Jaaaaa, Amanda ging helemaal uit haar dak toen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:57 schreef -Blurk- het volgende:
Hebben ze dat ook gehad dan? Een ruk-cursus?
Noekje wint de dildoquote:
Cursus, manueel bevredigen dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bij het voorstukje van wat er morgen in de laatste reguliere stond er een vrouw achter Amanda wat bijna haar moeder wel moet zijn.quote:
Shit, gemistquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaaa, Amanda ging helemaal uit haar dak toen.
Ik heb een dildo!!! Ik heb een dildo!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Noekje wint de dildoCursus erotische massage voor de meiden. Niet te geloven dat ik daar nog een step by step update van heb geschreven
![]()
[ afbeelding ]
Zoiets zouden ze verplicht moeten stellen en opnemen in het ziekenfondspakketquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet het wel maar zal het niet verklappen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef Desii het volgende:
Nee het is geen Hedda............ maar Akveor weet ut........ zeker te weten
Huub en het is een soort pyramide-speurtochtietsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
Wie kreeg dit kadootje en wat is het?
[ afbeelding ]
Die met die zonnebril die zo hoog op d'r wangen zat? Achter Amanda? Ik zag d'r ook. Dacht alleen nog, tis vast niet haar moeder, beetje dom als je anderhalf jaar niet op tv wilt komen en dan de allerlaatste aflevering opeens denkt 'och, laat ook maar nu'.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij het voorstukje van wat er morgen in de laatste reguliere stond er een vrouw achter Amanda wat bijna haar moeder wel moet zijn.
Leek ook heel veel op foto's van topics waar gespeculeerd werd over haar moeder.
Ik maak vanavond wel ff een cap, ik was te laat met PCTV aan te zetten.
Kunnen we daar lekker over gaan speculeren.
Haha, slechte ervaringen gehad die hebben geleid tot trauma's?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:01 schreef Mokum020 het volgende:
Zoiets zouden ze verplicht moeten stellen en opnemen in het ziekenfondspakket
quote:Etc (Events, Tips & Advertenties) Aangeboden: MIKEY MIKE WERK NU IN ESSEPOESTER IN HET WEKENDS JULLIE KENNEN MIJ UIT DE GOUDEN KOOI IK STA ACHTER DE BAR ALS JULLIE ZIN HEBBEN KOM EEN DRANKJE PAKEN
Aha, vanavond maar even de herhaling kijken, thanks.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij het voorstukje van wat er morgen in de laatste reguliere stond er een vrouw achter Amanda wat bijna haar moeder wel moet zijn.
Leek ook heel veel op foto's van topics waar gespeculeerd werd over haar moeder.
Klopt, een zgn Davinci of cryptobal.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:01 schreef Desii het volgende:
Huub en het is een soort pyramide-speurtochtiets
Ja, we betalen premie genoegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zoiets zouden ze verplicht moeten stellen en opnemen in het ziekenfondspakket
Het is waarschijnlijk gewoon een Mien Jansen. Amanda had een verdomd rijke fantasie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke BQ.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
Wie ligt hier verstopt onder de dekens?
[ afbeelding ]
Eric in het kantoor?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
Wie ligt hier verstopt onder de dekens?
[ afbeelding ]
Nope.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |