Hij zegt dat ie dat soort dingen graag voor me doet. Ik maak ook weleens ontbijt, maar hij probeert me vaak voor te zijn. Ik zeg inderdaad regelmatig dat ie wat relaxter aan moet doen, dat het allemaal goed komt enzo. Daarin geeft ie me weer zo gelijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hm.. Ik denk niet dat hij dit echt heel erg lang gaat volhouden. Vraag hem anders om wat meer zichzelf te zijn en dat je hem dan ook nog heus wel leuk gaat vinden. Of ga snel ontbijt voor hem maken,
denkt hij eerst huh, maar daarna. O ja, dat kan ook!
Aan hoe hij met anderen omgaat kun je vaak zien hoe iemand is als de roze wolk optrekt... Klein aandachtspuntje dus.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[knip]
Aan de andere kant werd hij laatst wel erg boos op zn mama, toen die hem belde over een brief van de ib-groep
Dat dacht ik nou ook. Hij begon een heel verhaal over z'n geschiedenis met z'n moeder etcetera en verzekerde me dat hij nooit zo tegen mij zou doen, maar vond het vooral niet terecht dat ik hem onevenredig boos vond. Dat vond ik gezien de duur van het gesprek totdat hij boos werd (erg kort) en het onderwerp van het gesprek (geld; kan best iets zijn waar iemand zich terecht druk over maakt).quote:Op maandag 2 juni 2008 13:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Aan hoe hij met anderen omgaat kun je vaak zien hoe iemand is als de roze wolk optrekt... Klein aandachtspuntje dus.
Doe die opdrachten weg en je hebt een perfecte middagquote:Op maandag 2 juni 2008 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Men neme: zon, gras, kort rokje, truitje, water en opdrachten en je hebt een bijna perfecte middag
bruin worden
Ik heb inderdaad zijn mama nog nooit gezien en ik heb niet gehoord wat zij zei aan de telefoon, maar na minder dan een halve minuut deed hij al erg boos. Zo te horen liet hij haar niet eens goed uitpraten, dit beaamde hij ook omdat hij wel wist waar het over ging. Toch vind ik dat geen reden om zo te doen tegen iemand, ik schrok wel een beetje van de heftigheid en ik kan zeggen dat ik best wat gewend ben.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Nogal kortzichtig om hem te gaan beoordelen op hoe 'ie tegen z'n mama doet.
Als je mij net kent en mij soms hoort tegen mijn moeder, dan denk je ook:![]()
![]()
, maar als je de geschiedenis kent en weet dat mijn moeder een verschrikkelijke dramkont kan zijn die je het bloed onder de nagels vandaan kan halen, kijk je toch weer heel anders tegen de zaak aan
.
mr dat is ook super beleefd tegen personeelquote:Op maandag 2 juni 2008 14:28 schreef loveli het volgende:
Doe de "waitress-test", kijk in een restaurantje hoe hij het bedienend personeel behandelt.
"If you find yourself dating a man who treats you like a queen and other females like dirt - hit the road."
Ligt dat niet aan het perspectief?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Het lijkt weinig verschil te maken. Maar je kuiten lijken wel slanker
Tsss, dat is ook niet lief! Ik schijn een 'erg lekker' lijf te hebben (volgens een zeker vrouwspersoonquote:Op maandag 2 juni 2008 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Het lijkt weinig verschil te maken. Maar je kuiten lijken wel slanker
Als je minder buikvet en meer buikspieren krijgt, komt dat wel denk ik hoor! Als je tenminste bedoelt dat ie nu horizontaal ligtquote:Op maandag 2 juni 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Jullie hebben tenminste een fatsoenlijke navel. Ik heb een lelijke gleuf. Ik dacht dat dat kwam door overgewicht, maar het wordt er niet minder op, dus ik vrees dat het zo blijft.
Nee, ik wil gewoon een gat!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Zo'n streepjesnavel? Dat is sexy!
Het is pas erg als je navel echt uitstulpt!
(ok, ik wou hier dus een voorbeeld bij plaatsen maar de resultaten die Google gaf waren té erg)
Ja, hij ligt nu horizontaal.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Als je minder buikvet en meer buikspieren krijgt, komt dat wel denk ik hoor! Als je tenminste bedoelt dat ie nu horizontaal ligt![]()
je hebt het ongetwijfeld over een verticaal streepje, want horizontaal is echt niet sexyquote:
Ja, verticale streepjes zijn da bomb, die zijn nog beter dan ronde navels en uitstulpnavels. Helaas moet je wel wat moeite doen voor een streepjesnavelquote:Op maandag 2 juni 2008 15:59 schreef Ewelina het volgende:
Ik had het inderdaad over een verticale streep ja. Horizontale streep-navels kende ik nog niet, nieuwe ontdekking
Volgens mij heeft niemand van zichzelf een verticale streepjesnavelquote:Op maandag 2 juni 2008 16:05 schreef Ewelina het volgende:
Ik vraag me af of navels niet gewoon onderdeel zijn van je bouw, dwz. dat je ze niet kunt veranderen (behalve natuurlijk een héle vieze diepe navel in een HUGE bierbuik zoals ik net tegenkwam op Google)
Toen ik 10 kg minder woog had ik namelijk dezelfde navel.
TARA heeft van zichzelf een verticale streepjesnavel. En hij is niet afgetraind (dat woord impliceert namelijk dat je iets aan sport doetquote:Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand van zichzelf een verticale streepjesnavel. De meesten beginnen met een ronde navel of een uitstulpnavel.
Verticale streepjesnavels zie je ook altijd bij afgetrainde figuren.
Of bij gefotoshopte figurenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand van zichzelf een verticale streepjesnavel. De meesten beginnen met een ronde navel of een uitstulpnavel.
Verticale streepjesnavels zie je ook altijd bij afgetrainde figuren.
Hoe moeilijk ik het ook zou vinden, ik zou het niet zeggenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:10 schreef freecell het volgende:
Nu het dilemma: vertel ik aan zijn papa dat hij zich nu heel goed kan omdraaien, of vertel ik het niet en laat ik hem donderdag heel trots vertellen dat hij zich kan omdraaien?
Ik weet zeker dat zijn ouders graag bij de eerste keer geweest zouden zijn....
Ik lag dus in mijn bikini in de zon, dan is het echt warmquote:Op maandag 2 juni 2008 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Ok... het schijnt hier 28 graden te zijn en Mark kwam net enorm bezweet binnen, maar ik merk dus nergens wat van. Wel rokje en t-shirtje aan, maar het is lekker koeltjes en ik zweet totaal niet
.
Haha, dat had ik vanochtend toen ik naar buiten staptequote:Op maandag 2 juni 2008 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Ok... het schijnt hier 28 graden te zijn en Mark kwam net enorm bezweet binnen, maar ik merk dus nergens wat van. Wel rokje en t-shirtje aan, maar het is lekker koeltjes en ik zweet totaal niet
.
Ik vond het al knap dat ik mezelf zo op de foto kreeg... ze zijn namelijk genomen met een telefoonquote:Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef -marz- het volgende:
Dames jullie moeten wel ff ontspannen zeg... die schouders staat echt stijf omhoog.
Ik vind het niet moeilijk om niet te zeggen op zich, maar wel lastig als zij dan in de loop van de week heel trotsquote:Op maandag 2 juni 2008 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk ik het ook zou vinden, ik zou het niet zeggen.
Zelf ondervinden is het leukst voor de ouders.
Echt vies is het dan hequote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, dat had ik vanochtend toen ik naar buiten stapteIk dacht dat het niet zo warm was, gewoon shirtje met spijkerbroek aan en mijn zomerjas. Die was dus overbodig
![]()
Zéker in de overvolle metro
Precies, fotos van jezelf maken is best stressvolquote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat ik mezelf zo op de foto kreeg... ze zijn namelijk genomen met een telefoon
Ja, inderdaad, ik weet alweer precies waarom ik nooit met het OV ga. Moest bij het AMC (IWO) zijn, dat is niet aan te fietsen.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Echt vies is het dan he![]()
Blij dat ik lekker ga fietsen altijd
Ik moet ineens denken aan toen ik 2 jaar geleden in Rome was tijdens de hittegolf (35 tot 40 graden daar) en elke dag in een overvolle metro moest staanquote:Op maandag 2 juni 2008 16:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik weet alweer precies waarom ik nooit met het OV ga. Moest bij het AMC (IWO) zijn, dat is niet aan te fietsen.
Dat was het vandaag dus ookquote:Op maandag 2 juni 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan toen ik 2 jaar geleden in Rome was tijdens de hittegolf (35 tot 40 graden daar) en elke dag in een overvolle metro moest staan![]()
. Het was net een sauna, vooral als de metro stil stond vlak voordat 'ie vertrok. Iedereen met zakdoekjes en waaiers in de weer
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |