De verrassing van de dag is Srebotnik, veruit. Serena was namelijk favoriet voor de titel, Venus zeker niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef qonmann het volgende:
Wat een dag bij het vrouwentennis,
Ana en Maria door
Beide zusje Williams eruit
en de verassing van de dag wellicht
[ afbeelding ]
Penetta
Strak strak in me trainingspak pak lekker uit me dak dak............quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:49 schreef qonmann het volgende:
Pennetta![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier samen met Borenka
Petje af voor haar, ze bleef koel
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De verrassing van de dag is Srebotnik, veruit. Serena was namelijk favoriet voor de titel, Venus zeker niet.
Moi, maar ik vond die in trainingspak wel leukquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:03 schreef lavitaebella het volgende:
Wie plaatst er nou zo'n lelijke foto van Flavia. Er zijn veel mooiere te vinden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:32 schreef borisz het volgende:
De kop in de AD.
Sisteract vertoont slijtage
quote:Spel lijkt over voor Sister Act
PARIJS - Het tenniscircuit is nog niet af van de zusjes die het jarenlang met harde hand regeerden. Dat wilde hun moeder, coach en adviseur Oracene Price gisteren ondanks de ontluisterende nederlagen van Serena en Venus nog even benadrukken.
Met haar gouden zonnebril, geblondeerde dreadlocks en spierwitte sportschoenen sprak ze honderduit over Serena en Venus. Oracene Price Williams zei: ,,You know, ik begrijp dat Justine Henin is gestopt. Zij wil waarschijnlijk kinderen maken tot ze er moe van wordt. Je moet er maar zin in hebben.’’
Die kop staat in de ADsportwereldPRO ja. In de 'normale' ADsportwereld staat Sisteract vertoont slijtagequote:
Bij de bookmakers Ana.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:52 schreef Leatherface het volgende:
Wie is nu de grote favoriete bij de dames?
Sharapova of Ivanovic?
quote:
Sharapova? Op gravel en met het spel van de afgelopen wedstrijden?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:52 schreef Leatherface het volgende:
Wie is nu de grote favoriete bij de dames?
Sharapova of Ivanovic?
Wie is 'ze'? Als je het over de NOS hebt, zal het antwoord vast en zeker nee zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:38 schreef Norrage het volgende:
Straks Hewitt - Ferrer...Ik neem aan dat ze die gaan uitzenden, maar ja, je weet het nooit. Vrouwenwedstrijden zijn zoveel interessanter
Ik denk toch dat Maria wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:38 schreef Norrage het volgende:
Straks Hewitt - Ferrer...Ik neem aan dat ze die gaan uitzenden, maar ja, je weet het nooit. Vrouwenwedstrijden zijn zoveel interessanter
ik had het nu echt over alle zenders. Het is geen centrecourt, dus je moet je nog maar afvragen of ze het uitzenden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie is 'ze'? Als je het over de NOS hebt, zal het antwoord vast en zeker nee zijn.
Pruts Belgen is natuurlijk klinkklare nonsens.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:41 schreef dekouwe het volgende:
hmmm haasse en de voest 4-1 achter tegen die pruts belgen
Er zijn ook nauwelijks Engelsenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:17 schreef Norrage het volgende:
ja al die franse nobodies mogen op de grote courts...zelfs op Wimbledn doen ze dat niet (met engelsen)
Leukste partij lijkt mij toch verreweg Ferrer versus Hewitt. Maar inderdaad vreemd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:02 schreef TheArt het volgende:
Het meest verbazende is nog wel dat ze de leukste partij van de dag, die tussen Stan the Man en Gonzalez op Court 2 hebben gezet
Ik had juist graag gehad dat ze Chardy eens een keer op Centre Court hadden gezet. Naja, tegen Almagro een nieuwe kans. Maar nu al 2x Monfils op Philippe Chatrier. Drama.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:17 schreef Norrage het volgende:
ja al die franse nobodies mogen op de grote courts...zelfs op Wimbledn doen ze dat niet (met engelsen)
Dan volg je het damestennis gewoon niet. Knapp is toch best bekend hoor. Staat al een tijdje rond die plaats.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:30 schreef RayMania het volgende:
Ik ken gewoon al die damestennissters niet. Wie is in hemelsnaam Knapp?
En nog wel als 32e geplaatst.
Sabine Appelmans op Sporzaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:33 schreef TheArt het volgende:
64 onnodige winners. Wtf zijn dat Marcella Mesker
Als Sharapova haar vorm van de vorige rondes doortrekt, is ze kansloos tegen Knapp, denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:33 schreef RayMania het volgende:
Damestennis kan mij weinig schelen inderdaad. Wel knap van haar
.
Sharapova zal wel in drie sets winnen.
Mwah, Hewitt is al tijden geen schim meer van zichzelf.. Ik denk dat Stan vs. Gonzo veel interessanter is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leukste partij lijkt mij toch verreweg Ferrer versus Hewitt. Maar inderdaad vreemd.
Robredo en Stepanek ondertussen van start gegaan.
Op het moment zend de NOS Sharapova-Knapp uit en Eurosport Zheng-Safina.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:40 schreef RayMania het volgende:
Iemand die weet wat de NOS en Eurosport uitzenden?
Dank je wel. Mooi, kan TV uitblijven, volg het wel via de stream.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Op het moment zend de NOS Sharapova-Knapp uit en Eurosport Zheng-Safina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |