Ach, de TT wekt de indruk dat er hier meer actie gaat plaatsvinden dan er in werkelijkheid zal zijnquote:
Ik ook maar zelden...quote:Op zondag 1 juni 2008 16:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer hèIk heb me in de subforum nog nooit vertoond (denk ik
)
VerNEUKeratieve topic titelsquote:Op zondag 1 juni 200816:04 schreef JortK het volgende:
[..]
indah maak jij eens een topic aan [afbeelding]
zo eng is sex niet hoor, tenzij je over een monster van een vrouw heen moet... dat dan weer wel.quote:
Ik bedoel ook het subforum he...quote:Op zondag 1 juni 2008 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo eng is sex niet hoor, tenzij je over een monster van een vrouw heen moet... dat dan weer wel.
oohquote:Op zondag 1 juni 200816:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel ook het subforum he... [afbeelding]
avond is het hier al!quote:Op zondag 1 juni 200816:24 schreef JortK het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
text_only rulezzzz gewoon dikke shit!quote:Op zondag 1 juni 200816:31 schreef JortK het volgende:
Maar even overgestapt op text-only want met die baggerlayout was er echt geen beginnen aan [afbeelding]
wat hebben ze nu weer gedaan met de BL dan?quote:Op zondag 1 juni 200816:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het ziet er echt niet uit in bagger lay-out. Al heb ik op het moment geen problemen [afbeelding]
gewoon mijn manier van hoi zeggen indahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |