abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2008 @ 18:17:47 #176
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59074502
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar in je bikini in de achtertuin kun je ook weinig commentaar verwachten .
Op het strand is het toch weer anders, vind ik, al moet ik zeggen dat ik er ook geen moeite heb in m'n blote reet de zee in te hollen .
In publieke ruimtes is het inderdaad anders, maar goed, als ik aan het zwemmen ben denk ik daar toch niet aan (ik zon namelijk niet)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 2 juni 2008 @ 18:35:15 #177
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59074924
Driehoekjes/triangelbikini's willen altijd heel erg graag ontsnappen. Mijn halter heeft die neiging ook, maar die kan ik tenminste nog een beetje op zn plaats houden. Ik het 2 bikini's, waarvan er 1tje draagbaar is (bij de andere moet ik het topje nog even vermaken, onderomtrek was een 10 cm te breed en ik heb het al open gehaald, moet nog dichtnaaien op goede omvang) ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59076296
Leuke bikini's...bedenk me net dat ik geen een bikini meer heb die past. Zelfs die van toen ik 13 was is te groot (vooral het bovenstuk flubbert maar een beetje om m'n borsten heen ) Ga van het weekend weer naar het strand dus moet wel nog ff shoppen (yes! )
pi_59076303
Ik heb net al m'n bikini's nog eens gepast en er is er nog maar 1 die mooi zit. De anderen zijn te groot geworden. (en nee, ik doe geen foto's, ben nog veuls te wit.)

Het is hier drukkend benauwd én ik had gister al 2 en 1/2 uur gesport dus ik heb een hele lichte loop van 3k gedaan. Wel een vrij hoog tempo aangehouden, omdat ik wist dat ik niet zo ver moest. Had natuurlijk ook helemaal niet kunnen gaan, maar voel me nu toch beter!

Vandaag gegeten:

O: Gekookt eitje en 2 plakjes ham
T: handje Katjang pedis
L: jonge bladsla met tonijnsalade en cocktailgarnalen met een beetje aïoli

Voor vanavond:een grote bak paprikarauwkostsalade en een slavink en voor toe óf een festini sinaasappelijsje óf een stuk meloen óf allebei.
pi_59076502
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Been dood? . En de rest leeft nog? .

Ik was net even lekker Rockband aan het spelen (proberen om op medium alles op vijf sterren te halen, was goed bezig ), knalt de stroom er weer uit op Marks kamer en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen .

zowel mijn been als de rest van mijzelf hebben alles overleefd. Alleen heeft mijn telefoon zo'n nare afmaakfunctie die in Opera (mn mobiele browser) niet echt in de toom te houden is Bedoelde dus 'ben dood', en niet 'been dood'

maar!

ben nu net thuis, lekker gedouched en slaapjurkje alvast aan René is nasi aan het maken (zo maar eens kijken of dat goed gaat) en ga zo even met de katjes spelen .

Squashen was ook weer ontzettend heftig. Fanatiek wedstrijdjes gespeeld, en ik ben niet eens heel slecht, das fijn! Dat je nog wel enig partij bent voor je mede-cursusgenootjes en niet elke keer ingemaakt wordt met 9-1 ofzo...

In ieder geval lekker bezig geweest.

Enneh, bikini's.. jeetje.. heb er maar 1, al zeker 5 jaar oud vorig jaar één keer gebruikt, maargoed, die zal dus ook wel van mn reet afzakken, dat deed hij vorig jaar namelijk ook al En een nieuwe kopen.. hmjah.. misschien.. als ik geld heb!
Ja doei.
pi_59076557
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:36 schreef conleche het volgende:
Had natuurlijk ook helemaal niet kunnen gaan, maar voel me nu toch beter!

fijn is dat hè? Gewoon even wel gaan. Niet meteen op max. power, maar gewoon, even bewegen.. geeft veel meer voldoening dan op je reet blijven zitten en denken 'ik had nu kunnen rennen/fietsen/spinnen/sporten/weetikveelwatten'

Ja doei.
pi_59076594
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:25 schreef Ewelina het volgende:
Die bikini van mij is ook niet voorgevormd hoor, bijna geen bikini van Freya is voorgevormd Freya's geven gewoon een prachtige vorm aan je borsten

[ afbeelding ]
mooi
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 20:00:04 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59076904
Zo, de broodjes zijn weer op. Ook nog een frikandel speciaal gehad, maar dat was achteraf niet zo nodig geweest. Die broodjes vullen voldoende .
Morgen ook al uit eten en uit drinken met de enige jongen waar ik echt een zwak voor heb .
Niet meer actief op Fok!
pi_59077197
M'n huisgenoot is fitnessinstructeur en we hebben net samen een uur hard gelopen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59077338
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenoot is fitnessinstructeur en we hebben net samen een uur hard gelopen.
Kan jij een uur aan 1 stuk lopen? En zo ja, liep je dan al eerder hard??
pi_59077374
Goedenavond!! Las ik iets over bikinis??? Ik heb eigenlijk altijd halters, dan komen je borsten mooier uit, ze worden net een beetje gelift.
Ik bestel meestl bikini's van chilla.nl en dan de mix en match bikinis, de rest is qua maat te klein maar ziet er vaak wel supervet uit

Eniwee, ben weer echt met het lijnen bezig, behalve afgelopen zaterdag, toen had ik een festival en dat werd pizza en wijn hele dag.

Voor de rest ga ik morgen mijn eerste meting maken en moet ik bekennen dat ik de nodige hulpmiddeltjes heb ingeschakelt (lees: niveau cellulite duo >> al heb ik geen/nauwelijks cellulite ik wordt er wel strakker op) Ook doe ik sinds een week buikspieroefeningen savonds, en mn zijvetjes zijn al sterk in mindering en mn voorkant van mn buik net wanneer ie er zin in heeft
  maandag 2 juni 2008 @ 21:44:34 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59077472
nou ik heb ook echt een kledingtic... mijn kast is overovervol...heb geloof ik ook iets van 8 bikini's, waarvan er 6 te groot zijn inmiddels maar die andere 2 zijn dan ook nog supernieuw. (beide pas geleden gekocht).

en foto's die heb ik al eens geplaatst hier geloof ik
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59077480
@ conleche: Nee hoor, geen uur achter elkaar. Ik ben met Evy 1 tot les 16 gekomen voor ik een blessure kreeg, en dit was de eerste keer in anderhalve maand dat ik weer liep. Mooie afwisseling, met sprintjes tussendoor. Hij heeft me wel afgebeult hoor, het laatste stuk liep 'ie letterlijk met z'n vinger tegen m'n rug. . Toch wel makkelijk, zo'n persoonlijke coach. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59077579
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
@ conleche: Nee hoor, geen uur achter elkaar. Ik ben met Evy 1 tot les 16 gekomen voor ik een blessure kreeg, en dit was de eerste keer in anderhalve maand dat ik weer liep. Mooie afwisseling, met sprintjes tussendoor. Hij heeft me wel afgebeult hoor, het laatste stuk liep 'ie letterlijk met z'n vinger tegen m'n rug. . Toch wel makkelijk, zo'n persoonlijke coach. .
Dat zou ik ook wel willen, zo'n personal coach! Ik heb vroeger samengewoond met een tenniscoach en die trainde me ook weleens en als ik er nu aan denk, word ik nog misselijk van vermoeidheid. Wat een beul was dat zeg! (het allerergste was de traptraining, ongeveer 100 x de trap op en af op allerlei manieren. Ik was wel in een maand in shape, dat dan weer wel.)
pi_59077637
ik heb te weinig kleren

nou ja, te weinig om te varieren elke week in een andere volgorde hetzelfde aan en als er iets vervangen moet worden koop ik wat nieuws, maar vaak dat ook niet

vind het altijd alleen zo zonde van mijn geld, kleren zijn altijd zo duur (Esprit enzo, dat vind ik dan wel weer leuk )

Ja doei.
pi_59077669
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb te weinig kleren

nou ja, te weinig om te varieren elke week in een andere volgorde hetzelfde aan en als er iets vervangen moet worden koop ik wat nieuws, maar vaak dat ook niet

vind het altijd alleen zo zonde van mijn geld, kleren zijn altijd zo duur (Esprit enzo, dat vind ik dan wel weer leuk )

Dat zou ik echt niet kunnen
Ken mijn vriend nu een half jaar en die heeft nog nooit hetzelfde setje kleding bij mij gezien (oke dat is ook wel een beetje erg)
pi_59077708
heb wel verschillende truitjes op een andere broek, maar heb maar twee goed passende broeken op het moment, zelfs de ene is eigenlijk al te groot, maar gelukkig heb ik nog wat passende rokken..

spendeer mn geld liever aan motorrijden
Ja doei.
pi_59077746
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zou ik echt niet kunnen
Ken mijn vriend nu een half jaar en die heeft nog nooit hetzelfde setje kleding bij mij gezien (oke dat is ook wel een beetje erg)
een beetje? da's heel erg!

moet er niet aan denken om zoveel kleren te hebben... want dan was ik namelijk nooit en dan zou ik ineens heel veel kleren moeten wassen

dus deze hoeveelheid kleding zorgt er ook nog voor dat ik elke week een was of 2 draai
Ja doei.
pi_59077779
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
heb wel verschillende truitjes op een andere broek, maar heb maar twee goed passende broeken op het moment, zelfs de ene is eigenlijk al te groot, maar gelukkig heb ik nog wat passende rokken..

spendeer mn geld liever aan motorrijden
Ja ik heb nog het geluk dat ik vrij weinig zelf hoef te betalen
Zal over 2 jaar ook wel anders worden, dus nu alvast sparen (kleding en geld )
pi_59077787
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

een beetje? da's heel erg!

moet er niet aan denken om zoveel kleren te hebben... want dan was ik namelijk nooit en dan zou ik ineens heel veel kleren moeten wassen

dus deze hoeveelheid kleding zorgt er ook nog voor dat ik elke week een was of 2 draai
Ik heb nog nooit gewassen
pi_59077797
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dan zullen paps en mams wel bijspekken.
Dat veranderd wel als je zelfstandig woont, dan heb je je geld wel ergens anders voor nodig.
#35.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:02:05 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59077813
ik ben esprit-verslaafd... denk dat 65% van al mijn kleren esprit is.... (erg eigenlijk)
maja dat hebben ze daar ook vooral te danken aan de extra lange broeken en de zeer goed webshop en zeer goede service
verder aardig wat basiskleding van H&M en sutherland (The sting)
ben wel een echte shopaholic..
ga zaterdag ook weer een volledige dag de stad in met een vriendin
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59077814
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:01 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Dan zullen paps en mams wel bijspekken.
Dat veranderd wel als je zelfstandig woont, dan heb je je geld wel ergens anders voor nodig.
Ik was je net te snel af
pi_59077833
te laat met quote.
#35.
pi_59077856
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gewassen
ik zou toch eens gaan kijken hoe dat werkt als ik jou was
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo