Beer van een vent is het. Kost voor hem veel energie dat graveltennis. Erg wendbaar vind ik 'm ook niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:18 schreef Tim86 het volgende:
Die schwank moet wel echt iets aan zijn conditie doen zeg
Inderdaad..zeker in die laatste tiebreak zat hij na elke lange rally letterlijk uit te puffen. Flinke benen ook die kerel, die lust wel een goede Argentijnse steak volgens mijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Beer van een vent is het. Kost voor hem veel energie dat graveltennis. Erg wendbaar vind ik 'm ook niet.
Haha, dat krijg je he als je coach de broer is van David Nalbandianquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad..zeker in die laatste tiebreak zat hij na elke lange rally letterlijk uit te puffen. Flinke benen ook die kerel, die lust wel een goede Argentijnse steak volgens mij
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:15 schreef suus21 het volgende:
ik was net gewoon damestennis aant kijken en vond het best leuk; jankkop vs cibulkova ofzoiets...
Die Cibulkova mag er ook zijn. Fijne terriër is dat, ongelooflijk wat voor snelheid ze uit haar slagen haalt bij die lengte. Wel jammer dat Jankovic wintquote:
Jankovic: 7-5 4-2 is de afgebroken stand daarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:38 schreef Tim86 het volgende:
Bij Jankovic zijn ze gestopt, bij Pennetta gaan ze nog even door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |