Goed aanvallend vooralsnog. Nu live op Eurosport hopelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:34 schreef Norrage het volgende:
Hoe speelt PHM? 6-2 eerste set is wel heerlijk overtuigend
Schwank is een redelijk drama en PHM staat wel lekker alles weg te beukenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:34 schreef Norrage het volgende:
Hoe speelt PHM? 6-2 eerste set is wel heerlijk overtuigend
Lijkt er niet op, break Verdasco. Ruzie Youzhny met umpire.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport naar Youzhny-Verdasco.
Al bijna 3 uur geramd en pas begin set 4. Hopelijk een 5e set.
Dat was ook mijn ideequote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Youzhny breakt gewoon terug ... deze twee gasten staan er nog wel even
Omdat ze kansloos zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:35 schreef suus21 het volgende:
waarom laten ze op de nos nu een herhaling zien?
Oelala.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Ivanovic mag van mij wel af en toe een broekje gaan dragen
[ afbeelding ]
Dat lijkt me toch wel een record.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:02 schreef TheArt het volgende:
GSM Verdasco
Nadal nu voor de vierde keer op rij tegen een lefty
Nee, geen kans. Daarna eventueel Almagro of Chardy of Tursunov.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel een record.Is er nog een kans dat hij daarna ook tegen een lefty zou moeten?
En weet iemand hoe het met Nadal is, qua blaren?
Jammer, maar toch al een record lijkt me.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, geen kans. Daarna eventueel Almagro of Chardy of Tursunov.
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik heb ook weleens een single opgegeven en daarna toch de dubbel gespeeld, omdat je daar minder hoeft te lopen en het überhaupt minder intensief is vind ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:33 schreef Tim86 het volgende:
bizar ook dat hij met Grosjean aan het spelen is, dezelfde Grosjean die zich afmeldde voor de single met een blessure
Geniaalquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:40 schreef erkel het volgende:
PHM geeft een break voorsprong weg en staat nu ook een break achter in de 3e set.
Het hoogste wat ik ooit van hem heb gehoord is 34. Maar hij zal vast weleens vaker hebben gestuiterd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:06 schreef eentwee het volgende:
Terecht dat Odesnik Djoko even uit z'n concentratie haalde.. ik was net z'n aantal stuiten aan het tellen: 20
Dat dusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
Wat een kutpubliek zeg bij wedstrijden van Fransen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
Wat een kutpubliek zeg bij wedstrijden van Fransen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Paul-Henri Mathieu, wat een vechter, wat een leeuwenhart
Beer van een vent is het. Kost voor hem veel energie dat graveltennis. Erg wendbaar vind ik 'm ook niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:18 schreef Tim86 het volgende:
Die schwank moet wel echt iets aan zijn conditie doen zeg
Inderdaad..zeker in die laatste tiebreak zat hij na elke lange rally letterlijk uit te puffen. Flinke benen ook die kerel, die lust wel een goede Argentijnse steak volgens mijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Beer van een vent is het. Kost voor hem veel energie dat graveltennis. Erg wendbaar vind ik 'm ook niet.
Haha, dat krijg je he als je coach de broer is van David Nalbandianquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad..zeker in die laatste tiebreak zat hij na elke lange rally letterlijk uit te puffen. Flinke benen ook die kerel, die lust wel een goede Argentijnse steak volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |