Het zit echt heel stevig/strak en is geen rekstof, anders zou ik het ook niet durven hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 19:43 schreef Ewelina het volgende:
Ah, vandaar dat ik geen bandjes zagIk ga alleen niet zonder bh de straat op, alleen in m'n galajurk omdat die echt verstevigd is. Geen zin in rugpijn en tieten die op en neer hobbelen
Volgens mij is dit jurkje niet echt verstevigd (dwz gewone rekstof), of wel?
Ja klopt, had er ook voor gezorgd dat die goed vast zatquote:Op zondag 1 juni 2008 19:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat er nog een bandje om de nek zit zal ook wel schelen, misschien. Ik heb ook een straplessjurkje en daarbij moet ik ook wel echt oppassen dat m'n borsten er niet uitvallen..
Damn, dat lijkt me echt heel lastig. Heb je niet ontzettende moeite met het kopen van kleren dan? Ik heb zowel boven als beneden maat 36/38, dus dat is wel gemakkelijk. Alleen onderbroekjes moet ik echt groter kopen, want ik heb blijkbaar een behoorlijke kont.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:56 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net gekeken en volgens die matentabel heb ik maat 40 van boven, en maat 34/36 van beneden. Beetje kansloos
Er zit een K*Trits in dus hij moet wel perfect zitten anders heb je een probleemquote:Op zondag 1 juni 2008 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
overigens een leuk jurkje, zit er aan te denken hem ook te bestellen, maar twijfel of ik 36 al aankanmisschien dat ik 't gewoon probeer, en 'm terugstuur alsie niet past. Geen zin om 2 weken te wachten op een 38
*twijfel*
Je bent ook net een vent!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
neuh...ik heb mezelf nog nooit gemeten
ik gokte altijdquote:Op zondag 1 juni 2008 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moet jezelf toch ooit opgemeten hebben om te weten wat je bh-maat is?
Dan ga je niet in de 36 passen ben ik bangquote:Op zondag 1 juni 2008 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik gokte altijd
en inmiddels heb ik er een van 75 ofzo? maar die staat op 't strakste 'vastzetdingetje'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |