abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59056244
maar smokkel vaak met een iets grotere cup, zodat het nog wat lijkt (voorgevormde BH's ftw )
Ja doei.
pi_59056248
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omvang zegt natuurlijk ook niet alles hè. Ik weet natuurlijk niet wat je cup is, maar met 75A pas je misschien wel in een 36, en met 70D niet (ik moest laatst ook in een maat 40 daarom ).
Dat is waar maar het gaat natuurlijk niet alleen om het punt waar je borsten zitten, maar goed Gaby moet doen wat ze wil
Maar ik waarschuw je wel voor de rits als je maat 36 probeert, of je moet handig zijn dat je er zelf een nieuwe in kan zetten
pi_59056266
waar zit de rits dan?
Ja doei.
pi_59056364
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
waar zit de rits dan?
Zit hoog (dus dan zit je nog wel met je schouders, heb ik ook) en dan tot je onderrug
pi_59056429
maar aan de zijkant of op de rug? indien rug, René is er meestal wel als ik me aankleed vooral op dagen dat ik zo'n jurkje aandoe (als ik met de motor weg ga kan dat gewoon niet ) dus dan kan hij me daarmee helpen

[ Bericht 87% gewijzigd door motorbloempje op 01-06-2008 21:41:07 ]
Ja doei.
pi_59056619
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lol. Om 9:00 ofzo al hoor .
Wat ik wél heel genant vond trouwens: we zaten in een hotel en er werd gebeld dat het ontbijt dadelijk zou worden bezorgd. Zij kleedde zich aan en ik stom genoeg niet. Ik voelde me best wel opgelaten toen er twee kamermeisjes binnen kwamen met ontbijt terwijl ik nog spiernaakt onder de lakens lag en al helemaal toen ik even later opstond en zag dat er allemaal ondergoed en andere kledingstukken door de kamer verspreid lagen . Wat moeten die meisjes wel niet hebben gedacht? .
gewoon vriendinnen die lekker hebben geslapen. heb ook wel eens met een vriendin in 1 bed in een hotelkamer gelegen. En de vloer was uiteraard een puinzooi, ik ben niet zo netjes
pi_59056890
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
maar aan de zijkant of op de rug? indien rug, René is er meestal wel als ik me aankleed vooral op dagen dat ik zo'n jurkje aandoe (als ik met de motor weg ga kan dat gewoon niet ) dus dan kan hij me daarmee helpen
Rug en het gaat niet om het aantrekken maar het is een rits die geen weerstand wil hebben, hele zwakke rits dus hij mag niet (te) strak zitten
Maar goed het is wel een super jurk
pi_59056956
ik wil hem ook haha
pi_59056974
Nou zeg, had ik hem maar nooit gepost
  zondag 1 juni 2008 @ 22:17:42 #60
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59057203
Ik wil hem ook maar de maatvoering is zo kut dat ik hem laat zitten Ga wel op zoek naar een ander mooi jurkje
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59057355
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar mijn borsten zijn ook weer niet heel groot

Ik dacht op de fotos te zien die je gepost hebt, dat je toch een behoorlijke voorgevel hebt.
En dan blijft zo`n jurkje wel zitten ja.
#35.
pi_59057398
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:25 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Ik dacht op de fotos te zien die je gepost hebt, dat je toch een behoorlijke voorgevel hebt.
En dan blijft zo`n jurkje wel zitten ja.
Tja maar er zijn grotere
pi_59057452
in vergelijking met mijn AA zijn die van jou huge
Ja doei.
pi_59057476
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
in vergelijking met mijn AA zijn die van jou huge
jij hebt geen aa toch?
ik dacht dat je grotere borsten had als ik
pi_59057526
AA

heb echter A BH's, want dan lijkt 't nog wel een beetje iets. Heb één B BH voor kleren die écht niet zonder titen kunnen

triest huh?
Ja doei.
pi_59057612
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
AA

Altijd al geweest of zijn ze gekrompen met je afvalrace (heb er geen verstand van). van afvallen.
#35.
pi_59057645
altijd al ienie-mini ik geef het jarenlang intensief zwemmen de schuld maar

gelukkig is het niet nóg minder geworden sinds januari, dat scheelt.

Ik ga nu lekker douchen en dan mn vent lekker naar bed sleuren

welterusten!!!! alvast
Ja doei.
pi_59057732
Sommige mensen hebben gewoon kleine borsten. Mja. Wel handig met sporten
pi_59057763
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wou net zeggen, erg handig met sporten

ook al zou ik mijn vrouwelijke zandloperfiguur niet willen ruilen
  zondag 1 juni 2008 @ 22:43:04 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59057776
Ik heb lekker cup G.
En nee, dat is niet handig met het sporten .
Niet meer actief op Fok!
pi_59057839
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik bedoel er verder ook niets mee.
#35.
pi_59057873
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:45 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Ik bedoel er verder ook niets mee.
Huh Wat waar niet mee?
Ik voel me niet aangevallen of zo
pi_59057964
Dat sommige dames kleinere borsten hebben dan de ander.
het gaat om het meisje zelf toch.
#35.
pi_59058451
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb lekker cup G.
Had ik ook, maar wel heel lang geleden. Lang leve plastische chirurgie!
pi_59058556
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:49 schreef Clayton1 het volgende:
Dat sommige dames kleinere borsten hebben dan de ander.
het gaat om het meisje zelf toch.
Haha. Politiek correct. Ik vind dikke tieten geyl dus denk er over na om ze aan te schaffen. Of ik kijk gewoon af en toe bij een meisje. Voor het idee

Oh, volgens mij zit er nog alcohol in m'n bloed
pi_59058917
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Haha. Politiek correct. Ik vind dikke tieten geyl dus denk er over na om ze aan te schaffen. Of ik kijk gewoon af en toe bij een meisje. Voor het idee

Oh, volgens mij zit er nog alcohol in m'n bloed
Ik vind ze ook mooi, big mamma's bedoel ik, maar ik vind neppers bijna altijd lelijk. Het is niet vrouwelijk of zo, het is zo hard. En ze hebben vaak een rare rue d'amour.

Jouw borsten kunnen best nog wat groeien hoor. Ik had laatst toch ook een foto geplaatst van toen ik 21 was: had ik niet eens een bh aan, dus echt groot zullen ze toen niet zijn geweest en ik heb nu gewoon een C. Misschien niet formaatje geyl, zoals jij dat noemt, maar C is een behoorlijk werkzaam formaat.
pi_59059075
Hahaha. Nee b/c is vaak ook al groot
ik ben een soort van smal gebouwd? dus D oid zou echt niet staan!
pi_59059347
TVP. Ik ben allergisch voor katten. En ik vind de jurk van Miss_S leuk. Ik ga ook meer jurken en rokken dragen want die verkopen ze met bosjes in Belgie
pi_59059366
Ik ben ook allergisch voor katten
pi_59060012
Oh en ik heb cup C Prima gemiddeld dus!
pi_59060037
70c of 100c
maakt natuurlijk wel uit.
pi_59060045
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en ik heb cup C Prima gemiddeld dus!
Pics??
pi_59060069
PF, ik hou het niet meer helemaal bij, maar zie je Meneer Misschien nog? en was dat ook de Galaman?
  Vis een optie? maandag 2 juni 2008 @ 00:31:35 #84
70532 loveli
N
pi_59060244
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:55 schreef Miss_S het volgende:
Heel toevallig wanneer jij een nieuw katje hebt, normaal hebben we het hier toch niet over
Maar verder maakt het niet uit hoor kijk al uit naar de volgende
En Ewelina dan? Die begon met poezenspam. Maak je liever druk om dingen die er echt toe doen.
crap in = crap out
pi_59060562
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:19 schreef conleche het volgende:
PF, ik hou het niet meer helemaal bij, maar zie je Meneer Misschien nog? en was dat ook de Galaman?
mr maybe heb ik disndag voor het laatst gezien
mr date is een jongen die ik al heel lang stiekem een beetje leuk vind
en hij mij bleek. blijkt.

wat moet ik daar nu weer mee.
pi_59060681
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

mr maybe heb ik disndag voor het laatst gezien
mr date is een jongen die ik al heel lang stiekem een beetje leuk vind
en hij mij bleek. blijkt.

wat moet ik daar nu weer mee.
Wat je daarmee moet? Ben je op 1 van de twee verliefd?
pi_59060694
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat je daarmee moet? Ben je op 1 van de twee verliefd?
Nou. Ik sta het mezelf niet toe.
pi_59060760
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nou. Ik sta het mezelf niet toe.
Ja dus, nou voor die moet je gaan. Tenminste, als hij jou ook leuk vindt, maar dat zal wel toch?

(je kan wel allerlei bezwaren gaan bedenken, maar als je iemand leuk vindt en er zijn geen zwaarwegende obstakels (getrouwd met 3 kinderen zou zo'n obstakel kunnen zijn, maar daar heb je weinig last van op jouw leeftijd neem ik aan) dan moet je het gewoon doen en dan zie je wel waar het schip strandt of niet natuurlijk!
pi_59060785
Mr Gala vind/vond ik ooit leuk maar die heb ik een half jaar weten te negeren
maar denk dat het meer een player type is, ken hem niet zo goed

Mr date ken ik ook niet zo goed, maar tot nu toe hadden we het echt fijn samen. Maar ben bang dat ik het nu een beetje heb verpest. Maar dat weet ik dus niet want ik ken hem nog niet zo goed/lang.
pi_59060810
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mr Gala vind/vond ik ooit leuk maar die heb ik een half jaar weten te negeren
maar denk dat het meer een player type is, ken hem niet zo goed

Mr date ken ik ook niet zo goed, maar tot nu toe hadden we het echt fijn samen. Maar ben bang dat ik het nu een beetje heb verpest. Maar dat weet ik dus niet want ik ken hem nog niet zo goed/lang.
O je weet het echt nog niet? Ook niet als je je voorstelt dat je morgen een week op vakantie mag naar een heerlijk hotel in Miami of zo en je mag 1 van de 2 meenemen. Komt er dan niet eentje meer naar voren dan de ander?
pi_59060936
Ik denk.. mr date? Ook al zou ik denk ik meer streken uithalen met mr gala. (Mr date drinkt niet en mr gala heel veel)
pi_59061872
Goedemorgen allemaal
Ben al een uur wakker omdat ik dacht veel werk te hebben aan een verslag dat ik vandaag moest inleveren maar ik ben alweer klaar. Terwijl ik pas om half 11 weg moet, maar goed beter te vroeg dan te laat

Nu maar eerst ontbijten
pi_59063436
Wat een hoop katjes! Lief hoor.
Als ik bij m'n vriendje het raam uit kijk zijn er soms wilde konijntjes, dat is ook lief
Daar geweest dus in het weekend en het was wel gezellig.
Zaterdag hebben we tilapia uit de oven met pijnboompitjes, basilicum en knoflook op met salade en aardappeltjes en zondag wraps met rode curry met kokosmelk. Lekker en niet echt ongezond denk ik.
Waar ik wel mee zit is dat hij ècht een slijmbal is. Ik dacht dus dat dat alleen de eerste fase is, maar hij doet echt alles voor me Het zit er alleen wel in dat ik daar teveel gewend aan raak, hij daar dan toch niet zo tevreden meer mee is etc...
Nou ja voor de lunch heeft ie een boterham met kipfilet en twee boterhammen met pindakaas voor me gemaakt Hij houdt ook goed rekening met mijn geen-varkensvlees eten dus w.b. hij in huis heeft. Maar das vanwege minder puistjes ook in zijn belang natuurlijk
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 2 juni 2008 @ 11:21:57 #94
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59064936
Zo, weer terug van mijn tentamen. Ging wel aardig ondanks zéér kut slapen (sliep pas om 2.00u en was om 6.00u weer wakker) en mijn zéér karige voorbereiding
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59065950
En ik ben weer terug van mijn eindgesprek, alles was goed
  maandag 2 juni 2008 @ 12:48:12 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59066810
goedemorgen:)

feli Miss-S, heel fijn dat je gesprek goed ging

ik heb vorige week ook een zeer goed gesprek gehad op mijn werk dus jubel ff met je mee

ow en natuurlijk kan ik niet achterblijven met foto's van 1 van mijn 3 lieve katjes: (gister in de tuin)

lief lief lief
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 2 juni 2008 @ 12:51:33 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59066876
ow ja en zo lief issie dus niet altijd
geirriteerd:

klaar om aan te vallen:

Bram(metje)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59067337
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat een hoop katjes! Lief hoor.
Als ik bij m'n vriendje het raam uit kijk zijn er soms wilde konijntjes, dat is ook lief
Daar geweest dus in het weekend en het was wel gezellig.
Zaterdag hebben we tilapia uit de oven met pijnboompitjes, basilicum en knoflook op met salade en aardappeltjes en zondag wraps met rode curry met kokosmelk. Lekker en niet echt ongezond denk ik.
Waar ik wel mee zit is dat hij ècht een slijmbal is. Ik dacht dus dat dat alleen de eerste fase is, maar hij doet echt alles voor me Het zit er alleen wel in dat ik daar teveel gewend aan raak, hij daar dan toch niet zo tevreden meer mee is etc...
Nou ja voor de lunch heeft ie een boterham met kipfilet en twee boterhammen met pindakaas voor me gemaakt Hij houdt ook goed rekening met mijn geen-varkensvlees eten dus w.b. hij in huis heeft. Maar das vanwege minder puistjes ook in zijn belang natuurlijk
Slijmbal of gewoon aardig ? Is wel leuk maar snap dat het kan gaan irriteren
pi_59067495
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Slijmbal of gewoon aardig ? Is wel leuk maar snap dat het kan gaan irriteren
Zowel een echte slijmbal als gewoon aardig...
Hij geeft zoveel kusjes dat ik weleens denk 'nu is het wel genoeg hoor'
geeft mij de kans niet om ontbijt te maken, geeft er niet om als ik niet afdroog, vraagt erg vaak wat ik wil bij triviale dingen(dat is misschien ook wel onzekerheid; ik kan weleens m'n mening geven en daar wordt hij wel zenuwachtig van).
Lieve dingen zijn: post-it in een geleend boek dat ie me zo leuk vindt, onverwachte smsjes bv.

Aan de andere kant werd hij laatst wel erg boos op zn mama, toen die hem belde over een brief van de ib-groep
Het mooi kotsende meisje.
pi_59067585
Hm.. Ik denk niet dat hij dit echt heel erg lang gaat volhouden. Vraag hem anders om wat meer zichzelf te zijn en dat je hem dan ook nog heus wel leuk gaat vinden. Of ga snel ontbijt voor hem maken,
denkt hij eerst huh, maar daarna. O ja, dat kan ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')