Borsten ?quote:
Extensionsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:51 schreef akveor het volgende:
Thanks Lobasca. Vrouw met de zwoele mannenstem....
Wahooo een naamtopic.
Wat ontbreekt hier:
[ afbeelding ]
Ik heb alles nogquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef beequeen het volgende:
Lobasca, ik heb nog een klein stukje van dat telefoongesprek van je gevonden. En jij dacht dat het helemaal verdwenen was.
Ik wóu dat het verdwenen was.....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef beequeen het volgende:
Lobasca, ik heb nog een klein stukje van dat telefoongesprek van je gevonden. En jij dacht dat het helemaal verdwenen was.
Dan is anderhalf jaar DGK dan toch niet voor niets geweest.:9~quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:53 schreef Lobasca het volgende:
Ik zal je telefonisch 'ns de huid vol schelden!
quote:
Het zicht naar buitenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:51 schreef akveor het volgende:
Wahooo een naamtopic.
Wat ontbreekt hier:
[ afbeelding ]
Het ziet er allemaal zo gescript uit, misschien was dit wel take 12537quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Amanda's moeder een van de vrouwen op het filmpje is.
linkje, linkje, linkje.... nu......quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat je het zo erg vindt, ik lig weer in een deuk. Zoals je Amanda aanpakt.quote:
Als jij nu ff doorblowt, schenk ik een wijntje inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan is anderhalf jaar DGK dan toch niet voor niets geweest.:9~
Mama Netty was natuurlijk zwaar teleurgesteld in Brian.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal zo gescript uit, misschien was dit wel take 12537
Als je ziet hoe koeltjes ze elkaar ontvangen
Je vond het toen ook al zo erg en ik heb het nooit gehoordquote:
De diepvries ,waar ze zo in kan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:51 schreef akveor het volgende:
Wahooo een naamtopic.
Wat ontbreekt hier:
[ afbeelding ]
Vraag maar aan Heidi, ik wil geen boze Lobasca hier.quote:
Maar staat die vrouw er nu op.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal zo gescript uit, misschien was dit wel take 12537
Als je ziet hoe koeltjes ze elkaar ontvangen
Dat klinkt als een deal.... en dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij nu ff doorblowt, schenk ik een wijntje in
PM dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraag maar aan Heidi, ik wil geen boze Lobasca hier.
Hmmmm wat een politieke correctheid..... Bah.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraag maar aan Heidi, ik wil geen boze Lobasca hier.
Er staat een klein stukje op youtube, en de rest daar geeft Lobasca straks wel fiat voor. Doorzuipen mop.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:02 schreef blomst het volgende:
ik wil het ook wel horen, heb het toen gemist
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:59 schreef akveor het volgende:
Het bord voor d'r kop natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:59 schreef akveor het volgende:
Het bord voor d'r kop natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:
Ja Lobasca komj op met dat fiat.... die bellers zijn te grappig en Lieke ten voeten uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat een klein stukje op youtube, en de rest daar geeft Lobasca straks wel fiat voor. Doorzuipen mop.
geef me dan even wat trefwoordenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat een klein stukje op youtube, en de rest daar geeft Lobasca straks wel fiat voor. Doorzuipen mop.
YWquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja Lobasca komj op met dat fiat.... die bellers zijn te grappig en Lieke ten voeten uit.
Thanks Heidi.
Natuurlijk.... maar vond dat gifje terug en ik vind hem grappig.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In mijn beleving hebben meerderen een bordje voor de eigen kop gemist.
Maar dat is subjectief hoor
Op Patty Brard leek, staat mij iets van bij.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:06 schreef Ziet het volgende:
[..]
amanda heeft toch weleens verteld dat haar moeder gezet was?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Natuurlijk.... maar vond dat gifje terug en ik vind hem grappig.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
* blomst er klaar voor zitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Okee, knallummermaarrin![]()
Jullie je zin..
Ik vertoon me hier voorlopig niet meer
Ik zal je hetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Jullie je zin..
het leed moppie, maar als jij um gaat PM-en, doe het dan ff gewoon hier..quote:
Wat een zeikerds zeg.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal je de leed besparen
Stukje dat op youtube staat is wel erg klein en nog vrij netjes![]()
Stoer wuufquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Jullie je zin..
Nee is het ook niet... ik vind dat Lobasca een mooie stem heeft....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoer wuuf![]()
Zo erg zal het toch niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |