De verrassing van de dag is Srebotnik, veruit. Serena was namelijk favoriet voor de titel, Venus zeker niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef qonmann het volgende:
Wat een dag bij het vrouwentennis,
Ana en Maria door
Beide zusje Williams eruit
en de verassing van de dag wellicht
[ afbeelding ]
Penetta
Strak strak in me trainingspak pak lekker uit me dak dak............quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:49 schreef qonmann het volgende:
Pennetta![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier samen met Borenka
Petje af voor haar, ze bleef koel
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De verrassing van de dag is Srebotnik, veruit. Serena was namelijk favoriet voor de titel, Venus zeker niet.
Moi, maar ik vond die in trainingspak wel leukquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:03 schreef lavitaebella het volgende:
Wie plaatst er nou zo'n lelijke foto van Flavia. Er zijn veel mooiere te vinden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:32 schreef borisz het volgende:
De kop in de AD.
Sisteract vertoont slijtage
quote:Spel lijkt over voor Sister Act
PARIJS - Het tenniscircuit is nog niet af van de zusjes die het jarenlang met harde hand regeerden. Dat wilde hun moeder, coach en adviseur Oracene Price gisteren ondanks de ontluisterende nederlagen van Serena en Venus nog even benadrukken.
Met haar gouden zonnebril, geblondeerde dreadlocks en spierwitte sportschoenen sprak ze honderduit over Serena en Venus. Oracene Price Williams zei: ,,You know, ik begrijp dat Justine Henin is gestopt. Zij wil waarschijnlijk kinderen maken tot ze er moe van wordt. Je moet er maar zin in hebben.’’
Die kop staat in de ADsportwereldPRO ja. In de 'normale' ADsportwereld staat Sisteract vertoont slijtagequote:
Bij de bookmakers Ana.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:52 schreef Leatherface het volgende:
Wie is nu de grote favoriete bij de dames?
Sharapova of Ivanovic?
quote:
Sharapova? Op gravel en met het spel van de afgelopen wedstrijden?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:52 schreef Leatherface het volgende:
Wie is nu de grote favoriete bij de dames?
Sharapova of Ivanovic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |