Borsten ?quote:
Extensionsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:51 schreef akveor het volgende:
Thanks Lobasca. Vrouw met de zwoele mannenstem....
Wahooo een naamtopic.
Wat ontbreekt hier:
[ afbeelding ]
Ik heb alles nogquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef beequeen het volgende:
Lobasca, ik heb nog een klein stukje van dat telefoongesprek van je gevonden. En jij dacht dat het helemaal verdwenen was.
Ik wóu dat het verdwenen was.....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef beequeen het volgende:
Lobasca, ik heb nog een klein stukje van dat telefoongesprek van je gevonden. En jij dacht dat het helemaal verdwenen was.
Dan is anderhalf jaar DGK dan toch niet voor niets geweest.:9~quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:53 schreef Lobasca het volgende:
Ik zal je telefonisch 'ns de huid vol schelden!
quote:
Het zicht naar buitenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:51 schreef akveor het volgende:
Wahooo een naamtopic.
Wat ontbreekt hier:
[ afbeelding ]
Het ziet er allemaal zo gescript uit, misschien was dit wel take 12537quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Amanda's moeder een van de vrouwen op het filmpje is.
linkje, linkje, linkje.... nu......quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat je het zo erg vindt, ik lig weer in een deuk. Zoals je Amanda aanpakt.quote:
Als jij nu ff doorblowt, schenk ik een wijntje inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan is anderhalf jaar DGK dan toch niet voor niets geweest.:9~
Mama Netty was natuurlijk zwaar teleurgesteld in Brian.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal zo gescript uit, misschien was dit wel take 12537
Als je ziet hoe koeltjes ze elkaar ontvangen
Je vond het toen ook al zo erg en ik heb het nooit gehoordquote:
De diepvries ,waar ze zo in kan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:51 schreef akveor het volgende:
Wahooo een naamtopic.
Wat ontbreekt hier:
[ afbeelding ]
Vraag maar aan Heidi, ik wil geen boze Lobasca hier.quote:
Maar staat die vrouw er nu op.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal zo gescript uit, misschien was dit wel take 12537
Als je ziet hoe koeltjes ze elkaar ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |