het taalvak is geplaatst (what the hell, literatuur bij CKV ik wil m'n literatuur terug!), wat de plek is geweest van literatuur binnen het Nederlandse vreemdetalenonderwijs vanaf zo'n beetje de 19e eeuw, vervolgens verdedig ik op basis van een uitgebreid literatuuronderzoek waarom je literatuur juist uitstekend kunt inzetten bij het leren van een vreemde taal in een schoolsituatie, geef ik zelfs aan op welke punten literatuur theoretisch gezien nuttiger zou moeten zijn, en het laatste deel is een praktische uitwerkingvan mijn idee"en waarin ik een lesmethode ombouw zodat er in elk hoofdstuk een opdracht zit die wel taalverwerving als doel heeft maar gebaseerd is op een primaire literaire tekst.

"In het kort", zeg ik dan . Nouja, de link Literatuur-Taalverwerving dus, en niet Literatuur-Kunst&Literatuurgeschiedenis, wat de kant is die literatuur dreigt op te gaan in de Tweede Fase.
pi_59079369
@MoBlo,
oftopic.

Hoe bevalt je Diversion?
#35.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:56:50 #299
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59079375
quote:

[..]

Oeh. Leuk idee voor mijn afstudeerscriptie.

Oh nee die moet over de Europese geschiedenis gaan...
en ik had al teveel mogelijke onderwerpen
SPOILER
pi_59079386
Kawa is echt eigenwijs
klouterde net op mn schoot (auw!) en ging heel lief liggen, tot ik weer ging tikken: liep hij elke keer weer over mn toetsenbord heen...

gelukkig is er een backspace
Ja doei.
pi_59079395
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:56 schreef Clayton1 het volgende:
@MoBlo,
oftopic.

Hoe bevalt je Diversion?
goed!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties