Heel toevallig wanneer jij een nieuw katje hebt, normaal hebben we het hier toch niet overquote:Op zondag 1 juni 2008 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
over katjes, je mag die van jou dus óók posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag opgehaaldquote:Op zondag 1 juni 2008 17:57 schreef Chicolate het volgende:
Is ie/ze al bij jullie thuis? (wat liefffff)
Ik kom net thuis, ik was niet bang om hem dicht te gooien hoor. Val nu half in slaap, doordeweeks slaap ik toch langer.
Ja, ik ben ook erg blij met haarquote:Op zondag 1 juni 2008 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
ooooooooooooow![]()
die eerste foto van Sasha
wat een prachtbeest! Later, als we een heeeeeel groot huis hebben, wil ik ook zo een mooie pluizebol
Wat Ewelina zegt: gewoon even langsgaan, al is het maar voor de zekerheid...quote:Op zondag 1 juni 2008 18:21 schreef freecell het volgende:
Jaina is nog steeds wat schor na de sterilisatie (ze heeft daar de hele boel bij elkaar geblèrd)
De dierenarts zei dat ze oplosbare hechtingen had, maar als ik de hechtingen zo bekijk, geloof ik daat helemaal niets van.
Hier ook nog heel veel problemen gehad met de hechtingen, maar zolang het er gewoon goed en schoon uitziet hoef je er geen zorgen om te makenquote:Op zondag 1 juni 2008 18:21 schreef freecell het volgende:
Jaina is nog steeds wat schor na de sterilisatie (ze heeft daar de hele boel bij elkaar geblèrd)
De dierenarts zei dat ze oplosbare hechtingen had, maar als ik de hechtingen zo bekijk, geloof ik daat helemaal niets van.
Salsa aerobic dat klinkt wel erg leukquote:Op zondag 1 juni 2008 18:30 schreef conleche het volgende:
Lieve poesies allemaal!![]()
Heb net heerlijk gesport. Eerst even 10 minuten hardgelopen op de loopband. Toen een lesje salsa aerobics en toen nog een lesje bodyshape erachter aan. Samen met 10 minuten heen en 10 minuten terugfietsen toch lekker 2 en een half uur gesport en ik voel me heerlijk!
Helaas moet ik zo weer op de fiets richting centrum of Museumplein naar de Albert Heijn. Ik was vergeten dat het vandaag zondag zou zijn dus ik heb echt niks in huis. Heb meer zin om in bad te duiken, maar als ik dat doe kom ik nooit die deur meer uit.
Uhm, ik wil juist niét meer naar de dierenarts eigenlijk. Dat wordt dikke paniek. Ze begon deze keer ook al te blazen toen ze binnenkwam en heeft zo gevochten tegen de verdoving dat ze een dubbele dosis moest.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat Ewelina zegt: gewoon even langsgaan, al is het maar voor de zekerheid...voor Jaina en jou
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:35 schreef Ewelina het volgende:
Mooi jurkje, mooie pumps erbijMooi plaatje
Hoe doe je dat met je bh? Strapless exemplaar?Dankje had ook echt zin om me netjes aan te kleden en op te tutten met dat jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er geen bh onder omdat rond mijn borsten zat hij strak genoeg om toch mooi te blijven zitten
Het zit echt heel stevig/strak en is geen rekstof, anders zou ik het ook niet durven hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 19:43 schreef Ewelina het volgende:
Ah, vandaar dat ik geen bandjes zagIk ga alleen niet zonder bh de straat op, alleen in m'n galajurk omdat die echt verstevigd is. Geen zin in rugpijn en tieten die op en neer hobbelen
Volgens mij is dit jurkje niet echt verstevigd (dwz gewone rekstof), of wel?
Ja klopt, had er ook voor gezorgd dat die goed vast zatquote:Op zondag 1 juni 2008 19:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat er nog een bandje om de nek zit zal ook wel schelen, misschien. Ik heb ook een straplessjurkje en daarbij moet ik ook wel echt oppassen dat m'n borsten er niet uitvallen..
Damn, dat lijkt me echt heel lastig. Heb je niet ontzettende moeite met het kopen van kleren dan? Ik heb zowel boven als beneden maat 36/38, dus dat is wel gemakkelijk. Alleen onderbroekjes moet ik echt groter kopen, want ik heb blijkbaar een behoorlijke kont.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:56 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net gekeken en volgens die matentabel heb ik maat 40 van boven, en maat 34/36 van beneden. Beetje kansloos
Er zit een K*Trits in dus hij moet wel perfect zitten anders heb je een probleemquote:Op zondag 1 juni 2008 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
overigens een leuk jurkje, zit er aan te denken hem ook te bestellen, maar twijfel of ik 36 al aankanmisschien dat ik 't gewoon probeer, en 'm terugstuur alsie niet past. Geen zin om 2 weken te wachten op een 38
*twijfel*
Je bent ook net een vent!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
neuh...ik heb mezelf nog nooit gemeten
ik gokte altijdquote:Op zondag 1 juni 2008 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moet jezelf toch ooit opgemeten hebben om te weten wat je bh-maat is?
Dan ga je niet in de 36 passen ben ik bangquote:Op zondag 1 juni 2008 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik gokte altijd
en inmiddels heb ik er een van 75 ofzo? maar die staat op 't strakste 'vastzetdingetje'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |