Dat weet ik niet, wist niet eens dat naar aanleiding van dit filmpje bedreigingen geuit zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
Removed by the user.
Was dat nav een aantal bedreigingen (is een erg klok-klepel verhaal mijnerzijds)?
Ja, dat was het.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
Removed by the user.
Was dat nav een aantal bedreigingen (is een erg klok-klepel verhaal mijnerzijds)?
Dus? Wat is je punt?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:42 schreef noekje het volgende:
Waar ik net aan moest denken..
' Mensen, het is bashen, geen beige. Beige is een kleur!!'
'Ah nee, écht??'
Heee petraaquote:
Mooi dat die gozer het gesprek heeft opgenomen. Trieste gozer die Slyquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik ben het niet.
Is met ene Nick de man/vriend van Ilonka van goudenkooifan.nl
Maar dat Sly zo aan de foon is heb ik zelf ook meegemaakt. Heb ook soortgelijke dreigementen gehad.
Maar ik lachte er gewoon om.
Ik heb alleen pijn in mijn nek, want ik moest goed om me heen kijken.
Ik weet er het fijne niet van.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Mooi dat die gozer het gesprek heeft opgenomen. Trieste gozer die Sly
Ik heb het ook een keer meegemaakt dat ik constant werd lastig gevallen door een gozer omdat ik een telefoonnummer verkeerd had ingetoetst. Kreeg een vriendelijke vrouw aan de telefoon en zei dat ik een verkeerd nummer had ingetoetst. Nog geen 10 minuten later hing haar vriend aan de telefoon die dacht ik iets met haar hadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van.
Maar die gozer belde naar Sly.
We kunnen natuurlijk makkelijk oordelen naar aanleiding van zo'n opname. Maar we weten geen van allen wat er van te voren is gebeurd.
Als ik iedere keer telefonisch lastig wordt gevallen door een of andere halve zool, dan verlies ik ook mijn natuurlijke vriendelijke gemoed
Ik heb ook wel eens een telefoonstalker gehad. Maar eentje van het zwijgende soort.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer meegemaakt dat ik constant werd lastig gevallen door een gozer omdat ik een telefoonnummer verkeerd had ingetoetst. Kreeg een vriendelijke vrouw aan de telefoon en zei dat ik een verkeerd nummer had ingetoetst. Nog geen 10 minuten later hing haar vriend aan de telefoon die dacht ik iets met haar had. Toen hij bleef bellen heb ik opgenomen en mijn telefoon naast me neer gelegd en af en toe gekeken of hij nog aan de lijn was. Na een half uur hing hij op, belde me weer en deed exact hetzelfde. Daarna was het afgelopen
Die onthou ikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:27 schreef Lobasca het volgende:
Je telefoon met *31 doorschakelen naar een duur 0900 nr
Alhoewel ik me nu afvraag, of de kosten niet voor degene zijn, die de foon doorgeschakeld heeft staanquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef -Blurk- het volgende:
Dit was het filmpje van de zangles van Brian, als je het aanklikt is het "removed" dus dat is foetsie. Jammer, we zullen het met de onvergetelijke herinneringen moeten doen
whahaha Disana........quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:41 schreef Disana het volgende:
Nou ja zeg... kijkt er voor de praktijkingang een jongetje in de poezenmand, zegt ie 'Da's toch focking niet normaal!'
Zeg ik 'De terrrorrrr is totaal'.
Rent het jongetje hard weg.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alhoewel ik me nu afvraag, of de kosten niet voor degene zijn, die de foon doorgeschakeld heeft staan
Ja.... zelf een beetje hijgen is goedkoper..... dus kom maar op met dat telefoonummer....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alhoewel ik me nu afvraag, of de kosten niet voor degene zijn, die de foon doorgeschakeld heeft staan
Ja, ik hoop echt dat het fragment boven water komt, en dat we ons nog een keer kunnen verbazen over de zangkunsten van Brianquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik wil het zooo graag zien, is er niet iemand die alles van de streams heeft opgenomen? Kenneth?
Ik kwam trouwens Sandy net tegen, volgens mij[/random]
Bron: NL.quote:Ik was met de muziek bezig en ineens ging de telefoon……hmm wie is dat dan, het was Claire die even wilden weten hoe het met jullie en Nowlive ging. Kort nadat ik haar had gesproken kreeg ik Huub aan de telefoon. Huub baalde een beetje dat de internet verbinding nog niet klaar is maar hij zweert eerdaags echt online te komen op Nowlive. Hij wil eerdaags naar mij toe komen om het één en ander te bespreken. Huub wil voor Nowlive dingen gaan doen zoals columns schrijven etc. etc. Ook hebben Jaap en Huub nog andere plannen waar ik nog niks over kan vertellen. Huub gaf aan dat het helemaal zijn site is geworden waar hij dagelijks op zal verschijnen. Ik moet jullie allemaal de groetjes dien van Claire en Huub en iedereen een knuf geven. Hij mist jullie enorm en is jullie absoluut niet vergeten, dit moest ik nadrukkelijk vermelden. Dus Huub gaat onderdeel worden van het Nowlive Team en de radio gaat nog leuker worden …….. DJ Huub
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja.... zelf een beetje hijgen is goedkoper..... dus kom maar op met dat telefoonummer....
Goedenavond mede losers.![]()
Hoi, hoi......dus jij bent een hijger, foei Roevka.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
Ja.... zelf een beetje hijgen is goedkoper..... dus kom maar op met dat telefoonummer....
Hoi Akveorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip BQquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:28 schreef beequeen het volgende:
Vanavond Rising Flow, niet vergeten hè?
[..]
Bron: NL.
Ik heb de buuf beloofd, dat ik haar tekkel zou uitlaten, kan ik 10 km met dat beest lopen, of overdrijf ik dan? Naar de supermarkt, 5km heen, 5 km terug?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, hoi......dus jij bent een hijger, foei Roevka.
Nou, dat is wel een erg lang stuk denk ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb de buuf beloofd, dat ik haar tekkel zou uitlaten, kan ik 10 km met dat beest lopen, of overdrijf ik dan? Naar de supermarkt, 5km heen, 5 km terug?
Ik vind 10 km rijkelijk veel voor een teckel, doe maar niet. Het arme beest heeft al van die korte pootjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:32 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb de buuf beloofd, dat ik haar tekkel zou uitlaten, kan ik 10 km met dat beest lopen, of overdrijf ik dan? Naar de supermarkt, 5km heen, 5 km terug?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind 10 km rijkelijk veel voor een teckel, doe maar niet. Het arme beest heeft al van die korte pootjes.
hey.... waar ben jij geweest...... was al bang dat het afkicken gelukt wasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Het beest schrok zich altijd het lazerus als ik 's ochtends beneden kwam en de streams aanzette. Volgens mij heeft hij een DGK trauma opgelopen, ik hoop dat het goedkomt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:36 schreef -Blurk- het volgende:
En die van jou helemaal he? Van al die keren dat hij mee móest, als het vrouwtje zich zat op te winden
Als ik jouw hondje was zou ik deze maanden lekker uitrusten en bijkomen, want in september is hij weer de klosquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het beest schrok zich altijd het lazerus als ik 's ochtends beneden kwam en de streams aanzette. Volgens mij heeft hij een DGK trauma opgelopen, ik hoop dat het goedkomt.
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:01 schreef Ziet het volgende:
zo, ik heb risingflow radio aan
Dus daar moeten we zijn, en niet op RFR? Hoe vind ik NL Radio?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:05 schreef Ziet het volgende:
nee live show NL
ditte: http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.waxquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus daar moeten we zijn, en niet op RFR? Hoe vind ik NL Radio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |