Die moet je dan maar net bij je hebben. Maar goed, ik fiets niet naar plekken waar men banden laat leeglopen. Randstadquote:Op zondag 1 juni 2008 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Blaas jij je banden vol
Ik pomp ze op, met een fietspomp.
wat is er kapot dan? Merk er niets van!quote:Op zondag 1 juni 200816:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering wat ben ik gewend geraakt aan de bagger lay-out. Net text-only en nu fok-silver, maar ik trek dit slecht [afbeelding]
Hopelijk is het een beetje rap gefixed!
nergens dus?quote:Op zondag 1 juni 200816:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moet je dan maar net bij je hebben. Maar goed, ik fiets niet naar plekken waar men banden laat leeglopen. Randstad [afbeelding]
Niet zo negatief over de randstad héquote:Op zondag 1 juni 2008 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moet je dan maar net bij je hebben. Maar goed, ik fiets niet naar plekken waar men banden laat leeglopen. Randstad
bagger lay-out, die draai jij niet toch?!quote:Op zondag 1 juni 2008 16:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat is er kapot dan? Merk er niets van!
doe maar een url, dan kan ik eens zien waar ik eigenlijk sta. AL die top 50'ers posten niet eensquote:Op zondag 1 juni 2008 16:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik ben wel goed, maar niet gek he... wil je een link of een url?
Het is wel waar, hier gebeuren dat soort dingen te vaak. Tweede keer dat ik met de fiets naar het station ging hier, was 'ie ook gejatquote:Op zondag 1 juni 2008 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moet je dan maar net bij je hebben. Maar goed, ik fiets niet naar plekken waar men banden laat leeglopen. Randstad
Toevallig,, ik heb net Relax aangezetquote:Op zondag 1 juni 2008 16:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja. En nu ga je godverdomme relaxte muziek opzetten om tot rust te komen!
Met een lekke band? Dat zal ze lerenquote:Op zondag 1 juni 2008 16:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is wel waar, hier gebeuren dat soort dingen te vaak. Tweede keer dat ik met de fiets naar het station ging hier, was 'ie ook gejat
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op zondag 1 juni 200816:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
doe maar een url, dan kan ik eens zien waar ik eigenlijk sta. AL die top 50'ers posten niet eens [afbeelding]
Randstadquote:Op zondag 1 juni 2008 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, heel goed jongen! Morgen weer lopen?
Hehe, ja mooi weer inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeker.
27 graden, onweer, topweer om te lopen
Maar ik ga wel.
Gister ging het hard opeens trouwens met die regen
Wij zaten lekker buiten te chillen onder de parasol maar die begaf het op een gege-blik ook...
Toen maar onder afdak gaan zitten
Ik weet het nietquote:Op zondag 1 juni 2008 17:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Stond er bij de lay-out mogelijkheden altijd al 'new'? Is het zelfde als bagger zo op het eerste gezicht. Vreemd.
Ja die stond er altijd alquote:Op zondag 1 juni 2008 17:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Stond er bij de lay-out mogelijkheden altijd al 'new'? Is het zelfde als bagger zo op het eerste gezicht. Vreemd.
quote:Angelina Jolie bewaakt huis met Tomb Raider-geweer
Angelina Jolie heeft toegegeven dat ze thuis een geweer in de kast heeft liggen. "Als het nodig is, gebruik ik 'm. Ik doe alles om mijn familie te beschermen."
De actrice kwam na haar rol in Tomb Raider op het idee om een vuurwapen aan te schaffen. "Ik heb gekeken welk type er in de film werd gebruikt en ben vervolgens naar een winkel gegaan. Brad en ik vinden het normaal om een geweer in huis te hebben. En ja, als er gevaar dreigt, schiet ik er op los", vertelt ze aan Mail on Sunday.
Toe maar! Met een zwangere Jolie valt niet te spotten....
Frituurquote:
Was er iemand baldadig?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
schijtsite.
Altijd wat kut aan.
Happy day trouwens, eerst gezeik met die !#$%#@()$bussen, kom ik op het station, wil ik fiets pakken, alle ventielen (van alle fietsen eromheen overigens) eruit.![]()
ik ben net wakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |