In publieke ruimtes is het inderdaad anders, maar goed, als ik aan het zwemmen ben denk ik daar toch niet aanquote:Op maandag 2 juni 2008 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar in je bikini in de achtertuin kun je ook weinig commentaar verwachten.
Op het strand is het toch weer anders, vind ik, al moet ik zeggen dat ik er ook geen moeite heb in m'n blote reet de zee in te hollen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Been dood?. En de rest leeft nog?
.
Ik was net even lekker Rockband aan het spelen (proberen om op medium alles op vijf sterren te halen, was goed bezig), knalt de stroom er weer uit op Marks kamer en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen
![]()
.
fijn is dat hè? Gewoon even wel gaan. Niet meteen op max. power, maar gewoon, even bewegen.. geeft veel meer voldoening dan op je reet blijven zitten en denken 'ik had nu kunnen rennen/fietsen/spinnen/sporten/weetikveelwatten'quote:Op maandag 2 juni 2008 19:36 schreef conleche het volgende:
Had natuurlijk ook helemaal niet kunnen gaan, maar voel me nu toch beter!
mooiquote:Op maandag 2 juni 2008 17:25 schreef Ewelina het volgende:
Die bikini van mij is ook niet voorgevormd hoor, bijna geen bikini van Freya is voorgevormdFreya's geven gewoon een prachtige vorm aan je borsten
[ afbeelding ]
Kan jij een uur aan 1 stuk lopen? En zo ja, liep je dan al eerder hard??quote:Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenoot is fitnessinstructeur en we hebben net samen een uur hard gelopen.
Dat zou ik ook wel willen, zo'n personal coach! Ik heb vroeger samengewoond met een tenniscoach en die trainde me ook weleens en als ik er nu aan denk, word ik nog misselijk van vermoeidheid. Wat een beul was dat zeg! (het allerergste was de traptraining, ongeveer 100 x de trap op en af op allerlei manieren. Ik was wel in een maand in shape, dat dan weer wel.)quote:Op maandag 2 juni 2008 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
@ conleche: Nee hoor, geen uur achter elkaar. Ik ben met Evy 1 tot les 16 gekomen voor ik een blessure kreeg, en dit was de eerste keer in anderhalve maand dat ik weer liep. Mooie afwisseling, met sprintjes tussendoor. Hij heeft me wel afgebeult hoor, het laatste stuk liep 'ie letterlijk met z'n vinger tegen m'n rug.. Toch wel makkelijk, zo'n persoonlijke coach.
.
Dat zou ik echt niet kunnenquote:Op maandag 2 juni 2008 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb te weinig kleren
nou ja, te weinig om te varierenelke week in een andere volgorde hetzelfde aan
en als er iets vervangen moet worden koop ik wat nieuws, maar vaak dat ook niet
![]()
vind het altijd alleen zo zonde van mijn geld, kleren zijn altijd zo duur (Esprit enzo, dat vind ik dan wel weer leuk)
een beetje?quote:Op maandag 2 juni 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet kunnen
Ken mijn vriend nu een half jaar en die heeft nog nooit hetzelfde setje kleding bij mij gezien (oke dat is ook wel een beetje erg)
Ja ik heb nog het geluk dat ik vrij weinig zelf hoef te betalenquote:Op maandag 2 juni 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
heb wel verschillende truitjes op een andere broek, maar heb maar twee goed passende broeken op het moment, zelfs de ene is eigenlijk al te groot, maar gelukkig heb ik nog wat passende rokken..![]()
spendeer mn geld liever aan motorrijden
Ik heb nog nooit gewassenquote:Op maandag 2 juni 2008 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een beetje?![]()
da's heel erg!
moet er niet aan denken om zoveel kleren te hebben...want dan was ik namelijk nooit
en dan zou ik ineens heel veel kleren moeten wassen
dus deze hoeveelheid kleding zorgt er ook nog voor dat ik elke week een was of 2 draai
Dan zullen paps en mams wel bijspekken.quote:Op maandag 2 juni 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ken mijn vriend nu een half jaar en die heeft nog nooit hetzelfde setje kleding bij mij gezien (oke dat is ook wel een beetje erg)
Ik was je net te snel afquote:Op maandag 2 juni 2008 22:01 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dan zullen paps en mams wel bijspekken.
Dat veranderd wel als je zelfstandig woont, dan heb je je geld wel ergens anders voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |