Heel toevallig wanneer jij een nieuw katje hebt, normaal hebben we het hier toch niet overquote:Op zondag 1 juni 2008 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
over katjes, je mag die van jou dus óók posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag opgehaaldquote:Op zondag 1 juni 2008 17:57 schreef Chicolate het volgende:
Is ie/ze al bij jullie thuis? (wat liefffff)
Ik kom net thuis, ik was niet bang om hem dicht te gooien hoor. Val nu half in slaap, doordeweeks slaap ik toch langer.
Ja, ik ben ook erg blij met haarquote:Op zondag 1 juni 2008 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
ooooooooooooow![]()
die eerste foto van Sasha
wat een prachtbeest! Later, als we een heeeeeel groot huis hebben, wil ik ook zo een mooie pluizebol
Wat Ewelina zegt: gewoon even langsgaan, al is het maar voor de zekerheid...quote:Op zondag 1 juni 2008 18:21 schreef freecell het volgende:
Jaina is nog steeds wat schor na de sterilisatie (ze heeft daar de hele boel bij elkaar geblèrd)
De dierenarts zei dat ze oplosbare hechtingen had, maar als ik de hechtingen zo bekijk, geloof ik daat helemaal niets van.
Hier ook nog heel veel problemen gehad met de hechtingen, maar zolang het er gewoon goed en schoon uitziet hoef je er geen zorgen om te makenquote:Op zondag 1 juni 2008 18:21 schreef freecell het volgende:
Jaina is nog steeds wat schor na de sterilisatie (ze heeft daar de hele boel bij elkaar geblèrd)
De dierenarts zei dat ze oplosbare hechtingen had, maar als ik de hechtingen zo bekijk, geloof ik daat helemaal niets van.
Salsa aerobic dat klinkt wel erg leukquote:Op zondag 1 juni 2008 18:30 schreef conleche het volgende:
Lieve poesies allemaal!![]()
Heb net heerlijk gesport. Eerst even 10 minuten hardgelopen op de loopband. Toen een lesje salsa aerobics en toen nog een lesje bodyshape erachter aan. Samen met 10 minuten heen en 10 minuten terugfietsen toch lekker 2 en een half uur gesport en ik voel me heerlijk!
Helaas moet ik zo weer op de fiets richting centrum of Museumplein naar de Albert Heijn. Ik was vergeten dat het vandaag zondag zou zijn dus ik heb echt niks in huis. Heb meer zin om in bad te duiken, maar als ik dat doe kom ik nooit die deur meer uit.
Uhm, ik wil juist niét meer naar de dierenarts eigenlijk. Dat wordt dikke paniek. Ze begon deze keer ook al te blazen toen ze binnenkwam en heeft zo gevochten tegen de verdoving dat ze een dubbele dosis moest.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat Ewelina zegt: gewoon even langsgaan, al is het maar voor de zekerheid...voor Jaina en jou
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:35 schreef Ewelina het volgende:
Mooi jurkje, mooie pumps erbijMooi plaatje
Hoe doe je dat met je bh? Strapless exemplaar?Dankje had ook echt zin om me netjes aan te kleden en op te tutten met dat jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er geen bh onder omdat rond mijn borsten zat hij strak genoeg om toch mooi te blijven zitten
Het zit echt heel stevig/strak en is geen rekstof, anders zou ik het ook niet durven hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 19:43 schreef Ewelina het volgende:
Ah, vandaar dat ik geen bandjes zagIk ga alleen niet zonder bh de straat op, alleen in m'n galajurk omdat die echt verstevigd is. Geen zin in rugpijn en tieten die op en neer hobbelen
Volgens mij is dit jurkje niet echt verstevigd (dwz gewone rekstof), of wel?
Ja klopt, had er ook voor gezorgd dat die goed vast zatquote:Op zondag 1 juni 2008 19:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat er nog een bandje om de nek zit zal ook wel schelen, misschien. Ik heb ook een straplessjurkje en daarbij moet ik ook wel echt oppassen dat m'n borsten er niet uitvallen..
Damn, dat lijkt me echt heel lastig. Heb je niet ontzettende moeite met het kopen van kleren dan? Ik heb zowel boven als beneden maat 36/38, dus dat is wel gemakkelijk. Alleen onderbroekjes moet ik echt groter kopen, want ik heb blijkbaar een behoorlijke kont.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:56 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net gekeken en volgens die matentabel heb ik maat 40 van boven, en maat 34/36 van beneden. Beetje kansloos
Er zit een K*Trits in dus hij moet wel perfect zitten anders heb je een probleemquote:Op zondag 1 juni 2008 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
overigens een leuk jurkje, zit er aan te denken hem ook te bestellen, maar twijfel of ik 36 al aankanmisschien dat ik 't gewoon probeer, en 'm terugstuur alsie niet past. Geen zin om 2 weken te wachten op een 38
*twijfel*
Je bent ook net een vent!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
neuh...ik heb mezelf nog nooit gemeten
ik gokte altijdquote:Op zondag 1 juni 2008 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moet jezelf toch ooit opgemeten hebben om te weten wat je bh-maat is?
Dan ga je niet in de 36 passen ben ik bangquote:Op zondag 1 juni 2008 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik gokte altijd
en inmiddels heb ik er een van 75 ofzo? maar die staat op 't strakste 'vastzetdingetje'
Dat is waar maar het gaat natuurlijk niet alleen om het punt waar je borsten zitten, maar goed Gaby moet doen wat ze wilquote:Op zondag 1 juni 2008 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omvang zegt natuurlijk ook niet alles hè. Ik weet natuurlijk niet wat je cup is, maar met 75A pas je misschien wel in een 36, en met 70D niet (ik moest laatst ook in een maat 40 daarom).
gewoon vriendinnen die lekker hebben geslapen. heb ook wel eens met een vriendin in 1 bed in een hotelkamer gelegen. En de vloer was uiteraard een puinzooi, ik ben niet zo netjesquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol. Om 9:00 ofzo al hoor.
Wat ik wél heel genant vond trouwens: we zaten in een hotel en er werd gebeld dat het ontbijt dadelijk zou worden bezorgd. Zij kleedde zich aan en ik stom genoeg niet. Ik voelde me best wel opgelaten toen er twee kamermeisjes binnen kwamen met ontbijt terwijl ik nog spiernaakt onder de lakens lag en al helemaal toen ik even later opstond en zag dat er allemaal ondergoed en andere kledingstukken door de kamer verspreid lagen. Wat moeten die meisjes wel niet hebben gedacht?
![]()
.
Rug en het gaat niet om het aantrekken maar het is een rits die geen weerstand wil hebben, hele zwakke rits dus hij mag niet (te) strak zittenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
maar aan de zijkant of op de rug? indien rug, René is er meestal wel als ik me aankleedvooral op dagen dat ik zo'n jurkje aandoe (als ik met de motor weg ga kan dat gewoon niet
) dus dan kan hij me daarmee helpen
![]()
Ik dacht op de fotos te zien die je gepost hebt, dat je toch een behoorlijke voorgevel hebt.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar mijn borsten zijn ook weer niet heel groot
Tja maar er zijn groterequote:Op zondag 1 juni 2008 22:25 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Ik dacht op de fotos te zien die je gepost hebt, dat je toch een behoorlijke voorgevel hebt.
En dan blijft zo`n jurkje wel zitten ja.
jij hebt geen aa toch?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
in vergelijking met mijn AA zijn die van jou huge
Altijd al geweest of zijn ze gekrompen met je afvalrace (heb er geen verstand van). van afvallen.quote:
Ik wou net zeggen, erg handig met sportenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon kleine borsten. Mja. Wel handig met sporten
Ik bedoel er verder ook niets mee.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon kleine borsten. Mja. Wel handig met sporten
Had ik ook, maar wel heel lang geleden. Lang leve plastische chirurgie!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb lekker cup G.
Haha. Politiek correct. Ik vind dikke tieten geyl dus denk er over na om ze aan te schaffen. Of ik kijk gewoon af en toe bij een meisje. Voor het ideequote:Op zondag 1 juni 2008 22:49 schreef Clayton1 het volgende:
Dat sommige dames kleinere borsten hebben dan de ander.
het gaat om het meisje zelf toch.
Ik vind ze ook mooi, big mamma's bedoel ik, maar ik vind neppers bijna altijd lelijk. Het is niet vrouwelijk of zo, het is zo hard. En ze hebben vaak een rare rue d'amour.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha. Politiek correct. Ik vind dikke tieten geyl dus denk er over na om ze aan te schaffen. Of ik kijk gewoon af en toe bij een meisje. Voor het idee
Oh, volgens mij zit er nog alcohol in m'n bloed
En Ewelina dan? Die begon met poezenspam. Maak je liever druk om dingen die er echt toe doen.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:55 schreef Miss_S het volgende:
Heel toevallig wanneer jij een nieuw katje hebt, normaal hebben we het hier toch niet over
Maar verder maakt het niet uit hoorkijk al uit naar de volgende
mr maybe heb ik disndag voor het laatst gezienquote:Op maandag 2 juni 2008 00:19 schreef conleche het volgende:
PF, ik hou het niet meer helemaal bij, maar zie je Meneer Misschien nog? en was dat ook de Galaman?
Wat je daarmee moet? Ben je op 1 van de twee verliefd?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
mr maybe heb ik disndag voor het laatst gezien
mr date is een jongen die ik al heel lang stiekem een beetje leuk vind
en hij mij bleek. blijkt.
wat moet ik daar nu weer mee.
Nou. Ik sta het mezelf niet toe.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat je daarmee moet? Ben je op 1 van de twee verliefd?
Ja dus, nou voor die moet je gaan. Tenminste, als hij jou ook leuk vindt, maar dat zal wel toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou. Ik sta het mezelf niet toe.
O je weet het echt nog niet? Ook niet als je je voorstelt dat je morgen een week op vakantie mag naar een heerlijk hotel in Miami of zo en je mag 1 van de 2 meenemen. Komt er dan niet eentje meer naar voren dan de ander?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mr Gala vind/vond ik ooit leuk maar die heb ik een half jaar weten te negeren
maar denk dat het meer een player type is, ken hem niet zo goed
Mr date ken ik ook niet zo goed, maar tot nu toe hadden we het echt fijn samen. Maar ben bang dat ik het nu een beetje heb verpest. Maar dat weet ik dus niet want ik ken hem nog niet zo goed/lang.
Slijmbal of gewoon aardigquote:Op maandag 2 juni 2008 10:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat een hoop katjes! Lief hoor.
Als ik bij m'n vriendje het raam uit kijk zijn er soms wilde konijntjes, dat is ook lief![]()
Daar geweest dus in het weekend en het was wel gezellig.
Zaterdag hebben we tilapia uit de oven met pijnboompitjes, basilicum en knoflook op met salade en aardappeltjes en zondag wraps met rode curry met kokosmelk. Lekker en niet echt ongezond denk ik.
Waar ik wel mee zit is dat hij ècht een slijmbal is.Ik dacht dus dat dat alleen de eerste fase is, maar hij doet echt alles voor me
Het zit er alleen wel in dat ik daar teveel gewend aan raak, hij daar dan toch niet zo tevreden meer mee is etc...
Nou ja voor de lunch heeft ie een boterham met kipfilet en twee boterhammen met pindakaas voor me gemaaktHij houdt ook goed rekening met mijn geen-varkensvlees eten dus w.b. hij in huis heeft. Maar das vanwege minder puistjes ook in zijn belang natuurlijk
Zowel een echte slijmbal als gewoon aardig...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Slijmbal of gewoon aardig? Is wel leuk maar snap dat het kan gaan irriteren
Hij zegt dat ie dat soort dingen graag voor me doet. Ik maak ook weleens ontbijt, maar hij probeert me vaak voor te zijn. Ik zeg inderdaad regelmatig dat ie wat relaxter aan moet doen, dat het allemaal goed komt enzo. Daarin geeft ie me weer zo gelijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hm.. Ik denk niet dat hij dit echt heel erg lang gaat volhouden. Vraag hem anders om wat meer zichzelf te zijn en dat je hem dan ook nog heus wel leuk gaat vinden. Of ga snel ontbijt voor hem maken,
denkt hij eerst huh, maar daarna. O ja, dat kan ook!
Aan hoe hij met anderen omgaat kun je vaak zien hoe iemand is als de roze wolk optrekt... Klein aandachtspuntje dus.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[knip]
Aan de andere kant werd hij laatst wel erg boos op zn mama, toen die hem belde over een brief van de ib-groep
Dat dacht ik nou ook. Hij begon een heel verhaal over z'n geschiedenis met z'n moeder etcetera en verzekerde me dat hij nooit zo tegen mij zou doen, maar vond het vooral niet terecht dat ik hem onevenredig boos vond. Dat vond ik gezien de duur van het gesprek totdat hij boos werd (erg kort) en het onderwerp van het gesprek (geld; kan best iets zijn waar iemand zich terecht druk over maakt).quote:Op maandag 2 juni 2008 13:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Aan hoe hij met anderen omgaat kun je vaak zien hoe iemand is als de roze wolk optrekt... Klein aandachtspuntje dus.
Doe die opdrachten weg en je hebt een perfecte middagquote:Op maandag 2 juni 2008 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Men neme: zon, gras, kort rokje, truitje, water en opdrachten en je hebt een bijna perfecte middag
bruin worden
Ik heb inderdaad zijn mama nog nooit gezien en ik heb niet gehoord wat zij zei aan de telefoon, maar na minder dan een halve minuut deed hij al erg boos. Zo te horen liet hij haar niet eens goed uitpraten, dit beaamde hij ook omdat hij wel wist waar het over ging. Toch vind ik dat geen reden om zo te doen tegen iemand, ik schrok wel een beetje van de heftigheid en ik kan zeggen dat ik best wat gewend ben.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Nogal kortzichtig om hem te gaan beoordelen op hoe 'ie tegen z'n mama doet.
Als je mij net kent en mij soms hoort tegen mijn moeder, dan denk je ook:![]()
![]()
, maar als je de geschiedenis kent en weet dat mijn moeder een verschrikkelijke dramkont kan zijn die je het bloed onder de nagels vandaan kan halen, kijk je toch weer heel anders tegen de zaak aan
.
mr dat is ook super beleefd tegen personeelquote:Op maandag 2 juni 2008 14:28 schreef loveli het volgende:
Doe de "waitress-test", kijk in een restaurantje hoe hij het bedienend personeel behandelt.
"If you find yourself dating a man who treats you like a queen and other females like dirt - hit the road."
Ligt dat niet aan het perspectief?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Het lijkt weinig verschil te maken. Maar je kuiten lijken wel slanker
Tsss, dat is ook niet lief! Ik schijn een 'erg lekker' lijf te hebben (volgens een zeker vrouwspersoonquote:Op maandag 2 juni 2008 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Het lijkt weinig verschil te maken. Maar je kuiten lijken wel slanker
Als je minder buikvet en meer buikspieren krijgt, komt dat wel denk ik hoor! Als je tenminste bedoelt dat ie nu horizontaal ligtquote:Op maandag 2 juni 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Jullie hebben tenminste een fatsoenlijke navel. Ik heb een lelijke gleuf. Ik dacht dat dat kwam door overgewicht, maar het wordt er niet minder op, dus ik vrees dat het zo blijft.
Nee, ik wil gewoon een gat!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Zo'n streepjesnavel? Dat is sexy!
Het is pas erg als je navel echt uitstulpt!
(ok, ik wou hier dus een voorbeeld bij plaatsen maar de resultaten die Google gaf waren té erg)
Ja, hij ligt nu horizontaal.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Als je minder buikvet en meer buikspieren krijgt, komt dat wel denk ik hoor! Als je tenminste bedoelt dat ie nu horizontaal ligt![]()
je hebt het ongetwijfeld over een verticaal streepje, want horizontaal is echt niet sexyquote:
Ja, verticale streepjes zijn da bomb, die zijn nog beter dan ronde navels en uitstulpnavels. Helaas moet je wel wat moeite doen voor een streepjesnavelquote:Op maandag 2 juni 2008 15:59 schreef Ewelina het volgende:
Ik had het inderdaad over een verticale streep ja. Horizontale streep-navels kende ik nog niet, nieuwe ontdekking
Volgens mij heeft niemand van zichzelf een verticale streepjesnavelquote:Op maandag 2 juni 2008 16:05 schreef Ewelina het volgende:
Ik vraag me af of navels niet gewoon onderdeel zijn van je bouw, dwz. dat je ze niet kunt veranderen (behalve natuurlijk een héle vieze diepe navel in een HUGE bierbuik zoals ik net tegenkwam op Google)
Toen ik 10 kg minder woog had ik namelijk dezelfde navel.
TARA heeft van zichzelf een verticale streepjesnavel. En hij is niet afgetraind (dat woord impliceert namelijk dat je iets aan sport doetquote:Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand van zichzelf een verticale streepjesnavel. De meesten beginnen met een ronde navel of een uitstulpnavel.
Verticale streepjesnavels zie je ook altijd bij afgetrainde figuren.
Of bij gefotoshopte figurenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand van zichzelf een verticale streepjesnavel. De meesten beginnen met een ronde navel of een uitstulpnavel.
Hoe moeilijk ik het ook zou vinden, ik zou het niet zeggenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:10 schreef freecell het volgende:
Nu het dilemma: vertel ik aan zijn papa dat hij zich nu heel goed kan omdraaien, of vertel ik het niet en laat ik hem donderdag heel trots vertellen dat hij zich kan omdraaien?
Ik weet zeker dat zijn ouders graag bij de eerste keer geweest zouden zijn....
Ik lag dus in mijn bikini in de zon, dan is het echt warmquote:Op maandag 2 juni 2008 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Ok... het schijnt hier 28 graden te zijn en Mark kwam net enorm bezweet binnen, maar ik merk dus nergens wat van. Wel rokje en t-shirtje aan, maar het is lekker koeltjes en ik zweet totaal niet
.
Haha, dat had ik vanochtend toen ik naar buiten staptequote:Op maandag 2 juni 2008 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Ok... het schijnt hier 28 graden te zijn en Mark kwam net enorm bezweet binnen, maar ik merk dus nergens wat van. Wel rokje en t-shirtje aan, maar het is lekker koeltjes en ik zweet totaal niet
.
Ik vond het al knap dat ik mezelf zo op de foto kreeg... ze zijn namelijk genomen met een telefoonquote:Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef -marz- het volgende:
Dames jullie moeten wel ff ontspannen zeg... die schouders staat echt stijf omhoog.
Ik vind het niet moeilijk om niet te zeggen op zich, maar wel lastig als zij dan in de loop van de week heel trotsquote:Op maandag 2 juni 2008 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk ik het ook zou vinden, ik zou het niet zeggen.
Zelf ondervinden is het leukst voor de ouders.
Echt vies is het dan hequote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, dat had ik vanochtend toen ik naar buiten stapteIk dacht dat het niet zo warm was, gewoon shirtje met spijkerbroek aan en mijn zomerjas. Die was dus overbodig
![]()
Zéker in de overvolle metro
Precies, fotos van jezelf maken is best stressvolquote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat ik mezelf zo op de foto kreeg... ze zijn namelijk genomen met een telefoon
Ja, inderdaad, ik weet alweer precies waarom ik nooit met het OV ga. Moest bij het AMC (IWO) zijn, dat is niet aan te fietsen.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Echt vies is het dan he![]()
Blij dat ik lekker ga fietsen altijd
Ik moet ineens denken aan toen ik 2 jaar geleden in Rome was tijdens de hittegolf (35 tot 40 graden daar) en elke dag in een overvolle metro moest staanquote:Op maandag 2 juni 2008 16:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik weet alweer precies waarom ik nooit met het OV ga. Moest bij het AMC (IWO) zijn, dat is niet aan te fietsen.
Dat was het vandaag dus ookquote:Op maandag 2 juni 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan toen ik 2 jaar geleden in Rome was tijdens de hittegolf (35 tot 40 graden daar) en elke dag in een overvolle metro moest staan![]()
. Het was net een sauna, vooral als de metro stil stond vlak voordat 'ie vertrok. Iedereen met zakdoekjes en waaiers in de weer
.
Af en toe is dat best lekkerquote:Op maandag 2 juni 2008 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet vanavond twee broodjes kroket.
Gelukkig zijn die gezonder dan broodjes met kaas![]()
. Maar ik moet nog even wachten, want Mark komt pas om 19:15 thuis
.
Ja maar ik heb al zoveel bikini's, deze is ook echt voor gewoon erbijquote:Op maandag 2 juni 2008 17:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeetje MoBlo uitsloofsterhaha neej hoor, grapje, ben stiekem wel een beetje jaloers
@Miss-S, ik vind het een leuke bikini, maar het flatteert je niet echt... ik denk dat een top met meer stevigheid meer voor je figuur zou doen...heb je dat wel eens geprobeerd?
ik heb 2 bikini's van freya en die zitten echt super...
ik ga ook zo maar eens eten maken... doe het vandaag lekker makkelijk. Diepvriessushi (dus ook geen culinair hoogstandje) en wat groente erbij..
Ja maar dan wordt het zo masaal, vind dat nu niet echt mooiquote:Op maandag 2 juni 2008 17:25 schreef Ewelina het volgende:
Die bikini van mij is ook niet voorgevormd hoor, bijna geen bikini van Freya is voorgevormd
[ afbeelding ] Misschien staat een beugelbikini gewoon beter?
Ow okquote:Op maandag 2 juni 2008 17:28 schreef Ewelina het volgende:
Freya heeft ook van die driehoekjesbikini'sLijken ze ook niet zo groot in. De reden dat ik die niet koop is gewoon omdat ik dan last krijg van mijn nek.
Been dood?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:04 schreef motorbloempje het volgende:jezus!! net spontaan gaan spinnen voor het squashen.. been dood! wat is het warm! zit nu even buiten in de schaduw, straks Tot 7 uur squash dus, en dan dood naar huis!
ik had altijd een verticale streepjes navel (vooral als ik me uitrektequote:Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
10?!?!?!?!?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ow okmaar goed ik ga geen nieuwe bikini's kopen meer
Denk dat 10 wel genoeg is
Ja ben behoorlijk kleding verslaafdquote:Op maandag 2 juni 2008 17:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
10?!?!?!?!?![]()
Ik heb er 3...
O ja, en volgens mij lijken borsten niet per sé kleiner met een haltertop. Check:
[ afbeelding ]
Wbt kleding kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja ben behoorlijk kleding verslaafd
Niet kleiner maar vind het wel mooier tekenen
Maar nog even over mijn borstenhet komt natuurlijk ook door het perspectief dat het nu niet erg goed eruit ziet
Dat is inderdaad vervelend dan, grote borsten is zeker niet altijd leukquote:Op maandag 2 juni 2008 18:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wbt kleding kunnen we elkaar de hand schuddenDeze bikini is inderdaad flatterender, maar mijn nek doet pijn als ik dat ding een dag lang aan heb gehad en bovendien schijnt hij een beetje door
Perspectief scheelt wel idd. Al vind ik wel dat een beugelbikini er vanaf de zijkant weer mooier uitziet.
Maar in je bikini in de achtertuin kun je ook weinig commentaar verwachtenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:10 schreef Miss_S het volgende:
Ach ik ben nu ook erg trots op mijn lichaam en of andere daar blij mee zijn of niet maakt me eigenlijk vrij weinig uit
Ja maar op internet zetten, dan krijg je genoeg commentaarquote:Op maandag 2 juni 2008 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar in je bikini in de achtertuin kun je ook weinig commentaar verwachten.
Op het strand is het toch weer anders, vind ik, al moet ik zeggen dat ik er ook geen moeite heb in m'n blote reet de zee in te hollen.
In publieke ruimtes is het inderdaad anders, maar goed, als ik aan het zwemmen ben denk ik daar toch niet aanquote:Op maandag 2 juni 2008 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar in je bikini in de achtertuin kun je ook weinig commentaar verwachten.
Op het strand is het toch weer anders, vind ik, al moet ik zeggen dat ik er ook geen moeite heb in m'n blote reet de zee in te hollen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Been dood?. En de rest leeft nog?
.
Ik was net even lekker Rockband aan het spelen (proberen om op medium alles op vijf sterren te halen, was goed bezig), knalt de stroom er weer uit op Marks kamer en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen
![]()
.
fijn is dat hè? Gewoon even wel gaan. Niet meteen op max. power, maar gewoon, even bewegen.. geeft veel meer voldoening dan op je reet blijven zitten en denken 'ik had nu kunnen rennen/fietsen/spinnen/sporten/weetikveelwatten'quote:Op maandag 2 juni 2008 19:36 schreef conleche het volgende:
Had natuurlijk ook helemaal niet kunnen gaan, maar voel me nu toch beter!
mooiquote:Op maandag 2 juni 2008 17:25 schreef Ewelina het volgende:
Die bikini van mij is ook niet voorgevormd hoor, bijna geen bikini van Freya is voorgevormdFreya's geven gewoon een prachtige vorm aan je borsten
[ afbeelding ]
Kan jij een uur aan 1 stuk lopen? En zo ja, liep je dan al eerder hard??quote:Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenoot is fitnessinstructeur en we hebben net samen een uur hard gelopen.
Dat zou ik ook wel willen, zo'n personal coach! Ik heb vroeger samengewoond met een tenniscoach en die trainde me ook weleens en als ik er nu aan denk, word ik nog misselijk van vermoeidheid. Wat een beul was dat zeg! (het allerergste was de traptraining, ongeveer 100 x de trap op en af op allerlei manieren. Ik was wel in een maand in shape, dat dan weer wel.)quote:Op maandag 2 juni 2008 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
@ conleche: Nee hoor, geen uur achter elkaar. Ik ben met Evy 1 tot les 16 gekomen voor ik een blessure kreeg, en dit was de eerste keer in anderhalve maand dat ik weer liep. Mooie afwisseling, met sprintjes tussendoor. Hij heeft me wel afgebeult hoor, het laatste stuk liep 'ie letterlijk met z'n vinger tegen m'n rug.. Toch wel makkelijk, zo'n persoonlijke coach.
.
Dat zou ik echt niet kunnenquote:Op maandag 2 juni 2008 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb te weinig kleren
nou ja, te weinig om te varierenelke week in een andere volgorde hetzelfde aan
en als er iets vervangen moet worden koop ik wat nieuws, maar vaak dat ook niet
![]()
vind het altijd alleen zo zonde van mijn geld, kleren zijn altijd zo duur (Esprit enzo, dat vind ik dan wel weer leuk)
een beetje?quote:Op maandag 2 juni 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet kunnen
Ken mijn vriend nu een half jaar en die heeft nog nooit hetzelfde setje kleding bij mij gezien (oke dat is ook wel een beetje erg)
Ja ik heb nog het geluk dat ik vrij weinig zelf hoef te betalenquote:Op maandag 2 juni 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
heb wel verschillende truitjes op een andere broek, maar heb maar twee goed passende broeken op het moment, zelfs de ene is eigenlijk al te groot, maar gelukkig heb ik nog wat passende rokken..![]()
spendeer mn geld liever aan motorrijden
Ik heb nog nooit gewassenquote:Op maandag 2 juni 2008 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een beetje?![]()
da's heel erg!
moet er niet aan denken om zoveel kleren te hebben...want dan was ik namelijk nooit
en dan zou ik ineens heel veel kleren moeten wassen
dus deze hoeveelheid kleding zorgt er ook nog voor dat ik elke week een was of 2 draai
Dan zullen paps en mams wel bijspekken.quote:Op maandag 2 juni 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ken mijn vriend nu een half jaar en die heeft nog nooit hetzelfde setje kleding bij mij gezien (oke dat is ook wel een beetje erg)
Ik was je net te snel afquote:Op maandag 2 juni 2008 22:01 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dan zullen paps en mams wel bijspekken.
Dat veranderd wel als je zelfstandig woont, dan heb je je geld wel ergens anders voor nodig.
Waarom? Daar hebben we voorlopig een schoonmaakster voorquote:Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou toch eens gaan kijken hoe dat werkt als ik jou was
Ik zit hier thuis goed, ik kan heel goed zelfstandig zijn maar daar krijg ik nog genoeg de kans voorquote:Op maandag 2 juni 2008 22:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha ja idd.... gelukkig ben ik geheel zelfstandig samen met vriendlief... woon al ruim 5 jaar niet meer bij ouders
jij krijgt een schoonmaakster van je ouders / je huurt een schoonmaakster als je het huis uit gaat?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom? Daar hebben we voorlopig een schoonmaakster voor
ik kan écht alleen maar financiele voordelen bedenkenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou genieten kan je ook prima op jezelf hooris goed voor je en voor je ontwikkeling... maar ieder zijn keuze hoor...thuis wonen heeft ook vast zijn voordelen..
Ja, zoals veel kleding en financiële steunquote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou genieten kan je ook prima op jezelf hooris goed voor je en voor je ontwikkeling... maar ieder zijn keuze hoor...thuis wonen heeft ook vast zijn voordelen..
Geen zorgen zoals geld en het huishouden is toch nog wel ff lekker genietenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik ga nog niet uit huis en ik ga er vanuit dat ik genoeg hersencellen heb dat ik geen 2 jaar nodig heb om het te lerenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij krijgt een schoonmaakster van je ouders / je huurt een schoonmaakster als je het huis uit gaat?
ja ik ook hoor.... maar er zijn genoeg mensen die er ws anders over denken...quote:Op maandag 2 juni 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan écht alleen maar financiele voordelen bedenken
Maar jij bent ook 6 jaar ouder hequote:Op maandag 2 juni 2008 22:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja ik ook hoor.... maar er zijn genoeg mensen die er ws anders over denken...
ik vind het heerlijk om mijn eigen huisje, boompje, beestje te hebben en samen met vriendlief lekker zelfstandig te zijn en lekker onze eigen gang kunnen gaan....
hebben het toch maar mooi voor mekaar saampjes
Nee, behalve mijn eigen kamerquote:Op maandag 2 juni 2008 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
je helpt ook nooit in huis met iets?
zelfs de schoonmaakster niet? Ik zou me echt bezwaard voelen als ik geen ene poot uit zou steken...
Nee, want dat maakt iemand geen beter mens dus waarom een discussie aangaan?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
dan zal ik maar niet weér de discussie aanzwengelen met mijn 19 jaar uit huis, eigen huishouden, incl. wassen, álle kosten en zonder schoonmaakster
ik zeg toch ook dat ik het NIET doe, want dat is hier ook al zo een 100 keer gebeurd, dus blijf maar op je paard zittenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, want dat maakt iemand geen beter mens dus waarom een discussie aangaan?
Iedereen is anders en ik ga ervanuit dat jouw situatie ook niet hetzelfde is als de mijne
Ok, dat kan maar zo als Miss_S zegt. daar hebben we een schoonmaakster voor komt wel minderwaardig over,quote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef Ewelina het volgende:
@MoBlo, het is een luxe als je daar nog niet over na hoeft te denken, en alles voor je geregeld wordt. Ik snap goed dat Miss_S daar nog even van wil genieten (zou ik ook doen als ik de kans had gehad)
ik was net iets ouder... net 21.... en idd ook alles zelf .... best moeilijk en zwaar naast een fulltime baan, maar zeker goed voor me geweest..:) geen spijt van gehad in elk geval, ondanks dat ik het thuis prima voor mekaar had hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
dan zal ik maar niet weér de discussie aanzwengelen met mijn 19 jaar uit huis, eigen huishouden, incl. wassen, álle kosten en zonder schoonmaakster
Zo was het niet bedoelt, maar als je er iemand voor betaald ben je wel gek als je het zelf gaat doen, toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Ok, dat kan maar zo als Miss_S zegt. daar hebben we een schoonmaakster voor komt wel minderwaardig over,
tenminste bij mij.
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef Ewelina het volgende:
@MoBlo, het is een luxe als je daar nog niet over na hoeft te denken, en alles voor je geregeld wordt. Ik snap goed dat Miss_S daar nog even van wil genieten (zou ik ook doen als ik de kans had gehad)
je ouders betalen hetquote:Op maandag 2 juni 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoelt, maar als je er iemand voor betaald ben je wel gek als je het zelf gaat doen, toch?
Bij mij niet. Ik zou op z'n hoogst een keer kijken hoe dat ding werkt. Desnoods zou ik een keertje wat wassen omdat de schoonmaakster er niet is en ik iets per se aan wil. Maar als je er toch iemand voor hebt, waarom zou je dat dan zelf doen? Je betaalt haar toch ook ergens voor?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Ok, dat kan maar zo als Miss_S zegt. daar hebben we een schoonmaakster voor komt wel minderwaardig over,
tenminste bij mij.
Ja en ik hoor bij het gezin volgens mij, tenminste bij ons zit het gewoon goed (daarom ook geen behoefte om het huis uit te vluchten)quote:
Ik ben blij dat iemand me begrijptquote:Op maandag 2 juni 2008 22:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik zou op z'n hoogst een keer kijken hoe dat ding werkt. Desnoods zou ik een keertje wat wassen omdat de schoonmaakster er niet is en ik iets per se aan wil. Maar als je er toch iemand voor hebt, waarom zou je dat dan zelf doen?
Ach, ja, vrouwen héquote:Op maandag 2 juni 2008 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus.
Dames.... * Viking84 kijkt streng.
dus omdat ik sorry voor een opmerking heb gezegd moet ik het met álles wat je zegt eens zijn?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:27 schreef Miss_S het volgende:
ja misschien moet ik iemand aan een pm herinneren
Acties spreken luider dan woorden
is de fan van MoBlo er ook weerquote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Clayton1 het volgende:
Ok ontopic.
een foto van MoBlo in haar eigen betaalde en gewassen bikini.
Ik begin aan Ben & Jerry's: Peace of Cake (strawberry cheesecake)quote:Op maandag 2 juni 2008 22:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
owkee ontopic dan maar: net 2 lekker gold-kiwi's opgegeten
ik heb geen bikinifoto's, en dat houd ik voorlopig ook zoquote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Clayton1 het volgende:
Ok ontopic.
een foto van MoBlo in haar eigen betaalde en gewassen bikini.
Tis dat ik wat laat kwam binnen stampen. Anders had ik fijn meegedaanquote:
Sinds de norm anorexia-dun is... maatje van meisjes van 12quote:Op maandag 2 juni 2008 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb geen bikinifoto's, en dat houd ik voorlopig ook zo
was wel op zoek naar een bikini.
Zag een leuk plaatje op een website, en zag dat daarbij stond 'voor een maatje meer', en dat begon potdomme al bij maat 38!!
Sinds WANNEER is maat 38 een maatje meer?
en al zegt de weegschaal hetzelfde of meer, je bent goed bezig, en dat is het belangrijkste. Wat ik heb geleerd de afgelopen maanden: je hoeft niet altijd meteen resultaat te zien op de weegschaal om te weten dat het de goede kant op gaatquote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Sylvana het volgende:
Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt, maar het gaat echt goed
Ik ben op mijn 18e noodgedwongen het huis uitgegaan. Wbt het contact met mijn ouders: mijn vader zie ik eens per maand een dag, het contact met mijn moeder is niet-bestaandquote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tis dat ik wat laat kwam binnen stampen. Anders had ik fijn meegedaan.
Ik woon al sinds mijn 17e op mezelf en ik zou nu echt niet meer anders willen. Het boterde op den duur niet meer zo tussen mij en mijn moeder. Wel ging ik eerst nog ieder weekend naar huis en na 2 jaar op mezelf gewoond te hebben moest ik noodgedwongen weer een jaartje thuis wonen. Wat een ramp zeg. Nu woon ik sinds 4 jaar weer op mezelf en ik kan met moeite een weekendje thuis blijven, zoals ik vorig weekend wel heb gemerkt.
dat lijkt me echt mooi klotequote:Op maandag 2 juni 2008 22:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 18e noodgedwongen het huis uitgegaan. Wbt het contact met mijn ouders: mijn vader zie ik eens per maand een dag, het contact met mijn moeder is niet-bestaand
Dat lijkt me nu niet echtquote:Op maandag 2 juni 2008 22:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 18e noodgedwongen het huis uitgegaan. Wbt het contact met mijn ouders: mijn vader zie ik eens per maand een dag, het contact met mijn moeder is niet-bestaand
tja dan zeg ik maar even niets......quote:Op maandag 2 juni 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
WOZ belastingen van de gemeente zijn als huurder (gebruiker) al hoogik wil niet weten wat we gaan betalen als we straks een EIGEN huis hebben
Dat gebeurt bij iedereen, de ontopic posts worden vaak over het hoofd gezienquote:Op maandag 2 juni 2008 22:39 schreef Sylvana het volgende:
Pfff, post ik een ontopic post, gaat dat gedoe nog steeds door. Zo gaat de lol er wel een beetje van af als er steeds zoveel gezeik is. Ik heb nu hartstikke veel motivatie, gaat hartstikke goed, maar er wordt amper gereageerd op ontopic posts omdat er steeds offtopic gezeur is :S
Ik vind het ook niet echt nodig om overal op te reageren. Dit topic is een soort dagboek voor mij en ik verwacht niet dat jullie elke dag als ik zeg: 'nu yoghurt eten, vandaag douchen, dan scriptieën' tegen mij zeggen: "veel succes met scriptieën, Renske!"quote:Op maandag 2 juni 2008 22:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij iedereen, de ontopic posts worden vaak over het hoofd gezien
Whehe, daar kreeg ik vorig jaar echt een hartverzakking vanquote:Op maandag 2 juni 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
WOZ belastingen van de gemeente zijn als huurder (gebruiker) al hoogik wil niet weten wat we gaan betalen als we straks een EIGEN huis hebben
Ja, en daar gaat het hier juist om, om elkaar te steunen tijdens het afvallen, elkaar te helpen, elkaar te motiveren, elkaar te complimenteren.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij iedereen, de ontopic posts worden vaak over het hoofd gezien
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jullie zouden ook goed bij elkaar passen
Doe niet zo geprikkeld, mutsquote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jullie zouden ook goed bij elkaar passen
Grote kansquote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit een foto van Clayton gezien, misschien is het wel gewoon René!
haha.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit een foto van Clayton gezien, misschien is het wel gewoon René!
Dat is niets geprikkeld aan, maar gewoon twee types die hetzelfde zijnquote:
Vaak is het wel gezellig juist dat gekletsquote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, en daar gaat het hier juist om, om elkaar te steunen tijdens het afvallen, elkaar te helpen, elkaar te motiveren, elkaar te complimenteren.
En dat mis ik de laatste tijd, waardoor voor mij de lol eraf gaat.
Al dat geklets is ook wel leuk, maar het moet niet de hoofdzaak worden.
Couldn't agree more. Sterker nog: dat zou het topic vervelend en saai maken. Natuurlijk is het leuk als er een mijlpaal wordt bereikt door iemand en dat er dan op wordt gereageerd. Maar ik verwacht geen reactie op mijn zoveelste sambal/komkommer sandwich en ik zie ook geen reden tot klappen als Sylvana weer in het zwembad heeft gelegen. Nu klinkt het weer cru en dat is niet de bedoeling, zeg ik maar alvast bij voorbaat.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt nodig om overal op te reageren. Dit topic is een soort dagboek voor mij en ik verwacht niet dat jullie elke dag als ik zeg: 'nu yoghurt eten, vandaag douchen, dan scriptieën' tegen mij zeggen: "veel succes met scriptieën, Renske!"
Ik voorspel dat dit topic binnen een half uur vol is en ik denk dat het een goed idee is als er dan even géén moblo-gerelateerde TT komt, want dan is er meteen wer heibel.
Dankjewelquote:Op maandag 2 juni 2008 22:46 schreef Clayton1 het volgende:
@ Miss_S, heel veel sterkte morgen bij de tandarts.ik meen het echt.
nou, STERKTE hè?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vaak is het wel gezellig juist dat geklets
En we hebben jou toch volgens mij ook wel goed gesteund toen je besloot hulp te zoeken en sinds dien
Maar goed ik ga slapen, morgen om 9 uur raak ik de helft van mijn verstand kwijt
ik hoopte al dat ik weer de laatste post had, en dan had ik het Slank de Zomer in #163: waarin we allemaal Miss_S knuffelen genoemdquote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt nodig om overal op te reageren. Dit topic is een soort dagboek voor mij en ik verwacht niet dat jullie elke dag als ik zeg: 'nu yoghurt eten, vandaag douchen, dan scriptieën' tegen mij zeggen: "veel succes met scriptieën, Renske!"
Ik voorspel dat dit topic binnen een half uur vol is en ik denk dat het een goed idee is als er dan even géén moblo-gerelateerde TT komt, want dan is er meteen wer heibel.
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, mijnscriptieisaf kunnen mijnscriptieisaf we mijnscriptieisaf het mijnscriptieisafweer mijnscriptieisafover mijnscriptieisafleuke mijnscriptieisafdingen mijnscriptieisafhebben?
Ja?![]()
Mooi!
Je kan het ook overdrijven hè!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:48 schreef Clayton1 het volgende:
@ MoBlo,
Dat is aardig van je t.o.v. Miss_S.
mutsquote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb sinds gisteravond even een rustpauze ingelast met De Vrouw, want ik liet m'n hoofd teveel op hol jagen door haar en er kwam niks van m'n werk terecht. Resultaat: vandaag van 6:30 tot 16:30 praktisch non-stop zitten schrijven aan van alles en nog wat!. Maar ik zag net dat ze online is geweest en nu ben ik weer terug bij af
. Naja, morgen maar weer opnieuw beginnen dan. Ik mag pas zaterdag weer contact opnemen!
.
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, mijnscriptieisaf kunnen mijnscriptieisaf we mijnscriptieisaf het mijnscriptieisafweer mijnscriptieisafover mijnscriptieisafleuke mijnscriptieisafdingen mijnscriptieisafhebben?
Ja?![]()
Mooi!
Dát dusquote:
Yay!!!!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja?![]()
Mooi!
Over sociale relaties tussen afvallers op een online-forumquote:Op maandag 2 juni 2008 22:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yay!!!!!!
Wat goed, wat goed, wat goed!! En wat een joekel trouwens. Die van mij is maar 60 blz ofzo exclusief bijlagen. Waar gaat 'ie over?
we zijn een afstudeerprojectquote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Over sociale relaties tussen afvallers op een online-forum.
Daar valt dan ook een heleboel over te schrijvenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dan is dit zeker de verkorte versie?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja?![]()
Mooi!
hé! ik heb op je gereageerdquote:Op maandag 2 juni 2008 22:39 schreef Sylvana het volgende:
Pfff, post ik een ontopic post, gaat dat gedoe nog steeds door. Zo gaat de lol er wel een beetje van af als er steeds zoveel gezeik is. Ik heb nu hartstikke veel motivatie, gaat hartstikke goed, maar er wordt amper gereageerd op ontopic posts omdat er steeds offtopic gezeur is :S
Ik ben hartstikke trots op mezelf na zo'n goeie dag als vandaag, zou wel leuk zijn als anderen ook eens reageren dan.
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en al zegt de weegschaal hetzelfde of meer, je bent goed bezig, en dat is het belangrijkste. Wat ik heb geleerd de afgelopen maanden: je hoeft niet altijd meteen resultaat te zien op de weegschaal om te weten dat het de goede kant op gaat
Nee, je wil dezequote:Op maandag 2 juni 2008 22:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En je had die taart niet moeten posten. Nu wil ik aardbeientaart
Oeh. Leuk idee voor mijn afstudeerscriptie.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |