Dat is waar maar het gaat natuurlijk niet alleen om het punt waar je borsten zitten, maar goed Gaby moet doen wat ze wilquote:Op zondag 1 juni 2008 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omvang zegt natuurlijk ook niet alles hè. Ik weet natuurlijk niet wat je cup is, maar met 75A pas je misschien wel in een 36, en met 70D niet (ik moest laatst ook in een maat 40 daarom).
gewoon vriendinnen die lekker hebben geslapen. heb ook wel eens met een vriendin in 1 bed in een hotelkamer gelegen. En de vloer was uiteraard een puinzooi, ik ben niet zo netjesquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol. Om 9:00 ofzo al hoor.
Wat ik wél heel genant vond trouwens: we zaten in een hotel en er werd gebeld dat het ontbijt dadelijk zou worden bezorgd. Zij kleedde zich aan en ik stom genoeg niet. Ik voelde me best wel opgelaten toen er twee kamermeisjes binnen kwamen met ontbijt terwijl ik nog spiernaakt onder de lakens lag en al helemaal toen ik even later opstond en zag dat er allemaal ondergoed en andere kledingstukken door de kamer verspreid lagen. Wat moeten die meisjes wel niet hebben gedacht?
![]()
.
Rug en het gaat niet om het aantrekken maar het is een rits die geen weerstand wil hebben, hele zwakke rits dus hij mag niet (te) strak zittenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
maar aan de zijkant of op de rug? indien rug, René is er meestal wel als ik me aankleedvooral op dagen dat ik zo'n jurkje aandoe (als ik met de motor weg ga kan dat gewoon niet
) dus dan kan hij me daarmee helpen
![]()
Ik dacht op de fotos te zien die je gepost hebt, dat je toch een behoorlijke voorgevel hebt.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar mijn borsten zijn ook weer niet heel groot
Tja maar er zijn groterequote:Op zondag 1 juni 2008 22:25 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Ik dacht op de fotos te zien die je gepost hebt, dat je toch een behoorlijke voorgevel hebt.
En dan blijft zo`n jurkje wel zitten ja.
jij hebt geen aa toch?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
in vergelijking met mijn AA zijn die van jou huge
Altijd al geweest of zijn ze gekrompen met je afvalrace (heb er geen verstand van). van afvallen.quote:
Ik wou net zeggen, erg handig met sportenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon kleine borsten. Mja. Wel handig met sporten
Ik bedoel er verder ook niets mee.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon kleine borsten. Mja. Wel handig met sporten
Had ik ook, maar wel heel lang geleden. Lang leve plastische chirurgie!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb lekker cup G.
Haha. Politiek correct. Ik vind dikke tieten geyl dus denk er over na om ze aan te schaffen. Of ik kijk gewoon af en toe bij een meisje. Voor het ideequote:Op zondag 1 juni 2008 22:49 schreef Clayton1 het volgende:
Dat sommige dames kleinere borsten hebben dan de ander.
het gaat om het meisje zelf toch.
Ik vind ze ook mooi, big mamma's bedoel ik, maar ik vind neppers bijna altijd lelijk. Het is niet vrouwelijk of zo, het is zo hard. En ze hebben vaak een rare rue d'amour.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha. Politiek correct. Ik vind dikke tieten geyl dus denk er over na om ze aan te schaffen. Of ik kijk gewoon af en toe bij een meisje. Voor het idee
Oh, volgens mij zit er nog alcohol in m'n bloed
En Ewelina dan? Die begon met poezenspam. Maak je liever druk om dingen die er echt toe doen.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:55 schreef Miss_S het volgende:
Heel toevallig wanneer jij een nieuw katje hebt, normaal hebben we het hier toch niet over
Maar verder maakt het niet uit hoorkijk al uit naar de volgende
mr maybe heb ik disndag voor het laatst gezienquote:Op maandag 2 juni 2008 00:19 schreef conleche het volgende:
PF, ik hou het niet meer helemaal bij, maar zie je Meneer Misschien nog? en was dat ook de Galaman?
Wat je daarmee moet? Ben je op 1 van de twee verliefd?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
mr maybe heb ik disndag voor het laatst gezien
mr date is een jongen die ik al heel lang stiekem een beetje leuk vind
en hij mij bleek. blijkt.
wat moet ik daar nu weer mee.
Nou. Ik sta het mezelf niet toe.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat je daarmee moet? Ben je op 1 van de twee verliefd?
Ja dus, nou voor die moet je gaan. Tenminste, als hij jou ook leuk vindt, maar dat zal wel toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou. Ik sta het mezelf niet toe.
O je weet het echt nog niet? Ook niet als je je voorstelt dat je morgen een week op vakantie mag naar een heerlijk hotel in Miami of zo en je mag 1 van de 2 meenemen. Komt er dan niet eentje meer naar voren dan de ander?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mr Gala vind/vond ik ooit leuk maar die heb ik een half jaar weten te negeren
maar denk dat het meer een player type is, ken hem niet zo goed
Mr date ken ik ook niet zo goed, maar tot nu toe hadden we het echt fijn samen. Maar ben bang dat ik het nu een beetje heb verpest. Maar dat weet ik dus niet want ik ken hem nog niet zo goed/lang.
Slijmbal of gewoon aardigquote:Op maandag 2 juni 2008 10:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat een hoop katjes! Lief hoor.
Als ik bij m'n vriendje het raam uit kijk zijn er soms wilde konijntjes, dat is ook lief![]()
Daar geweest dus in het weekend en het was wel gezellig.
Zaterdag hebben we tilapia uit de oven met pijnboompitjes, basilicum en knoflook op met salade en aardappeltjes en zondag wraps met rode curry met kokosmelk. Lekker en niet echt ongezond denk ik.
Waar ik wel mee zit is dat hij ècht een slijmbal is.Ik dacht dus dat dat alleen de eerste fase is, maar hij doet echt alles voor me
Het zit er alleen wel in dat ik daar teveel gewend aan raak, hij daar dan toch niet zo tevreden meer mee is etc...
Nou ja voor de lunch heeft ie een boterham met kipfilet en twee boterhammen met pindakaas voor me gemaaktHij houdt ook goed rekening met mijn geen-varkensvlees eten dus w.b. hij in huis heeft. Maar das vanwege minder puistjes ook in zijn belang natuurlijk
Zowel een echte slijmbal als gewoon aardig...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Slijmbal of gewoon aardig? Is wel leuk maar snap dat het kan gaan irriteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |