Van die laatste twee verwacht ik meer dan van die eerste twee, dat zie ik gewoon twee gemakkelijke overwinningen worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:01 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik heb echt zin in morgen![]()
Federer - Ancic(maar eerst zal er op Chartier een damespartij gespeeld worden
)
Hewitt - Ferrer![]()
En dan ook nog leuke wedstrijden zoals:
Wawrinka - Gonzalez
Robredo - Stepanek
Ik knijp 'm behoorlijk. Dit wordt een vijfsetter en dan zal Falla wel winnenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
@Ray: Na 2 blessurebehandelingen ziet het er toch een stukje soepeler uit bij Alejandro
Afgezegd wegens persoonlijke omstandigheden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:18 schreef MisterO het volgende:
Waarom doet Davenport eigenlijk niet mee, zij was toch met haar terugkeer bezig?
Ze kon geen babysitter regelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:18 schreef MisterO het volgende:
Waarom doet Davenport eigenlijk niet mee, zij was toch met haar terugkeer bezig?
3 verschillende redenen, die 3e klinkt het meest geloofwaardigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:18 schreef MisterO het volgende:
De officiele reden die ze opgegeven heeft luidt 'Personal reasons', wat dat inhoudt mag iedereen zelf invullenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
3 verschillende redenen, die 3e klinkt het meest geloofwaardig
Waarom heb ik Gulbis nou niet gekozen... Dat was mijn eerste keusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gulbis rekent af met Lapentti, 6-3 7-5 6-2
Ik heb er ook nog aan zitten denken, maar PHM gaat ook winnen hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waarom heb ik Gulbis nou niet gekozen... Dat was mijn eerste keus
Mijn hart.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En Falla - Benneteau gaat met 6-1 6-7 3-6 7-6 lekker naar de vijfde set inclusief fanatiek thuispubliek, mooie pot
Ik zeg Ferrer. Redelijk simpel.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:43 schreef Norrage het volgende:
Echt achterlijk dat Nadal 3 dagen achter elkaar moet spelen..Dat verzin je toch niet?
En Hewitt - Ferrer lijkt me echt een supermooie partij. Diegene die zei dat het een makkelijke wordt; dat is natuurlijk niet waar...tegen Hewitt win je nooit makkelijk, ook al win je in 3 sets
Had ie dan in de stromende regen moeten spelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:43 schreef Norrage het volgende:
Echt achterlijk dat Nadal 3 dagen achter elkaar moet spelen..Dat verzin je toch niet?
En Hewitt - Ferrer lijkt me echt een supermooie partij. Diegene die zei dat het een makkelijke wordt; dat is natuurlijk niet waar...tegen Hewitt win je nooit makkelijk, ook al win je in 3 sets
quote:
Nieminen speelde niet slecht? Heb je set 1 en grotendeels 2 gezien? Alleen in set 3 speelde hij wel aardig.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:15 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Nieminen speelde niet slecht, maar Nadal was beter. 6-1, 6-3, 6-1.
Set 1 was redelijk slecht op het allereerste begin na, en het tweede deel van set 2 ook niet fantastisch, maar er zaten ook in de tweede set heel wat mooie punten, ook van zijn kant bij hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nieminen speelde niet slecht? Heb je set 1 en grotendeels 2 gezien? Alleen in set 3 speelde hij wel aardig.
Dat is waar, hij heeft een aantal mooie strepen gemaakt. Maar zijn niveau over de hele wedstrijd gezien vond ik matig. En natuurlijk heeft Nadal daar een handje in gehadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:19 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Set 1 was redelijk slecht op het allereerste begin na, en het tweede deel van set 2 ook niet fantastisch, maar er zaten ook in de tweede set heel wat mooie punten, ook van zijn kant bij hoor.
Set 1 doorstrepen met je servicequote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:20 schreef MisterO het volgende:
Ik zie Llodra deze niet echt winnen. Zoals het er nu uitziet moet hij het voornamelijk hebben van zijn service en dat zal hij niet de hele wedstrijd kunnen blijven houden. In de rally's is Bolelli beter.
Het is wel Bettie jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:28 schreef TheArt het volgende:
Wat is dit nu. Gaat de NOS die klote partij van Sharapova heruitzendenWat een wanjournalistiek. Dramatisch.
Bettie is een heldin ja. Maar hoe respectloos Mark Brasser haar net neerzette, is te belachelijk voor woordenquote:
Hoezo wat zeiiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bettie is een heldin ja. Maar hoe respectloos Mark Brasser haar net neerzette, is te belachelijk voor woordenDan heb ik liever dat ze haar niet uitzenden
echt serieus? Dit kan je echt niet menen? Die NOS mensen moeten echt even geholocaust wordne.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:28 schreef TheArt het volgende:
Wat is dit nu. Gaat de NOS die klote partij van Sharapova heruitzendenWat een wanjournalistiek. Dramatisch.
Almagro die de eerste set wint van Murray
Wat een bloedhond zeg.. zo ga je niet om met cultheldenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij zette haar neer als één of andere hoer die als bijbaantje op de tennisbaan staat![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Belangrijke tie-break voor Murray nu. Hij moet em wel winnen, want hij wint nooit 3 sets op rij tegen van Almagro ...
En hij wint 'mquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Belangrijke tie-break voor Murray nu. Hij moet em wel winnen, want hij wint nooit 3 sets op rij tegen Almagro ...
En zo'n partij wordt dan weer op een buitenbaantje gespeeldquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Murray wint wel de tiebreak, dus kon nog wel eens een leuke pot worden ...
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
7-6 5-7 bij Verdasco vs Youzhny
Het moet kunnen, maar Llodra is lastig om tegen te spelen. Geen besliste partij, denk ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een fout van Bolelli, GSM Llodra.
Mesker, niet mekkeren, Gulbis tikt Llodra normaal gesproken toch wel weg.
ze moesten zeker weer bezuinigenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:50 schreef TheArt het volgende:
Schijnbaar kent de NOS dus alleen maar de toppers, want meer zenden ze niet uit. Het is werkelijk waar te schandalig voor woorden hoe de NOS nu haar journalistieke taak vervuld. Het is in jaren niet zo slecht geweest.
Ze hebben toch gewoon de rechten voor 11.00 tot 18.00 ongeveer? Waarom dan herhalen?quote:
Dat slaat toch nergens op?quote:
Ze hebben alleen centre-court gok ik, en dat inspelen kan me gestolen worden .... dus wat dat betreft kijk ik liever nog heel even tegen deze 2 dames aanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon de rechten voor 11.00 tot 18.00 ongeveer? Waarom dan herhalen?
Klasse! Ik hoop echt zo dat hij dit keer eens ver komt op een GS. Alleen al vanwege Almagro - Nadalquote:
Ja, dat vind ik echt belachelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
En zo'n partij wordt dan weer op een buitenbaantje gespeeld
Ja, dan hoop ik wel dat Nadal geen last meer heeft van zijn blaren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Klasse! Ik hoop echt zo dat hij dit keer eens ver komt op een GS. Alleen al vanwege Almagro - Nadal
Henman kwam daar nog terug van 2 sets tegen 0 in zijn wedstrijd tegen Llodra!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Respect voor Llodra, ouwe serve-volley knakkert
Doet me denken aan de run van Henman een paar jaar geleden, knalde ook ineens door naar de halve finale
Ja dat is een goede. Ze hebben alleen de rechten van het centre court.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon de rechten voor 11.00 tot 18.00 ongeveer? Waarom dan herhalen?
Lenglen hebben ze blijkbaar ook, want vanochtend zonden ze Williams uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat is een goede. Ze hebben alleen de rechten van het centre court.
Ik vind dat ze gewoon dat ze wel wat meer mogen uitzenden, doe desnoods ook de rechten van Lenglen en Court 1 dan kan je tenminste zappen als er een partij is afgelopen.
Waarom zagen we Williams dan vanochtend ? , dat kan geen centercourt geweest zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze hebben alleen de rechten van het centre court.
Ok, vanochtend heb ik het niet gezien. Maar begin van de week zonden ze alleen wedstrijden van het centre court uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lenglen hebben ze blijkbaar ook, want vanochtend zonden ze Williams uit.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ok, vanochtend heb ik het niet gezien. Maar begin van de week zonden ze alleen wedstrijden van het centre court uit.
Alleen kunnen we het niet zienquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdasco pakt set 3: 7-6 5-7 7-5. Wat is dat een gevecht
Goed aanvallend vooralsnog. Nu live op Eurosport hopelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:34 schreef Norrage het volgende:
Hoe speelt PHM? 6-2 eerste set is wel heerlijk overtuigend
Schwank is een redelijk drama en PHM staat wel lekker alles weg te beukenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:34 schreef Norrage het volgende:
Hoe speelt PHM? 6-2 eerste set is wel heerlijk overtuigend
Lijkt er niet op, break Verdasco. Ruzie Youzhny met umpire.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport naar Youzhny-Verdasco.
Al bijna 3 uur geramd en pas begin set 4. Hopelijk een 5e set.
Dat was ook mijn ideequote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Youzhny breakt gewoon terug ... deze twee gasten staan er nog wel even
Omdat ze kansloos zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:35 schreef suus21 het volgende:
waarom laten ze op de nos nu een herhaling zien?
Oelala.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Ivanovic mag van mij wel af en toe een broekje gaan dragen
[ afbeelding ]
Dat lijkt me toch wel een record.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:02 schreef TheArt het volgende:
GSM Verdasco
Nadal nu voor de vierde keer op rij tegen een lefty
Nee, geen kans. Daarna eventueel Almagro of Chardy of Tursunov.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel een record.Is er nog een kans dat hij daarna ook tegen een lefty zou moeten?
En weet iemand hoe het met Nadal is, qua blaren?
Jammer, maar toch al een record lijkt me.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, geen kans. Daarna eventueel Almagro of Chardy of Tursunov.
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik heb ook weleens een single opgegeven en daarna toch de dubbel gespeeld, omdat je daar minder hoeft te lopen en het überhaupt minder intensief is vind ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:33 schreef Tim86 het volgende:
bizar ook dat hij met Grosjean aan het spelen is, dezelfde Grosjean die zich afmeldde voor de single met een blessure
Geniaalquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:40 schreef erkel het volgende:
PHM geeft een break voorsprong weg en staat nu ook een break achter in de 3e set.
Het hoogste wat ik ooit van hem heb gehoord is 34. Maar hij zal vast weleens vaker hebben gestuiterd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:06 schreef eentwee het volgende:
Terecht dat Odesnik Djoko even uit z'n concentratie haalde.. ik was net z'n aantal stuiten aan het tellen: 20
Dat dusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
Wat een kutpubliek zeg bij wedstrijden van Fransen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
Wat een kutpubliek zeg bij wedstrijden van Fransen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Paul-Henri Mathieu, wat een vechter, wat een leeuwenhart
Beer van een vent is het. Kost voor hem veel energie dat graveltennis. Erg wendbaar vind ik 'm ook niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:18 schreef Tim86 het volgende:
Die schwank moet wel echt iets aan zijn conditie doen zeg
Inderdaad..zeker in die laatste tiebreak zat hij na elke lange rally letterlijk uit te puffen. Flinke benen ook die kerel, die lust wel een goede Argentijnse steak volgens mijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Beer van een vent is het. Kost voor hem veel energie dat graveltennis. Erg wendbaar vind ik 'm ook niet.
Haha, dat krijg je he als je coach de broer is van David Nalbandianquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad..zeker in die laatste tiebreak zat hij na elke lange rally letterlijk uit te puffen. Flinke benen ook die kerel, die lust wel een goede Argentijnse steak volgens mij
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:15 schreef suus21 het volgende:
ik was net gewoon damestennis aant kijken en vond het best leuk; jankkop vs cibulkova ofzoiets...
Die Cibulkova mag er ook zijn. Fijne terriër is dat, ongelooflijk wat voor snelheid ze uit haar slagen haalt bij die lengte. Wel jammer dat Jankovic wintquote:
Jankovic: 7-5 4-2 is de afgebroken stand daarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:38 schreef Tim86 het volgende:
Bij Jankovic zijn ze gestopt, bij Pennetta gaan ze nog even door.
De verrassing van de dag is Srebotnik, veruit. Serena was namelijk favoriet voor de titel, Venus zeker niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef qonmann het volgende:
Wat een dag bij het vrouwentennis,
Ana en Maria door
Beide zusje Williams eruit
en de verassing van de dag wellicht
[ afbeelding ]
Penetta
Strak strak in me trainingspak pak lekker uit me dak dak............quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:49 schreef qonmann het volgende:
Pennetta![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier samen met Borenka
Petje af voor haar, ze bleef koel
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De verrassing van de dag is Srebotnik, veruit. Serena was namelijk favoriet voor de titel, Venus zeker niet.
Moi, maar ik vond die in trainingspak wel leukquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:03 schreef lavitaebella het volgende:
Wie plaatst er nou zo'n lelijke foto van Flavia. Er zijn veel mooiere te vinden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:32 schreef borisz het volgende:
De kop in de AD.
Sisteract vertoont slijtage
quote:Spel lijkt over voor Sister Act
PARIJS - Het tenniscircuit is nog niet af van de zusjes die het jarenlang met harde hand regeerden. Dat wilde hun moeder, coach en adviseur Oracene Price gisteren ondanks de ontluisterende nederlagen van Serena en Venus nog even benadrukken.
Met haar gouden zonnebril, geblondeerde dreadlocks en spierwitte sportschoenen sprak ze honderduit over Serena en Venus. Oracene Price Williams zei: ,,You know, ik begrijp dat Justine Henin is gestopt. Zij wil waarschijnlijk kinderen maken tot ze er moe van wordt. Je moet er maar zin in hebben.’’
Die kop staat in de ADsportwereldPRO ja. In de 'normale' ADsportwereld staat Sisteract vertoont slijtagequote:
Bij de bookmakers Ana.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:52 schreef Leatherface het volgende:
Wie is nu de grote favoriete bij de dames?
Sharapova of Ivanovic?
quote:
Sharapova? Op gravel en met het spel van de afgelopen wedstrijden?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:52 schreef Leatherface het volgende:
Wie is nu de grote favoriete bij de dames?
Sharapova of Ivanovic?
Wie is 'ze'? Als je het over de NOS hebt, zal het antwoord vast en zeker nee zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:38 schreef Norrage het volgende:
Straks Hewitt - Ferrer...Ik neem aan dat ze die gaan uitzenden, maar ja, je weet het nooit. Vrouwenwedstrijden zijn zoveel interessanter
Ik denk toch dat Maria wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:38 schreef Norrage het volgende:
Straks Hewitt - Ferrer...Ik neem aan dat ze die gaan uitzenden, maar ja, je weet het nooit. Vrouwenwedstrijden zijn zoveel interessanter
ik had het nu echt over alle zenders. Het is geen centrecourt, dus je moet je nog maar afvragen of ze het uitzenden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie is 'ze'? Als je het over de NOS hebt, zal het antwoord vast en zeker nee zijn.
Pruts Belgen is natuurlijk klinkklare nonsens.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:41 schreef dekouwe het volgende:
hmmm haasse en de voest 4-1 achter tegen die pruts belgen
Er zijn ook nauwelijks Engelsenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:17 schreef Norrage het volgende:
ja al die franse nobodies mogen op de grote courts...zelfs op Wimbledn doen ze dat niet (met engelsen)
Leukste partij lijkt mij toch verreweg Ferrer versus Hewitt. Maar inderdaad vreemd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:02 schreef TheArt het volgende:
Het meest verbazende is nog wel dat ze de leukste partij van de dag, die tussen Stan the Man en Gonzalez op Court 2 hebben gezet
Ik had juist graag gehad dat ze Chardy eens een keer op Centre Court hadden gezet. Naja, tegen Almagro een nieuwe kans. Maar nu al 2x Monfils op Philippe Chatrier. Drama.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:17 schreef Norrage het volgende:
ja al die franse nobodies mogen op de grote courts...zelfs op Wimbledn doen ze dat niet (met engelsen)
Dan volg je het damestennis gewoon niet. Knapp is toch best bekend hoor. Staat al een tijdje rond die plaats.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:30 schreef RayMania het volgende:
Ik ken gewoon al die damestennissters niet. Wie is in hemelsnaam Knapp?
En nog wel als 32e geplaatst.
Sabine Appelmans op Sporzaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:33 schreef TheArt het volgende:
64 onnodige winners. Wtf zijn dat Marcella Mesker
Als Sharapova haar vorm van de vorige rondes doortrekt, is ze kansloos tegen Knapp, denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:33 schreef RayMania het volgende:
Damestennis kan mij weinig schelen inderdaad. Wel knap van haar
.
Sharapova zal wel in drie sets winnen.
Mwah, Hewitt is al tijden geen schim meer van zichzelf.. Ik denk dat Stan vs. Gonzo veel interessanter is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leukste partij lijkt mij toch verreweg Ferrer versus Hewitt. Maar inderdaad vreemd.
Robredo en Stepanek ondertussen van start gegaan.
Op het moment zend de NOS Sharapova-Knapp uit en Eurosport Zheng-Safina.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:40 schreef RayMania het volgende:
Iemand die weet wat de NOS en Eurosport uitzenden?
Dank je wel. Mooi, kan TV uitblijven, volg het wel via de stream.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Op het moment zend de NOS Sharapova-Knapp uit en Eurosport Zheng-Safina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |