Ze hebben toch gewoon de rechten voor 11.00 tot 18.00 ongeveer? Waarom dan herhalen?quote:
Dat slaat toch nergens op?quote:
Ze hebben alleen centre-court gok ik, en dat inspelen kan me gestolen worden .... dus wat dat betreft kijk ik liever nog heel even tegen deze 2 dames aanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon de rechten voor 11.00 tot 18.00 ongeveer? Waarom dan herhalen?
Klasse! Ik hoop echt zo dat hij dit keer eens ver komt op een GS. Alleen al vanwege Almagro - Nadalquote:
Ja, dat vind ik echt belachelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
En zo'n partij wordt dan weer op een buitenbaantje gespeeld
Ja, dan hoop ik wel dat Nadal geen last meer heeft van zijn blaren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Klasse! Ik hoop echt zo dat hij dit keer eens ver komt op een GS. Alleen al vanwege Almagro - Nadal
Henman kwam daar nog terug van 2 sets tegen 0 in zijn wedstrijd tegen Llodra!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Respect voor Llodra, ouwe serve-volley knakkert
Doet me denken aan de run van Henman een paar jaar geleden, knalde ook ineens door naar de halve finale
Ja dat is een goede. Ze hebben alleen de rechten van het centre court.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon de rechten voor 11.00 tot 18.00 ongeveer? Waarom dan herhalen?
Lenglen hebben ze blijkbaar ook, want vanochtend zonden ze Williams uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat is een goede. Ze hebben alleen de rechten van het centre court.
Ik vind dat ze gewoon dat ze wel wat meer mogen uitzenden, doe desnoods ook de rechten van Lenglen en Court 1 dan kan je tenminste zappen als er een partij is afgelopen.
Waarom zagen we Williams dan vanochtend ? , dat kan geen centercourt geweest zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze hebben alleen de rechten van het centre court.
Ok, vanochtend heb ik het niet gezien. Maar begin van de week zonden ze alleen wedstrijden van het centre court uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lenglen hebben ze blijkbaar ook, want vanochtend zonden ze Williams uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |