En zo'n partij wordt dan weer op een buitenbaantje gespeeldquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Murray wint wel de tiebreak, dus kon nog wel eens een leuke pot worden ...

quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
7-6 5-7 bij Verdasco vs Youzhny

Het moet kunnen, maar Llodra is lastig om tegen te spelen. Geen besliste partij, denk ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een fout van Bolelli, GSM Llodra.
Mesker, niet mekkeren, Gulbis tikt Llodra normaal gesproken toch wel weg.

ze moesten zeker weer bezuinigenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:50 schreef TheArt het volgende:
Schijnbaar kent de NOS dus alleen maar de toppers, want meer zenden ze niet uit. Het is werkelijk waar te schandalig voor woorden hoe de NOS nu haar journalistieke taak vervuld. Het is in jaren niet zo slecht geweest.

Ze hebben toch gewoon de rechten voor 11.00 tot 18.00 ongeveer? Waarom dan herhalen?quote:

Dat slaat toch nergens op?quote:

Ze hebben alleen centre-court gok ik, en dat inspelen kan me gestolen worden .... dus wat dat betreft kijk ik liever nog heel even tegen deze 2 dames aanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon de rechten voor 11.00 tot 18.00 ongeveer? Waarom dan herhalen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |