Goede gesprekken duren de hele nacht, jeweettoch?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan toch ook onder het genot van een beschuitje aan de ontbijttafel, als verlengde van de hoogwaardige intellectuele discussie van de avond ervoor, waarover jullie in aparte ruimtes en in gezelschap van slechts jezelf een paar uur lang hebben gedroomd?
zeg dat wel...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goede gesprekken duren de hele nacht, jeweettoch?
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en champagne
[..]
dat woordje doet t m...
eenschquote:
Lekkere champie is duurquote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind champagne niet eens erg lekker eigenlijk
En na afloop krijg je trek en eet je samen een beschuitje!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goede gesprekken duren de hele nacht, jeweettoch?
true...quote:
ontbijten is belangrijkquote:Op zondag 1 juni 2008 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En na afloop krijg je trek en eet je samen een beschuitje!
En daarna bespring ik haar!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En na afloop krijg je trek en eet je samen een beschuitje!
dure zijn ook niet altijd lekkerquote:
Vieschpeuckquote:Op zondag 1 juni 2008 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En daarna bespring ik haar!
Ik ben meer een uitslaap-typje dan een ontbijt typjequote:
Das toch voor wijven en homo's?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:34 schreef JortK het volgende:
Zometeen maar eens een glaasje rosé inschenken
Laatst 90 euri uitgegeven, was niet te zuipenquote:
Niet?quote:
heel lang uitslapen en dán ontbijtenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben meer een uitslaap-typje dan een ontbijt typje
Oeh. Eensch... Nu nog een dag dat ik kan uitslapenquote:
de meesten wonen samenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet?
Mag papier zomaar jouw vriendinnen bespringen
Is dat niet aan de vriendinnen om dat goed te vinden?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet?
Mag papier zomaar jouw vriendinnen bespringen
Whehequote:Op zondag 1 juni 2008 20:36 schreef Muck het volgende:
[..]
de meesten wonen samen
ik maak er geen probleem van, mijn vriendinnen wel denk ik
Nou.. vooruit danquote:Op zondag 1 juni 2008 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat niet aan de vriendinnen om dat goed te vinden?
Het gezeik viel wel mee...quote:Op zondag 1 juni 2008 15:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is altijd kut! En dan tijdens die rit ook nog een hoop gezeik aan je kop!![]()
Campings
dan is ze al verder dan de mijne....quote:Op zondag 1 juni 2008 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Het gezeik viel wel mee...![]()
M'n moeder heeft wel een rijbewijs, maar dat is gejat dus ze wil niet rijden...
OMGquote:Op zondag 1 juni 2008 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Het gezeik viel wel mee...![]()
M'n moeder heeft wel een rijbewijs, maar dat is gejat dus ze wil niet rijden...
Klopt.quote:
Klopt.quote:2. Als ze aangehouden wordt, boeit t geen kont, ome Wout zoekt effe op dat ze wel een rijbewijs heeft
Klopt.quote:3. Ze mot niet zeiken dus
Probleem is dat ze 154cm is en m'n ouders een enorme bak hebben (voor zo'n klein vrouwtje dan) en dat ze niet durft te rijden...quote:
Goed.quote:[quote]
Maar hoe is het met de kampers?
quote:Zijn ze weer veilig thuis?
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:53 schreef MPG het volgende:
Wavoor bak hebben de OudersA dan?
Maak haar dat maar eens wijs...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:55 schreef Ladylike het volgende:
mn schoonmoeder (1.56m) rijd Alfa 164 dus ze moet zich niet aanstellen![]()
wacht maar tot ze MOET hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |