Ha, dankewel. Ik kon het op hun site niet vinden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:08 schreef Desii het volgende:
[..]
ditte: http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.wax
maar kweet ut niet zeker, want ik hoor alleen maar muziek... nix niet live
waarom niet........ zit ik daar klaar voorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:09 schreef rooie3 het volgende:
Er is geen uitzending vanavond.
Ik wilde de groetjes aan mijn moeder doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:10 schreef Desii het volgende:
[..]
waarom niet........ zit ik daar klaar voor![]()
hoopte op een interviewtje met ons Huubke
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:11 schreef noekje het volgende:
En ik moest nog een nummer voor Brian aanvragen.
Hij moet eerst alles goed voor elkaar hebben.Heb gezegd dat we zaten te wachten hier op Fok en er zin in hadden.Maar helaasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:10 schreef Desii het volgende:
[..]
waarom niet........ zit ik daar klaar voor![]()
hoopte op een interviewtje met ons Huubke
je wilt niet weten hoeveel verkeersovertredingen ik begaan heb, om op tijd terug te zijn voor NL-radioquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij moet eerst alles goed voor elkaar hebben.Heb gezegd dat we zaten te wachten hier op Fok en er zin in hadden.Maar helaas
Zietje!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:39 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal
ik weet niet wat die teckel gewend is, Lobasca,
maar mijn gevoel zegt ook dat je hem beter in een tas kunt mee nemen dan
Erg zijn wij.We zitten maar op gouden kooi nieuws te wachtenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:16 schreef Desii het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoeveel verkeersovertredingen ik begaan heb, om op tijd terug te zijn voor NL-radio
vet......... FOK radio met DJ Noekquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert, regel eens een fm want het moet er nu toch een keer uit.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Erg zijn wij.We zitten maar op gouden kooi nieuws te wachten![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zietje!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb het bij 2km gelaten, en samen flink rennen..beestje rende mij eruit
ja maar ehhh... als ik Natasia moest geleuven; ging de heftige shit pas beginnen als Huub losgelaten werd uit de kooiquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Erg zijn wij.We zitten maar op gouden kooi nieuws te wachten![]()
Hoorde dat Tommy was gevraagd voor de kooi 2.Heb ik meteen weer een nieuwe favorietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:22 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje flauw van ze hoor. Ze weten best dat iedereen zit te wachten op een DGK programma.
*blaast in microfoon* Test 123.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:18 schreef Desii het volgende:
[..]
vet......... FOK radio met DJ Noek![]()
Ik wil ff een nummerke aanvragen:
Mikey heeft nog steeds een Huubobsessie.Zag net een filmpje ,maar het was alleen maar Huub Huub huub.Hou me hart vast voor kooi 2,zie ze er zo toe in staat om Mikey erin te zetten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:23 schreef Desii het volgende:
[..]
ja maar ehhh... als ik Natasia moest geleuven; ging de heftige shit pas beginnen als Huub losgelaten werd uit de kooi
ontplofbare auto's, huurmoordenaars, knokploegen etc. etc..
Dus WAT NOU, Natasia ... promises... promises
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |