Da's dan niet helemáál gelukt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb die fragmenten van You-Tube laten verwijderen
Schapen een bepaalde richting opsturen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:42 schreef Disana het volgende:
Welk beroep oefent de baas van deze hond uit?
[ afbeelding ]
Daar dacht ik dit keer niet aan, juffiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat. Ooohhh, jij denkt weer aan kleren uittrekken. Ja hoor, het zal ook niet he?
het is er wel warm genoeg voor en volgens beequeen is dit pikstaanderig weer
Nopequote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Schapen een bepaalde richting opsturen?
Uhuh, met die heerlijke zwoele stem van je.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij valt er nog steeds 's avonds mee in slaap?![]()
Hoefsmid, volgens mij heet het brave beest Sammy.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:42 schreef Disana het volgende:
Welk beroep oefent de baas van deze hond uit?
[ afbeelding ]
Man, ik klonk als een kerel...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, met die heerlijke zwoele stem van je.
Ik vloek nóóit hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar dacht ik dit keer niet aan, juffie![]()
Ik zag je gewoon vloekend zitten, omdat ze dáár over voetbal begonnen, en hoppa, jij zet die zender uit.
speciaal voor jou dan....... wie is dit ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:37 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
Ik volgede de COS wel... maar wist gewoon geen enkel antwoord....![]()
Ik begin me al af te vragen of ik DGK uberhaupt wel gevolgd heb.... of gewoon anderhyalf jaar vet stoned ben geweest....![]()
Maar de Cossen waren hilarisch.....
Volgens mij ook. Het is inderdaad de hond van de hoefsmid.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoefsmit, volgens mij heet het brave beest Sammy.
De foto is iets onscherpquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:50 schreef Desii het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan....... wie is dit ?
[ afbeelding ]
Hedda?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:50 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heddaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:50 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Brian, en hoe het ding heet weet ik niet meer, maar degenen die het gaf vond het knap dat hij zo snel door had hoe het werkte...of zoiets.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
Wie kreeg dit kadootje en wat is het?
[ afbeelding ]
Het is ook harteloos hoor. Weten dat je kind niets liever wil, en dan toch kiezen voor 10 dagen Amerika.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:55 schreef -Blurk- het volgende:
En tóch vond ik het daarnet zielig voor Amanda dat haar moeder niet kwam op haar verjaardag. En ik vind het een rotmeid hoor, echt waar.
Nope, dit is veel langer geleden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:56 schreef Charmian het volgende:
Brian, en hoe het ding heet weet ik niet meer, maar degenen die het gaf vond het knap dat hij zo snel door had hoe het werkte...of zoiets.
Hoebedoelu?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |