quote:Op zondag 1 juni 2008 15:41 schreef OA het volgende:
Goftedomme... Ik moet m'n ouwelui ophalen. M'n vaders poot zit in het gips en ze zijn op de camping.![]()
En m'n ma kan niet rijden
pwnquote:Op zondag 1 juni 2008 15:41 schreef OA het volgende:
Goftedomme... Ik moet m'n ouwelui ophalen. M'n vaders poot zit in het gips en ze zijn op de camping.![]()
Dat is altijd kut! En dan tijdens die rit ook nog een hoop gezeik aan je kop!quote:Op zondag 1 juni 2008 15:41 schreef OA het volgende:
Neukzequote:
Camping smokingsquote:Op zondag 1 juni 2008 15:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is altijd kut! En dan tijdens die rit ook nog een hoop gezeik aan je kop!![]()
Campings
kannie niet met de streekbus of zo?quote:Op zondag 1 juni 200815:41 schreef OA het volgende:
Goftedomme... Ik moet m'n ouwelui ophalen. M'n vaders poot zit in het gips en ze zijn op de camping. [afbeelding]
En m'n ma kan niet rijden [afbeelding]
Too easyquote:Op zondag 1 juni 2008 15:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kannie niet met de streekbus of zo?
quote:Top 10 Posters
1 eer-ik - 27668
2 MPG - 26319
3 OA - 24177
4 juon_jacket1 - 14207
5 Muck - 13770
6 vrolijke-frits - 12567
7 Pheno - 11096
8 Kuukske - 11014
9 Houniet - 9474
10 indahnesia.com - 9441
quote:Top 10 Topic-openers
1 MPG - 102
2 eer-ik - 100
3 OA - 96
4 vrolijke-frits - 63
5 Kuukske - 47
6 JortK - 47
7 juon_jacket1 - 41
8 Pheno - 37
9 BrandX - 36
10 Lenny_Leonard - 35
quote:Spam-records
190 posts - JortK - [JortKSC #788] Waar Koffie helpt om postaantal op te krikken!!!
127 posts - eer-ik - [KSC #393] Bijna 400 al.
125 posts - juon_jacket1 - [KSC 630] On the first day of christmas my true love gave to me.
118 posts - eer-ik - [KSC #698] Dag Amy, is rehab nog steeds een no-no?
115 posts - Sebasser - [Koffie SC #199] MH
quote:Snelste gevulde topics
8.85 posts per minuut - [KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
3.63 posts per minuut - [KSC #566] Ontbijt op kingsize bed
3.22 posts per minuut - [KSC #698] Dag Amy, is rehab nog steeds een no-no?
3.03 posts per minuut - [KSC #787] Kwartetten onder het genot van een bakkie!
2.98 posts per minuut - [KSC #251] Er vloeit van alles voort uit koffie...
Weet ikquote:Op zondag 1 juni 2008 15:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jaja, maar dat is niet alleen naar vieze plaatjes kijken he!
Waar haal je die stats vandaan? Zijn dit die dingen die Piles doet? Dan weet ik het namelijk welquote:
ja, dat laatste dusquote:Op zondag 1 juni 200815:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar haal je die stats vandaan? Zijn dit die dingen die Piles doet? Dan weet ik het namelijk wel [afbeelding]
Ach, de TT wekt de indruk dat er hier meer actie gaat plaatsvinden dan er in werkelijkheid zal zijnquote:
Ik ook maar zelden...quote:Op zondag 1 juni 2008 16:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer hèIk heb me in de subforum nog nooit vertoond (denk ik
)
VerNEUKeratieve topic titelsquote:Op zondag 1 juni 200816:04 schreef JortK het volgende:
[..]
indah maak jij eens een topic aan [afbeelding]
zo eng is sex niet hoor, tenzij je over een monster van een vrouw heen moet... dat dan weer wel.quote:
Ik bedoel ook het subforum he...quote:Op zondag 1 juni 2008 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo eng is sex niet hoor, tenzij je over een monster van een vrouw heen moet... dat dan weer wel.
oohquote:Op zondag 1 juni 200816:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel ook het subforum he... [afbeelding]
avond is het hier al!quote:Op zondag 1 juni 200816:24 schreef JortK het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
text_only rulezzzz gewoon dikke shit!quote:Op zondag 1 juni 200816:31 schreef JortK het volgende:
Maar even overgestapt op text-only want met die baggerlayout was er echt geen beginnen aan [afbeelding]
wat hebben ze nu weer gedaan met de BL dan?quote:Op zondag 1 juni 200816:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het ziet er echt niet uit in bagger lay-out. Al heb ik op het moment geen problemen [afbeelding]
gewoon mijn manier van hoi zeggen indahquote:
hoi dan muckepuck!quote:Op zondag 1 juni 200816:38 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon mijn manier van hoi zeggen indah [afbeelding]
waarvan?quote:Op zondag 1 juni 200816:40 schreef JortK het volgende:
Ik word echt helemaal gek [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Spamz0rquote:Op zondag 1 juni 2008 16:45 schreef indahnesia.com het volgende:
en omdat ik eventjes wil proeven hoe het is op de 45e plek in de top500 nog drie posts vandaag.
quote:
profiteur!quote:Op zondag 1 juni 200816:48 schreef Pheno het volgende:
O, straks even bij een kennis gaan eten
Rozequote:Op zondag 1 juni 2008 16:49 schreef Pheno het volgende:
En mijn vrouw de kleur van de auto laten kiezen
je hebt duidelijk ook minder goede ideeen....quote:Op zondag 1 juni 200816:49 schreef Pheno het volgende:
En mijn vrouw de kleur van de auto laten kiezen [afbeelding]
Link, url?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:45 schreef indahnesia.com het volgende:
en omdat ik eventjes wil proeven hoe het is op de 45e plek in de top500 nog drie posts vandaag.
lila?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:49 schreef Pheno het volgende:
En mijn vrouw de kleur van de auto laten kiezen
quote:Op zondag 1 juni 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
schijtsite.
Altijd wat kut aan.
Happy day trouwens, eerst gezeik met die !#$%#@()$bussen, kom ik op het station, wil ik fiets pakken, alle ventielen (van alle fietsen eromheen overigens) eruit.![]()
quote:
Wat nouquote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ach, het zijn toch nie echt vreemde kleuren die je kan kiezen. En al zou het roze zijn, je valt wel opquote:Op zondag 1 juni 2008 16:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hebt duidelijk ook minder goede ideeen....
dat zuigt echtquote:Op zondag 1 juni 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
Happy day trouwens, eerst gezeik met die !#$%#@()$bussen, kom ik op het station, wil ik fiets pakken, alle ventielen (van alle fietsen eromheen overigens) eruit.![]()
Ik maak niet overal KLB topics voor aan.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:51 schreef JortK het volgende:
Maak er trouwens een KLB topic voor aan eer-ik
Je spamt. Waarom?quote:
nee, je moet gaan blazen om ze weer op te pompen.quote:
Fucking kut weekend dus!quote:Op zondag 1 juni 2008 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik maak niet overal KLB topics voor aan.
Daar heb je bierik voorquote:Op zondag 1 juni 2008 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik maak niet overal KLB topics voor aan.
oh jaquote:Op zondag 1 juni 2008 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, je moet gaan blazen om ze weer op te pompen.
Droog!quote:Op zondag 1 juni 2008 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blaas jij je banden volquote:Op zondag 1 juni 2008 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
whehe...quote:Op zondag 1 juni 200816:50 schreef eer-ik het volgende:
schijtsite.
Altijd wat kut aan.
Happy day trouwens, eerst gezeik met die !#$%#@()$bussen, kom ik op het station, wil ik fiets pakken, alle ventielen (van alle fietsen eromheen overigens) eruit. [afbeelding] [afbeelding]
Zuigen doe je maar ergens andersquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zuigen doe je maar ergens anders
Maar niet te hard, dat doet pijn.
Die moet je dan maar net bij je hebben. Maar goed, ik fiets niet naar plekken waar men banden laat leeglopen. Randstadquote:Op zondag 1 juni 2008 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Blaas jij je banden vol
Ik pomp ze op, met een fietspomp.
wat is er kapot dan? Merk er niets van!quote:Op zondag 1 juni 200816:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering wat ben ik gewend geraakt aan de bagger lay-out. Net text-only en nu fok-silver, maar ik trek dit slecht [afbeelding]
Hopelijk is het een beetje rap gefixed!
nergens dus?quote:Op zondag 1 juni 200816:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moet je dan maar net bij je hebben. Maar goed, ik fiets niet naar plekken waar men banden laat leeglopen. Randstad [afbeelding]
Niet zo negatief over de randstad héquote:Op zondag 1 juni 2008 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moet je dan maar net bij je hebben. Maar goed, ik fiets niet naar plekken waar men banden laat leeglopen. Randstad
bagger lay-out, die draai jij niet toch?!quote:Op zondag 1 juni 2008 16:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat is er kapot dan? Merk er niets van!
doe maar een url, dan kan ik eens zien waar ik eigenlijk sta. AL die top 50'ers posten niet eensquote:Op zondag 1 juni 2008 16:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik ben wel goed, maar niet gek he... wil je een link of een url?
Het is wel waar, hier gebeuren dat soort dingen te vaak. Tweede keer dat ik met de fiets naar het station ging hier, was 'ie ook gejatquote:Op zondag 1 juni 2008 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moet je dan maar net bij je hebben. Maar goed, ik fiets niet naar plekken waar men banden laat leeglopen. Randstad
Toevallig,, ik heb net Relax aangezetquote:Op zondag 1 juni 2008 16:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja. En nu ga je godverdomme relaxte muziek opzetten om tot rust te komen!
Met een lekke band? Dat zal ze lerenquote:Op zondag 1 juni 2008 16:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is wel waar, hier gebeuren dat soort dingen te vaak. Tweede keer dat ik met de fiets naar het station ging hier, was 'ie ook gejat
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op zondag 1 juni 200816:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
doe maar een url, dan kan ik eens zien waar ik eigenlijk sta. AL die top 50'ers posten niet eens [afbeelding]
Randstadquote:Op zondag 1 juni 2008 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, heel goed jongen! Morgen weer lopen?
Hehe, ja mooi weer inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeker.
27 graden, onweer, topweer om te lopen
Maar ik ga wel.
Gister ging het hard opeens trouwens met die regen
Wij zaten lekker buiten te chillen onder de parasol maar die begaf het op een gege-blik ook...
Toen maar onder afdak gaan zitten
Ik weet het nietquote:Op zondag 1 juni 2008 17:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Stond er bij de lay-out mogelijkheden altijd al 'new'? Is het zelfde als bagger zo op het eerste gezicht. Vreemd.
Ja die stond er altijd alquote:Op zondag 1 juni 2008 17:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Stond er bij de lay-out mogelijkheden altijd al 'new'? Is het zelfde als bagger zo op het eerste gezicht. Vreemd.
quote:Angelina Jolie bewaakt huis met Tomb Raider-geweer
Angelina Jolie heeft toegegeven dat ze thuis een geweer in de kast heeft liggen. "Als het nodig is, gebruik ik 'm. Ik doe alles om mijn familie te beschermen."
De actrice kwam na haar rol in Tomb Raider op het idee om een vuurwapen aan te schaffen. "Ik heb gekeken welk type er in de film werd gebruikt en ben vervolgens naar een winkel gegaan. Brad en ik vinden het normaal om een geweer in huis te hebben. En ja, als er gevaar dreigt, schiet ik er op los", vertelt ze aan Mail on Sunday.
Toe maar! Met een zwangere Jolie valt niet te spotten....
Frituurquote:
Was er iemand baldadig?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
schijtsite.
Altijd wat kut aan.
ik ben net wakkerquote:
En en en?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:16 schreef Muck het volgende:
zo, de familie Muck heeft voor het eerst risotto gegeten
Blijkbaar, nouja dan maar alleen volbaggeren volzetten met kwaliteitspostsquote:
Jaquote:
En waarom doe jij niet mee dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de rest heeft een orgie, volgens de TT...
quote:
quote:
Ouch!quote:Op zondag 1 juni 2008 19:31 schreef eer-ik het volgende:
nee hand verbrand.
soepje van 90 graden over m'c klauw
ze vonden het nog lekker ook!quote:
maar waarom was ik weg dan?quote:
quote:
quote:
quote:[..]
maar waarom was ik weg dan?
anders wel dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet zo nodig met mee te doen in een orgie nee
et al 5 minuten gedaan.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ouch!
Das niet handig
Nu met die klauw onder stromend water
ijsklontjequote:Op zondag 1 juni 2008 19:34 schreef eer-ik het volgende:
N
[..]
et al 5 minuten gedaan.
Zit nu met washand om vinger.
Maar ok dat begint heet aan te voelen...
Wat ist lieverd?quote:
Alleen als jij de enige andere deelnemer bentquote:
niet zo spammen, anders krijg je een nootquote:
ja maar dan ist geen orgie meerquote:[..]
Alleen als jij de enige andere deelnemer bent
Nootjesquote:
nodig wat vriendinnen uit dan?quote:[..]
ja maar dan ist geen orgie meer
quote:
Wat ist dan?quote:[..]
Whehehequote:Op zondag 1 juni 2008 19:37 schreef Muck het volgende:
[..]
niet zo spammen, anders krijg je een noot
[..]
quote:
kom jij ook dan?quote:[..]
nodig wat vriendinnen uit dan?
kut luiquote:Op zondag 1 juni 2008 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk die verharde acties van de buschauffeurs
Mits leuke vriendinnen, pics, 20-30 jaarquote:
Eerst een nootje eten en daarna een beschuitje met die dames?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mits leuke vriendinnen, pics, 20-30 jaar
Foei!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst een nootje eten en daarna een beschuitje met die dames?
al mijn vriendinnen zijn tussen de 20-30, maar zouden het niet tof vinden als ik hier pics plaatsquote:Op zondag 1 juni 2008 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mits leuke vriendinnen, pics, 20-30 jaar
ik heb ook wel een rijbewijs, maar geen autoquote:Op zondag 1 juni 2008 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs, maar 't is wel kut
ja natuurlijk!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Foei!![]()
ik ben uitsluitend geïnteresseerd in verheffende diepzinnige intellectuele gesprekken.
Dat kan toch ook onder het genot van een beschuitje aan de ontbijttafel, als verlengde van de hoogwaardige intellectuele discussie van de avond ervoor, waarover jullie in aparte ruimtes en in gezelschap van slechts jezelf een paar uur lang hebben gedroomd?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Foei!![]()
ik ben uitsluitend geïnteresseerd in verheffende diepzinnige intellectuele gesprekken.
dat dacht ik!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:16 schreef Ladylike het volgende:
een hele goede avond
Koffie en neuken.. perfecte combinatie
cocktails en neuken ookquote:
met aardbeienquote:Op zondag 1 juni 2008 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan toch ook onder het genot van een beschuitje aan de ontbijttafel, als verlengde van de hoogwaardige intellectuele discussie van de avond ervoor, waarover jullie in aparte ruimtes en in gezelschap van slechts jezelf een paar uur lang hebben gedroomd?
zelf slappe thee moet lukkenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cocktails en neuken ook
teminste in mijn geval
en champagnequote:
quote:[..]
zelf slappe thee moet lukken
ik vind champagne niet eens erg lekker eigenlijkquote:Op zondag 1 juni 2008 20:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en champagne
[..]
dat woordje doet t m.
met aardbeien welquote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind champagne niet eens erg lekker eigenlijk
Goede gesprekken duren de hele nacht, jeweettoch?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan toch ook onder het genot van een beschuitje aan de ontbijttafel, als verlengde van de hoogwaardige intellectuele discussie van de avond ervoor, waarover jullie in aparte ruimtes en in gezelschap van slechts jezelf een paar uur lang hebben gedroomd?
zeg dat wel...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goede gesprekken duren de hele nacht, jeweettoch?
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en champagne
[..]
dat woordje doet t m...
eenschquote:
Lekkere champie is duurquote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind champagne niet eens erg lekker eigenlijk
En na afloop krijg je trek en eet je samen een beschuitje!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goede gesprekken duren de hele nacht, jeweettoch?
true...quote:
ontbijten is belangrijkquote:Op zondag 1 juni 2008 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En na afloop krijg je trek en eet je samen een beschuitje!
En daarna bespring ik haar!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En na afloop krijg je trek en eet je samen een beschuitje!
dure zijn ook niet altijd lekkerquote:
Vieschpeuckquote:Op zondag 1 juni 2008 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En daarna bespring ik haar!
Ik ben meer een uitslaap-typje dan een ontbijt typjequote:
Das toch voor wijven en homo's?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:34 schreef JortK het volgende:
Zometeen maar eens een glaasje rosé inschenken
Laatst 90 euri uitgegeven, was niet te zuipenquote:
Niet?quote:
heel lang uitslapen en dán ontbijtenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben meer een uitslaap-typje dan een ontbijt typje
Oeh. Eensch... Nu nog een dag dat ik kan uitslapenquote:
de meesten wonen samenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet?
Mag papier zomaar jouw vriendinnen bespringen
Is dat niet aan de vriendinnen om dat goed te vinden?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet?
Mag papier zomaar jouw vriendinnen bespringen
Whehequote:Op zondag 1 juni 2008 20:36 schreef Muck het volgende:
[..]
de meesten wonen samen
ik maak er geen probleem van, mijn vriendinnen wel denk ik
Nou.. vooruit danquote:Op zondag 1 juni 2008 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat niet aan de vriendinnen om dat goed te vinden?
Het gezeik viel wel mee...quote:Op zondag 1 juni 2008 15:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is altijd kut! En dan tijdens die rit ook nog een hoop gezeik aan je kop!![]()
Campings
dan is ze al verder dan de mijne....quote:Op zondag 1 juni 2008 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Het gezeik viel wel mee...![]()
M'n moeder heeft wel een rijbewijs, maar dat is gejat dus ze wil niet rijden...
OMGquote:Op zondag 1 juni 2008 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Het gezeik viel wel mee...![]()
M'n moeder heeft wel een rijbewijs, maar dat is gejat dus ze wil niet rijden...
Klopt.quote:
Klopt.quote:2. Als ze aangehouden wordt, boeit t geen kont, ome Wout zoekt effe op dat ze wel een rijbewijs heeft
Klopt.quote:3. Ze mot niet zeiken dus
Probleem is dat ze 154cm is en m'n ouders een enorme bak hebben (voor zo'n klein vrouwtje dan) en dat ze niet durft te rijden...quote:
Goed.quote:[quote]
Maar hoe is het met de kampers?
quote:Zijn ze weer veilig thuis?
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:53 schreef MPG het volgende:
Wavoor bak hebben de OudersA dan?
Maak haar dat maar eens wijs...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:55 schreef Ladylike het volgende:
mn schoonmoeder (1.56m) rijd Alfa 164 dus ze moet zich niet aanstellen![]()
wacht maar tot ze MOET hahaquote:
hooikoorts sucksquote:Op zondag 1 juni 2008 21:53 schreef PeZu het volgende:
een kus op mijn oog, klinkt verleidelijk hoor
en druppels? dit een reactie op mijn fokking hooikoorts, is vrij ongevaarlijk en moet binnen en paar daagjes vanzelf weg zijn
tis alleen wat irritant dat je 's ochends je oog niet kan openen omdat het dichtgeplakt zit_!
ik heb nog nooit zo last van hooikoorts geahd als dit jaar, mja ik ben ook naast een park gaan wonenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hooikoorts sucks
gelukkig heb ik er geen last van en dat dichtgeplakte oog (mental image)
he bah!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo last van hooikoorts geahd als dit jaar, mja ik ben ook naast een park gaan wonen_!
vrouwen met dicht geplakte oogjes
ik heb ook 2,5 jaar naast een park gewoondquote:Op zondag 1 juni 2008 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo last van hooikoorts geahd als dit jaar, mja ik ben ook naast een park gaan wonen_!
wat nou bahquote:Op zondag 1 juni 2008 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
he bah!
en naast een park wonenin het vorojaar met hooikoorts een minder idee inderdaad maar voor de rest
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook 2,5 jaar naast een park gewoond
Sonsbeek![]()
![]()
Hooikoorts is bahquote:
quote:uhuh, veel groen, vogels en de schapen die er rond lopen
en gras om met een biertje in te gaan liggenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat nou bah![]()
![]()
uhuh, veel groen, vogels en de schapen die er rond lopen
en homo's in de bosjes 's avondsquote:
dat heb ik hier aan de maas ookquote:Op zondag 1 juni 2008 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en gras om met een biertje in te gaan liggen
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en gras om met een biertje in te gaan liggen
en als ze op zijn heb je zo weer nwequote:Op zondag 1 juni 2008 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of met 2 biertjes (of 3 of 4 of..)
jups, uber chillquote:Op zondag 1 juni 2008 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en koude! (als je uit je eigen koelkast bedoelt dan)
ik ookquote:Op zondag 1 juni 2008 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik zou bijna jaloers worden... bijna!
Heerlijk is dat, lekker chillen aan de maasquote:Op zondag 1 juni 2008 22:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat heb ik hier aan de maas ook
vanmiddag nog gedaan met vrienden
jaquote:
weet ik het, ik lul ook maar watquote:
Maar wat dan als ik 's avonds het park in wil?quote:
aangezien dat een beetje ver weg is, is die kans vrij kleinquote:Op zondag 1 juni 2008 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wat dan als ik 's avonds het park in wil?
Kom ik mijn chef dan tegen?
i luv weak old hookersquote:
wat wil je met zo'n TTquote:
neequote:Op zondag 1 juni 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij blijft bang dat je smiley van het scherm rolt he.
Je weet t maar nooit met die kerelquote:Op zondag 1 juni 2008 22:44 schreef Muck het volgende:
[..]
aangezien dat een beetje ver weg is, is die kans vrij klein
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij blijft bang dat je smiley van het scherm rolt he.
Toch welquote:
Wat is er mis met neuken?quote:
En toch blijf je hem behandelen alsof het je KIP-caravan is die je op een heuveltje hebt geparkeerd, en waarbij je maar een baksteen achter de wielen legt, omdat hij anders de zwemplas op de camping inroltquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch blijf je hem behandelen alsof het je KIP-caravan is die je op een heuveltje hebt geparkeerd, en waarbij je maar een baksteen achter de wielen legt, omdat hij anders de zwemplas op de camping inrolt.
ja dat is precies mijn idee erachter geweestquote:Op zondag 1 juni 2008 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch blijf je hem behandelen alsof het je KIP-caravan is die je op een heuveltje hebt geparkeerd, en waarbij je maar een baksteen achter de wielen legt, omdat hij anders de zwemplas op de camping inrolt.
Bestquote:Op zondag 1 juni 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
Doe ik wel!
liefquote:Op zondag 1 juni 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
Doe ik wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |