kut luiquote:Op zondag 1 juni 2008 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk die verharde acties van de buschauffeurs
Mits leuke vriendinnen, pics, 20-30 jaarquote:
Eerst een nootje eten en daarna een beschuitje met die dames?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mits leuke vriendinnen, pics, 20-30 jaar
Foei!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst een nootje eten en daarna een beschuitje met die dames?
al mijn vriendinnen zijn tussen de 20-30, maar zouden het niet tof vinden als ik hier pics plaatsquote:Op zondag 1 juni 2008 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mits leuke vriendinnen, pics, 20-30 jaar
ik heb ook wel een rijbewijs, maar geen autoquote:Op zondag 1 juni 2008 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs, maar 't is wel kut
ja natuurlijk!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Foei!![]()
ik ben uitsluitend geïnteresseerd in verheffende diepzinnige intellectuele gesprekken.
Dat kan toch ook onder het genot van een beschuitje aan de ontbijttafel, als verlengde van de hoogwaardige intellectuele discussie van de avond ervoor, waarover jullie in aparte ruimtes en in gezelschap van slechts jezelf een paar uur lang hebben gedroomd?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Foei!![]()
ik ben uitsluitend geïnteresseerd in verheffende diepzinnige intellectuele gesprekken.
dat dacht ik!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:16 schreef Ladylike het volgende:
een hele goede avond
Koffie en neuken.. perfecte combinatie
cocktails en neuken ookquote:
met aardbeienquote:Op zondag 1 juni 2008 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan toch ook onder het genot van een beschuitje aan de ontbijttafel, als verlengde van de hoogwaardige intellectuele discussie van de avond ervoor, waarover jullie in aparte ruimtes en in gezelschap van slechts jezelf een paar uur lang hebben gedroomd?
zelf slappe thee moet lukkenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cocktails en neuken ook
teminste in mijn geval
en champagnequote:
quote:[..]
zelf slappe thee moet lukken
ik vind champagne niet eens erg lekker eigenlijkquote:Op zondag 1 juni 2008 20:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en champagne
[..]
dat woordje doet t m.
met aardbeien welquote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind champagne niet eens erg lekker eigenlijk
Goede gesprekken duren de hele nacht, jeweettoch?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan toch ook onder het genot van een beschuitje aan de ontbijttafel, als verlengde van de hoogwaardige intellectuele discussie van de avond ervoor, waarover jullie in aparte ruimtes en in gezelschap van slechts jezelf een paar uur lang hebben gedroomd?
zeg dat wel...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goede gesprekken duren de hele nacht, jeweettoch?
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en champagne
[..]
dat woordje doet t m...
eenschquote:
Lekkere champie is duurquote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind champagne niet eens erg lekker eigenlijk
En na afloop krijg je trek en eet je samen een beschuitje!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goede gesprekken duren de hele nacht, jeweettoch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |