Jemig, dat is fel zegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:41 schreef beequeen het volgende:
Ik zit wat te surfen op YT kwam ik dit geluidsfragment tegen van Sly ( je weet wel) ehm.......![]()
Bedankt Blurk.![]()
![]()
Súúúkkul!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:41 schreef beequeen het volgende:
Ik zit wat te surfen op YT en kwam ik dit geluidsfragment tegen van Sly ( je weet wel) ehm.......![]()
Bedankt Blurk.![]()
![]()
Ik weet niet of het LS is maar Sly is degene die aan het bedreigen is en sukkel en loser roept.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:49 schreef Lobasca het volgende:
Súúúkkul!![]()
Had hier wel over gelezen, maar nooit gehoord, wie is Sly en wie is Ls (?) in deze..
Hoezo haantjes?
aha..waarom heeft die mafkees zich eigenlijk opgeworpen als de vleesgeworden beschermer van Huub? Dit gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet of het LS is maar Sly is degene die aan het bedreigen is en sukkel en loser roept.
Echt hè, wat een achterlijk gedoe en dat allemaal om DGK.
Nee, ik ben het niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet of het LS is maar Sly is degene die aan het bedreigen is en sukkel en loser roept.
Echt hè, wat een achterlijk gedoe en dat allemaal om DGK.
Dit is echt een klassieker en JJ is top.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:51 schreef Scandalous het volgende:
Juf Judith die alleskunner Brian toondoof noemt, whehe
Owkeeeejjjjjj, rare en enge vent die Sly. Je zo laten meeslepen door een RLS, belachelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee, ik ben het niet.
Is met ene Nick de man/vriend van Ilonka van goudenkooifan.nl
Maar dat Sly zo aan de foon is heb ik zelf ook meegemaakt. Heb ook soortgelijke dreigementen gehad.
Maar ik lachte er gewoon om.
Ik heb alleen pijn in mijn nek, want ik moest goed om me heen kijken.
Schroomheid...zo leer je nog eens wat nieuwe woordenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is echt een klassieker en JJ is top.
Brian: In al mijn schroomheid.
Nooit meer durven bukken zeker?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik ben het niet.
Maar dat Sly zo aan de foon is heb ik zelf ook meegemaakt. Heb ook soortgelijke dreigementen gehad.
Laat die knakworst mensen 'redden' en 'lachen', maar die mislukte Paasgedichtjes komen mijn strot uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:09 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.brianspoetry.com/mainpage.php?page=43
Prachtige gedichten, aanradertje
Ja, als het om Briantilliaans gaat weten we bij wie we aan moeten kloppen. Toch is het vreemd hè, dat er geen enkel filmpje meer te vinden is van Thhhuuuiiiisss, alles is verdwenen,quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:02 schreef -Blurk- het volgende:
Schroomheid...zo leer je nog eens wat nieuwe woorden
Nou, dan moet je dat gedicht "Confrontaal" maar eens lezen, dan piep je wel andersquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat die knakworst mensen 'redden' en 'lachen', maar die mislukte Paasgedichtjes komen mijn strot uit.
Dat vind ik zoooo jammer, had het zo graag nog eens gezien en gehoordquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, als het om Briantilliaans gaat weten we bij wie we aan moeten kloppen. Toch is het vreemd hè, dat er geen enkel filmpje meer te vinden is van Thhhuuuiiiisss, alles is verdwenen,
I'm on my wayquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dat gedicht "Confrontaal" maar eens lezen, dan piep je wel anders
Tis gewoon jammer dat de techniek nog niet zo ver reikt, dat je van hetgeen wat op je netvlies staat gebrand, een you-tube kunt makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat vind ik zoooo jammer, had het zo graag nog eens gezien en gehoord
Top! Ik zat net te denken, Bwenniebren of MutsMonique moeten haast de orginele versie van Toondove Brian Kotzbak wel hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
Geen Brian met Thhuuiisss maar wel Bwenniebren.![]()
![]()
Zelfs dit is niet de originele versie van Bwenniebren, die hebben ze ook verwijderd van YT.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:25 schreef Lobasca het volgende:
Top! Ik zat net te denken, Bwenniebren of MutsMonique moeten haast de orginele versie van Toondove Brian Kotzbak wel hebben
GVDquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs dit is niet de originele versie van Bwenniebren, die hebben ze ook verwijderd van YT.![]()
Ome Sjon heeft zijn best gedaan om Brian niet af te laten gaan.
Deze is ook geweldig, bedankt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nog een compilatie, gezongen door een streamster...
En ik kan Krottenwijk van bwennie ook niet vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs dit is niet de originele versie van Bwenniebren, die hebben ze ook verwijderd van YT.
Ome Sjon heeft zijn best gedaan om Brian niet af te laten gaan.
En Dellie angstig in de camera kijkend, terwijl haar endeldarm weer eens fijntjes wordt uitgeragdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze is ook geweldig, bedankt.
Dat filmpje ook....Brian en Amanda in het tentje, was het toen zo warm?![]()
Ik kan me herinneren dat het juist heel slecht weer was.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En Dellie angstig in de camera kijkend, terwijl haar endeldarm weer eens fijntjes wordt uitgeragd![]()
Ook mooi en dat doet me dan weer denken aan Jensen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Emo-Jaap liedje met compilatiefilmpje
IK kon ze nog dromenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:40 schreef Scandalous het volgende:
[..]Pijnlijke beelden
had ik ook nog nooit gezien
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:41 schreef Disana het volgende:
Nou ja zeg... kijkt er voor de praktijkingang een jongetje in de poezenmand, zegt ie 'Da's toch focking niet normaal!'
Zeg ik 'De terrrorrrr is totaal'.
Rent het jongetje hard weg.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:41 schreef Disana het volgende:
Nou ja zeg... kijkt er voor de praktijkingang een jongetje in de poezenmand, zegt ie 'Da's toch focking niet normaal!'
De tand is getrokken. Dat ging zo snel dat de DA maar een half consult heeft berekend.quote:
idd... zo enorm jammer........ weet jij misschien nog wie hem er toen op Youtube gezet heeft????quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, als het om Briantilliaans gaat weten we bij wie we aan moeten kloppen. Toch is het vreemd hè, dat er geen enkel filmpje meer te vinden is van Thhhuuuiiiisss, alles is verdwenen,
Dank jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:40 schreef -Blurk- het volgende:
Ik wil graag nog even aandacht vragen voor de alleenstaande moeders
Vast nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het ff rustig blijft in 'Poezenpension Saantje'
Yep, ook niks te vinden. Maar ik weet zeker dat ze op YT stonden en Desii gaat op speurtocht lees ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:51 schreef Disana het volgende:
Vast niet![]()
Hebben jullie al op Clipser gezocht naar Brian en zijn Thuissssssssss?
Zie hem glunderen, die maatschappelijke mislukkeling ®quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:40 schreef -Blurk- het volgende:
Ik wil graag nog even aandacht vragen voor de alleenstaande moeders
En deel 2quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook mooi en dat doet me dan weer denken aan Jensen.
Jaap: Amanda is een stoephoer.![]()
Dat weet ik niet, wist niet eens dat naar aanleiding van dit filmpje bedreigingen geuit zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
Removed by the user.
Was dat nav een aantal bedreigingen (is een erg klok-klepel verhaal mijnerzijds)?
Ja, dat was het.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
Removed by the user.
Was dat nav een aantal bedreigingen (is een erg klok-klepel verhaal mijnerzijds)?
Dus? Wat is je punt?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:42 schreef noekje het volgende:
Waar ik net aan moest denken..
' Mensen, het is bashen, geen beige. Beige is een kleur!!'
'Ah nee, écht??'
Heee petraaquote:
Mooi dat die gozer het gesprek heeft opgenomen. Trieste gozer die Slyquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik ben het niet.
Ik weet er het fijne niet van.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Mooi dat die gozer het gesprek heeft opgenomen. Trieste gozer die Sly
Ik heb het ook een keer meegemaakt dat ik constant werd lastig gevallen door een gozer omdat ik een telefoonnummer verkeerd had ingetoetst. Kreeg een vriendelijke vrouw aan de telefoon en zei dat ik een verkeerd nummer had ingetoetst. Nog geen 10 minuten later hing haar vriend aan de telefoon die dacht ik iets met haar hadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van.
Maar die gozer belde naar Sly.
We kunnen natuurlijk makkelijk oordelen naar aanleiding van zo'n opname. Maar we weten geen van allen wat er van te voren is gebeurd.
Als ik iedere keer telefonisch lastig wordt gevallen door een of andere halve zool, dan verlies ik ook mijn natuurlijke vriendelijke gemoed
Ik heb ook wel eens een telefoonstalker gehad. Maar eentje van het zwijgende soort.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer meegemaakt dat ik constant werd lastig gevallen door een gozer omdat ik een telefoonnummer verkeerd had ingetoetst. Kreeg een vriendelijke vrouw aan de telefoon en zei dat ik een verkeerd nummer had ingetoetst. Nog geen 10 minuten later hing haar vriend aan de telefoon die dacht ik iets met haar had. Toen hij bleef bellen heb ik opgenomen en mijn telefoon naast me neer gelegd en af en toe gekeken of hij nog aan de lijn was. Na een half uur hing hij op, belde me weer en deed exact hetzelfde. Daarna was het afgelopen
Die onthou ikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:27 schreef Lobasca het volgende:
Je telefoon met *31 doorschakelen naar een duur 0900 nr
Alhoewel ik me nu afvraag, of de kosten niet voor degene zijn, die de foon doorgeschakeld heeft staanquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef -Blurk- het volgende:
Dit was het filmpje van de zangles van Brian, als je het aanklikt is het "removed" dus dat is foetsie. Jammer, we zullen het met de onvergetelijke herinneringen moeten doen
whahaha Disana........quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:41 schreef Disana het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alhoewel ik me nu afvraag, of de kosten niet voor degene zijn, die de foon doorgeschakeld heeft staan
Ja.... zelf een beetje hijgen is goedkoper..... dus kom maar op met dat telefoonummer....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alhoewel ik me nu afvraag, of de kosten niet voor degene zijn, die de foon doorgeschakeld heeft staan
Ja, ik hoop echt dat het fragment boven water komt, en dat we ons nog een keer kunnen verbazen over de zangkunsten van Brianquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik wil het zooo graag zien, is er niet iemand die alles van de streams heeft opgenomen? Kenneth?
Ik kwam trouwens Sandy net tegen, volgens mij[/random]
Bron: NL.quote:Ik was met de muziek bezig en ineens ging de telefoon……hmm wie is dat dan, het was Claire die even wilden weten hoe het met jullie en Nowlive ging. Kort nadat ik haar had gesproken kreeg ik Huub aan de telefoon. Huub baalde een beetje dat de internet verbinding nog niet klaar is maar hij zweert eerdaags echt online te komen op Nowlive. Hij wil eerdaags naar mij toe komen om het één en ander te bespreken. Huub wil voor Nowlive dingen gaan doen zoals columns schrijven etc. etc. Ook hebben Jaap en Huub nog andere plannen waar ik nog niks over kan vertellen. Huub gaf aan dat het helemaal zijn site is geworden waar hij dagelijks op zal verschijnen. Ik moet jullie allemaal de groetjes dien van Claire en Huub en iedereen een knuf geven. Hij mist jullie enorm en is jullie absoluut niet vergeten, dit moest ik nadrukkelijk vermelden. Dus Huub gaat onderdeel worden van het Nowlive Team en de radio gaat nog leuker worden …….. DJ Huub
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja.... zelf een beetje hijgen is goedkoper..... dus kom maar op met dat telefoonummer....
Goedenavond mede losers.![]()
Hoi, hoi......dus jij bent een hijger, foei Roevka.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
Ja.... zelf een beetje hijgen is goedkoper..... dus kom maar op met dat telefoonummer....
Hoi Akveorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip BQquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:28 schreef beequeen het volgende:
Vanavond Rising Flow, niet vergeten hè?
[..]
Bron: NL.
Ik heb de buuf beloofd, dat ik haar tekkel zou uitlaten, kan ik 10 km met dat beest lopen, of overdrijf ik dan? Naar de supermarkt, 5km heen, 5 km terug?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, hoi......dus jij bent een hijger, foei Roevka.
Nou, dat is wel een erg lang stuk denk ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb de buuf beloofd, dat ik haar tekkel zou uitlaten, kan ik 10 km met dat beest lopen, of overdrijf ik dan? Naar de supermarkt, 5km heen, 5 km terug?
Ik vind 10 km rijkelijk veel voor een teckel, doe maar niet. Het arme beest heeft al van die korte pootjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:32 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb de buuf beloofd, dat ik haar tekkel zou uitlaten, kan ik 10 km met dat beest lopen, of overdrijf ik dan? Naar de supermarkt, 5km heen, 5 km terug?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind 10 km rijkelijk veel voor een teckel, doe maar niet. Het arme beest heeft al van die korte pootjes.
hey.... waar ben jij geweest...... was al bang dat het afkicken gelukt wasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Het beest schrok zich altijd het lazerus als ik 's ochtends beneden kwam en de streams aanzette. Volgens mij heeft hij een DGK trauma opgelopen, ik hoop dat het goedkomt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:36 schreef -Blurk- het volgende:
En die van jou helemaal he? Van al die keren dat hij mee móest, als het vrouwtje zich zat op te winden
Als ik jouw hondje was zou ik deze maanden lekker uitrusten en bijkomen, want in september is hij weer de klosquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het beest schrok zich altijd het lazerus als ik 's ochtends beneden kwam en de streams aanzette. Volgens mij heeft hij een DGK trauma opgelopen, ik hoop dat het goedkomt.
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:01 schreef Ziet het volgende:
zo, ik heb risingflow radio aan
Dus daar moeten we zijn, en niet op RFR? Hoe vind ik NL Radio?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:05 schreef Ziet het volgende:
nee live show NL
ditte: http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.waxquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus daar moeten we zijn, en niet op RFR? Hoe vind ik NL Radio?
Ha, dankewel. Ik kon het op hun site niet vinden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:08 schreef Desii het volgende:
[..]
ditte: http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.wax
maar kweet ut niet zeker, want ik hoor alleen maar muziek... nix niet live
waarom niet........ zit ik daar klaar voorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:09 schreef rooie3 het volgende:
Er is geen uitzending vanavond.
Ik wilde de groetjes aan mijn moeder doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:10 schreef Desii het volgende:
[..]
waarom niet........ zit ik daar klaar voor![]()
hoopte op een interviewtje met ons Huubke
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:11 schreef noekje het volgende:
En ik moest nog een nummer voor Brian aanvragen.
Hij moet eerst alles goed voor elkaar hebben.Heb gezegd dat we zaten te wachten hier op Fok en er zin in hadden.Maar helaasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:10 schreef Desii het volgende:
[..]
waarom niet........ zit ik daar klaar voor![]()
hoopte op een interviewtje met ons Huubke
je wilt niet weten hoeveel verkeersovertredingen ik begaan heb, om op tijd terug te zijn voor NL-radioquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij moet eerst alles goed voor elkaar hebben.Heb gezegd dat we zaten te wachten hier op Fok en er zin in hadden.Maar helaas
Zietje!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:39 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal
ik weet niet wat die teckel gewend is, Lobasca,
maar mijn gevoel zegt ook dat je hem beter in een tas kunt mee nemen dan
Erg zijn wij.We zitten maar op gouden kooi nieuws te wachtenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:16 schreef Desii het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoeveel verkeersovertredingen ik begaan heb, om op tijd terug te zijn voor NL-radio
vet......... FOK radio met DJ Noekquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert, regel eens een fm want het moet er nu toch een keer uit.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Erg zijn wij.We zitten maar op gouden kooi nieuws te wachten![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zietje!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb het bij 2km gelaten, en samen flink rennen..beestje rende mij eruit
ja maar ehhh... als ik Natasia moest geleuven; ging de heftige shit pas beginnen als Huub losgelaten werd uit de kooiquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Erg zijn wij.We zitten maar op gouden kooi nieuws te wachten![]()
Hoorde dat Tommy was gevraagd voor de kooi 2.Heb ik meteen weer een nieuwe favorietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:22 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje flauw van ze hoor. Ze weten best dat iedereen zit te wachten op een DGK programma.
*blaast in microfoon* Test 123.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:18 schreef Desii het volgende:
[..]
vet......... FOK radio met DJ Noek![]()
Ik wil ff een nummerke aanvragen:
Mikey heeft nog steeds een Huubobsessie.Zag net een filmpje ,maar het was alleen maar Huub Huub huub.Hou me hart vast voor kooi 2,zie ze er zo toe in staat om Mikey erin te zetten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:23 schreef Desii het volgende:
[..]
ja maar ehhh... als ik Natasia moest geleuven; ging de heftige shit pas beginnen als Huub losgelaten werd uit de kooi
ontplofbare auto's, huurmoordenaars, knokploegen etc. etc..
Dus WAT NOU, Natasia ... promises... promises
Ik zelf dacht er meer aan dat Lobasca zou gaan hijgen met die zwoele radiostem van haar....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, hoi......dus jij bent een hijger, foei Roevka.
Ik kan elders wel betere muziek horen hoor. Beetje teleurstellend vanavond.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:25 schreef Kaat38 het volgende:
Yesssssssssssssssssssssss! Rising Flow is in the air! even linkie http://www.risingflowradio.nl/
en dan duvel je media player of zo aan en bel, mail en doe!![]()
Is niks aan.Wij willen alleen maar kooi nieuws en oud miljonairs in de uitzending.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:25 schreef Kaat38 het volgende:
Yesssssssssssssssssssssss! Rising Flow is in the air! even linkie http://www.risingflowradio.nl/
en dan duvel je media player of zo aan en bel, mail en doe!![]()
Niks EK.Dat is er al zat op tv hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
Oh, ze gaan over het EK 'discussieren'. Uit die handel.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoorde dat Tommy was gevraagd voor de kooi 2.Heb ik meteen weer een nieuwe favoriet
En nu live bij DJ Noek in de studio... Desii die al een bericht achter heeft gelaten op het fotopieltopic.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:24 schreef noekje het volgende:
[..]
*blaast in microfoon* Test 123.
Wil Desii zich even melden in mijn pm box met haar adresgegevens.
Mijn conditie dus, 1,5 jr DGK heeft me geslooptquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:21 schreef Ziet het volgende:
[..]
zegt dat iets over de teckel of over jouw conditie?
Jemig ben je nog niet afgekicktquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is niks aan.Wij willen alleen maar kooi nieuws en oud miljonairs in de uitzending.
Zwoel?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zelf dacht er meer aan dat Lobasca zou gaan hijgen met die zwoele radiostem van haar....
Si senorita! Perro..... wat is "een fm"?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert, regel eens een fm want het moet er nu toch een keer uit.
Zullen we dat nog eens beoordelen dan?quote:
Las ik op now live.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:29 schreef Ziet het volgende:
[..]
wat????
mijn favoriet ook!!!
(ITommy!)
waar heb je dat gehoord?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
Oh, ze gaan over het EK 'discussieren'. Uit die handel.
Nee we zijn nog niet afgekickt en hier hebben we niks aan.We willen de beerput open,smeuige details en roddels.er zou een hoop los komen na de kooi,maar dat valt erg tegen..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig ben je nog niet afgekickt![]()
ff kopietje:
Halloowww,
Rozema die zit te dineren omdat z'n moeder jarig is, daarom neem ik, Joris Peeters, de belangrijke taak op me om zijn show over te nemen!
Verzoekjes zijn welkom via de bekende wegen, bellen kan om aangegeven momenten ook, verder een hoop gein en ongein op de manier zoals je gewend.
mail; joris@risingflowradio.nl
request; www.risingflowradio.nl/request.php
studio msn; studio@risingflowradio.nl
sms: begin je bericht met rfr [spatie] je bericht naar 3663
telefoon; 050-8550507
Dat lijkt me wel even genoeg [/spatie]
Wat. Ooohhh, jij denkt weer aan kleren uittrekken. Ja hoor, het zal ook niet he?quote:
quote:
Ik volgede de COS wel... maar wist gewoon geen enkel antwoord....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:41 schreef Desii het volgende:
[..]
hey.... waar ben jij geweest...... was al bang dat het afkicken gelukt was
en streams afkicken das nog wel te doen, maar cos-afkicken is best heftig
Ja, wat jij zegt, veel details en lekker smeuigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee we zijn nog niet afgekickt en hier hebben we niks aan.We willen de beerput open,smeuige details en roddels.er zou een hoop los komen na de kooi,maar dat valt erg tegen..
Dat loopt wel door hoor, komt helemaal goedquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee we zijn nog niet afgekickt en hier hebben we niks aan.We willen de beerput open,smeuige details en roddels.er zou een hoop los komen na de kooi,maar dat valt erg tegen..
Da's dan niet helemáál gelukt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb die fragmenten van You-Tube laten verwijderen
Schapen een bepaalde richting opsturen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:42 schreef Disana het volgende:
Welk beroep oefent de baas van deze hond uit?
[ afbeelding ]
Daar dacht ik dit keer niet aan, juffiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat. Ooohhh, jij denkt weer aan kleren uittrekken. Ja hoor, het zal ook niet he?
het is er wel warm genoeg voor en volgens beequeen is dit pikstaanderig weer
Nopequote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Schapen een bepaalde richting opsturen?
Uhuh, met die heerlijke zwoele stem van je.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij valt er nog steeds 's avonds mee in slaap?![]()
Hoefsmid, volgens mij heet het brave beest Sammy.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:42 schreef Disana het volgende:
Welk beroep oefent de baas van deze hond uit?
[ afbeelding ]
Man, ik klonk als een kerel...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, met die heerlijke zwoele stem van je.
Ik vloek nóóit hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar dacht ik dit keer niet aan, juffie![]()
Ik zag je gewoon vloekend zitten, omdat ze dáár over voetbal begonnen, en hoppa, jij zet die zender uit.
speciaal voor jou dan....... wie is dit ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:37 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
Ik volgede de COS wel... maar wist gewoon geen enkel antwoord....![]()
Ik begin me al af te vragen of ik DGK uberhaupt wel gevolgd heb.... of gewoon anderhyalf jaar vet stoned ben geweest....![]()
Maar de Cossen waren hilarisch.....
Volgens mij ook. Het is inderdaad de hond van de hoefsmid.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoefsmit, volgens mij heet het brave beest Sammy.
De foto is iets onscherpquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:50 schreef Desii het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan....... wie is dit ?
[ afbeelding ]
Hedda?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:50 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heddaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:50 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Brian, en hoe het ding heet weet ik niet meer, maar degenen die het gaf vond het knap dat hij zo snel door had hoe het werkte...of zoiets.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
Wie kreeg dit kadootje en wat is het?
[ afbeelding ]
Het is ook harteloos hoor. Weten dat je kind niets liever wil, en dan toch kiezen voor 10 dagen Amerika.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:55 schreef -Blurk- het volgende:
En tóch vond ik het daarnet zielig voor Amanda dat haar moeder niet kwam op haar verjaardag. En ik vind het een rotmeid hoor, echt waar.
Nope, dit is veel langer geleden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:56 schreef Charmian het volgende:
Brian, en hoe het ding heet weet ik niet meer, maar degenen die het gaf vond het knap dat hij zo snel door had hoe het werkte...of zoiets.
Hoebedoelu?quote:
Jaaaaa, Amanda ging helemaal uit haar dak toen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:57 schreef -Blurk- het volgende:
Hebben ze dat ook gehad dan? Een ruk-cursus?
Noekje wint de dildoquote:
Cursus, manueel bevredigen dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bij het voorstukje van wat er morgen in de laatste reguliere stond er een vrouw achter Amanda wat bijna haar moeder wel moet zijn.quote:
Shit, gemistquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaaa, Amanda ging helemaal uit haar dak toen.
Ik heb een dildo!!! Ik heb een dildo!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Noekje wint de dildoCursus erotische massage voor de meiden. Niet te geloven dat ik daar nog een step by step update van heb geschreven
![]()
[ afbeelding ]
Zoiets zouden ze verplicht moeten stellen en opnemen in het ziekenfondspakketquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet het wel maar zal het niet verklappen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef Desii het volgende:
Nee het is geen Hedda............ maar Akveor weet ut........ zeker te weten
Huub en het is een soort pyramide-speurtochtietsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
Wie kreeg dit kadootje en wat is het?
[ afbeelding ]
Die met die zonnebril die zo hoog op d'r wangen zat? Achter Amanda? Ik zag d'r ook. Dacht alleen nog, tis vast niet haar moeder, beetje dom als je anderhalf jaar niet op tv wilt komen en dan de allerlaatste aflevering opeens denkt 'och, laat ook maar nu'.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij het voorstukje van wat er morgen in de laatste reguliere stond er een vrouw achter Amanda wat bijna haar moeder wel moet zijn.
Leek ook heel veel op foto's van topics waar gespeculeerd werd over haar moeder.
Ik maak vanavond wel ff een cap, ik was te laat met PCTV aan te zetten.
Kunnen we daar lekker over gaan speculeren.
Haha, slechte ervaringen gehad die hebben geleid tot trauma's?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:01 schreef Mokum020 het volgende:
Zoiets zouden ze verplicht moeten stellen en opnemen in het ziekenfondspakket
quote:Etc (Events, Tips & Advertenties) Aangeboden: MIKEY MIKE WERK NU IN ESSEPOESTER IN HET WEKENDS JULLIE KENNEN MIJ UIT DE GOUDEN KOOI IK STA ACHTER DE BAR ALS JULLIE ZIN HEBBEN KOM EEN DRANKJE PAKEN
Aha, vanavond maar even de herhaling kijken, thanks.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij het voorstukje van wat er morgen in de laatste reguliere stond er een vrouw achter Amanda wat bijna haar moeder wel moet zijn.
Leek ook heel veel op foto's van topics waar gespeculeerd werd over haar moeder.
Klopt, een zgn Davinci of cryptobal.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:01 schreef Desii het volgende:
Huub en het is een soort pyramide-speurtochtiets
Ja, we betalen premie genoegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zoiets zouden ze verplicht moeten stellen en opnemen in het ziekenfondspakket
Het is waarschijnlijk gewoon een Mien Jansen. Amanda had een verdomd rijke fantasie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke BQ.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
Wie ligt hier verstopt onder de dekens?
[ afbeelding ]
Eric in het kantoor?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
Wie ligt hier verstopt onder de dekens?
[ afbeelding ]
Nope.quote:
Ook niet. Tipje: Murray's.quote:
Zooooo... Disana heeft toen heel uitbundig haar best gedaan om de boel zo plastisch mogelijk te verslaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg dat wel, hij blijft maar afgeven op Huub, stumpert.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:14 schreef Desii het volgende:
Mr. D..... wat ben jij een eikel van een vent.... bah
Liever een eikel van een vent dan over de rug van een ander radiostation zieltjes te gaan winnen en er dan zelf beter van willen worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:14 schreef Desii het volgende:
Mr. D..... wat ben jij een eikel van een vent.... bah
Yep, doorgeschoten ui, hahahaha, sorry, moest even mijn mening kwijt en ik lig dubbel !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg dat wel, hij blijft maar afgeven op Huub, stumpert.
Kaat, je bent geweldig......![]()
![]()
Ja, ik zag daarnet op die foto van Disana een levensgroot lid met zeepsop erop geloof ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zooooo... Disana heeft toen heel uitbundig haar best gedaan om de boel zo plastisch mogelijk te verslaan
Heb je het gesprek opgenomen? Ik heb ook wel zin om iemand voor eikel uit te schelden .quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liever een eikel van een vent dan over de rug van een ander radiostation zieltjes te gaan winnen en er dan zelf beter van willen worden.
Heb je die nodig dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik zag daarnet op die foto van Disana een levensgroot lid met zeepsop erop geloof ik.
Dat ik nu net deze cursus gemist heb
jij kikt zelf op het feit dat je contact met Jaap hebt.... uit eerste hand heb ik vernomen, dat Jaap nix gaat doen met die kikkerbek (terwijl ik nergens op NL heb gelezen, dat Huub zoiets impliceert)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liever een eikel van een vent dan over de rug van een ander radiostation zieltjes te gaan winnen en er dan zelf beter van willen worden.
Verder alles goed, ach ja joh, je bent een beetje doorgeschoten in je japio fanatisme dus kan je verwachten dat mensen die daar een beetje moe van worden een tegenwoord hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Juistum, hoe Blurk nou bij Mike komt? En dan ook nog 3 keer het antwoord veranderen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:24 schreef Lobasca het volgende:
nix natuurlijk!Laat die perensap nou es staan!
![]()
Wat een leuke jongens vind ik het tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juistum, hoe Blurk nou bij Mike komt?![]()
Geen vraag, zomaar een favo cap van mij.![]()
[ afbeelding ]
heb je ook eeninkje naar zijn Hyves?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
FF wat anders, dit berichtje staat op de hyves van Mikey. Het is een kroeg in Hilversum, prima plek voor Mikey .![]()
Zou hij dronken geweest zijn toen hij dit schreef?
[..]
Ik zie zo op het eerste gezicht weinig spelfouten dus Brian is het niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nou vooruit, nog maar een vraag. Wie heeft dit geschreven en wat moet het voorstellen?
[ afbeelding ]
goeie grutten... was datquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nou vooruit, nog maar een vraag. Wie heeft dit geschreven en wat moet het voorstellen?
[ afbeelding ]
Nadia?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Was dat bij haar thuiskomst.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik herinner me dat niet-bestaande woord 'fienin'. Volgens mij was het Luc.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda? Kan het me eigenlijk niet voorstellen maar goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk.![]()
http://mikedgk.hyves.nl/
Tot nu toe zijn de antwoorden allemaal fout.
nouw, mijn naam vliegt continue rond ik zou zeggen babbel ff lekker meequote:
dank jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk.![]()
http://mikedgk.hyves.nl/
Tot nu toe zijn de antwoorden allemaal fout.
Yep, helemaal goed. Dat je dat nog weet zeg.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:42 schreef Disana het volgende:
Ik herinner me dat niet-bestaande woord 'fienin'. Volgens mij was het Luc.
Ik hoor het maar dacht dat jij ging bellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:43 schreef Kaat38 het volgende:
nouw, mijn naam vliegt continue rond ik zou zeggen babbel ff lekker mee
wie durft de telefoon te pakken:kom op, gooi je haar los en bel!
Aha, dus toch. Ik geloof dat Brian en Luc toen naast mekaar op de bank in de chill teksten zaten te schrijven. Het komt gewoon door dat rare woord; wat is het ook een nepperd van een rapperd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, helemaal goed. Dat je dat nog weet zeg.
Nee, ik zit in de gunstige positie dat ik dat al 3 keer gedaan hebquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor het maar dacht dat jij ging bellen.
Ja, dat dus!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:42 schreef Disana het volgende:
Ik herinner me dat niet-bestaande woord 'fienin'. Volgens mij was het Luc.
Dat was mij toen ook een compleet raadsel. Het dichtst bij komt to feign, doen alsof.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat dus!
En ook nu vraag ik me af wat dubbel L () daar nu eigenlijk mee bedoelde.
En noek: die 'Het is bashen, hoor', reacties waren inderdaad altijd geweldig!
Was familie van Brian,want Amanda is niet echt overtuigend blij als ze die vrouw ziet.Anders was ze haar toch wel om de nek gevlogen enzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Helemaal op het eind, bij "Morgen in de Gouden Kooi" , waar ze inderdaad al thuis waren.
Dat staat volgens mij niet in LL's rijmwoordenboek, maar het zou sort of kunnen passen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:53 schreef Disana het volgende:
Dat was mij toen ook een compleet raadsel. Het dichtst bij komt to feign, doen alsof.
dat is slechts bokita,daar hoef je niet van te schrikken hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
Jemig, kom in mijn Photobucket plotseling dit tegen. Ik schrik daar nog steeds van.
Is wat klein maar toch.
[ afbeelding ]
Sjongejonge zeg, wat een beuk was dat ook. Gewoon met volle kracht.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
Jemig, kom in mijn Photobucket plotseling dit tegen. Ik schrik daar nog steeds van.
Is wat klein maar toch.
[ afbeelding ]
Heeft-ie ook een rhimewordsbook dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:01 schreef mspoez het volgende:
Een rap van brian was het toch? Feining, steaming?
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, wat een beuk was dat ook. Gewoon met volle kracht.
Dat dit toen verdder niet uit de hand is gelopen, is een groot compliment voor de rest.
Er is natuurlijk in geknipt en geplakt he? Misschien is dat wel na die tijd, toen de gemoederen een beetje bedaard waren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was familie van Brian,want Amanda is niet echt overtuigend blij als ze die vrouw ziet.Anders was ze haar toch wel om de nek gevlogen enzo.
Wat ik niet begrijp is dat ze die zwarte heks en die kutzus niet direct dat hok uitgeflikkerd hebben na het gooien van die beker tegen Lieke's hoofd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:03 schreef Gert het volgende:
Sjongejonge zeg, wat een beuk was dat ook. Gewoon met volle kracht.
Dat dit toen verdder niet uit de hand is gelopen, is een groot compliment voor de rest.
waren dat Duitse fans??quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
Van wie kreeg jarige Lieke deze kaarten?
[ afbeelding ]
Ze staat ook op het filmpje van de thuiskomst van Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is natuurlijk in geknipt en geplakt he? Misschien is dat wel na die tijd, toen de gemoederen een beetje bedaard waren.
Is ook puur een suggestie van mij, want ik vond die vrouw wel op Amanda lijken en op een paar foto's die in dat topic stonden.
Maar beelden gingen ook heel snel, dus we zouden moeten afwachten tot morgen.
Zou wel een stunt zijn als haar moeder een doodnormale vrouw is die gewoon niet op TV/Streams wilde, maar nu ze thuis is er niet meer om geeft.
Al die speculaties om niets
Stimmtquote:
Dat was voor de jaarkalender.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stimmt![]()
De laatste voor vanavond. Wat gebeurde hier?
[ afbeelding ]
De febo is altijd al tegendraads geweest,Wij riepen al van te voren dat het een ramp zou worden,zoals zo vaak.Maar juist als wij hard riepen niet doen,deden hun het juist wel.Ga bij de volgende kooi gewoon roepen niet doen, als ik iets juist wel wilquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat ze die zwarte heks en die kutzus niet direct dat hok uitgeflikkerd hebben na het gooien van die beker tegen Lieke's hoofd.
Fotoshoot voor de DGK kalender, Lieke deed de herfst en was hier toplessquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stimmt![]()
De laatste voor vanavond. Wat gebeurde hier?
[ afbeelding ]
Sorry, was even weg....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:50 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat Amanda's moeder een van de vrouwen op het filmpje is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:15 schreef rooie3 het volgende:
Ze staat ook op het filmpje van de thuiskomst van Brian en Amanda.
klopt...... was toch wel een aangenaam inkoppertjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry, was even weg....
Dat kan er maar één zijn:
[ afbeelding ]
Ik zat haar ook al te zoeken, maar zag er niemand bij die het zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Amanda's moeder een van de vrouwen op het filmpje is.
Toch vooral bekenden van Brian.. Eigenlijk alleen bekenden van Brianquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat haar ook al te zoeken, maar zag er niemand bij die het zou kunnen zijn
Ik ook niet, Heb het filmpje een paar keer bekeken en als d'r moeder hier bij was geweest had ze d'r ogen uit d'r kop gejankt, zoals ze ook aan de telefoon tegen mammie was.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Amanda's moeder een van de vrouwen op het filmpje is.
Volgens mij niet, want ik kon hem via Google althans nergens vinden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is die jaarkalender ooit gepubliceerd
Yeah.... Wat Ivar voor jou is heb ik wel met Nathalie... al ben ik veeeeeeeeel te oud voor die hottie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:25 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt...... was toch wel een aangenaam inkoppertje
Ook wel wat voor de sociale DGK II - uitvoering (die met Ivar, Tommy, Lienke, Joris, Mitch e.d.)
Wie gaat er winnen denk je?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog steeds de finale te kijken, wat een takketrut is die Bridget toch
Ik heb nog geen idee, maar vind het wel erg spannendquote:
Johnquote:
Ik zie dat helemaal nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog steeds de finale te kijken, wat een takketrut is die Bridget toch
Poekie-Roekie?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry, was even weg....
Dat kan er maar één zijn:
[ afbeelding ]
Volgens mij ook niet. Ik heb wel dit kunnen vinden en moest direct denken aan de ordi fotoshoot van die paupers.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:30 schreef Disana het volgende:
Volgens mij niet, want ik kon hem via Google althans nergens vinden.
Ze loopt tegen iedereen te slijmen, hoe ze wel niet gegroeid zijn enzo en Huub loopt ze constant af te zeiken, ze doet zelfs narrig tegen zijn familie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal nietWat negatief tegenover de prestaties van Huub? Is dat de reden van jouw afkeur
Ook slechts een tijdverdrijf en zoethoudertje dus...mén!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want ik kon hem via Google althans nergens vinden.
Ja, een geweldige compilatie. Daar heeft iemand flink wat werk aan gehad.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:32 schreef lunareclipse het volgende:
Ik vond deze kunstzinnige compilatie
://www.kingjaap.nl/
Rising Flow is toch ook in stereo?quote:
Je kunt niet twee keer dezelfde post plaatsenquote:
Ah, dat meisje had een eigen single gemaakt. Heb het wel een beetje met d'r te doenquote:
Ik laat m ook mooi staanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt niet twee keer dezelfde post plaatsenSommige personen zijn bevoorrecht
Een naamtopic voor Roevka, lievvvvv.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:42 schreef Lobasca het volgende:
Ode aan de man die we hier zo lang hebben moeten missen;
[COS # 3818] Waar Akveor ook weer van de partij is!
Dank je, heeft kz voor me bewerkstelligdquote:
Doet ze goedquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dank je, heeft kz voor me bewerkstelligd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |