abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58989169

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 94% gewijzigd door motorbloempje op 29-05-2008 15:08:20 ]
Ja doei.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:01:19 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58989195
Godzijdank is mijn naamtopic vol .
Niet meer actief op Fok!
pi_58989285
TVP dan maar hè.
Ik ga zo eens een appel eten.
Vanavond weet ik nog niet en ik ben zo dom het vlees niet uit de vriezer te halen. Magnetronontdooien wordt altijd zo ranzig, dat durf ik niet hoor
Het mooi kotsende meisje.
pi_58989306
MB, sorry dat ik er nog even op terugkom: ik vind eerst bewust kwetsende dingen zeggen en vervolgens zeggen dat het niet je BEDOELING was om te kwetsen een beetje flauw. Als het niet je bedoeling was, had je het niet moeten zeggen....

Zal ik er nu maar over ophouden?
pi_58989344
tvp
pi_58989358
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Vanavond weet ik nog niet en ik ben zo dom het vlees niet uit de vriezer te halen. Magnetronontdooien wordt altijd zo ranzig, dat durf ik niet hoor
Ieuw, ja. Gemagnetronde kipfilet

Gewoon iets lekkers vegetarisch dus!
pi_58989368
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
MB, sorry dat ik er nog even op terugkom: ik vind eerst bewust kwetsende dingen zeggen en vervolgens zeggen dat het niet je BEDOELING was om te kwetsen een beetje flauw. Als het niet je bedoeling was, had je het niet moeten zeggen....

Zal ik er nu maar over ophouden?
ik zei sorry, ok?
Ja doei.
pi_58989478
yo bitches!
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:14:55 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58989506
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ieuw, ja. Gemagnetronde kipfilet

Gewoon iets lekkers vegetarisch dus!
Of friet halen .
Maar dat mag ik vast niet zeggen in een Slanktopic . Ik bak vanavond een paar pannenkoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_58989581
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of friet halen .
Maar dat mag ik vast niet zeggen in een Slanktopic . Ik bak vanavond een paar pannenkoeken .
tegen mij mag je alles zeggen, ik woon in Belgie en het eten is hier oh zo lekker

PF, ben je nu nog naar de kapper geweest?
pi_58989586
TVP, ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58989591
CF Idd. Vriendje vond het wel oké laatst op die manier, dus hij liet even zien hoe dat moet laatst. Randjes helemaal wit en hij liet de magn. (terwijl hij keek) rustig doorlopen. Ik helemaal 'NEEEE, zo wordt het echt helemaal smerig ' maar hij vond dat minder erg.
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
yo bitches!
Snel terug van de kapper!
Je hebt het beste gemist
pi_58989595
Ik ga vanavond pasta eten met gegrilde kip, champignons, paparika, ui, pesto en Italiaanse kruiden
pi_58989661
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
CF Idd. Vriendje vond het wel oké laatst op die manier, dus hij liet even zien hoe dat moet laatst. Randjes helemaal wit en hij liet de magn. (terwijl hij keek) rustig doorlopen. Ik helemaal 'NEEEE, zo wordt het echt helemaal smerig ' maar hij vond dat minder erg.
[..]

Snel terug van de kapper!
Je hebt het beste gemist
En dan komt er allemaal van dat stroperige roze vocht uit die kip
Dat was eens maar nooit weer
pi_58989671
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Oja het is eigenlijk jou schuld he
Ben je alweer terug van de kapper?
Ik moest nog gaan, bussen reden niet, etc! Maar nu ben ik terug.
Ja.. sorry ik dacht misschien als ik het zeg nemen jullie het een beetje zwaar op maar dit had ik ook niet bedacht.

Damn. Waarom heb ik nooit woorden hier? Niet dat ik ze wil hoor. Maar als ik in een kutbui ben met uitgaan en ik zoek ruzie werkt het ook nooit
pi_58989686
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
yo bitches!
ik ben heul geen bitch , soms...
Ja doei.
pi_58989711
Oh en vervelnd voor je Sylvana, dat je nu twee afzeggingen hbet! Ik had het wel gelezen maar die rel kwam tussendoor. En dat terwijl jij altijd zo meelevend bent tegenover anderen.
pi_58989797
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef conleche het volgende:
O ja, dat van die foto's das waar. Maar er kunnen niet genoeg foto's worden geplaatst. Dat verluchtigt de boel een beetje.
Volgens mij ben ik de aandachtsgeyle fotohoer
JONGENS IK BEN ER OOK NOG JULLIE MOGEN OOK BITCHEN TEGEN MIJ
want 1. ik ben eigenlijk al bij m'n steefgewicht en alleen nog aan het perfectioneren
2. m'n hoogste gewicht was nooit zo heel veel dus eigenlijk een beetje oog uitsteek foto's. Maar volgens mij tel ik ook niet zo mee als afval lid. Want als ik zeg wat ik gister heb gegeten:
een halve zak friet voor in de diepvries
2 stukken kip
halve bak aardbeien halve bak druiven halve bak meloen stukjes halve bak mango stukjes
cornetto (en dat was alleen maar m'n diner)

dan weet ik nu al dat er dit gezegd gaat worden
"ja, maar jij kan het hebben want hjij bent dun en je hebt botten die uit je buik steken en zo"
Ook ik kan dik worden
pi_58989843
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

tegen mij mag je alles zeggen, ik woon in Belgie en het eten is hier oh zo lekker

PF, ben je nu nog naar de kapper geweest?
Yes I have! Alleen lijkt het nu heel kort want het is weer heel dik, krullend en luchtig Het heeft even twee dagen nodig om "in te zakken" en gewoon glanzend en leuk te worden. Hoop ik. Of het is dit keer echt heel kort
pi_58990052
maar ik vind jullie wel állemaal schatjens hoor
Ja doei.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:37:13 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58990136
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga vanavond pasta eten met gegrilde kip, champignons, paparika, ui, pesto en Italiaanse kruiden
klinkt lekker .
Niet meer actief op Fok!
pi_58990148
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oh en vervelnd voor je Sylvana, dat je nu twee afzeggingen hbet! Ik had het wel gelezen maar die rel kwam tussendoor. En dat terwijl jij altijd zo meelevend bent tegenover anderen.
Thnx en ja het is erg vervelend. Begon er net een beetje gewend aan te raken om niet meer de hele dag thuis te zitten en te werken, en nou zit ik weer zowat de hele week thuis :S

Bij het Kruitvat heb je een buitengrill in de aanbieding. Denk dat ik er morgen 1 ga kopen. bbqen vind ik niks, maar zo'n buitengrill lijkt me wel wat
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

klinkt lekker .
Is het ook

Sinds ik een kleine grill heb ( van princess) grill ik heel vaak vlees, is een stuk gezonder en vind het ook een stuk lekkerder
pi_58990194
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Thnx en ja het is erg vervelend. Begon er net een beetje gewend aan te raken om niet meer de hele dag thuis te zitten en te werken, en nou zit ik weer zowat de hele week thuis :S
Is het dan een beetje op oproepbasis?
Je zou altijd nog een ander baantje, evt. ook op oproepbasis erbij kunnen nemen via uitzendbureau ofzo mss. of een andere alfahulponderneming?
pi_58990198
Dat komt toch op het zelfde neer
buitengrill/bbq?
pi_58990221
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

klinkt lekker .
watzijzei

maar ik ga geloof ik vegetarisch BBQ-en vanavond afscheidsfeestje van een oud huisgenote van René

ben benieuwd...

Baal wel, want had nog kunnen sporten vandaag, doordat mijn afspraak te laat was
Hij was zelf namelijk wel gaan sporten

dan morgen voordat ik naar Vork ga maar even een rondje hardlopen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')