quote:
Nieminen speelde niet slecht? Heb je set 1 en grotendeels 2 gezien? Alleen in set 3 speelde hij wel aardig.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:15 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Nieminen speelde niet slecht, maar Nadal was beter. 6-1, 6-3, 6-1.
Set 1 was redelijk slecht op het allereerste begin na, en het tweede deel van set 2 ook niet fantastisch, maar er zaten ook in de tweede set heel wat mooie punten, ook van zijn kant bij hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nieminen speelde niet slecht? Heb je set 1 en grotendeels 2 gezien? Alleen in set 3 speelde hij wel aardig.
Dat is waar, hij heeft een aantal mooie strepen gemaakt. Maar zijn niveau over de hele wedstrijd gezien vond ik matig. En natuurlijk heeft Nadal daar een handje in gehadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:19 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Set 1 was redelijk slecht op het allereerste begin na, en het tweede deel van set 2 ook niet fantastisch, maar er zaten ook in de tweede set heel wat mooie punten, ook van zijn kant bij hoor.
Set 1 doorstrepen met je servicequote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:20 schreef MisterO het volgende:
Ik zie Llodra deze niet echt winnen. Zoals het er nu uitziet moet hij het voornamelijk hebben van zijn service en dat zal hij niet de hele wedstrijd kunnen blijven houden. In de rally's is Bolelli beter.
Het is wel Bettie jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:28 schreef TheArt het volgende:
Wat is dit nu. Gaat de NOS die klote partij van Sharapova heruitzendenWat een wanjournalistiek. Dramatisch.
Bettie is een heldin ja. Maar hoe respectloos Mark Brasser haar net neerzette, is te belachelijk voor woordenquote:
Hoezo wat zeiiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bettie is een heldin ja. Maar hoe respectloos Mark Brasser haar net neerzette, is te belachelijk voor woordenDan heb ik liever dat ze haar niet uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |